The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
poto
Karvakuono

Re: The DXM topic

Post by poto »

Aesma wrote:
poto wrote:Monta mg dxm:ää 200ml (isosta) Resilar pullosta tulee?
600mhhg
Resilar sitästlää 1ml/3mg dxm teää niin...

juo se 200ml alotukseski eli 600mg, ja ole mahdollisemman henkevä ja silmät kiinni toisessa paikassa ja elä uuta elämää tee tarina, kirjoita kirja.......................... wauuuu oon dexmeissä jha istun koneella, taas... VITTU Ku on koneella, jES oon Dexmeissä!111
Oon vetäny jo 2 maximissaa, eli 1200mg :twisted:
edit: Ja ekal kerral vähä yli 600mg
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
Aesma
OD

Post by Aesma »

poto wrote:
Aesma wrote:
poto wrote:Monta mg dxm:ää 200ml (isosta) Resilar pullosta tulee?
600mhhg
Resilar sitästlää 1ml/3mg dxm teää niin...

juo se 200ml alotukseski eli 600mg, ja ole mahdollisemman henkevä ja silmät kiinni toisessa paikassa ja elä uuta elämää tee tarina, kirjoita kirja.......................... wauuuu oon dexmeissä jha istun koneella, taas... VITTU Ku on koneella, jES oon Dexmeissä!111
Oon vetäny jo 2 maximissaa, eli 1200mg :twisted:
edit: Ja ekal kerral vähä yli 600mg
1200mg on aika jätti annos jo, ainakin jos ei kauheesti kokemusta ole.
poto
Karvakuono

Post by poto »

4 Kertaa koitettu se 600mg~ ja kerran nyt 1200mg.. Meinasin siit tripistä vielä tehdä topicin mut ei jaksanu :?
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexmin afterglowissa otettuna xanorit tuntuu mukavalta.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:Dexmin afterglowissa otettuna xanorit tuntuu mukavalta.
Tuo on totta....

Edelleen toitotan komboa, alprazolaami, kalja ja dexmi OUJEE!
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Noi annoskoot on aika jännä juttu. Olisi kiva tietää biologisessa mielessä, miksi osa porukasta lentelee pitkälle 300mg annoksista ja miksi osa porukasta miettii 600mg:n jälkeen menikö joku erottelussa pieleen? Paino nyt tietenkin on mielestäni suurin vaikuttaja, mutta en usko että se selittää kaikkea.

Itse olen huomannut, että minä tarvitsen aika suuren annoksen ylipäätään siihen, että pääsen vauhtiin. Toisaalta, kun viimeksi kokeilin tuon 1800mg niin jälkeenpäin aattelin, että en hetkeen vedä noin suuria annoksia. En ainakaan suurempia.

Kyseisellä kerralla luulin olevani jonkinlaista kaasua, jossakin ulottuvuudessa, missä pystyy liikkumaan vapaasti eteenpän ja ajasta ei ollut mitään käsitystä. Muistan, että minulla oli jotenkin turvallinen olo, kun tiesin: "Minulle ei voi tapahtua mitään, kun en ole mitään" Liikuin sitten ulottuvuuksien välillä ja näin mukavia ihmisiä elämästäni. 6-7 tunnin jälkeen 'heräsin' sängyltäni ja lasku ei ollut ihan yhtä hienoa. Oma puhe oli elektronista ja näin paremmin silmät kiinni, kuin silmät auki. Kämppis vähä ärsytteli (rämpytti valoja päälle/pois) ja kuvaili kännykällään, enkä saanut koneesta musiikkia kuulumaan. Sitten kun sain jonkun laittamaan sitä musiikkia kuulumaan niin se kuullosti aika mahtavalle. Kylmä appelsiinimehu maistui aivan lämpimältä riisiltä(?) Aika nopeesti nukahdin kumminkin sänkyyni ja parina seuraavana päivänä oli hieman "latautuu"-olo. Kämppiksen videoita oli kyllä hauska katsoa seuraavina päivinä :D Vaikka muistaakseni olo oli todella levollinen ja rauhallinen niin videolla olen fyysisesti aika yliaktiivinen ja rauhaton

Seuraavalla kerralla katson, että on jotakin vähä rennonpaa porukkaa mukana ja teen soittolistan valmiiksi, että ei tarvi alkaa kesken kaiken säätämään. Sitten kun tuntuu siltä, että voisi taas kokeilla niin veikkaan, että kokeilen tuota 1200mg ja katon mitä siitä saa irti, mutta sen näkee sitten joskus.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

slack1 wrote:Noi annoskoot on aika jännä juttu. Olisi kiva tietää biologisessa mielessä, miksi osa porukasta lentelee pitkälle 300mg annoksista ja miksi osa porukasta miettii 600mg:n jälkeen menikö joku erottelussa pieleen? Paino nyt tietenkin on mielestäni suurin vaikuttaja, mutta en usko että se selittää kaikkea.
Paino vaikuttaa ja vaikuttaa mun mielestä ihan vitusti. Juurikin DXM määrä mun mielestä pitäis mitata mg/kg mitalla. 300 mg ei ole iso annos, vielä sanotaan 70-80 kiloiselle, mutta taas 40-50 kiloiselle on...

Sitten itse ajattelen, että vaikutuksia tekee alkoholi aika erilaiseksi, jopa yksi annos alkoholia (yksi kalja, lasi viiniä yms) riittää siihen, että jotenkin kokemus tuntuu enemmän dxo pitoiselta kuin dxm. Tupakan polton pitäisi vaikuttaa siihen, että vaihtuuko dxm kuinka nopeasti dxo muotoon.

Sitten itse kokemusta tekevälle, dxm tuntuu todellakin vievän pitemmälle, varsinkin 3-4 plateaun kohdalla, jos sulkee silmänsä ja rauhoittuu. Uskon, että dxm tilassa, saattaa käynnistyä jonkinnäköinen itsesuojelu vaisto jolla voi esim, jättää sen "tripeimmän" osan pois kokemuksesta.

Itse olen 1800 mg, matkoilla huomannut, jo että jos lähden kotoa, pois voin kävellä vaikka pitkänkin matkan, mutta jos kotona, olen vaikuttanut set&settingin rauhalliseksi tiedän, että 1800 lähettää minut jo ERITTÄIN kauas. Pystyn pitämään itseni siis jonkinäköisessä kunnossa jos on pakko, mutta jos "päästän irti" niin tuloksena on noita dexmipeikon päiväkirjassa kerrottuja trippejä.

Set&setting vaikuttaa matkaan aina ihan vitusti, ja pisimmälle pääsee aina, kun on valmis kokemaan KAIKEN. Jos lähtee vain kuosaamaan lauantai iltaa niin ei paljoa jää käteen dexmin vaikutuksista, mutta oikealla asenteella oikealla tahdolla homma hoituu paremmin.

Mitähän vielä?

Hyvä Slack, että pystyit jotain kokemaan tuon kokemuksen aikana, kertomus kaasusta ja ulottuvuuksista on positiivinen asia, mutta kannattaa silti lähestyä dexmiä varoen ja hitaasti. Ei kannata pitää kiirettä, dexmi hoitaa kyllä opettajan hommansa, kunhan vain oppilas on tarpeeksi mukana hommassa.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Paino ei ole suurin faktori tripin syvyydessä, faktaa. Painavamman kaverin kanssa molemmat 900 hän ihan pihalla minä ihan ok oloissa, mutta en kuitenkaan varsinaisesti aivot lamaan tripillä. Joku muu tuossa vaikuttaa kuin paino aivan määräävään paljon, olisiko aivokemiasta kyse. Ja monta kertaa, painavamman ja monen eri henkilön kanssa samat doussit, vaikutus ei ole kovinkaan suoraan suhdannainen painoon sanon minä. :?
All things are equal, there are no special things.
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Aika paljon vaikuttaa syöminen ennen trippiä, jos syö liikaa ennen trippiä niin ei paljon saa irti, taas jos paastoaa ennen trippiä niin tulee maha kipeeks ja voi tulla vähän ankeat olot, ite oon todennu että pieni määrä kaurapuuroa tai kuivaa näkkäriä ennen dexmiä tekee tehtävänsä, toimii just niinku pitääkin, näin ainakin minun kohdallani.
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kalavale wrote:Paino ei ole suurin faktori tripin syvyydessä, faktaa. Painavamman kaverin kanssa molemmat 900 hän ihan pihalla minä ihan ok oloissa, mutta en kuitenkaan varsinaisesti aivot lamaan tripillä. Joku muu tuossa vaikuttaa kuin paino aivan määräävään paljon, olisiko aivokemiasta kyse. Ja monta kertaa, painavamman ja monen eri henkilön kanssa samat doussit, vaikutus ei ole kovinkaan suoraan suhdannainen painoon sanon minä. :?
Entäs sitten dxm kokemus? Paljonko porukalla oli kokemusta? Paljonko yleensäkkin huumeista? Tämä kaikki vaikuttaa ehdottomasti myös. Yleensäkkin kokemus, esim, vaikka mulla alkaisi kuinka paljon heittään päässä dexmeissä pidän itseäni pystyssä ja pystyn kontrolloimaan trippiä... Jos ei ole esim, paljoa psykedeeleistä kokemusta voi dxm kokemus olla jo erittäin päätä huimaava, taikka jos ei ole dissoasitiiveistä niin silloinkin. Itse sanoisin, että kyse ei olisi aivokemiasta, mutta psyykkisestä puolesta... Set&setting on ehkä dxm kokemusta rakennettaessa mitä tärkeimpiä.
Aika paljon vaikuttaa syöminen ennen trippiä, jos syö liikaa ennen trippiä niin ei paljon saa irti, taas jos paastoaa ennen trippiä niin tulee maha kipeeks ja voi tulla vähän ankeat olot, ite oon todennu että pieni määrä kaurapuuroa tai kuivaa näkkäriä ennen dexmiä tekee tehtävänsä, toimii just niinku pitääkin, näin ainakin minun kohdallani.
Itse en näe, että syömisellä on paljoa, vaikutusta, tietenkin tällä on vaikutusta mahakipuja tämä varmaan toisaalta voi vaikuttaa tripin luonteeseen, mutta silti ne ainemäärät tulevat kaikki kehoon. Mutta tämä on omaa kokemusta, iso määrä ruokaa kyllä tekee vaikutuksen alun hitaammaksi, mutta jos valpas olet, saat samanlaisen piikin kuin muutenkin...
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Joo, vihdoin rekkasin, olen luekellut tätä palstaa jo pitkään ja nyt jaksoin rekata. Kerran on jopa pyydetty tulemaan tänne foorumille, terveiset vaan vesan suuntaan, jos Jose satut lukee tätä, tietänet mistä puhun ja arvaat kuka olen. En tiedä sun nikkii täällä.

Noniin joo, asiaan siis. Olen melko kokenut deksmin käyttäjä, paino on n. 65kg ja hyvä annos liikkuu siinä 600-700 välillä, 900-1000mg olen ottanu mut ehkä se oli minulle hieman liikaa. Trippivahtia en oikein pysty saamaan, koska kaverit nyt ei ole sieltä ymmärtävimmästä päästä aina. Siinä yksi syy etten viiti yli tonnin mennä. Hyvät tripit tästä tosiaan saa, kunhan vain osaa ns."löytää" ne. Itsellä kesti aika pitkään ennenku tajusin mitä on trippaaminen.

Onko kukaan täällä koskaan kombottanut deksmiä pilvellä? Itse olen ja meno oli kyllä jo melkoisen huimaa. Onneksi juuri tällä kerralla sattu puolvahingossa olee kaveri vieres, meinas alkaa jo välil pelottamaa, joskin hienoa ja hauskaa se oli :razz:
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Mitä tohon syömiseen tulee, niin itse olen huomannu että kun on ollu syömättä ja ottaa tyhjään mahaan, vaikuttaa aine kyllä selkeesti kovemmin kuin jos ottais täyteen mahaan. Toki yksilöllisiähän nämä ovat ja pääasiaa taitaapi näytellä ihmisen psyyke eli miten aineeseen reagoi
slipknot_89
Tuppisuu

Post by slipknot_89 »

Minua vähän ihmetyttää tämä dxm-touhu. Painoa on 75 kg, ja en ole vetänyt pitkään aikaan alle 1000mg annoksia. Silti vaikutukset ovat samat tai jopa miedommat kuin alussa 600mg annoksilla.
Olen tehnyt noin 10 trippiä ja ne ovat olleet viimeisen kuuden viikon aikana.
Onko toleranssia jo tullut noin paljon?

Toinen asia joka ihmetyttää on tuo "sigma-taso". Olen yrittänyt päästä sille pari kertaa ottamalla ensin 500, sitten 400 ja lopuksi 700mg, eli yhteensä 1500mg (20mg/kg). En ole kuitenkaan onnistunut saaman muita kuin CEV:ejä. Vaikutukset olivat paljon pienemmät kuin 1200mg kerralla.

Lopuksi vielä kysyn tuosta kutituksesta. Ensimmäisellä kerralla sitä oli paljon mutta sen jälkeen ei ole ollut yhtään. Kavereilla sama juttu. Miksi näin?

Ps: Onko kukaan kokeillut dxm hydrobromiidin snortaamista? Kannattaisiko koittaa? Paljonkohan pitäisi vetää?
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kyllä tuon luulisi toimivan nokitettuna. Ite otin kerran rektaalisesti, pärähti ja säästyin avaruusmehun pikantilta maulta ja mahanväänteiltä :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

slipknot_89 wrote:Minua vähän ihmetyttää tämä dxm-touhu. Painoa on 75 kg, ja en ole vetänyt pitkään aikaan alle 1000mg annoksia. Silti vaikutukset ovat samat tai jopa miedommat kuin alussa 600mg annoksilla.

Lopuksi vielä kysyn tuosta kutituksesta. Ensimmäisellä kerralla sitä oli paljon mutta sen jälkeen ei ole ollut yhtään. Kavereilla sama juttu. Miksi näin?
mua ihmetyttää toi kutitus, monet siitä ovat sanoneet, mut mulla ei oo koskaan kutittanut dexmeissä yhtään. en osaa tohon toleenkaan sanoo oikein mitään, tuntuu kuitenkin että lähes kaksi trippiä viikossa voi kyllä vaikuttaa. itse otan yleensä aina 600mg (paino n.90kg) ja aina mennään kovaa. tosin pidän taukoja aika paljon, johtuen siitä että asun niin pienessä paikassa että ei viitsi ajella 30-60km dexmin takia.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

slipknot_89 wrote:Minua vähän ihmetyttää tämä dxm-touhu. Painoa on 75 kg, ja en ole vetänyt pitkään aikaan alle 1000mg annoksia. Silti vaikutukset ovat samat tai jopa miedommat kuin alussa 600mg annoksilla.

Toinen asia joka ihmetyttää on tuo "sigma-taso". Olen yrittänyt päästä sille pari kertaa ottamalla ensin 500, sitten 400 ja lopuksi 700mg, eli yhteensä 1500mg (20mg/kg). En ole kuitenkaan onnistunut saaman muita kuin CEV:ejä. Vaikutukset olivat paljon pienemmät kuin 1200mg kerralla.
Juups, taas itse puhun siitä, ettei toleranssi sillä tavalla muutu vain alat, tottumaan kokemukseen ja mun mielestä se kokemuksen tyyli vaihtuu... Itse saatan vetästä melkein 2400 mg, ja olla ihan VITUN tutkalla, mutta silti olen tässä maailmassa, sitä on niin outo selittää... Joka tapauksessa, kannattaa tutkia vain itseään koko ajan syvemmälle ja syvemmälle, sieltä oppii paljon.

Kyllä luulisi, että tuolla pitäis sigmalle päästä, mutta kuinka pitkillä väleillä olet ottanut noita annoksia? Kokeile suurempaa annosta, 1800 mg? Itselläni jos nyt haluaisin sigmalle, niin vetelisin varmaan vaikka 600 mg, sitten 3 tunnin päästä toisen 600 mg, ja sitten vaikka parin tunnin päästä 1200 mg. Sigmakin on niin sellainen kokemus, että siihenkin tottuu, on yhtäkkiä ihan normaali trippi, vaikka näkee ihan outoja asioita... Harjoittelemalla se paranee! :lol: :lol: :lol: :lol:
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

mauser1911 wrote:

mua ihmetyttää toi kutitus, monet siitä ovat sanoneet, mut mulla ei oo koskaan kutittanut dexmeissä yhtään. en osaa tohon toleenkaan sanoo oikein mitään, tuntuu kuitenkin että lähes kaksi trippiä viikossa voi kyllä vaikuttaa. itse otan yleensä aina 600mg (paino n.90kg) ja aina mennään kovaa. tosin pidän taukoja aika paljon, johtuen siitä että asun niin pienessä paikassa että ei viitsi ajella 30-60km dexmin takia.
Mulla sama juttu, ikinä ei ole kutittanut ollenkaan
ioni
Karvakuono

Post by ioni »

Hmm, oisko tuo kutitus jotain perusjännitystä?

Siis sitä, että "hitto, tässähän alkaa kutittelemaan kun on niin hauskaa"?

Tiedä sitten. Mut omakohtaisesti toteaisin että kutina on aika kliffaa.
Saapahan hyvällä syyllä raapia hanuria siellä Esson kassalla sinistä ällämmää
ostaessa. Silleen perus-duunarina.

Öö. Tä? Hyvää yötä!
delicious
Tuppisuu

Post by delicious »

Ovatkohan seuraavat oireet tyypillisiä 7mg/kg annostuksella:

Negatiiviset kokemukset:

- Erittäin voimakkaat kuumat aallot jotka alkoivat häntäluusta ja etenivät kokoajan voimistuen päähän. (hyvin epämukavan tuntuista)
- Sydämmen tykytys yms. outoja kehon tuntemuksia
- Oiresta seurasi lievä paniikki, koska ensimmäistä kertaa koin kyseisiä oireta... kuoleman pelkoa

Positiivisia/Hauskempia kokemuksia:

- Ajan kokemus vaihteli voimakkaasti. Välillä aika kului hyvin hitaasti 1min tuntui tunnilta ja välillä taas minuutit vierivät huimaa vauhtia
- Näin kaiken kahtena, pupillit VALTAVAT ja oma ulkonäkö tuntui oudolta peilistä katsellessa, katsetta siirrettäessä kuva "jätätti" eli tyypillistä "phasing" ilmiötä.
- Mistään ei oikein saanut mitään selvää kun katseli
- Varjot liikkuivat
- Silmät kiinni näkökentässä oli sahalaita kuvioita ja pyörteitä joidenka värit vaihtelivat
- Selkeää robotikävelyä
- Seisoessa maailma keinui, mutta minkäänlaista pahaa oloa ei sen johdosta esiintynyt
- Hengtystä ja sydämmen sykettä ei tuntunut... muutoinkin oman kehon tunsi vain sitä koskiessa. Pää ikäänkuin leijui ilmassa.

"Tripistä" jäi lopulta melko negatiiviset fiilikset johtuen fyysisitä tuntemuksista jotka olivat epämukavat. Muutoin oli hauskaa. Ensi kerralla otan todennäköisesti hieman pienemmän annoksen josko fyysisistä oireista ei tulisi niin voimakkaita. Aikaisemmin olen ottanut vain pienempiä n.300-400mg annoksia (Nyt 600mg) ja silloin olo on ollut euforinen, rentoja ja tanssittava.

Jälkeenpäin olo oli tosin aivan mahtava ja nukuin yhdet elämäni parhaista unista. Lisäksi väin koko yön unia joita muutoin näen erittäin harvoin. Tänään olo on vähän "seis" mutta mukavan kevyt olo. Olen tehnyt ruokaa ja katsonut elokuvia ja aika tuntuu menevän äärimmäisen hitaasti eteenpäin.

Itseäni siis kiinnostaa ovatko tuontyyppiset hyvin voimakkaat ja epämiellyttävät fyysiset tunteet tyypillisiä "suuremmilla" annoksilla vai eikö DXM vain sovi minulle?
Mauri
Tuppisuu

Post by Mauri »

budi loppu pitkän putken jälkeen niin otanpas tästä dxm :D .

oon ottamasssa 1050mg, ennen en oo ottanu noin paljoo. painoo joku 80kg
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

delicious wrote:Ovatkohan seuraavat oireet tyypillisiä 7mg/kg annostuksella:

Negatiiviset kokemukset:

- Erittäin voimakkaat kuumat aallot jotka alkoivat häntäluusta ja etenivät kokoajan voimistuen päähän. (hyvin epämukavan tuntuista)
- Sydämmen tykytys yms. outoja kehon tuntemuksia
- Oiresta seurasi lievä paniikki, koska ensimmäistä kertaa koin kyseisiä oireta... kuoleman pelkoa
Kuumat aallot, ovat ok, olet vain se aalto ja rentoudu....
Sydämmen tykystä taitaa tulla joka aineesta? Ainakin se herättää outoja tuntemuksia...
Paniikki on juuri se joka iskee, kun olet saamassa jotain uutta tietoa...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ei muuten toimi, jos soodatuhkan lämmittää, 200 asteessa noin puoli tuntia, ja sitten yrittää uudestaan 1 tunnin ajan... Ei toimi...

Jos juoma kuplii oudosti se kertoo, sen, että soodatuhka on pielessä...
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kappas mokomaa, ovat lykänneet markkinoille uuden dxm:ään pohjautuvan yskänlääkkeen! http://www.rometor.fi/rometor/

Tosin tässä ko. mansikkamehussa on vain 2mg/ml dekstrometorfaania.
Vai toimiiko?
Halogen
Tuppisuu

Post by Halogen »

jermus wrote:
mauser1911 wrote:

Mulla sama juttu, ikinä ei ole kutittanut ollenkaan
Käsittääkseni DXM vapauttaa histamiiniä, eli aiheuttaa tavallaan allergisen reaktion kehossa, joka sitten tuntuu kutiamisena. Aika pitkälti verrattiavissa vaikappa lievään ruoka-aine allergiaan oireiden puolesta. Toisilla keho vapauttaa ihmisen omia antihistamiinejä enemmän kuin toisilla, ja näin ollen ne joilla ei antihistamiinejä vapaudu kovin paljoa, kutiavat. Tämä selitetään aika pitkälti the DXM FAQ:ssa, jos vaan jaksaa sen lukea kokonaan ;)
DXM... huhhuh...
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

gaia wrote:Kappas mokomaa, ovat lykänneet markkinoille uuden dxm:ään pohjautuvan yskänlääkkeen! http://www.rometor.fi/rometor/

Onkohan tuossa mitään ripulia/muita haittavaikutuksia mukana meinaan, että olisihan se kiva heittää mansikan makuiset dexmit naamaan välillä. :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Altair wrote:
gaia wrote:Kappas mokomaa, ovat lykänneet markkinoille uuden dxm:ään pohjautuvan yskänlääkkeen! http://www.rometor.fi/rometor/

Onkohan tuossa mitään ripulia/muita haittavaikutuksia mukana meinaan, että olisihan se kiva heittää mansikan makuiset dexmit naamaan välillä. :)
huomasin tänään telkkarista mainoksen just tosta. ois kyllä kiva tietää onko siinä jotain sorbitoolia tai vastaavaa enemmän ku ressussa. 2 pulloo ois 800mg..
Smack
Karvakuono

Post by Smack »

mauser1911 wrote:
Altair wrote:

huomasin tänään telkkarista mainoksen just tosta. ois kyllä kiva tietää onko siinä jotain sorbitoolia tai vastaavaa enemmän ku ressussa. 2 pulloo ois 800mg..

Sorbitolia ei oo mutta siinä on maltitolia 750mg/ml en tiedä kuinka paljon ripulia aiheuttaa, mutta aiheuttaa kuitenkin. Tota lukuunottamatta siinä on vähemmän apuaineita kun ressussa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

saatan huomenna hakee putelin, jos sen teen niin ilmottelen kuinka paska lentää :D öitä!
bol
Kameleontti

Post by bol »

Itsellänikin iske mielenkiinto tuohon Rometoriin.
Toi Maltitoli ei ainakaan wikipedian mukaan kuullosta niin pahalta kuin Sorbitoli.
Jormis
Karvakuono

Post by Jormis »

Ei se ripulointi mitään haittaa, vaan se maku. :D
Onko kukaan vielä maistanu tota rometoria?