Kratom

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
dagai^
Karvakuono
Posts: 36
Joined: Sun 25 Feb 2007, 18:41
Location: kajaani

Re: Kratom

Post by dagai^ »

tilasin tuota tinktuuraa (10ml) ja purskuttelin suus aika kauan ja join nesteen.. (todella pahan makuista) :? olisko sitä ees pitäny nielasta ku netis oli jossain sellanen teksti et pitää vaa mahdollisimman kauan pitää suussa..????
Olit etsimässä tietoa jostakin?
lyijypatsas
Karvakuono
Posts: 26
Joined: Wed 24 Sep 2008, 12:35

Re: Kratom

Post by lyijypatsas »

Mitenkäs tosta extractista nyt kannattaa alkaa teetä keittämään?
Paljon vettä, kauan kiehuttaa ja millä lämmöllä?
Ensimmäistä kertaa tuota kiveä kokeilen.

Ensimmäinen postaus myös tänne. Tästä on hyvä jatkaa.
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Kratom

Post by Pentabarf »

Kiehuvaa vettä kuppiin (puoli kuppia varmaan ihan sopiva, koska se maku on aika kauhea) ja pala kiveä sinne liukenemaan. Hunajaa kannattaa heittää sekaan reilusti, koska se vähän auttaa siihen karvaaseen jälkimakuun. Itsellä kyllä yökkäysrefleksi oli lähellä, että ei tehnyt mieli purskutella sitä suussa paljoa. Mahan kautta varmaan parhaiten toimii kuitenkin.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
lyijypatsas
Karvakuono
Posts: 26
Joined: Wed 24 Sep 2008, 12:35

Re: Kratom

Post by lyijypatsas »

Pentabarf wrote:Kiehuvaa vettä kuppiin (puoli kuppia varmaan ihan sopiva, koska se maku on aika kauhea) ja pala kiveä sinne liukenemaan. Hunajaa kannattaa heittää sekaan reilusti, koska se vähän auttaa siihen karvaaseen jälkimakuun. Itsellä kyllä yökkäysrefleksi oli lähellä, että ei tehnyt mieli purskutella sitä suussa paljoa. Mahan kautta varmaan parhaiten toimii kuitenkin.
Nopeaa vastausta. Kiitos!
Tuosta keittoajasta. Sen aikaa kiehautella, että on liuennut, vai kauemmin?
Niin kauan kiehutellaan että on liuennut, vai kauemmin?

Malta enää odottaa töiden loppua ja pääsyä kotiin rentoutumaan ;)
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Kratom

Post by Pentabarf »

lyijypatsas wrote: Nopeaa vastausta. Kiitos!
Tuosta keittoajasta. Sen aikaa kiehautella, että on liuennut, vai kauemmin?
Niin kauan kiehutellaan että on liuennut, vai kauemmin?

Malta enää odottaa töiden loppua ja pääsyä kotiin rentoutumaan ;)
Niin siis ei sitä kratomia enää tarvitse kiehautella. Meinasin että perinteisellä tee-menetelmällä vaan nauttimaan. Kiehauttaa veden kattilassa ja siitä sitten kaataa mukiin johon heittää sekaan kratomia. Kyllä se sinne liukenee siinä aika nopeasti.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Kratom

Post by mauseri »

vastausta odotellessa:uskaltaako samasta tilata ku aattelin. spice gold,hbwr,salvia,aya ja kratom?
mitkä kannattaa tilata samassa? siis millähän noista on suurin mahis jäädä tulliin?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
lyijypatsas
Karvakuono
Posts: 26
Joined: Wed 24 Sep 2008, 12:35

Re: Kratom

Post by lyijypatsas »

mauser1911 wrote:vastausta odotellessa:uskaltaako samasta tilata ku aattelin. spice gold,hbwr,salvia,aya ja kratom?
mitkä kannattaa tilata samassa? siis millähän noista on suurin mahis jäädä tulliin?
Aika samanlainen setti kuin minulla ollut nyt pariin otteeseen. Hyvin on tullut.
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Kratom

Post by Poliklinikka »

Poistin E:stä. 10g Maeng Da:ta ja 10g Balia.

Aattelin, ensin keittää tavallisen teen. Sen jälkeen sivilöinti ja uusintakierros viinalla. Onko potentiaalisempaa menetelmää?
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Kratom

Post by Poliklinikka »

Jee 20 Krammaa Kratomia. Viikonloppuna kokeiluun.

Nyt juon. Katin kontit, tää teehän on hyvää. Laitoin hunajaa, vaniljaa, Mustaherukkaa, Mustaa-teetä ja sokeria. Oikein maukasta (kirpeätä tosin). Siis oikein Extra-Kirpeätä, mutta ei mulla tästä purjoamis-fiilistä tule.

Vähän samanlainen olo tulee, ku pienestä Codesan Compista. Otin vaan 5G (Thai Premiumia/Superia) ja kyllä pärähtää noinkin pienellä annoksella. Tosin vaan stimulantti-meininki, mutta vitun kivaa. Kaljaa päälle. Nyt lähen töihin :lol:.
AbysmalGrave
Karvakuono
Posts: 27
Joined: Tue 09 Sep 2008, 19:03

Re: Kratom

Post by AbysmalGrave »

Tuosta tuli mieleen, ku on porukka joutunu maksaan pariakymppiä nuista rahansiirroista eurooppaan.
Osuuspankilla maksoin, niin ei oo tarvinnu mitään ylimäärästä pulittaan neederlandeihin.
Maksu pitää laittaa euroina euromaahan. Voiskai saitä tarkemminki selittää, jos ois vähemmän kännipäissään.
ehkäpä jonain toisena iltana.
User avatar
slack1
Psykonautti
Posts: 119
Joined: Thu 16 Oct 2008, 17:05
Location: Tampere

Re: Kratom

Post by slack1 »

Meitsil ei 3g 15x mitää suuria vaikutuksia antanut. Salvian kanssa tuli tota joskus tilattua. Kyl sitä nyt oli tavallista mukavampi fiilis ja valveilla ainakin pysy todella pitkään. Mutta 20$ kyseisestä tilasta on kyl aika paljon.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
arbello
Psykonautti
Posts: 105
Joined: Thu 01 Feb 2007, 22:58

Re: Kratom

Post by arbello »

Nuo extractit on mielestäni huonompia entä normaali lehti powderi, ja lajeissakin on eroja thai ainakin tuntuu olevan stimuloivaa ja tuo normaa(bali?) on taas sedatiivisempi.
Omalla kohdalla oli myös niin että ensimmäisillä (n.5krt) en juurikaan pitänyt aineesta mutta nyt pidän kyllä kratomista kovasti, harmi vaan kun alkaa kratom varasto loppumaan, enkä voi sitä tällä hetkellä tilata sen laittomuuden takia.
Mangusti

Re: Kratom

Post by Mangusti »

Kerran sain tilattua ennen kun tuli laittomaksi :?
Thaita oli ja toimi ihan ok, vaikkei extractia ollukkaan
Edit:Samaa mieltä Balista et on sedatiivisempi
User avatar
mattipatti
Psykonautti
Posts: 121
Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25

Re: Kratom

Post by mattipatti »

Onko kellään kokemusta maeng da kratomista?
lahke

Re: Kratom

Post by lahke »

kivaa ainetta :) oloa vois verrata siihen, kun kylmänä pakkasaamuna herää kello 6, ja tajuaa että on lauantai eikä tarvi nousta vielä moneen tuntiin. sit saa vaan hymyillen vetää lämmintä peittoa korviin asti ja jatkaa unia.
sellanen olo mulla tästä tulee :D kodikas, lämmin, mukava kratom
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Post by growy »

lahke wrote:kivaa ainetta :) oloa vois verrata siihen, kun kylmänä pakkasaamuna herää kello 6, ja tajuaa että on lauantai eikä tarvi nousta vielä moneen tuntiin. sit saa vaan hymyillen vetää lämmintä peittoa korviin asti ja jatkaa unia.
sellanen olo mulla tästä tulee :D kodikas, lämmin, mukava kratom
Fresh! :) aika "kiva" vertauskuva.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
Rollo Tommasi
Psykonautti
Posts: 137
Joined: Mon 18 Jan 2010, 13:22

Re: Kratom

Post by Rollo Tommasi »

Nyt tarvis aika pikasta vastausta, en tietyistä syistä ehi lukemaan koko topicia.

Kratom siis ilmeisesti vaikuttaa opioidireseptoreihin(?). Eli kysymys kuuluu, että blokkaako eilinen bupren vetely vaikutukset?

Kiitos etykäteen.

Edittiä: Taitaa blokkia
It's just a ride.
Anonyymi

Re: Kratom

Post by Anonyymi »

Rollo Tommasi wrote:Nyt tarvis aika pikasta vastausta, en tietyistä syistä ehi lukemaan koko topicia.

Kratom siis ilmeisesti vaikuttaa opioidireseptoreihin(?). Eli kysymys kuuluu, että blokkaako eilinen bupren vetely vaikutukset?

Kiitos etykäteen.

Edittiä: Taitaa blokkia
Osittain. Koita pienillä annoksilla tykkäätkö stimuloivista vaikutuksista, suurempien annoksien opiaattimainen vaikutus luultavasti vaimentuu olemattomiin.
User avatar
Rollo Tommasi
Psykonautti
Posts: 137
Joined: Mon 18 Jan 2010, 13:22

Re: Kratom

Post by Rollo Tommasi »

^ Joo sihautin tollasen E:stä tilatun Kratom x20 conen ja vaikutukset hieman stimuloivia. Pupillit näytti kovin laajentuneilta. Mahtoiko olla kratom vaiko joku muu (ssri-lääkitys)?
It's just a ride.
User avatar
Neste
OD
Posts: 1057
Joined: Sat 03 Jul 2010, 14:41
Location: Tutkan alla

Re: Kratom

Post by Neste »

20ml tinktuura saapui lähes kuukauden odotuksen/kuumotuksen jälkeen :shock: Naamariin illemmalla...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Psychonautilus

Re: Kratom

Post by Psychonautilus »

Miten kuvailisitte Kratomin analgeettista tehoa? Cannabis indicaa on saatavilla sitä buustimaan/avittamaan rajoittamaton määrä.
User avatar
mattipatti
Psykonautti
Posts: 121
Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25

Re: Kratom

Post by mattipatti »

Mitä kratom ees on? opiaatti? entä miten addiktiopotentiaali? jääkö helposti koukkuu?
User avatar
ferox
OD
Posts: 1070
Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
Location: ?f=7

Re: Kratom

Post by ferox »

mattipatti wrote:Mitä kratom ees on? opiaatti? entä miten addiktiopotentiaali? jääkö helposti koukkuu?
Kratom sisältää mitragyniiniä joka on lähinnä delta-opioidireseptorin agonisti. Voi se varmasti pitkän päälle jonkinasteiset reflat aiheuttaa, vaikka opioidiksi onkin mieto.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
User avatar
mattipatti
Psykonautti
Posts: 121
Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25

Re: Kratom

Post by mattipatti »

ferox wrote:
mattipatti wrote:Mitä kratom ees on? opiaatti? entä miten addiktiopotentiaali? jääkö helposti koukkuu?
Kratom sisältää mitragyniiniä joka on lähinnä delta-opioidireseptorin agonisti. Voi se varmasti pitkän päälle jonkinasteiset reflat aiheuttaa, vaikka opioidiksi onkin mieto.
kiva tietää :). joskus kokeillu mut en pistäny merkille et toimiiko toi kivunlievitykseen miten..?
User avatar
wRRa
Moderator
Posts: 2228
Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
Location: Pääsi sisällä

Re: Kratom

Post by wRRa »

Just tuli hörppäiltyä 2-3g kratomin 20:1 extractia teenä.... aika lötköks veti olon, ekaa kertaa tyyppailen. Tuli kyl skidisti pää kipeeks, emt sit oliks mul jo entuudestaa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
User avatar
gasolain
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Thu 09 Dec 2010, 15:14

Re: Kratom

Post by gasolain »

Tässäpä kirjoitellessani hörpin kuumaa banaanikaakaota höystettynä neljällä grammalla Kratomia 20x:ää. Eihän muuten kuumuus lievennä kratomin vaikutuksia? Muutenkin tuntuu että tämä 4g olisi todella vähän. Halpaa tosin oli mitä olin lukenut että olis kallista..

Tunti ja monia minuutteja myöhemmin, en huomaa oikeastaan muuta kuin että kävellessä vessaan oli hieman leijjuva fiilis, että rento olo. Taisi jäädä vajaaksi tämä kokemus.
All I know is that I'd rather take a pile of physically harmless mushrooms every couple of months to bring me back to nature and the universe, than to chug a large cup of coffee every morning just to have the energy and will to go to school/work.
User avatar
Neste
OD
Posts: 1057
Joined: Sat 03 Jul 2010, 14:41
Location: Tutkan alla

Re: Kratom

Post by Neste »

wRRa wrote:Tuli kyl skidisti pää kipeeks
Sama tuli koettua kun otti vähän isomman annoksen. Ei mitään pahaa mutta häiritsi kuitenkin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
User avatar
Silmä
Karvakuono
Posts: 40
Joined: Wed 09 Mar 2011, 19:50
Location: Sinun silmässäsi

Re: Kratom

Post by Silmä »

gasolain wrote:Tässäpä kirjoitellessani hörpin kuumaa banaanikaakaota höystettynä neljällä grammalla Kratomia 20x:ää. Eihän muuten kuumuus lievennä kratomin vaikutuksia?
Ei vaikuta kuumuus. TAi vannomaan en mene. Mulle opetettiin Sveitsissä ollessani, että Kratom lehtimurska annetaan lähestulkoon kiehua 10-15 minuuttia.

Siis näin tein siitä teetä itselleni: Puolitoista tee-kupillista vettä pikkukattilaan, 5-8 grammaa lehtimursketta. Lämmitetään tee kiehumispisteeseen ja sitten vähennetään lämpöä niin paljon, että on hilkulla kiehua (tää oli helppoa kaasuhellalla) ja annetaan nesteen höyrystyä reilun puolen kupillisen verran pois. Tämä väkevöittää teetä. Vartin kuluttua kippasin tee-veden kuppiin ja annoin vähän jäähtyä. Mun mielestä ei ollut lainkaan pahaa... Aika, tujua kylläkin ja sain vähän koiramaisia ravistuksia. Tee-vesi toi hajullaan mieleen koivuvihdan saunassa :D

Ja ihan hyvin potki tämä tee tällälailla valmistettuna...
... Ekan kerran taisin hulauttaa about 10 grammaa lehtimurskaa ja olin aika pihalla. Paha ja hyvä olo vaihtelivat jatkuvasti. Aamulla oli pää pyörällä melkein puoleen päivään asti. Sitten opin hillitsemään ja neljännen kerran jälkeen sain vain miellyttävän fiiliksen. Aaa, mutta mun tyttöystävään se vaikutti jännästi. Sitä alkoi haluttaa ja hiplas mua kokoajan :mrgreen:
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Kratom

Post by Poliklinikka »

Oon käyttäny Kratomia noin pari kk lääkinnällisesti masennukseen. Korkeintaan kuuden päivän putki tullu käytettyä ja sitten muutaman päivän odottelu, että uudet tulee. On tullut kokeiltua melkein kaikki laadut läpi. Thaimaalainen, Indonesialainen, Malesialainen, Maeng Da a.k.a "Pimp's Grade", 25x extracti, kapselit ja Enhanced Kratom. Yleensä jauheena, mutta myös lehtenä.

Thai hieman stimuloivempaa, ku muut. Maeng Da voimakkaampaa ku muut lehdet joo. Enhanced kratom toimii parhaiten pienimmällä annostuksella, lukuunottamatta extracteja. Normi extractista jää paha maku suuhun ja pettymys, huonoa tavaraa on. Full Spectrum Extracteja en oo käyttäny.

Seuraavaksi ajattelin testata tabletteja, mutta ne on aika kalliita. Kuitenki niin "Enhanced" on mun valinta noista. Niin käytän noita silleen, että Grindatun lehden keitän. Jauhe menee useimmiten kuppiin ja mikroon, joskus lusikalla suuhun. Tuo extracti ei liukene veteen vaan tippuu kupin pohjalle.
User avatar
Kasvualusta
Psykonautti
Posts: 122
Joined: Wed 28 Sep 2005, 01:11

Re: Kratom

Post by Kasvualusta »

Ei ruinata täällä mitään. Kattelehan taas säännöt. t:mode
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna