Kratom
-
dagai^
- Karvakuono
- Posts: 36
- Joined: Sun 25 Feb 2007, 18:41
- Location: kajaani
Re: Kratom
tilasin tuota tinktuuraa (10ml) ja purskuttelin suus aika kauan ja join nesteen.. (todella pahan makuista) :? olisko sitä ees pitäny nielasta ku netis oli jossain sellanen teksti et pitää vaa mahdollisimman kauan pitää suussa..????
Olit etsimässä tietoa jostakin?
-
lyijypatsas
- Karvakuono
- Posts: 26
- Joined: Wed 24 Sep 2008, 12:35
Re: Kratom
Mitenkäs tosta extractista nyt kannattaa alkaa teetä keittämään?
Paljon vettä, kauan kiehuttaa ja millä lämmöllä?
Ensimmäistä kertaa tuota kiveä kokeilen.
Ensimmäinen postaus myös tänne. Tästä on hyvä jatkaa.
Paljon vettä, kauan kiehuttaa ja millä lämmöllä?
Ensimmäistä kertaa tuota kiveä kokeilen.
Ensimmäinen postaus myös tänne. Tästä on hyvä jatkaa.
-
Pentabarf
- Lepakko
- Posts: 280
- Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54
Re: Kratom
Kiehuvaa vettä kuppiin (puoli kuppia varmaan ihan sopiva, koska se maku on aika kauhea) ja pala kiveä sinne liukenemaan. Hunajaa kannattaa heittää sekaan reilusti, koska se vähän auttaa siihen karvaaseen jälkimakuun. Itsellä kyllä yökkäysrefleksi oli lähellä, että ei tehnyt mieli purskutella sitä suussa paljoa. Mahan kautta varmaan parhaiten toimii kuitenkin.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
lyijypatsas
- Karvakuono
- Posts: 26
- Joined: Wed 24 Sep 2008, 12:35
Re: Kratom
Nopeaa vastausta. Kiitos!Pentabarf wrote:Kiehuvaa vettä kuppiin (puoli kuppia varmaan ihan sopiva, koska se maku on aika kauhea) ja pala kiveä sinne liukenemaan. Hunajaa kannattaa heittää sekaan reilusti, koska se vähän auttaa siihen karvaaseen jälkimakuun. Itsellä kyllä yökkäysrefleksi oli lähellä, että ei tehnyt mieli purskutella sitä suussa paljoa. Mahan kautta varmaan parhaiten toimii kuitenkin.
Tuosta keittoajasta. Sen aikaa kiehautella, että on liuennut, vai kauemmin?
Niin kauan kiehutellaan että on liuennut, vai kauemmin?
Malta enää odottaa töiden loppua ja pääsyä kotiin rentoutumaan
-
Pentabarf
- Lepakko
- Posts: 280
- Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54
Re: Kratom
Niin siis ei sitä kratomia enää tarvitse kiehautella. Meinasin että perinteisellä tee-menetelmällä vaan nauttimaan. Kiehauttaa veden kattilassa ja siitä sitten kaataa mukiin johon heittää sekaan kratomia. Kyllä se sinne liukenee siinä aika nopeasti.lyijypatsas wrote: Nopeaa vastausta. Kiitos!
Tuosta keittoajasta. Sen aikaa kiehautella, että on liuennut, vai kauemmin?
Niin kauan kiehutellaan että on liuennut, vai kauemmin?
Malta enää odottaa töiden loppua ja pääsyä kotiin rentoutumaan
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Kratom
vastausta odotellessa:uskaltaako samasta tilata ku aattelin. spice gold,hbwr,salvia,aya ja kratom?
mitkä kannattaa tilata samassa? siis millähän noista on suurin mahis jäädä tulliin?
mitkä kannattaa tilata samassa? siis millähän noista on suurin mahis jäädä tulliin?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
lyijypatsas
- Karvakuono
- Posts: 26
- Joined: Wed 24 Sep 2008, 12:35
Re: Kratom
Aika samanlainen setti kuin minulla ollut nyt pariin otteeseen. Hyvin on tullut.mauser1911 wrote:vastausta odotellessa:uskaltaako samasta tilata ku aattelin. spice gold,hbwr,salvia,aya ja kratom?
mitkä kannattaa tilata samassa? siis millähän noista on suurin mahis jäädä tulliin?
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Kratom
Poistin E:stä. 10g Maeng Da:ta ja 10g Balia.
Aattelin, ensin keittää tavallisen teen. Sen jälkeen sivilöinti ja uusintakierros viinalla. Onko potentiaalisempaa menetelmää?
Aattelin, ensin keittää tavallisen teen. Sen jälkeen sivilöinti ja uusintakierros viinalla. Onko potentiaalisempaa menetelmää?
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Kratom
Jee 20 Krammaa Kratomia. Viikonloppuna kokeiluun.
Nyt juon. Katin kontit, tää teehän on hyvää. Laitoin hunajaa, vaniljaa, Mustaherukkaa, Mustaa-teetä ja sokeria. Oikein maukasta (kirpeätä tosin). Siis oikein Extra-Kirpeätä, mutta ei mulla tästä purjoamis-fiilistä tule.
Vähän samanlainen olo tulee, ku pienestä Codesan Compista. Otin vaan 5G (Thai Premiumia/Superia) ja kyllä pärähtää noinkin pienellä annoksella. Tosin vaan stimulantti-meininki, mutta vitun kivaa. Kaljaa päälle. Nyt lähen töihin
.
Nyt juon. Katin kontit, tää teehän on hyvää. Laitoin hunajaa, vaniljaa, Mustaherukkaa, Mustaa-teetä ja sokeria. Oikein maukasta (kirpeätä tosin). Siis oikein Extra-Kirpeätä, mutta ei mulla tästä purjoamis-fiilistä tule.
Vähän samanlainen olo tulee, ku pienestä Codesan Compista. Otin vaan 5G (Thai Premiumia/Superia) ja kyllä pärähtää noinkin pienellä annoksella. Tosin vaan stimulantti-meininki, mutta vitun kivaa. Kaljaa päälle. Nyt lähen töihin
-
AbysmalGrave
- Karvakuono
- Posts: 27
- Joined: Tue 09 Sep 2008, 19:03
Re: Kratom
Tuosta tuli mieleen, ku on porukka joutunu maksaan pariakymppiä nuista rahansiirroista eurooppaan.
Osuuspankilla maksoin, niin ei oo tarvinnu mitään ylimäärästä pulittaan neederlandeihin.
Maksu pitää laittaa euroina euromaahan. Voiskai saitä tarkemminki selittää, jos ois vähemmän kännipäissään.
ehkäpä jonain toisena iltana.
Osuuspankilla maksoin, niin ei oo tarvinnu mitään ylimäärästä pulittaan neederlandeihin.
Maksu pitää laittaa euroina euromaahan. Voiskai saitä tarkemminki selittää, jos ois vähemmän kännipäissään.
ehkäpä jonain toisena iltana.
-
slack1
- Psykonautti
- Posts: 119
- Joined: Thu 16 Oct 2008, 17:05
- Location: Tampere
Re: Kratom
Meitsil ei 3g 15x mitää suuria vaikutuksia antanut. Salvian kanssa tuli tota joskus tilattua. Kyl sitä nyt oli tavallista mukavampi fiilis ja valveilla ainakin pysy todella pitkään. Mutta 20$ kyseisestä tilasta on kyl aika paljon.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
arbello
- Psykonautti
- Posts: 105
- Joined: Thu 01 Feb 2007, 22:58
Re: Kratom
Nuo extractit on mielestäni huonompia entä normaali lehti powderi, ja lajeissakin on eroja thai ainakin tuntuu olevan stimuloivaa ja tuo normaa(bali?) on taas sedatiivisempi.
Omalla kohdalla oli myös niin että ensimmäisillä (n.5krt) en juurikaan pitänyt aineesta mutta nyt pidän kyllä kratomista kovasti, harmi vaan kun alkaa kratom varasto loppumaan, enkä voi sitä tällä hetkellä tilata sen laittomuuden takia.
Omalla kohdalla oli myös niin että ensimmäisillä (n.5krt) en juurikaan pitänyt aineesta mutta nyt pidän kyllä kratomista kovasti, harmi vaan kun alkaa kratom varasto loppumaan, enkä voi sitä tällä hetkellä tilata sen laittomuuden takia.
-
Mangusti
Re: Kratom
Kerran sain tilattua ennen kun tuli laittomaksi :?
Thaita oli ja toimi ihan ok, vaikkei extractia ollukkaan
Edit:Samaa mieltä Balista et on sedatiivisempi
Thaita oli ja toimi ihan ok, vaikkei extractia ollukkaan
Edit:Samaa mieltä Balista et on sedatiivisempi
-
mattipatti
- Psykonautti
- Posts: 121
- Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25
Re: Kratom
Onko kellään kokemusta maeng da kratomista?
-
lahke
Re: Kratom
kivaa ainetta
oloa vois verrata siihen, kun kylmänä pakkasaamuna herää kello 6, ja tajuaa että on lauantai eikä tarvi nousta vielä moneen tuntiin. sit saa vaan hymyillen vetää lämmintä peittoa korviin asti ja jatkaa unia.
sellanen olo mulla tästä tulee
kodikas, lämmin, mukava kratom
sellanen olo mulla tästä tulee
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Fresh!lahke wrote:kivaa ainettaoloa vois verrata siihen, kun kylmänä pakkasaamuna herää kello 6, ja tajuaa että on lauantai eikä tarvi nousta vielä moneen tuntiin. sit saa vaan hymyillen vetää lämmintä peittoa korviin asti ja jatkaa unia.
sellanen olo mulla tästä tuleekodikas, lämmin, mukava kratom
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
- Posts: 137
- Joined: Mon 18 Jan 2010, 13:22
Re: Kratom
Nyt tarvis aika pikasta vastausta, en tietyistä syistä ehi lukemaan koko topicia.
Kratom siis ilmeisesti vaikuttaa opioidireseptoreihin(?). Eli kysymys kuuluu, että blokkaako eilinen bupren vetely vaikutukset?
Kiitos etykäteen.
Edittiä: Taitaa blokkia
Kratom siis ilmeisesti vaikuttaa opioidireseptoreihin(?). Eli kysymys kuuluu, että blokkaako eilinen bupren vetely vaikutukset?
Kiitos etykäteen.
Edittiä: Taitaa blokkia
It's just a ride.
-
Anonyymi
Re: Kratom
Osittain. Koita pienillä annoksilla tykkäätkö stimuloivista vaikutuksista, suurempien annoksien opiaattimainen vaikutus luultavasti vaimentuu olemattomiin.Rollo Tommasi wrote:Nyt tarvis aika pikasta vastausta, en tietyistä syistä ehi lukemaan koko topicia.
Kratom siis ilmeisesti vaikuttaa opioidireseptoreihin(?). Eli kysymys kuuluu, että blokkaako eilinen bupren vetely vaikutukset?
Kiitos etykäteen.
Edittiä: Taitaa blokkia
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
- Posts: 137
- Joined: Mon 18 Jan 2010, 13:22
Re: Kratom
^ Joo sihautin tollasen E:stä tilatun Kratom x20 conen ja vaikutukset hieman stimuloivia. Pupillit näytti kovin laajentuneilta. Mahtoiko olla kratom vaiko joku muu (ssri-lääkitys)?
It's just a ride.
-
Neste
- OD
- Posts: 1057
- Joined: Sat 03 Jul 2010, 14:41
- Location: Tutkan alla
Re: Kratom
20ml tinktuura saapui lähes kuukauden odotuksen/kuumotuksen jälkeen
Naamariin illemmalla...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Psychonautilus
Re: Kratom
Miten kuvailisitte Kratomin analgeettista tehoa? Cannabis indicaa on saatavilla sitä buustimaan/avittamaan rajoittamaton määrä.
-
mattipatti
- Psykonautti
- Posts: 121
- Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25
Re: Kratom
Mitä kratom ees on? opiaatti? entä miten addiktiopotentiaali? jääkö helposti koukkuu?
-
ferox
- OD
- Posts: 1070
- Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
- Location: ?f=7
Re: Kratom
Kratom sisältää mitragyniiniä joka on lähinnä delta-opioidireseptorin agonisti. Voi se varmasti pitkän päälle jonkinasteiset reflat aiheuttaa, vaikka opioidiksi onkin mieto.mattipatti wrote:Mitä kratom ees on? opiaatti? entä miten addiktiopotentiaali? jääkö helposti koukkuu?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
mattipatti
- Psykonautti
- Posts: 121
- Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25
Re: Kratom
kiva tietääferox wrote:Kratom sisältää mitragyniiniä joka on lähinnä delta-opioidireseptorin agonisti. Voi se varmasti pitkän päälle jonkinasteiset reflat aiheuttaa, vaikka opioidiksi onkin mieto.mattipatti wrote:Mitä kratom ees on? opiaatti? entä miten addiktiopotentiaali? jääkö helposti koukkuu?
-
wRRa
- Moderator
- Posts: 2228
- Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
- Location: Pääsi sisällä
Re: Kratom
Just tuli hörppäiltyä 2-3g kratomin 20:1 extractia teenä.... aika lötköks veti olon, ekaa kertaa tyyppailen. Tuli kyl skidisti pää kipeeks, emt sit oliks mul jo entuudestaa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
gasolain
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Thu 09 Dec 2010, 15:14
Re: Kratom
Tässäpä kirjoitellessani hörpin kuumaa banaanikaakaota höystettynä neljällä grammalla Kratomia 20x:ää. Eihän muuten kuumuus lievennä kratomin vaikutuksia? Muutenkin tuntuu että tämä 4g olisi todella vähän. Halpaa tosin oli mitä olin lukenut että olis kallista..
Tunti ja monia minuutteja myöhemmin, en huomaa oikeastaan muuta kuin että kävellessä vessaan oli hieman leijjuva fiilis, että rento olo. Taisi jäädä vajaaksi tämä kokemus.
Tunti ja monia minuutteja myöhemmin, en huomaa oikeastaan muuta kuin että kävellessä vessaan oli hieman leijjuva fiilis, että rento olo. Taisi jäädä vajaaksi tämä kokemus.
All I know is that I'd rather take a pile of physically harmless mushrooms every couple of months to bring me back to nature and the universe, than to chug a large cup of coffee every morning just to have the energy and will to go to school/work.
-
Neste
- OD
- Posts: 1057
- Joined: Sat 03 Jul 2010, 14:41
- Location: Tutkan alla
Re: Kratom
Sama tuli koettua kun otti vähän isomman annoksen. Ei mitään pahaa mutta häiritsi kuitenkin.wRRa wrote:Tuli kyl skidisti pää kipeeks
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Silmä
- Karvakuono
- Posts: 40
- Joined: Wed 09 Mar 2011, 19:50
- Location: Sinun silmässäsi
Re: Kratom
Ei vaikuta kuumuus. TAi vannomaan en mene. Mulle opetettiin Sveitsissä ollessani, että Kratom lehtimurska annetaan lähestulkoon kiehua 10-15 minuuttia.gasolain wrote:Tässäpä kirjoitellessani hörpin kuumaa banaanikaakaota höystettynä neljällä grammalla Kratomia 20x:ää. Eihän muuten kuumuus lievennä kratomin vaikutuksia?
Siis näin tein siitä teetä itselleni: Puolitoista tee-kupillista vettä pikkukattilaan, 5-8 grammaa lehtimursketta. Lämmitetään tee kiehumispisteeseen ja sitten vähennetään lämpöä niin paljon, että on hilkulla kiehua (tää oli helppoa kaasuhellalla) ja annetaan nesteen höyrystyä reilun puolen kupillisen verran pois. Tämä väkevöittää teetä. Vartin kuluttua kippasin tee-veden kuppiin ja annoin vähän jäähtyä. Mun mielestä ei ollut lainkaan pahaa... Aika, tujua kylläkin ja sain vähän koiramaisia ravistuksia. Tee-vesi toi hajullaan mieleen koivuvihdan saunassa
Ja ihan hyvin potki tämä tee tällälailla valmistettuna...
... Ekan kerran taisin hulauttaa about 10 grammaa lehtimurskaa ja olin aika pihalla. Paha ja hyvä olo vaihtelivat jatkuvasti. Aamulla oli pää pyörällä melkein puoleen päivään asti. Sitten opin hillitsemään ja neljännen kerran jälkeen sain vain miellyttävän fiiliksen. Aaa, mutta mun tyttöystävään se vaikutti jännästi. Sitä alkoi haluttaa ja hiplas mua kokoajan
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Kratom
Oon käyttäny Kratomia noin pari kk lääkinnällisesti masennukseen. Korkeintaan kuuden päivän putki tullu käytettyä ja sitten muutaman päivän odottelu, että uudet tulee. On tullut kokeiltua melkein kaikki laadut läpi. Thaimaalainen, Indonesialainen, Malesialainen, Maeng Da a.k.a "Pimp's Grade", 25x extracti, kapselit ja Enhanced Kratom. Yleensä jauheena, mutta myös lehtenä.
Thai hieman stimuloivempaa, ku muut. Maeng Da voimakkaampaa ku muut lehdet joo. Enhanced kratom toimii parhaiten pienimmällä annostuksella, lukuunottamatta extracteja. Normi extractista jää paha maku suuhun ja pettymys, huonoa tavaraa on. Full Spectrum Extracteja en oo käyttäny.
Seuraavaksi ajattelin testata tabletteja, mutta ne on aika kalliita. Kuitenki niin "Enhanced" on mun valinta noista. Niin käytän noita silleen, että Grindatun lehden keitän. Jauhe menee useimmiten kuppiin ja mikroon, joskus lusikalla suuhun. Tuo extracti ei liukene veteen vaan tippuu kupin pohjalle.
Thai hieman stimuloivempaa, ku muut. Maeng Da voimakkaampaa ku muut lehdet joo. Enhanced kratom toimii parhaiten pienimmällä annostuksella, lukuunottamatta extracteja. Normi extractista jää paha maku suuhun ja pettymys, huonoa tavaraa on. Full Spectrum Extracteja en oo käyttäny.
Seuraavaksi ajattelin testata tabletteja, mutta ne on aika kalliita. Kuitenki niin "Enhanced" on mun valinta noista. Niin käytän noita silleen, että Grindatun lehden keitän. Jauhe menee useimmiten kuppiin ja mikroon, joskus lusikalla suuhun. Tuo extracti ei liukene veteen vaan tippuu kupin pohjalle.
-
Kasvualusta
- Psykonautti
- Posts: 122
- Joined: Wed 28 Sep 2005, 01:11
Re: Kratom
Ei ruinata täällä mitään. Kattelehan taas säännöt. t:mode
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna