APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
MinorShoe
Karvakuono
Posts: 26
Joined: Mon 22 Jan 2007, 20:08

APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by MinorShoe »

Tässä viimeaikoina olen ruvennu kratomin ja hbwr siementen lisäksi tilailemaan netistä yhtä sun toista nappia. 120 kodeiini tabua saapui ongelmitta pari viikkoa sitten.:D

MUTTA nyt, sain aivan tavallisen postin saapumisilmoituksen, niinkun olen aina saanut kun jotain on pitäny postista noutaa. Tällä kertaa vaan noutopaikkana ilmoitettiin lähimmän postin sijasta TULLI ja osoite perässä. Mitä se tarkoittaa?!

Paketissa olisi tulossa kaiketi 30kpl ultrameita (100mg tramadolia per kappale). Postin saapumisilmoituksessa sanottiin aivan normaalisti että noudettava on kirjattu kirje ja sitä säilytetään tullissa maksutta 20 vuorokautta.Kysymys onkin että uskaltaako sitä mennä sieltä hakemaan? Oisiko parempi antaa olla?toisaalta jos voisin saada sen sieltä ei tekis mieli heittää jo tililta maksettuja rahoja hukkaan.

Kun yleensä jos tulliin pitäs mennä selvittämään jotaki niin eikö sieltä tule soittopyyntö? Vai ovatko menettelyt muutuneet vuodesta 2007? En tiedä, olen aivan ulapalla.
outoja hippejä, ekstaasi trippejä
User avatar
Usoda
LD50
Posts: 2083
Joined: Mon 29 Jan 2007, 05:06

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by Usoda »

En menis hakemaan.
Kai kauppa lähettää uudestaan jos tullista lähettävät takaisin?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
MinorShoe
Karvakuono
Posts: 26
Joined: Mon 22 Jan 2007, 20:08

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by MinorShoe »

Joo niin vähä tuumasin, että jos niin hyvin käy että ne ei mee niitä siellä tullissa omin lupineen avaamaan vaan pistää takas, niin voisin pyyttää niitä lähettämään uuestaa. Tajusin että eihän mulla mitään järkeä ole sinne mennä, koska sitten se avattas ja ne näkis että siellä on jotain tabuija, enhä mitenkään vois keplotella niitä ittelleni koska kaikellaista lääkeaineiden tilaaminen ulkomailta on aivan ehdottoman laitonta, eikö? Eli nyt ei aiuta kai muutakun toivoa parasta. Oon nimittäin lukenu että joku oli tilannu sieniä, tullista oli tullu että pitää noutaa sieltä ja kun ei tyyppiä ruvennu kuuluun tekivät kotietsinnän. :/
outoja hippejä, ekstaasi trippejä
User avatar
Usoda
LD50
Posts: 2083
Joined: Mon 29 Jan 2007, 05:06

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by Usoda »

Pistä kaikki arkaluontoinen kaiken varalta piiloon jos vaan pystyt ennen kun paketti varmasti lähtee takaisin mistä se on tullutkin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
User avatar
Tofupekoni
Kameleontti
Posts: 571
Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
Location: Orgasm

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by Tofupekoni »

Usoda wrote:Pistä kaikki arkaluontoinen kaiken varalta piiloon jos vaan pystyt ennen kun paketti varmasti lähtee takaisin mistä se on tullutkin.
Joo, mut ei kannata piilottaa television sisään tai joulukuusen palloihin, ne kattoo sieltä ekaks...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
MinorShoe
Karvakuono
Posts: 26
Joined: Mon 22 Jan 2007, 20:08

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by MinorShoe »

Joo, vein kaiken tarpeellisen kaappiin opistolleni.... Hitto että nauraa räkätin tolle ei television eikä joulupallojen sisään :D
outoja hippejä, ekstaasi trippejä
User avatar
Usoda
LD50
Posts: 2083
Joined: Mon 29 Jan 2007, 05:06

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by Usoda »

Metalliseen laatikkoon, ja laatikko haudataan kukkapenkkiin. :foil:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
sipuli
Tuppisuu
Posts: 13
Joined: Sat 10 Nov 2007, 18:43

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by sipuli »

Asiaa sivuten, mitä sanktiota tulee jos tulli nappaa, etkä käy paikan päällä? Tulevatko poliisit kotoa hakemaan ja sakkoja antamaan + h merkintä? Lähettävätkö kaupat nimettönä eli voitko kiistää kaiken?
User avatar
Kalavale
Apteekki
Posts: 468
Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55

Re: APUA! tulli nappas ultramit (tramadoli)

Post by Kalavale »

Tottakai kaiken voi kiistää? Muutenhan maailma olisi ihan mallillaan, jos voisi vihamiehille(jos sellaisia olisi) tilailla 1kg tramadolia ja soittaa tulliin, että tollasta on tulossa tolle ja tolle hemmolle!
All things are equal, there are no special things.