Tässä viimeaikoina olen ruvennu kratomin ja hbwr siementen lisäksi tilailemaan netistä yhtä sun toista nappia. 120 kodeiini tabua saapui ongelmitta pari viikkoa sitten.
MUTTA nyt, sain aivan tavallisen postin saapumisilmoituksen, niinkun olen aina saanut kun jotain on pitäny postista noutaa. Tällä kertaa vaan noutopaikkana ilmoitettiin lähimmän postin sijasta TULLI ja osoite perässä. Mitä se tarkoittaa?!
Paketissa olisi tulossa kaiketi 30kpl ultrameita (100mg tramadolia per kappale). Postin saapumisilmoituksessa sanottiin aivan normaalisti että noudettava on kirjattu kirje ja sitä säilytetään tullissa maksutta 20 vuorokautta.Kysymys onkin että uskaltaako sitä mennä sieltä hakemaan? Oisiko parempi antaa olla?toisaalta jos voisin saada sen sieltä ei tekis mieli heittää jo tililta maksettuja rahoja hukkaan.
Kun yleensä jos tulliin pitäs mennä selvittämään jotaki niin eikö sieltä tule soittopyyntö? Vai ovatko menettelyt muutuneet vuodesta 2007? En tiedä, olen aivan ulapalla.
En menis hakemaan.
Kai kauppa lähettää uudestaan jos tullista lähettävät takaisin?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Joo niin vähä tuumasin, että jos niin hyvin käy että ne ei mee niitä siellä tullissa omin lupineen avaamaan vaan pistää takas, niin voisin pyyttää niitä lähettämään uuestaa. Tajusin että eihän mulla mitään järkeä ole sinne mennä, koska sitten se avattas ja ne näkis että siellä on jotain tabuija, enhä mitenkään vois keplotella niitä ittelleni koska kaikellaista lääkeaineiden tilaaminen ulkomailta on aivan ehdottoman laitonta, eikö? Eli nyt ei aiuta kai muutakun toivoa parasta. Oon nimittäin lukenu että joku oli tilannu sieniä, tullista oli tullu että pitää noutaa sieltä ja kun ei tyyppiä ruvennu kuuluun tekivät kotietsinnän.
Pistä kaikki arkaluontoinen kaiken varalta piiloon jos vaan pystyt ennen kun paketti varmasti lähtee takaisin mistä se on tullutkin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda wrote:Pistä kaikki arkaluontoinen kaiken varalta piiloon jos vaan pystyt ennen kun paketti varmasti lähtee takaisin mistä se on tullutkin.
Joo, mut ei kannata piilottaa television sisään tai joulukuusen palloihin, ne kattoo sieltä ekaks...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Metalliseen laatikkoon, ja laatikko haudataan kukkapenkkiin.
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Asiaa sivuten, mitä sanktiota tulee jos tulli nappaa, etkä käy paikan päällä? Tulevatko poliisit kotoa hakemaan ja sakkoja antamaan + h merkintä? Lähettävätkö kaupat nimettönä eli voitko kiistää kaiken?
Tottakai kaiken voi kiistää? Muutenhan maailma olisi ihan mallillaan, jos voisi vihamiehille(jos sellaisia olisi) tilailla 1kg tramadolia ja soittaa tulliin, että tollasta on tulossa tolle ja tolle hemmolle!
All things are equal, there are no special things.