Lauantai annokset: (vaihtoehdot)
Yhdessä vaiheessa nautiskelin 50cl pullo ite tehtyä fisua. Se kurkusta alas 5min ja sen jälkeen kova kuosi , välillä myös kova krapula!!!
Rommia yleensä 0,7 pullo jotain tummaa ja maukasta.
Olutta vähintään 12 pulloa.
Pullo halvinta viinaa ja se blandattuna juissiin
Nykyään korvannu "muut päihteet" aika lailla viinan juonnin.
Olen muutaman vuoden nollatoleranssin jälkeen alkanut löytämään alkoholia uudelleen. Pelkiltään ihan kauheata tavaraa mutta kannabiksen kanssa toimii. En yleensä ota montaa annosta ja näin tulen jo yhdestäkin ihan hyvään humalaan. Nykyään maku on tärkeämpi kuin itse vaikutus. Lonkeroa ja helppoja viskejä menee lähinnä. Jotain tosi hyvää absinttia voisin juoda mutta en enää niitä karmeita tiskivesiä mitä toiset on.
Tuntuu että alkoholi vaikuttaa nykyään muutenkin hieman eritavalla kuin ennen. Ehkä kaikista psykedeeleistä on sittenkin ollut jotain hyötyä. Shamaanikänni.
Tulee kyl juotuu näinäpäivinä aika tiheesti, just joku yks päivä viikossa väliä. Kaljaa ja vinkkua pääosin tai mitä nyt sattuukaan oleen. Huonoon kuntoon menee kyl, liikkuminen kankeaa ja hampaatkin tippuu suusta + daturaaliset darrat siihen päälle ..
SamaNisti wrote:Tulee kyl juotuu näinäpäivinä aika tiheesti, just joku yks päivä viikossa väliä. Kaljaa ja vinkkua pääosin tai mitä nyt sattuukaan oleen. Huonoon kuntoon menee kyl, liikkuminen kankeaa ja hampaatkin tippuu suusta + daturaaliset darrat siihen päälle ..
samantyylin saatanan propleema:lähes joka päivä kaljaa..johtuen kai siitä et yleensä ei muuta saa..välillä dexmii ja huomenna tulee 30kpl 150mg tramal,vittu vihaan alkoholia,mut se on liian helppoa saada..
Alkoholi on ihan jees, jos ei juo liikaa. Ja jos pitää juomisen hyvissä rajoissa, nii ei tartte krapulastakaan kärsiä. Eikä tyhmistä teoista :p.
Yksin ei tule pahemmin juotua alkoholia. Aina pitää olla hyvä porukka mukana : >
Alkoholilla on puolensa. Varsinkin nousuhumalassa se "mä oon maailman paras tanssija" fiilis ja uho pistää jalan kyl vipattamaan tanssilattialla. Mutta se lasku onkin sitten eri asia
Itse tykkään tehdä niin että vedän ensin kännit ja sitten kun alkaa tuntua liian selvältä niin poltan siihen päälle paukut ja johan lähtee ilta uuteen nousuun. Tosin se kostautuu seuraavana aamuna, kun yrität tehdä itsellesi aamupalaa, ja jäät jumittamaan 5 minuutiksi hellan eteen kananmunan kanssa että mikä tulikaan seuraavaksi
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Nykyään en edes koske pulloon jos ei savuja ole. Pelkkä känni on mun mielestä helvetin tylsää,kännipajautuksissa on mahtavaa sekoilla. Pitää juoda kunnolla ja paljon hiisiä.!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
suosikki on olvi 3 olut,koska se on halvinta täällä.muistan "nuoruudestani" miten mahtavaa oli vetää putkeen n.20 paukkua tequilaa ja sit polttaa hillittömät hitit.kai se maistus vieläkin..jegeri on tosi hyvää silloin harvoin ku tulee rafloissa käytyä.
ei ny suoraan käsittele topicin varsinaista aihetta mut alkoholia kuitenkin.
en oo viime vuosien aikana hirveen montaa kertaa ollu "oikeesti" humalassa. oltiin tossa kuitenki liftaamassa pitkin eurooppaa frendin kanssa niin sinä aikana tuli sitten, lähinnä matkan alkuvaiheessa, vedettyä aika monetkin kännit.
jotenki yllätyin siitä miten euforisia humalatiloja mulle nykyään tulee. alusta loppuun hilpeää, flowaavaa. krapulat samoin. on kyl kuiva ja raskas olo ja vaikee päästä sängystä ylös, mut jotenki nautinnollisella tavalla. spirituaalisesti aukioleva olotila. se oli hilpeetä.
kuitenki sit useemman ryyppäämiskerran jälkeen jouduin vaan toteemaan että se tuo musta oikeesti tosi runkkuja, vastenmielisiä puolia esiin - saa mut käyttäytymään vammaisemmin ku muuten. musta tulee primitiivinen luolamies joka ajattelee vaan pillua ja joka tuntee olevansa jotenkin liian hauska ja lepposa jäbä, jotenkin rassaavalla tavalla. toisaalta siis on tosi siistiä nähä sekin puoli itestään. mut ei kyl tunnu mielenkiintoselta ylläpitää sellasta - en siis toisin sanoen kovin usein jaksais sitä.
mutta mielenkiintosta joka tapauksessa - joskus lakkasin suurimmaks osaks käyttämästä alkoholia koska se ei vaan tuntunu kiinnostavalta. nyt arkimieli on kuitenki ehkä jo siinä määrin pysyvästi psykedelisoitunut että siitäkin tilasta löytää jotain älyttömän kiehtovaa.
Tuon varsinkin kaljan saanti on tehty naurettavan helpoksi. Juuri tolleen ostanpas iltapalaa., sit oioi 24pack 16,90. Ja sit kotiin ryyppää. Saispa lääkkeitä yhtä helposti .
Alkoholia kaunistellaan. Sit ku pöydällä kasvaa värinokkonen: KASVATAKSÄ JOTAIN HUUMEITA!111 :evil: :evil: :evil: :evil:
Alkoholi on kyllä kieroa tavaraa, koukuttaa niin maan vitusti, ja pistää oikeasti mielen/sielun paskaan kuntoon... Ei hyvä ainakaan mun käyttötahdilla... Tänään pitkästä aikaa ilman kaljaa, toivotaan, että pääsen nukkuun... Onneksi on lääkkeitä ja vitusti onkin...
Dexma wrote:Alkoholi on kyllä kieroa tavaraa, koukuttaa niin maan vitusti, ja pistää oikeasti mielen/sielun paskaan kuntoon... Ei hyvä ainakaan mun käyttötahdilla... Tänään pitkästä aikaa ilman kaljaa, toivotaan, että pääsen nukkuun... Onneksi on lääkkeitä ja vitusti onkin...
ei se kyllä koukuta yhtään minun tapauksessa, hyi helvetti ei tulis mieleenkää ikinä dokata kahta päivää pidempään
Dexma wrote:Alkoholi on kyllä kieroa tavaraa, koukuttaa niin maan vitusti, ja pistää oikeasti mielen/sielun paskaan kuntoon... Ei hyvä ainakaan mun käyttötahdilla... Tänään pitkästä aikaa ilman kaljaa, toivotaan, että pääsen nukkuun... Onneksi on lääkkeitä ja vitusti onkin...
ei se kyllä koukuta yhtään minun tapauksessa, hyi helvetti ei tulis mieleenkää ikinä dokata kahta päivää pidempään
Sama täällä. Riittää yksi kerta puolessa vuodessa niin tulee kunnon viha alkoholia kohtaan, vituttaa myös katella kännisiä apinoita kaduilla hortoilemassa ja kuseksimassa. Ois parempi jos alkoholin tilalle tulis vaikka heroiini, olis Hero-niminen valtion ylläpitämä kauppa mist sais "Sweet heroine brand - 96% diacetylmorphine", "Lapin mustaa tervaa III - 40% heroiinia", "Karhun piikki - Parasta A-luokan heroiinia"., jne.
Kylläpäs muuten huomaa hyvin, miten huonoa, epäterveellistä ja myrkyllistä alkoholi on, kun on edes vähän aikaa juonut lakkaa/gammaa. Harvemmasta päihteestä tulee niin kovaa myrkytystilaa kuin alkoholista (lue. krapula).
Näinhän se menee, huomaa kuinka typerän näkösiä ihmiset ovat kun kaupungilla on itse vain paukuissa ja muut örveltää ihan kännissä. kusee keskelle katua sun muuta, no täytyy myöntää että itse on varmaan aika samanlainen aika usein.
Nuppi_ wrote:Näinhän se menee, huomaa kuinka typerän näkösiä ihmiset ovat kun kaupungilla on itse vain paukuissa ja muut örveltää ihan kännissä. kusee keskelle katua sun muuta, no täytyy myöntää että itse on varmaan aika samanlainen aika usein.
Kyllä alkoholiin jää koukkuun aika helposti varsinkin, kun on alkoholisti isän geenit. Nousuhumala on vain niin kivaa. Nykyään ei tule juotua, mutta ennen tuli ja paljon, ei meinnanut saada mitään tolkkua siihen hommaan.
All things are equal, there are no special things.
Nuppi_ wrote:Näinhän se menee, huomaa kuinka typerän näkösiä ihmiset ovat kun kaupungilla on itse vain paukuissa ja muut örveltää ihan kännissä. kusee keskelle katua sun muuta, no täytyy myöntää että itse on varmaan aika samanlainen aika usein.
Kyllä alkoholiin jää koukkuun aika helposti varsinkin, kun on alkoholisti isän geenit. Nousuhumala on vain niin kivaa. Nykyään ei tule juotua, mutta ennen tuli ja paljon, ei meinnanut saada mitään tolkkua siihen hommaan.
niin jää..taas oon yrittäny parantaa krapulaa, mut ei meinaa saada kaljaa alas.. mun faija oli kyllä alkoholisti.. tais pappaki olla.. eli ei se mun syy oo et juon!.. tai onhan se..