Alkoholi-topic

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Alkoholi-topic

Post by Poliklinikka »

Kolaa+Rommia+Perkeleesti jäätä!
Pernod
Karpalolonkero
Baarin Fisu

Lauantai annokset: (vaihtoehdot)
Yhdessä vaiheessa nautiskelin 50cl pullo ite tehtyä fisua. Se kurkusta alas 5min ja sen jälkeen kova kuosi :D, välillä myös kova krapula!!!
Rommia yleensä 0,7 pullo jotain tummaa ja maukasta.
Olutta vähintään 12 pulloa.
Pullo halvinta viinaa ja se blandattuna juissiin

Nykyään korvannu "muut päihteet" aika lailla viinan juonnin.
Ahab

Re: Alkoholi-topic

Post by Ahab »

Olen muutaman vuoden nollatoleranssin jälkeen alkanut löytämään alkoholia uudelleen. Pelkiltään ihan kauheata tavaraa mutta kannabiksen kanssa toimii. En yleensä ota montaa annosta ja näin tulen jo yhdestäkin ihan hyvään humalaan. Nykyään maku on tärkeämpi kuin itse vaikutus. Lonkeroa ja helppoja viskejä menee lähinnä. Jotain tosi hyvää absinttia voisin juoda mutta en enää niitä karmeita tiskivesiä mitä toiset on.
Tuntuu että alkoholi vaikuttaa nykyään muutenkin hieman eritavalla kuin ennen. Ehkä kaikista psykedeeleistä on sittenkin ollut jotain hyötyä. Shamaanikänni.
Nuppi_

Re: Alkoholi-topic

Post by Nuppi_ »

tRip wrote:Alkoholiin pitää muodostua jonkinlainen toleranssi, ennenkuin humalatilasta osaa nauttia..
tä on täysin totta munkin kohalla
another dimension
Psykonautti
Posts: 73
Joined: Tue 22 Jul 2008, 19:26

Re: Alkoholi-topic

Post by another dimension »

punaviini 12 cl

Ei enempää, muuten lähtee mopo käsistä...
User avatar
SAWANISTI
Apteekki
Posts: 315
Joined: Mon 14 Jul 2008, 23:54
Location: TKU PRISON

Re: Alkoholi-topic

Post by SAWANISTI »

Tulee kyl juotuu näinäpäivinä aika tiheesti, just joku yks päivä viikossa väliä. Kaljaa ja vinkkua pääosin tai mitä nyt sattuukaan oleen. Huonoon kuntoon menee kyl, liikkuminen kankeaa ja hampaatkin tippuu suusta + daturaaliset darrat siihen päälle :oops:..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

SamaNisti wrote:Tulee kyl juotuu näinäpäivinä aika tiheesti, just joku yks päivä viikossa väliä. Kaljaa ja vinkkua pääosin tai mitä nyt sattuukaan oleen. Huonoon kuntoon menee kyl, liikkuminen kankeaa ja hampaatkin tippuu suusta + daturaaliset darrat siihen päälle :oops:..
samantyylin saatanan propleema:lähes joka päivä kaljaa..johtuen kai siitä et yleensä ei muuta saa..välillä dexmii ja huomenna tulee 30kpl 150mg tramal,vittu vihaan alkoholia,mut se on liian helppoa saada..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

mauser1911 wrote:vittu vihaan alkoholia,mut se on liian helppoa saada..
Totta.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

mauser1911 wrote: vittu vihaan alkoholia,mut se on liian helppoa saada..
Itsellänikin: Käynpäs ostaan vähän jauhelihaa, katsos perkele tuossa on KALJAA... Yhtäkkiä ostoskärry täynnä kaljaa...

Mut toisaalta, on se kivaa... Ainakin välillä... Toisaalta minäkin vihaan sitä...
User avatar
bol
Kameleontti
Posts: 601
Joined: Tue 12 Jun 2007, 22:27

Re: Alkoholi-topic

Post by bol »

Alkoholi on ihan jees, jos ei juo liikaa. Ja jos pitää juomisen hyvissä rajoissa, nii ei tartte krapulastakaan kärsiä. Eikä tyhmistä teoista :p.
Yksin ei tule pahemmin juotua alkoholia. Aina pitää olla hyvä porukka mukana : >
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Re: Alkoholi-topic

Post by tRip »

bol wrote:Aina pitää olla hyvä porukka mukana : >
Sillon se just on elementissään :)

Krapula on kyl aika hieno tila loppujenlopuksi jos osaa vaan siitä nauttia. Se on aika tunnerikasta
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
User avatar
Hz0
Apteekki
Posts: 428
Joined: Thu 24 Jan 2008, 18:40
Location: 0x00000001

Re: Alkoholi-topic

Post by Hz0 »

Alkoholilla on puolensa. Varsinkin nousuhumalassa se "mä oon maailman paras tanssija" fiilis ja uho pistää jalan kyl vipattamaan tanssilattialla. Mutta se lasku onkin sitten eri asia :)

Itse tykkään tehdä niin että vedän ensin kännit ja sitten kun alkaa tuntua liian selvältä niin poltan siihen päälle paukut ja johan lähtee ilta uuteen nousuun. Tosin se kostautuu seuraavana aamuna, kun yrität tehdä itsellesi aamupalaa, ja jäät jumittamaan 5 minuutiksi hellan eteen kananmunan kanssa että mikä tulikaan seuraavaksi :D
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

Nykyään en edes koske pulloon jos ei savuja ole. Pelkkä känni on mun mielestä helvetin tylsää,kännipajautuksissa on mahtavaa sekoilla. Pitää juoda kunnolla ja paljon hiisiä.!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

suosikki on olvi 3 olut,koska se on halvinta täällä.muistan "nuoruudestani" miten mahtavaa oli vetää putkeen n.20 paukkua tequilaa ja sit polttaa hillittömät hitit.kai se maistus vieläkin..jegeri on tosi hyvää silloin harvoin ku tulee rafloissa käytyä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35

Re: Alkoholi-topic

Post by Jeshu »

PSYCONAUT wrote:kuitenkaan ylpeä en ole suomalaisesta alkoholikulttuurista. :evil:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
User avatar
Aukikco
OD
Posts: 1492
Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42

Re: Alkoholi-topic

Post by Aukikco »

ei ny suoraan käsittele topicin varsinaista aihetta mut alkoholia kuitenkin.

en oo viime vuosien aikana hirveen montaa kertaa ollu "oikeesti" humalassa. oltiin tossa kuitenki liftaamassa pitkin eurooppaa frendin kanssa niin sinä aikana tuli sitten, lähinnä matkan alkuvaiheessa, vedettyä aika monetkin kännit.

jotenki yllätyin siitä miten euforisia humalatiloja mulle nykyään tulee. alusta loppuun hilpeää, flowaavaa. krapulat samoin. on kyl kuiva ja raskas olo ja vaikee päästä sängystä ylös, mut jotenki nautinnollisella tavalla. spirituaalisesti aukioleva olotila. se oli hilpeetä.

kuitenki sit useemman ryyppäämiskerran jälkeen jouduin vaan toteemaan että se tuo musta oikeesti tosi runkkuja, vastenmielisiä puolia esiin - saa mut käyttäytymään vammaisemmin ku muuten. musta tulee primitiivinen luolamies joka ajattelee vaan pillua ja joka tuntee olevansa jotenkin liian hauska ja lepposa jäbä, jotenkin rassaavalla tavalla. toisaalta siis on tosi siistiä nähä sekin puoli itestään. mut ei kyl tunnu mielenkiintoselta ylläpitää sellasta - en siis toisin sanoen kovin usein jaksais sitä.

mutta mielenkiintosta joka tapauksessa - joskus lakkasin suurimmaks osaks käyttämästä alkoholia koska se ei vaan tuntunu kiinnostavalta. nyt arkimieli on kuitenki ehkä jo siinä määrin pysyvästi psykedelisoitunut että siitäkin tilasta löytää jotain älyttömän kiehtovaa.
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

3 päivä ilman menossa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Alkoholi-topic

Post by Poliklinikka »

Tuon varsinkin kaljan saanti on tehty naurettavan helpoksi. Juuri tolleen ostanpas iltapalaa., sit oioi 24pack 16,90. Ja sit kotiin ryyppää. Saispa lääkkeitä yhtä helposti :razz:.

Alkoholia kaunistellaan. Sit ku pöydällä kasvaa värinokkonen: KASVATAKSÄ JOTAIN HUUMEITA!111 :evil: :evil: :evil: :evil:
User avatar
zero
Kameleontti
Posts: 650
Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
Location: Lahti

Re: Alkoholi-topic

Post by zero »

meitsi lopetti dokaamisen. tai ainaki on tarkotus. saa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
PST
Tuppisuu
Posts: 2
Joined: Fri 12 Sep 2008, 21:13

Re: Alkoholi-topic

Post by PST »

kuis levozin suostuu toimimaan jos ottaa ennen nukkumaan menoa jos vetäny mäyriksen verra bissee alle?

ei vaan jaksas laskuhumalassa taas hillua siihen kahdeksaan asti aamulla
Isä poikaansa morkkasi
kun poika pullon korkkasi:
"Se on toi sun orkkasi,
joka elämäsi pilasi
Tilalla kitaran viskilasi
poika, tajuatko tilasi?"
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

PST wrote:kuis levozin suostuu toimimaan jos ottaa ennen nukkumaan menoa jos vetäny mäyriksen verra bissee alle?

ei vaan jaksas laskuhumalassa taas hillua siihen kahdeksaan asti aamulla
satavarma tipahdus uneen.hyvää yötä
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

aaaaaaah, mää kännään taas, ja kellohan on vasta puoli 10... AAMULLA! FUCK YEAAH...
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Alkoholi-topic

Post by Pentabarf »

Dexma wrote:aaaaaaah, mää kännään taas, ja kellohan on vasta puoli 10... AAMULLA! FUCK YEAAH...
Aamulla kännäämisessä on jotain hohdokasta kyllä. Kiva katella kun ihmiset ravaa töihin ja asioille samalla kun itse on jo aika tukevassa humalassa.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

Pentabarf wrote:
Dexma wrote:aaaaaaah, mää kännään taas, ja kellohan on vasta puoli 10... AAMULLA! FUCK YEAAH...
Aamulla kännäämisessä on jotain hohdokasta kyllä. Kiva katella kun ihmiset ravaa töihin ja asioille samalla kun itse on jo aika tukevassa humalassa.
Meidän yhteiskunnan yksilön huippu hetki on olla humalassa aamulla... harvat edes pystyy aloittamaan päivää kännäämällä...
User avatar
Adrenochrome
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Mon 14 Jul 2008, 22:48

Re: Alkoholi-topic

Post by Adrenochrome »

Olut, mieluiten tumma. Siiderit ja lonkerot on alkanut maistumaan liian imeliltä ja sen alkoholinkin niistä maistaa, toisin kuin oluesta.

Vahvemmista absintti on luultavasti parasta mitä olen juonut.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

Alkoholi on kyllä kieroa tavaraa, koukuttaa niin maan vitusti, ja pistää oikeasti mielen/sielun paskaan kuntoon... Ei hyvä ainakaan mun käyttötahdilla... Tänään pitkästä aikaa ilman kaljaa, toivotaan, että pääsen nukkuun... Onneksi on lääkkeitä ja vitusti onkin...
Nuppi_

Re: Alkoholi-topic

Post by Nuppi_ »

Dexma wrote:Alkoholi on kyllä kieroa tavaraa, koukuttaa niin maan vitusti, ja pistää oikeasti mielen/sielun paskaan kuntoon... Ei hyvä ainakaan mun käyttötahdilla... Tänään pitkästä aikaa ilman kaljaa, toivotaan, että pääsen nukkuun... Onneksi on lääkkeitä ja vitusti onkin...
ei se kyllä koukuta yhtään minun tapauksessa, hyi helvetti ei tulis mieleenkää ikinä dokata kahta päivää pidempään
Thoxium

Re: Alkoholi-topic

Post by Thoxium »

Nuppi_ wrote:
Dexma wrote:Alkoholi on kyllä kieroa tavaraa, koukuttaa niin maan vitusti, ja pistää oikeasti mielen/sielun paskaan kuntoon... Ei hyvä ainakaan mun käyttötahdilla... Tänään pitkästä aikaa ilman kaljaa, toivotaan, että pääsen nukkuun... Onneksi on lääkkeitä ja vitusti onkin...
ei se kyllä koukuta yhtään minun tapauksessa, hyi helvetti ei tulis mieleenkää ikinä dokata kahta päivää pidempään
Sama täällä. Riittää yksi kerta puolessa vuodessa niin tulee kunnon viha alkoholia kohtaan, vituttaa myös katella kännisiä apinoita kaduilla hortoilemassa ja kuseksimassa. Ois parempi jos alkoholin tilalle tulis vaikka heroiini, olis Hero-niminen valtion ylläpitämä kauppa mist sais "Sweet heroine brand - 96% diacetylmorphine", "Lapin mustaa tervaa III - 40% heroiinia", "Karhun piikki - Parasta A-luokan heroiinia"., jne.

Kylläpäs muuten huomaa hyvin, miten huonoa, epäterveellistä ja myrkyllistä alkoholi on, kun on edes vähän aikaa juonut lakkaa/gammaa. Harvemmasta päihteestä tulee niin kovaa myrkytystilaa kuin alkoholista (lue. krapula).
Nuppi_

Re: Alkoholi-topic

Post by Nuppi_ »

Näinhän se menee, huomaa kuinka typerän näkösiä ihmiset ovat kun kaupungilla on itse vain paukuissa ja muut örveltää ihan kännissä. kusee keskelle katua sun muuta, no täytyy myöntää että itse on varmaan aika samanlainen aika usein.
User avatar
Kalavale
Apteekki
Posts: 468
Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55

Re: Alkoholi-topic

Post by Kalavale »

Nuppi_ wrote:Näinhän se menee, huomaa kuinka typerän näkösiä ihmiset ovat kun kaupungilla on itse vain paukuissa ja muut örveltää ihan kännissä. kusee keskelle katua sun muuta, no täytyy myöntää että itse on varmaan aika samanlainen aika usein.
Kyllä alkoholiin jää koukkuun aika helposti varsinkin, kun on alkoholisti isän geenit. Nousuhumala on vain niin kivaa. Nykyään ei tule juotua, mutta ennen tuli ja paljon, ei meinnanut saada mitään tolkkua siihen hommaan.
All things are equal, there are no special things.
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

Kalavale wrote:
Nuppi_ wrote:Näinhän se menee, huomaa kuinka typerän näkösiä ihmiset ovat kun kaupungilla on itse vain paukuissa ja muut örveltää ihan kännissä. kusee keskelle katua sun muuta, no täytyy myöntää että itse on varmaan aika samanlainen aika usein.
Kyllä alkoholiin jää koukkuun aika helposti varsinkin, kun on alkoholisti isän geenit. Nousuhumala on vain niin kivaa. Nykyään ei tule juotua, mutta ennen tuli ja paljon, ei meinnanut saada mitään tolkkua siihen hommaan.
niin jää..taas oon yrittäny parantaa krapulaa, mut ei meinaa saada kaljaa alas.. mun faija oli kyllä alkoholisti.. tais pappaki olla.. eli ei se mun syy oo et juon!.. tai onhan se..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"