The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Dexma »

SamaNisti wrote:Kuinka paljon bensaa jos erottelen yhden 200ml pullon? Kyseessä eka uutos.
Itsekkin tuota mietin... Joskus olen ihan 50 ml onnistunut erotteleen 1800 mg... Eli kolme pulloa... Kannattaa tuollaiset yksi desi... Muistat vain sekoitella ja odotella erottulun kohdalla...

Appelsiini mehuun sekaan lopputuotos... nam!
spasm
OD

Post by spasm »

SamaNisti wrote:Kuinka paljon bensaa jos erottelen yhden 200ml pullon? Kyseessä eka uutos.
puoli desiä riittää

Takana hyvin hämmentävät 1200mg tripit.. Aivan erilainen kuin koskaan aiemmin. Välillä oli aika pelkoa ja inhoa, mut niinhän pitääkin joskus. Pidän siitä, että dexmeistä saa aina uutta irti..

E
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Lucid
Karvakuono

Post by Lucid »

Jees elikkä olis tommoset about 600mg plakkaris. Niin miltä kuulostaisi tällainen teidän kokeneempien robotransformereiden korvaan kun en kummemmin tahtoisi dissoilla vaan tarkoitus olisi säilyä toiminta kykyisenä kun lanit ovat kyseessä: Ottaisi alkuun jonkun 200mg "puusteriksi" ja joskus 1h-2h päästä sen loput 400? Tarkoitus olisi kyetä edes pitämään silmät auki ja toisen käden näppiksellä ja toisen hiirellä. :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lucid wrote:Jees elikkä olis tommoset about 600mg plakkaris. Niin miltä kuulostaisi tällainen teidän kokeneempien robotransformereiden korvaan kun en kummemmin tahtoisi dissoilla vaan tarkoitus olisi säilyä toiminta kykyisenä kun lanit ovat kyseessä: Ottaisi alkuun jonkun 200mg "puusteriksi" ja joskus 1h-2h päästä sen loput 400? Tarkoitus olisi kyetä edes pitämään silmät auki ja toisen käden näppiksellä ja toisen hiirellä. :D
Pistä vaikka 300 taikka 250 aluksi sitten (huom!) 3 tunnin päästä loput... Hyvää tulee...
spasm wrote:
puoli desiä riittää

Takana hyvin hämmentävät 1200mg tripit.. Aivan erilainen kuin koskaan aiemmin. Välillä oli aika pelkoa ja inhoa, mut niinhän pitääkin joskus. Pidän siitä, että dexmeistä saa aina uutta irti..

E

1200 on jees jees!
Lucid
Karvakuono

Post by Lucid »

Mikä taika siin 3h on? Ja mietin et miten mahtaa 300 toimia... Pääseekö minnekkää? Ennen ei o oikee tuntunu... Ja miten muuten tehostaako 35h valvominen efektiä?:D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lucid wrote:Mikä taika siin 3h on? Ja mietin et miten mahtaa 300 toimia... Pääseekö minnekkää? Ennen ei o oikee tuntunu... Ja miten muuten tehostaako 35h valvominen efektiä?:D
3 tunnin taika on siinä, että dexmi annoksen piikkiin nouseminen kestää 3 tuntia. Ja tuo, että jättäisit isommanannoksen jälkeenpäin tehostaa enemmän tuota dexmin vaikutusta... Ensimmäinen pieni annos kuluttaa sitä Cypd2(what ever entysyymiä), jonka jälkeen isommasta hitistä tulee kovempi kuin normaalisti... Myös tuon isomman hitin jälkeen putoat 3 plateaulta mahdollisesti sigma plateauhun...
Lucid
Karvakuono

Post by Lucid »

Tota tota. Otin sitten tosiaan noin että ensin 300 ja sitten vasta enikö se 4h päähän se 400mg... Ensin en olisi voinut uskoa kuinka lujaa tuo 300 jysähti! Alla oli siis lähemmäs 40h valvomista vähän ruokaa ja nesteitä. Nooh sitten kun kiskaisi sen viimeisen niin sitten olikin menoa! Dissoilin ihme maailmoissa ja unohdin mitä olin tai mikä olin ja ylipäätään kaiken! Kaikki mitä oli olivat ne omat looppini ja näkyni. Soli HULLUUTTA! :shock: :D
chibbo

Post by chibbo »

Ensimmäisellä DXM-kokeilullani nautin noin 450mg DXM:ää eroteltuna Resilarista. Noin tunnin päästä nauttimisesta tuli aivan hirveä kutina ympäri ruumista ja helvetin kuuma. Kutinan loputtua minulle jäi vain erittäin paska olo joka jatkui koko seuraavan päivän. Tässä kesän aikana tulisi vielä mahdollisuus kokeilla uudestaan ja kysynkin, että kuulostaako tuo edellä mainittu oireilu DXM-yliherkkyydeltä vai menikö erottelu pieleen? Erottelija ei ollut aivan parhaissa voimissa ja soodatuhkia yms. heitettiin vähän näppituntumalla eli en yllättyisi vaikka erottelu olisi mennyt vituilleen. Eli otanko uudestaan pienemmällä annoksella ja kunnolla eroteltuna vai jätänkö suosiolla väliin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lucid wrote:Tota tota. Otin sitten tosiaan noin että ensin 300 ja sitten vasta enikö se 4h päähän se 400mg... Ensin en olisi voinut uskoa kuinka lujaa tuo 300 jysähti! Alla oli siis lähemmäs 40h valvomista vähän ruokaa ja nesteitä. Nooh sitten kun kiskaisi sen viimeisen niin sitten olikin menoa! Dissoilin ihme maailmoissa ja unohdin mitä olin tai mikä olin ja ylipäätään kaiken! Kaikki mitä oli olivat ne omat looppini ja näkyni. Soli HULLUUTTA! :shock: :D
Tervetuloa minun päivärutiineihin...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

chibbo wrote:Ensimmäisellä DXM-kokeilullani nautin noin 450mg DXM:ää eroteltuna Resilarista. Noin tunnin päästä nauttimisesta tuli aivan hirveä kutina ympäri ruumista ja helvetin kuuma. Kutinan loputtua minulle jäi vain erittäin paska olo joka jatkui koko seuraavan päivän. Tässä kesän aikana tulisi vielä mahdollisuus kokeilla uudestaan ja kysynkin, että kuulostaako tuo edellä mainittu oireilu DXM-yliherkkyydeltä vai menikö erottelu pieleen? Erottelija ei ollut aivan parhaissa voimissa ja soodatuhkia yms. heitettiin vähän näppituntumalla eli en yllättyisi vaikka erottelu olisi mennyt vituilleen. Eli otanko uudestaan pienemmällä annoksella ja kunnolla eroteltuna vai jätänkö suosiolla väliin?
Kutina ja kuumotus on ihan normaalia... Huono olo yleensäkkin paska olo kumminkin kertoo vähän negatiivisempaa sävyä... Luulenpa vain, että dexmi ei ole sinua varten... Taikka Dexmi ei vain halunnut päästää sua niin helpolla ensikerralla..
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Jännä jutu kyllä tämä dxm.. joskus otin ekalla kerralla erottelematta 600 mg, se oli ensimmäinen kokeilu dexmin parissa..
Itseäni ei kyllä kutittanut.. mutta istuin kaverini huoneessa niin tuntui nousuissa niinkun koko ruumini olisi ollut valeltu bensalla ja sytytetty tuleen.. se polttamisen tunne oli aivan sairas koko kehossa.. Ihan kuin olisin ollut koko ihminen tulessa.. siinähän sitten panikoi että mitäs nyt, aina kun nousi ylös olo lähti pois.. kaksi kertaa taisi tulla tuo outo tunne..

Dezmin kanssa koin myös alkuvaiheessa, n. 2h annoksen nautittua kovimmat pelotkin, tuo palaminen ja kaverini huone oli yhtä helvettiä, jotenkin ahdisti ja oli niin tukala olo.. Mahtanee kyllä vaikuttaa tuo set&setting, bvaikka pääkoppa oli kyllä kunnossa mutta vieras ympäristö ja vielä talon isäntä paikalla viereisessä huoneessa...

Päätimpä noin+3h piikin mennä suorittamaan ulos, ja oli kyllä tuhannen sfääreissä.. Mutta oli kyllä hullua , mielipuolista ja hienoa.. Enään ei ahdistanut ja kaikki oli vaan niin sekasisin, hienosti .

Kiva substanssihan tuo on, eroteltuna pitäisi kuitenkin kokeilla seuraavat doset.. painoa itselläni on 75kg, ja ajttelin seuraavaan matkaan varata 600-900 mg.. , niinn pääsisi kunnolla syvälle tähän juttuun..

>E: yllättävän vähän psykedeliaa tästä irtoaa.. toki han sitä ilmenee mutta dissosiatiiviset vaikutukset kyllä vievät voiton., ensiksi kuvittelin jotain sienimäistä.. JA TAJUSIN ETTÄ PYH!.. metkaa kyllä =)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

kissankorva wrote:
>E: yllättävän vähän psykedeliaa tästä irtoaa.. toki han sitä ilmenee mutta dissosiatiiviset vaikutukset kyllä vievät voiton., ensiksi kuvittelin jotain sienimäistä.. JA TAJUSIN ETTÄ PYH!.. metkaa kyllä =)
Mää itse ajattelen, että muut psyket, näyttää sinulle psykedeliaa, mutta DXM tekee sinusta osan psykedeliaa...
chibbo

Post by chibbo »

Eli taitaa jäädä minulta DXM jatkossa väliin :(
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Seuraava annos: 1800 mg... Kerralla...
trafka
Karvakuono

Post by trafka »

Joo kirjotellaan nyt vähä edellisestä matkasta, josta on jo jonku aikaa. Eli erottelin ittelleni noin 1200mg dxm:ää ja otin sen kerralla.
+0.00 Juon 1200mg dxm:ää, tekee todella vaikeeta saada alas tota litkua, hyi helvetti mikä maku, viime kertane kun otin yhteensä noin 600mg kahes eräs, nii meni paljon helpommin alas.
+0.10 Yritän vieläki saada tota perkeleen makua pois suusta ja vihdoinki se alkaa kadota.
+0.30 Alkaa jo huomaamaan selkeet vaikutukset, hyvin vaikea saada esim musiikkia soimaan koneelta. Lopulta täs kävi niin et pistin väärän musiikin ja se oli todellakin vääränlaista tälle matkalle (oli niin piinaavaa musiikkia)
+0.45 Tulee oksennus, onneks ehdin varautua tähän ja olin vessassa. Tämän jälkeen en osaa oikeen kellosta sanoa mitään.
Seuraavat tapahtumat ei välttämättä oo aikajärjestyksessä
+X.XX Koska olin lukenu et suihku auttaa huonoon oloon nousuis nii olin suihkus istuen/maaten. Suihkun vesipisarat kuulostaan hyvin voimakkalta, vähä niinku jostain kauhu/jännitysfilmeistä. Jossain vaihees suljen suihkun mut pistän sen takas koska tuntuu kivemmalta. Mitään hajua ei oo kuinka kauan viivyn suihkus.
Olo menee erittäin hämäräks, silmät kiinni tuntuu kuin menettäisin täysin olemassa oloni, ikään kuin olisin tyhjyys, joka leijailee erilaisis paikois (erilaisia huoneita? tälläne muistikuva on et leijalin erilaisten huoneiden välillä, ikään kuin näki maailmankaikkeuden). Välillä silmät aukee ja hetken ajan tuntuu että on taas olemassa kunnes silmät menee taas ittestään kiinni ja taas mennään lujaa. Vähä niinku vuoristorata. Tuota olotilaa silmät kiinni on hyvin vaikee kuvata. Vois kuvitella et tuolta tuntuu kun kuolee. Monet sanoo nähneensä valoa ollessaan lähellä kuolemaa, samaa voin minäki sanoa. Jossain vaihees pääsin takas koneelle istuun mut hyvin nopeesti tuli huono olo ja takas vessaan laattaan ja suihkuun. Jossain vaihees pääsin taas pois suihkusta ja läsähdin matolle, taaskaan ei oo mitään hajua kauanko olin siin. Nyt rupes tuntumaan jo hieman selkeemmältä. Seuraavat muistikuvat matolla makaamisen jälkeen on kuinka yritän sulkea konetta (näkö on erittäin sumea edelleen) ja meen sänkyyn, tällä kertaa ilmeisesti nukahdan(tai pitäis sanoa sammun) helposti, toisin kuin 600mg:n annoksella.
+Seuraava aamu. Aamulla kun herään näen vieläkin silmät kiinni visuaaleja, motoriikka heittää vieläkin pahasti, mut näkö on palannu normaaliks. Aamulla on sellane ajatus et kaveri oli sanonu jotain (olin siis yksin koko matkan ajan), katon kännykkää ja siel on viesti, joka on sama mikä mulla on mielessä, mutta en voi tajuta mitän mä olisin voinu lukea sitä kun en nähny paskan vertaa. Nukahdan uudestaan. Koko päivän tuntuu lämpöaaltoja jne. Koitan polttaa kukkaa illalle mut se tekee vaan pahemman olon (ei fyysisesti mut psyykkisesti). Takaraivos on pieni pelko et tuli otettua liikaa, vaikka järki sano selkeesti et kyl kaikki menee ohi.
+Sitä seuraava aamu. Nyt on sama olo mikä tuli 600mg:n annoksella 24h aikasemmin, eli olo oli kevyt. Fyysisesti en enää huomannu mitään erikoista (oli vähä niinku "pihalla oleva" olo mut kuitenki), mut kukan polttelu illalla sai taas huonon olon psyykkisesti.
+Seuraavat pari päivää. Mieli tuntui jotenki tyhjältä, kevyeltä, ikään kuin olis kokenu lopun eli käyny "moikkaas" kuolemaa.

Enpä tiedä, ei tee kauheesti enää mieli ottaa dxm:ää. Se haju (jos törmää johonki samantyyliseen hajuun) saa yrjöämisefektin (mitään ei oo tosin tullu ylös), tosin lievempänä joka päivä. Miksköhän mä en nähny matkani aikana ketään henkilöitä tai siis olentoja ylipäätänsä, ainoa mitä mä muistan on ikään kuin tyhjät huoneet. Jostain syystä mulla on deja vu -fiilis noista.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

[quote="trafka"][/quote]

Se on juuri tuollaista isommilla hiteillä!!!!
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Onko seroquelilla ja dxm:llä mitään vaarallisia yhteisvaikutuksia/haittavaikutuksia?
Thoxium

Post by Thoxium »

Tryptamiineja kait voi aika turvallisesti kombottaa dxmin kanssa, eli siis ihan noita tutkareitakin? Saas nähdä jos saan 4-ho-metiä, niin aikomus on ottaa 600mg dexmiä, sitten peakissa joku 15mg 4-ho-metiä ja sitten tunnin päästä kunnon pesällinen spice+kannabis+random yrttisekotusta bongista, mahdollisesti myöhemmin myös yopoa ja/tai 600mg lisää dexmiä. Suunitelma on vielä avoin, kuitenkin tää projekti on vasta kehitysvaiheilla ja aikomus on suorittaa tää vasta kahden viikon päästä.

Idea lähti näistä peruskäsityksistä (omakohtaisia taas tietenkin):

DXM - Antaa pelottoman ja hallitsevan dissosioituneen tilan, oikeastaan mikään ei pelota tässä mielentilassa. On tullut vaelleltua metikössä talviyössä, samalla kun sivusilmillä näkynyt juoksevia olioita (varmaankin hallunisaatioita, en tiedä ehkä olivat metsänhenkiä). Kuuntelin musiikkia ja olin hurmiossa koko illuusiosta minkä sisällä olin (lue. tämä maailma). Eli mikään ei kuumota tai pelota siis, todella huoleton olo.

4-HO-MET - Psilosybiinimäinen tutkari, lukemani ja kuulemani perusteella. Antaa siis taustalla olevalle dissosioituneelle tilalle kunnon psykedeelisen potkun.

Kannabis &/ Spice - Voimistaa edellisten vaikutuksia aivan uusiin lukemiin.

Randomyrttisekotusta - Paketissa luki että voimistaa muiden psykoaktiivisten aineiden vaikutusta, näytti olevan jotain puunkuoria, en tiedä mitä kasvia, mutta jotain outoa. Itse huomasin spicen kanssa, miten esineet ja objektit tavallaan näkyivät vääristyneet suurilta tai pieniltä. 0,5l kaljatuoppi näytti todella pieneltä, tuoli ja pöytä missä oleskelin näytti liian isolta, aivan kuten olisi ollut todella pitkä juhlapöytä. Eli tämä voisi tuoda mielenkiintoista efektiä koko olotilaan.

Yopo ja toiset 600mg dexmiä tulisi kuvioihin mukaan vain jos edellisten yhteinen odotettu vaikutus ei olekaan tyydyttävä. Todennäköisesti en osaisi enää ottaa näitä siinä vaiheessa. :mrgreen:
Thoxium

Post by Thoxium »

Juuri mietin miksi oikeasti dexmistä tykkää melko pieni osa ihmisistä. Dissosiaation, eli irtaantuneisuuden todellisuudesta, kokee melko moni ihminen epämiellyttäväksi tilaksi, pieni osa siitä oikeasti nauttii. Hyvä vaan kun kuuluu ns. dexmivähemmistöön, mitä vähemmän sitä käytetään, sen varmemmin se pysyy tyrvallisesti apteekin hyllyillä 8)
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Perun puheeni dexmistä!!!

Ai että ei ole "euforisoiva". Ei tästä mitään opa-oloja saa, mutta varsin letkeän olotilan. Vedin raakana tyhjään vatsaa ja sain ihan oksetus pahoinvointi fiilikset. Mutta mieliala on mitä mainioin!!!

Nyt tiedän syynkin siihen miksi dexmi potkii nii hyvin!!! SSRI, noiden käytön lopetin viimeviikolla!!! Upeetamahtavaa. Ennen en saanut tälläisiä oloja tästä! Nyt pärähtää. Kohta vähän Spice Goldia! Kattoo jos kävis pytyllä oksentamassa, tosin otin jo pahoinvointi lääkkeen ja ripulilääkkeen.

Jos menis tänään polttaa salviaa puistoon :D :razz:

E: Ne olikin ne nousut! No ei yhtään hassumpi olo nytkään!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Poliklinikka wrote:Perun puheeni dexmistä!!!

Ai että ei ole "euforisoiva". Ei tästä mitään opa-oloja saa, mutta varsin letkeän olotilan. Vedin raakana tyhjään vatsaa ja sain ihan oksetus pahoinvointi fiilikset. Mutta mieliala on mitä mainioin!!!
Kyllä ainakin itselläni menee dexmin euforia yli opiaatti fiiliksistä... Turtumus, kun aivot dissosioi kehonaisteja on jotain niin ihanaa...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:
Poliklinikka wrote:Perun puheeni dexmistä!!!

Kyllä ainakin itselläni menee dexmin euforia yli opiaatti fiiliksistä... Turtumus, kun aivot dissosioi kehonaisteja on jotain niin ihanaa...
jooooooo,nyt on niiin hyvä olo että ei voi sanoin kuvailla,dexmin nauttimisesta n.2 tuntia.nouseeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Ram1t

Post by Ram1t »

Jos kuumennan dxm nestettä hellalla niin että sitä on jäljellä vain muutama sentti, eikö se muka menetä tehoaan??? Eli jos minulla on siinä 2 pullon edestä eroteltua dxm:mää ja sitten lämmityksen jälkeen sitä on enää vaikka sentti, niin onko siinä kaikki tehot jäljellä :O?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

FreestLr wrote:Jos kuumennan dxm nestettä hellalla niin että sitä on jäljellä vain muutama sentti, eikö se muka menetä tehoaan??? Eli jos minulla on siinä 2 pullon edestä eroteltua dxm:mää ja sitten lämmityksen jälkeen sitä on enää vaikka sentti, niin onko siinä kaikki tehot jäljellä :O?
On. Itse en ikinä kyllä ihan tätä tavaraa tee, täysin kuivaksi/kovaksi mönjäksi, koska luulen sen menettävän tehoa... Korjatkaa jos olen pahasti väärässä...
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Sellainen tuli mieleen että olen hengannut 600 mg dexmi annoksen jälkeen täysin pimeässä vessassa silmät auki ja silloin kyllä näkyy kaikkea kivaa, sen huoneenkin yleensä "näkee" vaikkakin vähän erilaisena. Sellainen esimerkki tulee mieleen kun tuijotin "seinää" oikein keskittyneesti niin siitä kasvoi kaikille sen huoneen pinnoilla sellainen vihreä/musta väritys, vähän hankala kuvata, sellainen niinkuin verkko jonka reunat kuitenkin feidaavat mustaan tyyliin n.7cm etäisyydellä ja yhdellä "reijällä" on kokoa n. 25cm eli aika iso verkko.

Samassa vessassa onnistuin liikuttamaan kattoa ylös alas :lol: , tein huoneesta 100m korkean ja sitten vain jonkun 160 cm korkean ja pääni meni kattoa vasten kuin muovailuvaha puikkoon olisi työntänyt :D.

Kukaan koittanut vastaavasti olla silmät auki täysin pimeässä tilassa? Lasketaanko nämä sitten silmät auki vai silmät kiinni visuaaleiksi?
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexma wrote:
FreestLr wrote:Jos kuumennan dxm nestettä hellalla niin että sitä on jäljellä vain muutama sentti, eikö se muka menetä tehoaan??? Eli jos minulla on siinä 2 pullon edestä eroteltua dxm:mää ja sitten lämmityksen jälkeen sitä on enää vaikka sentti, niin onko siinä kaikki tehot jäljellä :O?
On. Itse en ikinä kyllä ihan tätä tavaraa tee, täysin kuivaksi/kovaksi mönjäksi, koska luulen sen menettävän tehoa... Korjatkaa jos olen pahasti väärässä...
Ei se ainakaan itellä ole menettänyt tehoja.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Voinko ottaa 200ml erotellun dxm:n jos eilen ottanut buprea?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SamaNisti wrote:Voinko ottaa 200ml erotellun dxm:n jos eilen ottanut buprea?
En tiedä voitko ottaa, mutta itse ottaisin!!! Nyt olen ottanut 50 mg, 4-ho-metiä ja oliiis eeeeerriiiii kivaa saada dexmiä... Vittu, kun ei satu olemaan nyt hyllyssä mitään... Ehkä tyydyn vain toiseen 50 mg...
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Lisää kysymyksiä:: Voiko dexmiä käyttää iv:nä :D?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Gartargor wrote:Sellainen tuli mieleen että olen hengannut 600 mg dexmi annoksen jälkeen täysin pimeässä vessassa silmät auki ja silloin kyllä näkyy kaikkea kivaa, sen huoneenkin yleensä "näkee" vaikkakin vähän erilaisena.
Joo. Täysin erilaisena. Suorastaan negatiivikuvana.