Tryptamiineja kait voi aika turvallisesti kombottaa dxmin kanssa, eli siis ihan noita tutkareitakin? Saas nähdä jos saan 4-ho-metiä, niin aikomus on ottaa 600mg dexmiä, sitten peakissa joku 15mg 4-ho-metiä ja sitten tunnin päästä kunnon pesällinen spice+kannabis+random yrttisekotusta bongista, mahdollisesti myöhemmin myös yopoa ja/tai 600mg lisää dexmiä. Suunitelma on vielä avoin, kuitenkin tää projekti on vasta kehitysvaiheilla ja aikomus on suorittaa tää vasta kahden viikon päästä.
Idea lähti näistä peruskäsityksistä (omakohtaisia taas tietenkin):
DXM - Antaa pelottoman ja hallitsevan dissosioituneen tilan, oikeastaan mikään ei pelota tässä mielentilassa. On tullut vaelleltua metikössä talviyössä, samalla kun sivusilmillä näkynyt juoksevia olioita (varmaankin hallunisaatioita, en tiedä ehkä olivat metsänhenkiä). Kuuntelin musiikkia ja olin hurmiossa koko illuusiosta minkä sisällä olin (lue. tämä maailma). Eli mikään ei kuumota tai pelota siis, todella huoleton olo.
4-HO-MET - Psilosybiinimäinen tutkari, lukemani ja kuulemani perusteella. Antaa siis taustalla olevalle dissosioituneelle tilalle kunnon psykedeelisen potkun.
Kannabis &/ Spice - Voimistaa edellisten vaikutuksia aivan uusiin lukemiin.
Randomyrttisekotusta - Paketissa luki että voimistaa muiden psykoaktiivisten aineiden vaikutusta, näytti olevan jotain puunkuoria, en tiedä mitä kasvia, mutta jotain outoa. Itse huomasin spicen kanssa, miten esineet ja objektit tavallaan näkyivät vääristyneet suurilta tai pieniltä. 0,5l kaljatuoppi näytti todella pieneltä, tuoli ja pöytä missä oleskelin näytti liian isolta, aivan kuten olisi ollut todella pitkä juhlapöytä. Eli tämä voisi tuoda mielenkiintoista efektiä koko olotilaan.
Yopo ja toiset 600mg dexmiä tulisi kuvioihin mukaan vain jos edellisten yhteinen odotettu vaikutus ei olekaan tyydyttävä. Todennäköisesti en osaisi enää ottaa näitä siinä vaiheessa.