Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Jeshu
OD

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Jeshu »

NoLife1%Lowlife wrote:Hämmentyykö ihmiset, jos asioita kysyy suoraan. Esimerkiksi, jos kysyy ekoilla treffeillä millaisesta seksistä toinen pitää?
Vai, pitäisikö asioista ottaa selvaa pikkuhiljaa, mahdollisesti vuosia ja lopulta toteaa, että ei ole kysynyt mitään asiaa
suoraan vaan on olettanut kaikki asiat siten miten itse ajattelisi.
Kyllähän ne usein hämmentyy. Spontaanius katoaa helposti. Kommunikaatio poissa- Kysyin vähän aika sitten suoraan hatusta otettuna duunikaverilta soittaako hän mahdollisesti pianoa koska naputtelee sormillaan sen näköisesti. Hämmentyneiltä, hieman pelokkailta jopa ilahtuneilta kasvoilta sain kuulla "joo". Miettikää, näinkin pieni asia jota lopulta kysyy.

Ei tämmöistä suoraa kommunikaatiota tapahdu tarpeeksi usein. Pelätään, että ahdistetaan toinen tai peräti loukataan jollain "hävyttömällä" kysymyksellä. Halutaan varjella omaa reviiriä, mutta oikeasti tarvitsemme lapsenomaista kommunikaatiota ja hiekkalaatikoita. Emme hyssytteleviä nutturapäitä jotka luulevat olevansa fiksuja.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Yleensä "kommunikaatio" ei ole edes sitä. Ideoita tai tuntemuksia ei vaihdeta, kaikki mikä tapahtuu on refleksiä.

Puhuminen on vaan sitä, että ei kestetä hiljaisuutta ja se korvataan jollain pahemmalla. Mitä kuuluu? Ihan hyvää, kiitos kysymästä entä itsellenne onpa kaunis päivä tänään viisi viisikymmentä olkaa hyvää yötä.

Jos mitään yllättävää ei tapahdu kommunikaatiossa, ei myöskään informaatiota vaihdu, eikä siten synny uusia ajatuksia eikä ole saatu mitään aikaiseksi. Säikäytelkää lähimmäisiänne, olkaa outoja. Älkää kysykö naapuriltanne lupaa.
NoLife1%Lowlife

Post by NoLife1%Lowlife »

jesuiitta wrote:...tarvitsemme lapsenomaista kommunikaatiota ja hiekkalaatikoita. Emme hyssytteleviä nutturapäitä jotka luulevat olevansa fiksuja.
Lymykonna wrote:Älkää kysykö naapuriltanne lupaa.
Kuulostaa siltämiltä pitäisikin kuulostaa.
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Miksi ei ole hamppua ja miksi ruoka on loppu. Nyt itkettää, ei edes tupakkaa ole päällä.
Kuitenkin pitäs kohta öristä kurkkunsa riekaleiksi bändin kera ja vieläpä nauttia siitä.
On se jännä.
Murderous motivation
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Puhuminen on huono kieli.
Shakti
Psykonautti

Post by Shakti »

Vähän pidennetyt laskut kun viikon mittaisen kuumetaudin nähtävästi sain. Ehkä tästä pian tokenen. Kohta olisi hauskaa kurkistaa taas ulkomaailmaan!
Candy is dandy but liquor is quicker
NoLife1%Lowlife

Tiedättekö kuinka kännissä ja vitun hyvissä pajoissa ihminen voi olla? ei tuu hirveesti mitään "so called" järkevää mieleen. Että sellasta, kiinnosti varmaan kiviäkin.
Luin tekstin ainakin 5 kertaa, ei voi olla kirotusvihreitä.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

NoLife1%Lowlife wrote:Tiedättekö kuinka kännissä ja vitun hyvissä pajoissa ihminen voi olla? ei tuu hirveesti mitään "so called" järkevää mieleen. Että sellasta, kiinnosti varmaan kiviäkin.
Tiedän. Huomaappa kirjotusvirhe tuosta vikasta lauseesta.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

korolli wrote:
NoLife1%Lowlife wrote:Tiedättekö kuinka kännissä ja vitun hyvissä pajoissa ihminen voi olla? ei tuu hirveesti mitään "so called" järkevää mieleen. Että sellasta, kiinnosti varmaan kiviäkin.
Huomaapa ;) :razz:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
frontti
Psykonautti

Post by frontti »

Tossa riiffii teillekin, et ajatukset vaihtuu:

http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8

pankaahan surround 7.1:set kaakkoon, et naapuritkin herää. ;)
In cauda venenum.
Ahab

Post by Ahab »

jesuiitta wrote:
korolli wrote:
Huomaapa ;) :razz:
kirjotusvirhe vai kirjoitusvirhe? ;) veikkaanpa että nolifen virhe oli tarkoituksellinen.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Kaveri ilmoittaa olevansa kuunkiertorajalla. Sitten toteaa että ei varmaan ole kirjotusvirheitä kun tarkistelikin. Voi olla että läpän heitit, mutta mä ainakin naurahdin kun samassa lauseessa on kirjotusvirhe, oli vitsi tai ei.
Mitä sitten omaan oikeenkirjoitukseeni tulee niin lukekaapa psychetoxication-topikista mun eilinen kuosi. Olen erittäin tyytyväinen tuohon suoritukseen siinä tilassa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ajatuksia harhailee.. tulee ja menee.
Joistain ajatuksesta onnistunkin saada otten ja lähden sitä kehittelemään mielessäni, mielikuvitus tukenani.
Muistoni ja kaikki se jotka ovat assosioituneet tähän prosessiin luovat ajatuksesta ilmaisukelpoisen.

Seuraa psyykkinen hiljaisuus......

Hiljaisuudesta on lähdettävä liikkeelle..
Tyhjentää mielen ajatuksista ja antaa tunteiden virrata ja ajatuksen lentää. Mennä kohti tilaa jossa tietoinen mieli on tukahdutettuna.
Hengitys on tärkeätä...

Tunteilla on suuri voima ohjailla mieltämme.. Se syrjäyttää toisinaan järjenkin.
Vain tunteilla oikeastaan on merkitystä.
Tunteiden turtuus on taas on kuin elämää huovassa.

Turpeessa rämpiminen on hyväksi ihmissielulle..
Vaellus oman itsensä kanssa vaatii yksinäisyyttä.

On osattava myös tarpoa suosta kuivalle maalle ja kuivattava tamineet ennenkuin voi jatkaa matkaa.
Tieto siitä, että mökissä hohkaa lämmin takka, antaa voimaa jatkaa eteenpäin.

Elämän liekki on kyettävä jatkuvasti pitämään hehkuvana.. Aina toisinaan se saa uuden klapin, joka roihahtaa liekkeihin ja luo räikeän lämmintä energiaa ympärilleen.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
korolli
Apteekki

Post by korolli »

tRip wrote:Ajatuksia harhailee.. tulee ja menee.
Joistain ajatuksesta onnistunkin saada otten ja lähden sitä kehittelemään mielessäni, mielikuvitus tukenani.
Muistoni ja kaikki se jotka ovat assosioituneet tähän prosessiin luovat ajatuksesta ilmaisukelpoisen.

Seuraa psyykkinen hiljaisuus......

Hiljaisuudesta on lähdettävä liikkeelle..
Tyhjentää mielen ajatuksista ja antaa tunteiden virrata ja ajatuksen lentää. Mennä kohti tilaa jossa tietoinen mieli on tukahdutettuna.
Hengitys on tärkeätä...

Tunteilla on suuri voima ohjailla mieltämme.. Se syrjäyttää toisinaan järjenkin.

On osattava myös tarpoa suosta kuivalle maalle ja kuivattava tamineet ennenkuin voi jatkaa matkaa.
Tieto siitä, että mökissä hohkaa lämmin takka, antaa voimaa jatkaa eteenpäin.

Elämän liekki on kyettävä jatkuvasti pitämään hehkuvana.. Aina toisinaan se saa uuden klapin, joka roihahtaa liekkeihin ja luo räikeän lämmintä energiaa ympärilleen.
:shock:

Elä tRip vaan lähde foorumilta niin kuin jossain topikissa pelottelit. Sun tekstit on upeeta luettavaa. Kauniita sanoja.
frontti
Psykonautti

Post by frontti »

Spurguilen ja sauhuun ku
In cauda venenum.
NoLife1%Lowlife

Ahab wrote:kirjotusvirhe vai kirjoitusvirhe? ;) veikkaanpa että nolifen virhe oli tarkoituksellinen.
Päättelyketjunne on vallan loistava Dr.Watson :razz: Joskus voi olla hyvässä yläpilvessä... Jah,
korolli wrote:
tRip wrote:Ajatuksia harhailee.. tulee ja menee.

Kauniita sanoja.
tRip ,turpeessa vai tunteissa rämpiminen? Mun posteilla on aina hyvin pieni informaatio arvo = 1% kaikesta.
NoLife1%Lowlife

Minkälaisen sairaan mielen on täytynyt keksiä jätepuristimen. WTF! Me puristellaan jätteitä jota ei saa antaa muille muuten ne ei tuu ostaa tarpeeks tavaraa meiltä. Kuinka tusti me tuotetaan jätteitä vuodessa.

Jotenkin erikoista, dinosaurukset vaan paskansi ja ne kuoli sukupuuttoon. Mikä ne tappoi? En tosin koskaan ole nähnyt elävää dinosaurusta, joten tiedä varmasti, että niitä on ollut.

Joudun luottamaan muiden ajatuksiin ja tulkintoihin.

Ding-Dong´.-_¨¤$€'¨$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€__________011010101001011010101010012__________$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€ King-Kong.
frontti
Psykonautti

Post by frontti »

Jäätepuristelija piementää jätteert, ja sit me syö net jauehelihana ja muovo raudat erikseenyuusioon. soory mä oon sekasi
In cauda venenum.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Onneks mä en syö lihaa.

Mietin tässä, että sattuukohan impotenttius..
Koska jos syy on lääketieteellinen(mikä ei olis läketieteellinen syy..), se johtuu verenkiertohäiriöstä..
Tai siis tämä kipujuttu..siis jos henkilöä ns. "haluttaa", mutta jostain vitun syystä ei vaan nouse, niin onkohan se kauhean tuskallista..

Toinen juttu mitä mietin tässä on se, että onkohan mun lääkitys ihan hyvä idea kuitenkaan loppujen lopuksi.. koska jos mä olen niin syvällä, että murhaan itseni, sitten se tapahtuu. Koska siitä on aina ennenkin päästy yli ilman mitään apuja, miksi mun nyt pitää runkata mun aivokemiaa..tai siis..onhan se ihan kivaa olla välillä ihan onnellinen, mutta on aika hämmentävää, että on hilpeä ilman syytä. Tai siis..lääkeet on se syy. Ja sitten vituttaa se, että on osa sitä huorakoneistoa minä olen niin vietävissä. Voi elintaso.

Kolmas asia, mitä pohdiskelen on tässä:
Why don't we do it in the road
No one will be watching us
koska miksi ihmiset on niin prkeleen vaikeita aina?
Mäkin oon tosi vaikee.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

NoLife1%Lowlife wrote:Minkälaisen sairaan mielen on täytynyt keksiä jätepuristimen. WTF! Me puristellaan jätteitä jota ei saa antaa muille muuten ne ei tuu ostaa tarpeeks tavaraa meiltä. Kuinka tusti me tuotetaan jätteitä vuodessa.
Minä oon nähnyt jumalattoman isot jäteromukasat yhdessä kierrätyspaikassa. Siis sellaisessa, minne viedään kaikki metallipaska. Se oli mielettömän vaikuttavan näköistä. Kiehtova yhdistelmä sellaista tosi rumaa kauneutta ja surullista ja lohdutonta näkymää koska tietää, että joku on tuottanut noin paljon paskaa.
Otin kuvia sieltä. Niistä tuli oikein nättejä.
Siis 80% kaikesta siitä paskasta mitä sinne tuodaan, kierrätetään. Siksi on ne puristimet, niistä otetaan kierrätettävä kama ja sitten tulee sellasta mustaa töhnää, jota ei voi kierrättää. Ja autoista tietysti kaikki nesteet, niitä ei kai voi kierrättää. Ja säteilyä ei voi kierrättää, se pitää niellä ja hengittää.
voi ei, oonpas minä hifisti. mutta se helpottaa, että kohta hallitsen maailmaa ja nyt lopetan koska kädet ei pysy enää mukana mun aivojen sykkeessä(yyh mun aivot sykkii..)
Hattusiili
Karvakuono

Post by Hattusiili »

Ihan himo kesäkuumotus
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

Miksi pitää hankkiutua parisuhteeseen josta ei koskaan seuraa mitään hyvää?
Miksi aina uskoo ja luottaa toisen valheisiin kerta toisensa jälkeen?
Miksi ei voi ikinä oppia, että turpaan tulee joka tapauksessa?
Miksi pitää olla niin heikko, että palaa uudestaan ja uudestaan takaisin? :(
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
growy
Kameleontti

Post by growy »

niunau wrote: Miksi aina uskoo ja luottaa toisen valheisiin kerta toisensa jälkeen?
:(
Oon miettiny aivan samaa asiaa.. Miksi pitää edes pettää kaveri.?
Harmi kun kaikkeen ei löydy vastausta..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

growy wrote:Harmi kun kaikkeen ei löydy vastausta..
niinpä.
To make me dream of you"
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Kokeilkaa avointa suhdetta.
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

Aukikco wrote:Kokeilkaa avointa suhdetta.
Ei tällä mustasukkaisuudella.
Tunsin paremmaksi lopettaa koko suhteen. Pitäis se nyt uskoa, että jos kerta toisensa jälkeen menee päin helvettiä, et siit ei oikeesti vaan tuu mitään. Tunnen itseni luovuttajaksi. Mutta kai se sitten vaan johtuu siitä, että on niin riippuvainen toisesta, vaikka se satuttaaki.
Tästä sitten vaan eteenpäin, vaikka ei yhtään kiinnosta/huvita.
To make me dream of you"
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

Aukikco wrote:Mikäs siinä, jos tahtoo toistaa samoja virheitä kerta toisensa jälkeen.
Yritetty, ei toiminu. (Jos nyt pitää kert tollasesti kertoo... O.o )
(Anteeks, anteeks, anteeks, OT)
To make me dream of you"
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

Aukikco wrote:Ei kai tännimisessä threadissa voi varsinaisesti olla OT?
No siis käsittääkseni (huom, käsittääkseni) tässä nyt oli kysymys ajatusten jaosta, ei parisuhdeterapiasta? Korjaa toki jos olen väärässä.
To make me dream of you"