Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
Shakti
- Psykonautti
Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan
Kukat pitää kastella, etteivät ne kuihdu, mutta kastelemallakin ne on mahdollista tappaa.
Mitä tehdä?
Mitä tehdä?
Candy is dandy but liquor is quicker
-
Ahab
Synkkä vuodenaika mahdollisesti aktivoi käpyrauhasta.Swampthing wrote:On ihmetyttänyt, miksi unistani on juuri viime aikoina alkanut yleisestikin tulla värikkäämpiä.
lucid dream ketju jäänyt aika huomiotta.
-
bongobong
- Tuppisuu
Hei, luin kaksi ensimmäistä vastausta tähän topic iin ja en suostunut lukemaan useampia ennenkuin olen sanonut oman näkökulmani.
Joten, minä itsekin syyllistyn usein siihen, että alan ihan liikaa, ja liikaa kelaamaan kaikkea mahdollista mitä pääni sisällä saan aikaiseksi hahmottaa.
Mielestäni liika ajattelu ei todellakaan ole pahitteeksi, paitsi jos se saa aikaan ahdistavan olotilan tai muuten ikäviä oloja..
Joskus huomaa, että on ajatellut "liian" pitkälle ja sitten minulle ainakin tulee tarve puhua, ja kuitenkin puhuminen on aika luonnollinen kommunikointitapa ihmiselle.
Joskin siitä olen kyllä ollut ihmeissäni, että olen aina ollut aika hiljaista tyyppiä, ja nyt kun on oppinut tuntemaan itsensä paremmin niin olen huomannut jopa kärsiväni välillä siitä että en ole niin avoin ihan kaikesta kuten muut...<???
Ja joskus tulee kuumoteltua sitä että muut luulee, kun minä en sano, että ne ajattelee..
Mikä nyt on tietysti ihan turhaa.
Hope.. o_O
Joten, minä itsekin syyllistyn usein siihen, että alan ihan liikaa, ja liikaa kelaamaan kaikkea mahdollista mitä pääni sisällä saan aikaiseksi hahmottaa.
Mielestäni liika ajattelu ei todellakaan ole pahitteeksi, paitsi jos se saa aikaan ahdistavan olotilan tai muuten ikäviä oloja..
Joskus huomaa, että on ajatellut "liian" pitkälle ja sitten minulle ainakin tulee tarve puhua, ja kuitenkin puhuminen on aika luonnollinen kommunikointitapa ihmiselle.
Joskin siitä olen kyllä ollut ihmeissäni, että olen aina ollut aika hiljaista tyyppiä, ja nyt kun on oppinut tuntemaan itsensä paremmin niin olen huomannut jopa kärsiväni välillä siitä että en ole niin avoin ihan kaikesta kuten muut...<???
Ja joskus tulee kuumoteltua sitä että muut luulee, kun minä en sano, että ne ajattelee..
Mikä nyt on tietysti ihan turhaa.
Hope.. o_O
there are things known and things unknown...
and in between are The Doors
and in between are The Doors
-
Norsu
- Karvakuono
Oon nyt ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ollu kokonaisen päivän selvinpäin ja välillä tulee todella ahdistava olo, mutta toisaalta välillä on ihan mahtava olo. Onneks keksin itelleni tekemistä; aloin kirjoittaa novellia eilen ja tänään jatkoin kirjoittamista - saa vähän ajatuksia muualle. Silti kyllä vähintään joka kymmenes sekunti päihteet mielessä. Nukkumaan meneminen pelottaa hieman, koska saattaa joutua pyörimään sängyssä pitkään ennen, kuin saa unta. Eiköhän tää tästä. Ideana ois pitää taukoa ainakin torstaihin asti.
Norsuhan se.
-
spasm
- OD
Äh. Miksi en osaa ilmaista itseäni puhumalla ja kirjoittamalla? Välillä ERROR syntyy ihan siitä, että kieli ei tunne niitä asioita mitä yritän selittää. Välillä minä taas en tunne kieltä. Asioita kasassa ja toisiinsa yhteydessä pitävät narut joita pitkin myös kausaalisuhteet kulkevat, tuppaa katkeilemaan. Olennaista on kuitenkin se, että olen eheytynyt tavallaan. Tiedostan jotain muuta, mutta olen saanut sovitettua palaset kohdalleen. Arvelinkin, ettei maailma tule koskaan enää näyttämään täysin samalta. Olen sopeutunut muutokseen ja liikkeeseen, siinä se vaikein työ oli. Liika kontakti maailmaan on pelottava mutta todellinen (heh) asia. Nyt täytyy vain pitää sopiva etäisyys ja ajan kuluessa hitaasti lähestyä maailmaa, kunnes olen niin lähellä, että täytyy peruuttaa. Jatkuvassa liikkeessä oltava siis on, mutta se ei haittaa. Se antaa perspektiiviä. Olkoon se toimintasuunnitelmani. Olen kuitenkin paljon onnekkaampi, kuin ennen asioiden muuttumista, ja siitä onnellinen.
ja edittiä..
ja edittiä..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Norsu
- Karvakuono
... edittiä
Last edited by Norsu on Tue 18 Dec 2007, 02:48, edited 1 time in total.
Norsuhan se.
-
Jeshu
- OD
Miksi Mp3 soittimen kuulokkeet menee aina solmuun kun ne laitta taskuun. en voi ymmärtää. laitan taskuun ja ne tulee solmussa takaisin. Solmussa tai muuten vain sekaisin, hö?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Ahab
Mulla toi ongelma ratkes sillä et jaksaa aina kieputtaa johdon sen soittimen ympärille. Siihen menee hetki mutta ei niin kauan kuin sen solmun avaamiseen. Eikä oo ees menny se johto ton johdosta mitenkä kiemuralle tai mitään.jesuiitta wrote:Miksi Mp3 soittimen kuulokkeet menee aina solmuun kun ne laitta taskuun. en voi ymmärtää. laitan taskuun ja ne tulee solmussa takaisin. Solmussa tai muuten vain sekaisin, hö?
-
Swampthing
- Apteekki
Iskipä JÄRKYTTÄVÄ ahdistus junassa pitkällä kotimatkalla. Varmasti tällä foorumilla miljoonaan kertaan puituja asioita, samapa tuo.
Aloin vain pohtimaan suhteellisen vähän aikaa sitten alkanutta päihtymistäni ja vielä vähemmän aikaa sitten tapahtunutta havahtumista siihen, että jos tahdon käyttää psykoaktiivisia aineita, en halua käyttää niitä useampien ihmisten porukoissa sekoilumielessä. En ole sosiaalinen päihtyjä, en sitten millään lailla, helvetti. Dokaaminen oli aina kaikkein kivointa yksikseen tai maks. yhden frendin kanssa, pajauttaminen on parasta täysin yksin, koneen äärellä, omien ajatusten kanssa. Minua ruinataan jatkuvasti ties minne päihtymään ties millä substanssilla, ja sosiaalinen elämäni on alkanut kärsiä, kun lopetin "zEgoiLun". Paitsi, että Suomessa on korrektimpaa juoda kuin olla juomatta, on myös ilmeisesti korrektimpaa yleisesti käyttää päihteitä suurilla joukoilla ja lähteä jossain vaiheessa julkisille paikoille vammailemaan, kuin tutkia omia ajatuksiaan. Vittu.
Sitten iski valtava hinku ns. tehdä asioille jotain. Vaikuttaa ihmisten ajatteluun. Saada ihmiset tajuamaan, miten voisi ihan oikeasti olla hyvä juttu, jos kannabis laillistettaisiin. Jos kuitenkin käy ilmi, että itse käytän moista, menetän kaiken uskottavuuteni kaikessa keskustelussa, koska tällöin yleisen logiikan mukaan tahtoisin vain itse päästä kuin koira veräjästä, ja argumenttini isompien ongelmien suhteen huitaistaisiin syrjään "narkkari"-kortilla.
Kuitenkin, nämä samat ihmiset luultavasti itse eivät käytä kannabista, joten aivan yhtä arvokkaita ovat heidän argumenttinsa sen kieltämisen puolesta. Helvetti mitä epäloogisuutta, ennakkoluuloja, typeriä niputuksia ja paskaa Maailma täynnä.
Kaikkein vähiten ymmärrän fiksujenkin ihmisten pakkomiellettä niputtaa "huumeet" yhteen kasaan. Jo niiden kolmen yleisen laillisen päihteen niputtaminen yhteen tuottaa hankaluuksia: alkoholi, nikotiini, kofeiini. Kofeiini ja nikotiini ovat stimulantteja, alkoholi on depressantti. Vaikutukset erilaisia. Voidaan niputtaa lähinnä kahdella perusteella: a) kaikki ovat psykoaktiivisia ja b) kaikki ovat laillisia. Entäs sitten laittomat päihteet? Tässä kasassa on stimulantteja, hypnootteja, dissosiatiiveja, psykedeelejä, deliriantteja, ties vittu mitä. Voidaan niputtaa yhteen lähinnä kahdella perusteella: a) kaikki ovat psykoaktiivisia ja b) kaikki ovat laittomia. Useimmista hUUmeista ei tavallinen kaduntallaaja edes tiedä, saati sitten uusimmista tieteellisistä tutkimuksista. Yleensä keskusteluissa jopa myöntävät tämän, mutta ovat silti valmiita uskomaan, että ne on kielletty puhtaasti siitä syystä, että niitten nauttiminen olisi yhteiskunnalle haitallisempaa kuin alkoholin, nikotiinin ja tupakan nauttiminen.
Voi helvetin helvetti. Ajattelin, että voisin mennä puhumaan psykologille jossain vaiheessa, ihan vain jäsentelemään ajatuksiani, mutta sekään ei onnistu, koska en halua jäädä kiinni.
Tältä varmaan homoista tuntui 50-luvun Perähikiällä.
Plussapuolena tässä on tietysti se, että tyttöystävä ymmärtää ja voin aina ryhtyä erakoksi.
Aloin vain pohtimaan suhteellisen vähän aikaa sitten alkanutta päihtymistäni ja vielä vähemmän aikaa sitten tapahtunutta havahtumista siihen, että jos tahdon käyttää psykoaktiivisia aineita, en halua käyttää niitä useampien ihmisten porukoissa sekoilumielessä. En ole sosiaalinen päihtyjä, en sitten millään lailla, helvetti. Dokaaminen oli aina kaikkein kivointa yksikseen tai maks. yhden frendin kanssa, pajauttaminen on parasta täysin yksin, koneen äärellä, omien ajatusten kanssa. Minua ruinataan jatkuvasti ties minne päihtymään ties millä substanssilla, ja sosiaalinen elämäni on alkanut kärsiä, kun lopetin "zEgoiLun". Paitsi, että Suomessa on korrektimpaa juoda kuin olla juomatta, on myös ilmeisesti korrektimpaa yleisesti käyttää päihteitä suurilla joukoilla ja lähteä jossain vaiheessa julkisille paikoille vammailemaan, kuin tutkia omia ajatuksiaan. Vittu.
Sitten iski valtava hinku ns. tehdä asioille jotain. Vaikuttaa ihmisten ajatteluun. Saada ihmiset tajuamaan, miten voisi ihan oikeasti olla hyvä juttu, jos kannabis laillistettaisiin. Jos kuitenkin käy ilmi, että itse käytän moista, menetän kaiken uskottavuuteni kaikessa keskustelussa, koska tällöin yleisen logiikan mukaan tahtoisin vain itse päästä kuin koira veräjästä, ja argumenttini isompien ongelmien suhteen huitaistaisiin syrjään "narkkari"-kortilla.
Kuitenkin, nämä samat ihmiset luultavasti itse eivät käytä kannabista, joten aivan yhtä arvokkaita ovat heidän argumenttinsa sen kieltämisen puolesta. Helvetti mitä epäloogisuutta, ennakkoluuloja, typeriä niputuksia ja paskaa Maailma täynnä.
Kaikkein vähiten ymmärrän fiksujenkin ihmisten pakkomiellettä niputtaa "huumeet" yhteen kasaan. Jo niiden kolmen yleisen laillisen päihteen niputtaminen yhteen tuottaa hankaluuksia: alkoholi, nikotiini, kofeiini. Kofeiini ja nikotiini ovat stimulantteja, alkoholi on depressantti. Vaikutukset erilaisia. Voidaan niputtaa lähinnä kahdella perusteella: a) kaikki ovat psykoaktiivisia ja b) kaikki ovat laillisia. Entäs sitten laittomat päihteet? Tässä kasassa on stimulantteja, hypnootteja, dissosiatiiveja, psykedeelejä, deliriantteja, ties vittu mitä. Voidaan niputtaa yhteen lähinnä kahdella perusteella: a) kaikki ovat psykoaktiivisia ja b) kaikki ovat laittomia. Useimmista hUUmeista ei tavallinen kaduntallaaja edes tiedä, saati sitten uusimmista tieteellisistä tutkimuksista. Yleensä keskusteluissa jopa myöntävät tämän, mutta ovat silti valmiita uskomaan, että ne on kielletty puhtaasti siitä syystä, että niitten nauttiminen olisi yhteiskunnalle haitallisempaa kuin alkoholin, nikotiinin ja tupakan nauttiminen.
Voi helvetin helvetti. Ajattelin, että voisin mennä puhumaan psykologille jossain vaiheessa, ihan vain jäsentelemään ajatuksiani, mutta sekään ei onnistu, koska en halua jäädä kiinni.
Tältä varmaan homoista tuntui 50-luvun Perähikiällä.
Plussapuolena tässä on tietysti se, että tyttöystävä ymmärtää ja voin aina ryhtyä erakoksi.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Jeshu
- OD
Mitä muka kiinni jäät? Niillä on vaitiolovelvollisuus.Swampthing wrote:Voi helvetin helvetti. Ajattelin, että voisin mennä puhumaan psykologille jossain vaiheessa, ihan vain jäsentelemään ajatuksiani, mutta sekään ei onnistu, koska en halua jäädä kiinni.
Heh niinpä.Tältä varmaan homoista tuntui 50-luvun Perähikiällä.
Tekisi mieli sanoa, että ehkä se tyttöystävä riittää, mutta toisaalta kyllä tässä puhutaan vakavasta asiasta, jolla on vaikutuksensa myös henkiseen hyvinvointiin. Ja enpä tunne sua niin olen muutenkin jäävi antamaan neuvoja.Plussapuolena tässä on tietysti se, että tyttöystävä ymmärtää ja voin aina ryhtyä erakoksi.
Itseäni hämää vaihtoehdottomuus ja juuri tuo "zegoilu" ja siihen myös usein liittyvä julkisilla paikoilla vammailu ja mahdollisesti siihen liittyvä epätoivoilu. Dokaaminen usein lähinnä. Aina sama meininki.
-
Kalastaja
Noh, ensinnäkin kaikki kunnon kansalaiset tietävät, että a.) nikotiini on nautintoaine, joka on huisin vaarallinen b.) kahvi on vaan hyvää, ja jotkut tykkää siitä tosi paljon c.) alkoholi on päihde. D.) Huumeista ei voi puhua, koska ne ovat pahoja.Swampthing wrote:Jo niiden kolmen yleisen laillisen päihteen niputtaminen yhteen tuottaa hankaluuksia: alkoholi, nikotiini, kofeiini. Kofeiini ja nikotiini ovat stimulantteja, alkoholi on depressantti. Vaikutukset erilaisia. Voidaan niputtaa lähinnä kahdella perusteella: a) kaikki ovat psykoaktiivisia ja b) kaikki ovat laillisia.
Muutosta on kuitenkin ilmassa. Totuus voittaa lopulta. Pitää olla kärsivällinen. We win.
-
bUkkA
Juu todellakin on. Jos vertaa tilannetta vaikka 5v sitten. Nykyään monikin pitää sitä, että polttaa välillä kannabista paljon terveellisempänä kun sitä, että tupakois. Sama alkoholista. Kannabiksen kautta monet myös tutustuu muihin luonnontuotteisiin ja tajuaa ettei nekään ole vaarallisia. Niinkuin Fox Mulder joskus sanoi; Totuus voittaa aina.Kalastaja wrote:Noh, ensinnäkin kaikki kunnon kansalaiset tietävät, että a.) nikotiini on nautintoaine, joka on huisin vaarallinen b.) kahvi on vaan hyvää, ja jotkut tykkää siitä tosi paljon c.) alkoholi on päihde. D.) Huumeista ei voi puhua, koska ne ovat pahoja.Swampthing wrote:Jo niiden kolmen yleisen laillisen päihteen niputtaminen yhteen tuottaa hankaluuksia: alkoholi, nikotiini, kofeiini. Kofeiini ja nikotiini ovat stimulantteja, alkoholi on depressantti. Vaikutukset erilaisia. Voidaan niputtaa lähinnä kahdella perusteella: a) kaikki ovat psykoaktiivisia ja b) kaikki ovat laillisia.
Muutosta on kuitenkin ilmassa. Totuus voittaa lopulta. Pitää olla kärsivällinen. We win.
-
buckethead
- Tuppisuu
Miks ihmiset ei sais päättää asioista niiku sillee et ainaa lähetettäs kotii kirje ja siin olis mikä on uusin äänestys ja et kannattaa tulla et jos haluut et asiat muuttuu haluamaasi suuntaan ja sais äänestää jos on yläasteella meinaa ne jo tajuu mitä ne tekee.
-
amx03
- Psykonautti
Järjestäytyneiden rikollisliigojen erikoiset toimintatavat kummastuttavat Ruotsissa.
Lyhytkasvuiset varkaat piiloutuvat matkalaukkuihin linja-autojen tavaratilaan, jossa he matkan alettua penkovat läpi matkustajien henkilökohtaisia tavaroita.
Saaliin kerättyään varas piiloutuu takaisin laukkuun, jonka rikollisliigan jäsen noutaa päätepysäkiltä.
Aika ovelaa kansaa nuo Ruotsalaiset, taitavat käyttää salkuissa lapsia tai aasialaisia
Lyhytkasvuiset varkaat piiloutuvat matkalaukkuihin linja-autojen tavaratilaan, jossa he matkan alettua penkovat läpi matkustajien henkilökohtaisia tavaroita.
Saaliin kerättyään varas piiloutuu takaisin laukkuun, jonka rikollisliigan jäsen noutaa päätepysäkiltä.
Aika ovelaa kansaa nuo Ruotsalaiset, taitavat käyttää salkuissa lapsia tai aasialaisia
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
-
[Silppuri]
- Psykonautti
Tähtitaivas on varjojen heijastumaa äärettömyyden verhoon, kirkkaat tähdet ovat aukioita yms. joista ei heijastu ihmisten varjoja (selittää sen miksi yöllä näkyy enemmän tähtiä)
Maapallon ytimessä on maailmaprojisaattori joka luo todentuntuisia halluja joiden päällä kävellää vaikka oikeesti kävellää vaa painovoiman määrämässä kohdassa pelkän kuvan päällä.
Maailma missä me eletään ni on kuvun alla, ehkä telttakangas tai joku, jossa on reikiä, ja josta näkyy oikeesee maailmaa, ainahan "taivaalla" vilkkuu punasia ja vaikka minkä värisiä valoja, ne on sitä mitä nähää niistä reiistä.
Yhdistäkää päihde ja ajatus: Savut, DXM, elämä.
Maapallon ytimessä on maailmaprojisaattori joka luo todentuntuisia halluja joiden päällä kävellää vaikka oikeesti kävellää vaa painovoiman määrämässä kohdassa pelkän kuvan päällä.
Maailma missä me eletään ni on kuvun alla, ehkä telttakangas tai joku, jossa on reikiä, ja josta näkyy oikeesee maailmaa, ainahan "taivaalla" vilkkuu punasia ja vaikka minkä värisiä valoja, ne on sitä mitä nähää niistä reiistä.
Yhdistäkää päihde ja ajatus: Savut, DXM, elämä.
Life is noise. Find the melodies.
-
Ahab
[Silppuri] veikkaan että sun kannattaa mennä sopivasti päihtyneenä planetaarioon. Heurekassa ja Särkänniemellä on ainakin.
-
korolli
- Apteekki
Lsd:tä/sieniä ja tähtitaivas. Siinäpä rapsuttelet päätäs tunnin ellet useammankin...
-
amx03
- Psykonautti
Heh. Idea hyvä, tosin mun kohdalla ei ylä asteella ois toiminu, kun olin niin sekavassa mielentilassa(ehkä vieläkin).buckethead wrote:Miks ihmiset ei sais päättää asioista niiku sillee et ainaa lähetettäs kotii kirje ja siin olis mikä on uusin äänestys ja et kannattaa tulla et jos haluut et asiat muuttuu haluamaasi suuntaan ja sais äänestää jos on yläasteella meinaa ne jo tajuu mitä ne tekee.
Lippu korkeella, tulevaisuus on nuorista kiinni ja niinhän niille pitäis antaa enemmän motivaatioo ottaa asioista selvää, jotta vältyttäis tuppikullisilta kansanedustajilta, jotka ei näe omaa lyhyttä munaansa pidemmälle(tässä ei lasketa mitään autoja yms. jatkeeks, vain ja ainoastaan se orgaaninen mätä lihanpala) :?
Mun quote on vaan ihan oma miete omakohtasesta ajattelumaailman sekaavuudesta silloin ylä-aste aikaan ja ois saattanu johtaa ties mihin jos samanlaisia hattivatteja ois esiintyny tarpeeks..
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
-
Ahab
Asun kolmannessa kerroksessa ja tänne ylsi myös ihan kivasti kunnes pilveen meni päivemällä. Lunta on kyllä ihan kivasti joten täällä on kyllä vielä talvi. Mutta mitenköhän saisin tiedon korkeudestani merenpintaan nähden. Jollain ilmapuntarilla?h.s.t. wrote:Onneks asun niin korkeella, et kevät yltää jo tänne!
-
Hengu
- Karvakuono
Niin ku homer sano tänään simpsoneissa lisalle jotenki näin: "Isäs on päivä päivältä vähemmän kiinni todellisuudessa." Elämä on outoo ja sekavaa, välillä jopa mukavaa. Päihteet on keksitty. Ilman olis kuolettavan tylsää.
Asioiden liika miettiminen aiheuttaa päänsärkyä. Varsinkin piruna tunnettu raha ja materia tuntuu olevan liian keskeistä. Ihmisistä tulee rahan perässä juoksevia huoria jotka pettää ystävänsä, surullista. Hampuusi ei tykkää pirusta. Myyn omaisuuteni, ostan ison kasvihuoneen, paljon papereita ja pehmeän tyynyn.
Hyvää yötä.
Asioiden liika miettiminen aiheuttaa päänsärkyä. Varsinkin piruna tunnettu raha ja materia tuntuu olevan liian keskeistä. Ihmisistä tulee rahan perässä juoksevia huoria jotka pettää ystävänsä, surullista. Hampuusi ei tykkää pirusta. Myyn omaisuuteni, ostan ison kasvihuoneen, paljon papereita ja pehmeän tyynyn.
Hyvää yötä.
Properly numb.
-
NoLife1%Lowlife
Paistaaks siellä vai Aurinko? Täällä meillä kuudennessa 6. kerroksessa on pimeetä ja synkkää. Tai ainakin nyt, oli, äsken.Ahab wrote:Asun kolmannessa kerroksessa ja tänne ylsi myös ihan kivasti kunnes pilveen meni päivemällä. Lunta on kyllä ihan kivasti joten täällä on kyllä vielä talvi. Mutta mitenköhän saisin tiedon korkeudestani merenpintaan nähden. Jollain ilmapuntarilla?h.s.t. wrote:Onneks asun niin korkeella, et kevät yltää jo tänne!
-
NoLife1%Lowlife
Jotenkin ihmeellistä miten Media huomaa vasta nyt huomaa asian. Ei siis viitsitty silloin 10 vuotta sitten kertoa:
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/oikea/id82470.html
WWF!

PliNKistÄ:
http://www.mindfully.org/Plastic/Ocean/ ... 0oct07.htm
http://www.dailygalaxy.com/my_weblog/20 ... reall.html

PliNKistÄ:
Onpahan, aika vanha uutinen, jo vuodelta 1997. nän-nän-nää:grip wrote:tää oli ihan uus juttu mulle, eikä vissiin medioissakaan oo kauheesti asiasta hiiskuttu:
http://www.bestlifeonline.com/cms/publi ... we_2.shtml
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802 ... 5_ul.shtmlIltalehti wrote: Jättimäinen kaatopaikka
7.2.2008 4:31 (Päivitetty 7.2.2008 10:20)
Tyynellämerellä lilluu sadan miljoonan tonnin muovijäteriutta.
Jätepyörrealue on kaksi kertaa suurempi kuin Yhdysvallat. Se ulottuu Kalifornian rannikon läheisyydestä pohjoisen Tyynenmeren poikki, Havaijin ohi aina miltei Japaniin saakka.
Tyynenmeren jätepyörteen tai jäteriutan sattumalta vuonna 1997 löytäneen amerikkalaisen valtameritutkijan Charles Mooren mukaan alueella kelluu jopa sata miljoonaa tonnia jätettä, pääasiassa muovia.
http://www.mindfully.org/Plastic/Ocean/ ... 0oct07.htm
http://www.dailygalaxy.com/my_weblog/20 ... reall.html
olen minä. en ole olavi (nimi (omani) muutettu). olen mitä minä havaitsen, muistista, tilasta. olen bissetölö, musiikki, seinät, piha, avaruus, suo, kuokka, kommunismi, jussi, kuala lumpur, (tiedostettu) ei-mikään, tiedostettu tiedostamattomuus eli kaikki mitä en tiedä kokonaisuutena ja yksittäinen asia josta en ole koskaan kuullutkaan, en asia sellaisenaan vaan tietona siitä ettei mulla ole mitään vitun aavistusta siitä mikä se sitten onkaan, olen kuolema oma, jonkun ja kaikkien, olen tuleva, tapahtunut, kaikki paitsi mistä en tiedä ja nekin kokonaisuutena.
en ole olavi enkä mitä havainnon kohteena oleva olavi kokee. minä en opakutise, opakutina on olavissa. tönin olavia tekemään mikä minusta tuntuu hauskalta. olavi, mee tonne, nuku, syö, juo, älä tottele (eikö ole tyhmää? se tottelee olemaan tottelematta!
), tee mitä käsken eli mitä luulet haluavasi, sano näin, syö toi, oho, olavi kaatui portaissa ja satutti itsensä teholle, minuun ei sattunut. olavi on vähän tramaleissa ja onnellinen koska nyt minä ymmärrän.
en ole olavi enkä mitä havainnon kohteena oleva olavi kokee. minä en opakutise, opakutina on olavissa. tönin olavia tekemään mikä minusta tuntuu hauskalta. olavi, mee tonne, nuku, syö, juo, älä tottele (eikö ole tyhmää? se tottelee olemaan tottelematta!
-
sxoxyvg
- OD
http://www.effi.org/julkaisut/tiedottee ... 02-12.html
Olenko mä psykoosissa vai eletäänkö me tosiaan tässä intternetissä? Apua. Huomenna kun tulen pvaulttia katsomaan niin vastassa möllöttää tietysti http://195.197.162.245/
Olenko mä psykoosissa vai eletäänkö me tosiaan tässä intternetissä? Apua. Huomenna kun tulen pvaulttia katsomaan niin vastassa möllöttää tietysti http://195.197.162.245/
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Ahab
Näyttää toimivan tuo näin kierrät sensuuria linkin ohje. Tai ei kyllä juuri tuolle ylläolevalle linkille käynyt mitään uutta mutta kun kävi kokeilemassa jotain niitä sensuurilistan linkkejä niin sisään pääsi
tuleekohan sitä nyt vahingossa päästyä katsomaan lapsipornoa ja ovi rysähtää sisään ja kone tullaan takavarikoimaan.
-
NoLife1%Lowlife
Hämmentyykö ihmiset, jos asioita kysyy suoraan. Esimerkiksi, jos kysyy ekoilla treffeillä millaisesta seksistä toinen pitää?
Vai, pitäisikö asioista ottaa selvaa pikkuhiljaa, mahdollisesti vuosia ja lopulta toteaa, että ei ole kysynyt mitään asiaa
suoraan vaan on olettanut kaikki asiat siten miten itse ajattelisi.
Mitä vikaa on suoraan puhumisessa? Miksi pitää valehdella? Haluammeko peittää asioita itsessämme, jos valehtelemme?
Mitä pelkäämme itsessämme, jos valehtelemme? Mä en ymmärrä ihmisiä ja ne ei ymmärrä mua. Mä ymmärrän ihmisiä ja
ne ymmärtää mua.
Miksi asiat täytyy tehdä hankalaksi? Jos ajattelemme, teemme asiat hankalaksi, tai jos ajattelemme asiaa monelta eri
näkökannalta. Minulla ei ole mitään mielipidettä. Tai minulla tulisi olla joku mielipide ja siten saisin ihmisten hyväksyntää.
Tarvitsemmeko sitä, että ihmiset hyväksyvät meidät? En tiedä, mutta se tuntuu hyvältä.
Vai, pitäisikö asioista ottaa selvaa pikkuhiljaa, mahdollisesti vuosia ja lopulta toteaa, että ei ole kysynyt mitään asiaa
Mitä vikaa on suoraan puhumisessa? Miksi pitää valehdella? Haluammeko peittää asioita itsessämme, jos valehtelemme?
Mitä pelkäämme itsessämme, jos valehtelemme? Mä en ymmärrä ihmisiä ja ne ei ymmärrä mua. Mä ymmärrän ihmisiä ja
ne ymmärtää mua.
Miksi asiat täytyy tehdä hankalaksi? Jos ajattelemme, teemme asiat hankalaksi, tai jos ajattelemme asiaa monelta eri
näkökannalta. Minulla ei ole mitään mielipidettä. Tai minulla tulisi olla joku mielipide ja siten saisin ihmisten hyväksyntää.
Tarvitsemmeko sitä, että ihmiset hyväksyvät meidät? En tiedä, mutta se tuntuu hyvältä.
-
korolli
- Apteekki
Anteeksi ihan täysin turha offtopik kommentti, mutta pakko kertoa että tämän tekstin lukemisesta tuli erittäin hyvä mieli. Suorastaan liikutuin vilpittömyydestäsi ja avoimuudestasi.NoLife1%Lowlife wrote:Hämmentyykö ihmiset, jos asioita kysyy suoraan. Esimerkiksi, jos kysyy ekoilla treffeillä millaisesta seksistä toinen pitää?
ne ymmärtää mua.
Foorumit on hienoja paikkoja koska osat viesteistä ovat asiaa suoraan sydämmestä.
-
Jeshu
- OD
entäs jos asuntojamme ruvetaan valvomaan joskus kameroin? Hamppuahan voi vaikka kasvaa!