LEPONEX

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
Narsissi
Psykonautti
Posts: 80
Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
Location: Finlandia

LEPONEX

Post by Narsissi »

Sain käsiini 30 kpl LEPONEX 100mg tabletteja.

Mitä noilla saa aikaseks vai heitänkö menemään. Ovat kuulemma vahvimpia psykoosilääkkeitä mitä on..?
Hintaakin on purkilla päälle 1000€ eli mikään halpa lääke ei ole.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
User avatar
Touchet
Moderator
Posts: 1711
Joined: Fri 18 May 2007, 14:45

Re: LEPONEX

Post by Touchet »

Näitä käytetään vain lääkärin ohjauksessa, sillä pitoisuuksia veressä pitää seurata, jne. Psykoosien hoidossa kuitenkin ilmeisen tehokas.

Pitää muistaa, että pois heitettävät lääkkeet tulisi viedä apteekkiin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
User avatar
Narsissi
Psykonautti
Posts: 80
Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
Location: Finlandia

Re: LEPONEX

Post by Narsissi »

Sain käsiini aika puolivahingossa. mutta roskikseenko nää on heitettävä... tekee vaan pahaa jotenki ku hinta on päälle 1000€
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
User avatar
korolli
Apteekki
Posts: 473
Joined: Fri 16 Jun 2006, 12:50
Location: Babylon suburbia

Re: LEPONEX

Post by korolli »

1000e!!! Takan päälle eikä mihinkään roskiin, jumalauta!
User avatar
Narsissi
Psykonautti
Posts: 80
Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
Location: Finlandia

Re: LEPONEX

Post by Narsissi »

vanhempien kanssa asun ni en kyllä tainnu takan päälle iskeä :D
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
shishamon

Re: LEPONEX

Post by shishamon »

Narsissi wrote:vanhempien kanssa asun ni en kyllä tainnu takan päälle iskeä :D
sanot porukoille vaan, että nää on kuulkaas arvokkaita! Toivottavasti ymmärtävät. ;)
Anonyymi

Re: LEPONEX

Post by Anonyymi »

Mikä noissa psykoosilääkkeissä oikein maksaa? Tuskin käytettävät raaka-aineet nyt noin kalliita ovat ..
User avatar
Usoda
LD50
Posts: 2083
Joined: Mon 29 Jan 2007, 05:06

Re: LEPONEX

Post by Usoda »

1000e?
Tohtori.fin mukaan 100kpl 100mg pillereitä maksaa 50,43e.
http://www.tohtori.fi/?page=0545318&sea ... id=5435343
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
User avatar
Tofupekoni
Kameleontti
Posts: 571
Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
Location: Orgasm

Re: LEPONEX

Post by Tofupekoni »

Usoda wrote:1000e?
Tohtori.fin mukaan 100kpl 100mg pillereitä maksaa 50,43e.
http://www.tohtori.fi/?page=0545318&sea ... id=5435343
Joo, mäkin katoin ihan piruuttani mitä maksaa, ku kuulosti aikalailla paskapuheelta. Tai ei välttämättä paskapuheelta, mutta misinformiodun hölmön puheelta.

No sattuuhan tota. Hyvänä muistutuksena kaikille, että kannattaa harjottaa lähdekritiikkiä.

Ja jos on heittämässä tommosia ilmeisesti hyvinkin voimakkaita lääkkeitä pois, ni kannattaa viedä ne apteekkiin tuhottavaksi, ettei kersat tai tyhmät mee napsimaan niitä missään viihdetarkotuksessa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
User avatar
Narsissi
Psykonautti
Posts: 80
Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
Location: Finlandia

Re: LEPONEX

Post by Narsissi »

Juu saatto olla markka-aikaa tai jtn mutta hinta/pris 1148,56 lukee purkin kyljessä. Tosin heitin moisen myrkyt jo menemään tarpeettomuutensa takia.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35

Re: LEPONEX

Post by Jeshu »

Joo erittäin vahva lääke, eikä MITÄÄN kivaa ole tässä really i mean it :D

Kerran olen vajaa 100mg:tä ottanut, ja olin bentsoja ja alkoholiakin käyttänyt. Seurauksena tipahtaminen ja sellaisia unihalvauksen tyylisiä tuntemuksia nukahtaessa, sekä yksin puhelua. Yöllä kun heräsin tajuttomaan kusihätään, niin hyvä että pääsin vessaan asti. Norsun tainnuttajia, hirveitä lääkkeitä :D
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
User avatar
niunau
Psykonautti
Posts: 81
Joined: Thu 28 Feb 2008, 17:43
Location: oma maailma

Re: LEPONEX

Post by niunau »

jesuiitta wrote:Norsun tainnuttajia, hirveitä lääkkeitä :D
Joskus otin puolikkaan ja nukuin hyvin 2 vuorokautta tiedostamattani ympärillä tapahtuvia asioita ollenkaan.
Heräämisen jälkeen oli vaan kauhee kooma ja nälkä. :roll:
Hyvin nukkuu, mut muuta arvoa noilla ei sitte olekkaan.
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
User avatar
DESU
Karvakuono
Posts: 43
Joined: Sat 22 Mar 2008, 00:10
Location: taikametsä

Re: LEPONEX

Post by DESU »

Tehokkaasti nuo ainakin tipauttaa. Sain joskus tommosia kaverilta ja 1/4 pilleriä osoittautui oivaksi nukahtamislääkkeeksi. Tosin ah-ja-voih mikä leptizombitus seuraavana aamuna.
User avatar
peltsi
OD
Posts: 1033
Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
Location: MuuMaa

Re: LEPONEX

Post by peltsi »

Mulla olis tollasia 100mg nappeja parit..oliskohan hyvä lääke uneen jos ottais esim. 1/4osan tai vielä vähemmän ku ei haluis koomailla seuraavaa päivää?

Oli väärällä alueella ni siirsin tänne jarruihin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Anonyymi

Re: LEPONEX

Post by Anonyymi »

peltsi wrote:oliskohan hyvä lääke uneen jos ottais esim. 1/4osan tai vielä vähemmän ku ei haluis koomailla seuraavaa päivää?
Ei, mutta aina saa koittaa.
User avatar
peltsi
OD
Posts: 1033
Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
Location: MuuMaa

Re: LEPONEX

Post by peltsi »

Joo otin jonku vajaa 1/4 osan ja voi kyl sanoo et uni tuli :D
herätessä oli vähä leptikoomausta mut meni ohi. En kuitenkaan tätä ota jatkossa jos ei oo pakko.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*