LEPONEX
-
Narsissi
- Psykonautti
- Posts: 80
- Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
- Location: Finlandia
LEPONEX
Sain käsiini 30 kpl LEPONEX 100mg tabletteja.
Mitä noilla saa aikaseks vai heitänkö menemään. Ovat kuulemma vahvimpia psykoosilääkkeitä mitä on..?
Hintaakin on purkilla päälle 1000€ eli mikään halpa lääke ei ole.
Mitä noilla saa aikaseks vai heitänkö menemään. Ovat kuulemma vahvimpia psykoosilääkkeitä mitä on..?
Hintaakin on purkilla päälle 1000€ eli mikään halpa lääke ei ole.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
-
Touchet
- Moderator
- Posts: 1711
- Joined: Fri 18 May 2007, 14:45
Re: LEPONEX
Näitä käytetään vain lääkärin ohjauksessa, sillä pitoisuuksia veressä pitää seurata, jne. Psykoosien hoidossa kuitenkin ilmeisen tehokas.
Pitää muistaa, että pois heitettävät lääkkeet tulisi viedä apteekkiin.
Pitää muistaa, että pois heitettävät lääkkeet tulisi viedä apteekkiin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Narsissi
- Psykonautti
- Posts: 80
- Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
- Location: Finlandia
Re: LEPONEX
Sain käsiini aika puolivahingossa. mutta roskikseenko nää on heitettävä... tekee vaan pahaa jotenki ku hinta on päälle 1000€
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
-
korolli
- Apteekki
- Posts: 473
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 12:50
- Location: Babylon suburbia
Re: LEPONEX
1000e!!! Takan päälle eikä mihinkään roskiin, jumalauta!
-
Narsissi
- Psykonautti
- Posts: 80
- Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
- Location: Finlandia
Re: LEPONEX
vanhempien kanssa asun ni en kyllä tainnu takan päälle iskeä 
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
-
shishamon
Re: LEPONEX
sanot porukoille vaan, että nää on kuulkaas arvokkaita! Toivottavasti ymmärtävät.Narsissi wrote:vanhempien kanssa asun ni en kyllä tainnu takan päälle iskeä
-
Anonyymi
Re: LEPONEX
Mikä noissa psykoosilääkkeissä oikein maksaa? Tuskin käytettävät raaka-aineet nyt noin kalliita ovat ..
-
Usoda
- LD50
- Posts: 2083
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 05:06
Re: LEPONEX
1000e?
Tohtori.fin mukaan 100kpl 100mg pillereitä maksaa 50,43e.
http://www.tohtori.fi/?page=0545318&sea ... id=5435343
Tohtori.fin mukaan 100kpl 100mg pillereitä maksaa 50,43e.
http://www.tohtori.fi/?page=0545318&sea ... id=5435343
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Tofupekoni
- Kameleontti
- Posts: 571
- Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
- Location: Orgasm
Re: LEPONEX
Joo, mäkin katoin ihan piruuttani mitä maksaa, ku kuulosti aikalailla paskapuheelta. Tai ei välttämättä paskapuheelta, mutta misinformiodun hölmön puheelta.Usoda wrote:1000e?
Tohtori.fin mukaan 100kpl 100mg pillereitä maksaa 50,43e.
http://www.tohtori.fi/?page=0545318&sea ... id=5435343
No sattuuhan tota. Hyvänä muistutuksena kaikille, että kannattaa harjottaa lähdekritiikkiä.
Ja jos on heittämässä tommosia ilmeisesti hyvinkin voimakkaita lääkkeitä pois, ni kannattaa viedä ne apteekkiin tuhottavaksi, ettei kersat tai tyhmät mee napsimaan niitä missään viihdetarkotuksessa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Narsissi
- Psykonautti
- Posts: 80
- Joined: Wed 26 Dec 2007, 21:52
- Location: Finlandia
Re: LEPONEX
Juu saatto olla markka-aikaa tai jtn mutta hinta/pris 1148,56 lukee purkin kyljessä. Tosin heitin moisen myrkyt jo menemään tarpeettomuutensa takia.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Re: LEPONEX
Joo erittäin vahva lääke, eikä MITÄÄN kivaa ole tässä really i mean it 
Kerran olen vajaa 100mg:tä ottanut, ja olin bentsoja ja alkoholiakin käyttänyt. Seurauksena tipahtaminen ja sellaisia unihalvauksen tyylisiä tuntemuksia nukahtaessa, sekä yksin puhelua. Yöllä kun heräsin tajuttomaan kusihätään, niin hyvä että pääsin vessaan asti. Norsun tainnuttajia, hirveitä lääkkeitä
Kerran olen vajaa 100mg:tä ottanut, ja olin bentsoja ja alkoholiakin käyttänyt. Seurauksena tipahtaminen ja sellaisia unihalvauksen tyylisiä tuntemuksia nukahtaessa, sekä yksin puhelua. Yöllä kun heräsin tajuttomaan kusihätään, niin hyvä että pääsin vessaan asti. Norsun tainnuttajia, hirveitä lääkkeitä
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
niunau
- Psykonautti
- Posts: 81
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 17:43
- Location: oma maailma
Re: LEPONEX
Joskus otin puolikkaan ja nukuin hyvin 2 vuorokautta tiedostamattani ympärillä tapahtuvia asioita ollenkaan.jesuiitta wrote:Norsun tainnuttajia, hirveitä lääkkeitä
Heräämisen jälkeen oli vaan kauhee kooma ja nälkä.
Hyvin nukkuu, mut muuta arvoa noilla ei sitte olekkaan.
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
To make me dream of you"
-
DESU
- Karvakuono
- Posts: 43
- Joined: Sat 22 Mar 2008, 00:10
- Location: taikametsä
Re: LEPONEX
Tehokkaasti nuo ainakin tipauttaa. Sain joskus tommosia kaverilta ja 1/4 pilleriä osoittautui oivaksi nukahtamislääkkeeksi. Tosin ah-ja-voih mikä leptizombitus seuraavana aamuna.
-
peltsi
- OD
- Posts: 1033
- Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
- Location: MuuMaa
Re: LEPONEX
Mulla olis tollasia 100mg nappeja parit..oliskohan hyvä lääke uneen jos ottais esim. 1/4osan tai vielä vähemmän ku ei haluis koomailla seuraavaa päivää?
Oli väärällä alueella ni siirsin tänne jarruihin.
Oli väärällä alueella ni siirsin tänne jarruihin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Anonyymi
Re: LEPONEX
Ei, mutta aina saa koittaa.peltsi wrote:oliskohan hyvä lääke uneen jos ottais esim. 1/4osan tai vielä vähemmän ku ei haluis koomailla seuraavaa päivää?
-
peltsi
- OD
- Posts: 1033
- Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
- Location: MuuMaa
Re: LEPONEX
Joo otin jonku vajaa 1/4 osan ja voi kyl sanoo et uni tuli
herätessä oli vähä leptikoomausta mut meni ohi. En kuitenkaan tätä ota jatkossa jos ei oo pakko.
herätessä oli vähä leptikoomausta mut meni ohi. En kuitenkaan tätä ota jatkossa jos ei oo pakko.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*