The DXM topic
-
Usoda
- LD50
Re: The DXM topic
Päivän kaksi tuntuu vain tuo eroteltu neste säilyvän, viikossa jo muuttuu tuollaiseksi tummaksi mönjäksi joka ei toimi. :?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
growy
- Kameleontti
3päivää maximi mulla mitä säilynyt eroteltuna. Onko kokemusta ettei toimi tuo mössö?hyi vittu en ainakaa ite lähtis kokeilee..Muutaman kerran itellä mennyt tollaseks mössöks ku on unohtanu sen johki kaappiin ym. roskiin se on lentänyt samantien.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Harold
- Kameleontti
mulla oli kaapinpohjalla 400mg eroteltuna muutaman kuukauden. muuttui jotenkin resilarin väriseks. toimi hyvin, mutta esiintyi pahoinvointia.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Oliskohan tuo säilyvyys kiinni käytetyn c-vitamiinin laadusta..?
Poretableteilla on tummunu viikon sisään jääkaapissa ilmatiiviissäkin purkissa.
Enpä kyllä tiiä mikä muu tossa vois tummua..
Eikä se nyt niin paha homma ole ennen nauttimista valmistaa, että kannattais alkaa pitempään säilömään.
Poretableteilla on tummunu viikon sisään jääkaapissa ilmatiiviissäkin purkissa.
Enpä kyllä tiiä mikä muu tossa vois tummua..
Eikä se nyt niin paha homma ole ennen nauttimista valmistaa, että kannattais alkaa pitempään säilömään.
-
möff
- Tuppisuu
400mg dexmiä, ei sano mitään. 500mg ei sano mitään. 600mg sanoo pikkusen, tulee semmonen olo että ois juonu 6 pulloa kaljaa ja se kestää semmoset ehkäpä 2h. Sitten taas kun ottaa 800mg niin sammuu melkeen heti ja herää aamulla.
D painan siis about 52kg. Ei taida toimia ihan niinku pitäis. =// Tai sitten on toleranssit noussu liian ylös. 
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
UUjea! Tänään taas dexmit kitusiin. Kävin äsken oikein greippiä ostamassa, niistä koostuu aamupalat ja lounaat ja muut humpuukit.
Ei ehkä ole hyväks näin usein mutku ankan on tehtävä mitä ankan on tehtävä.
Ei ehkä ole hyväks näin usein mutku ankan on tehtävä mitä ankan on tehtävä.
-
Jitling
- Tuppisuu
Tyrinkö mä erotteluprosessin jotenkin ihan täysin, kun kiehauttamisen jälkeen kattilan pohjalle muodostui kerros ns. liimaa? 
-
Usoda
- LD50
Kiehutit kaiken nesteen pois? :SJitling wrote:Tyrinkö mä erotteluprosessin jotenkin ihan täysin, kun kiehauttamisen jälkeen kattilan pohjalle muodostui kerros ns. liimaa?
Jos niin niin se liima on siellä vielä toimivaa
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Jitling
- Tuppisuu
Niin no, kyllä sitä nestettä aika vähän jäi sinne kattilaan ja heitin sitten sinne ne jääpalat... hmm, nyt siis pitääkin näköjään syödä dexmit, on sen verran kiinteä mössö.
Tai saa nähä, et mitä tolle viitsii tehdä, helvetti. 
-
Miasma
- OD
Itselläni tämän ketjun lukeminenkin aiheuttaa jo lievää pahoinvointia.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
"Life is a joke and death is the punchline."
-
Lucid
- Karvakuono
Onko kuinkä yleistä että tulee deximit ylös? Itse olen nyt ottanut dexxximiä 2 kertaa ensimmäisellä tuli oikein rajusti ulos mutta silti se tuntui hyvälle
Toisella kerralla otin hieman kun sienet olivat ensin ottaneet minut vaikutuksensa valtaan ja 1h päästä lensi jo laatta... Eli onko muilla samanlaista?
-
Anonyymi
Tuskin tuo kovin epätavallista on. Ihan henkilöstä kiinni pistääkö laattaamaan. Esimerkiksi itsellä suurikaan annos DXM ei aiheuta tuota, mutta kun kaveri ottaa 600 annoksen niin johan laatta lentää.Lucid wrote:Onko kuinkä yleistä että tulee deximit ylös? Itse olen nyt ottanut dexxximiä 2 kertaa ensimmäisellä tuli oikein rajusti ulos mutta silti se tuntui hyvälleToisella kerralla otin hieman kun sienet olivat ensin ottaneet minut vaikutuksensa valtaan ja 1h päästä lensi jo laatta... Eli onko muilla samanlaista?
Ei tuon kyllä aineen vaikutuksiin pitäisi vaikuttaa kun suurin osa tai kaikki deskmistä on imeytynyt verenkiertoon ennen kuin tuo huono olo alkaa. Tai näin ainakin omien empiiristen tutkimusten perusteellä väittäisin
-
Jussi
- Apteekki
Otin uutena vuonna 300-400 mg suoraan pullosta..
Ei toiminut paljoa mitenkään...mutta sitten poltin hamppua. Tuli älyttömän huono olo ja KUUMA, hiki valuu (ainaki tuntu siltä). Lähdin vessaan oksentamaan, mutta jäinkin pöntön viereen makaamaan, koska maatessa ei oksettanut.
Makasin sitten 15-20 min pimeässä vessassa. Pystyin puhumaan ja kuulemaan selvästi mutta silti olin sekaisin. :S
Se olo ei ollut "puhdas" pilvi eikä dxm olo, vaan jotenkin sekaisin mikä ei tuntunut hyvältä.
Loppuillasta vaan nauroin kännissä oleville kavereille..
Siellä vessassa maatessa tajusin isoja asioita maailmasta mutta unohdin ne.
Ei toiminut paljoa mitenkään...mutta sitten poltin hamppua. Tuli älyttömän huono olo ja KUUMA, hiki valuu (ainaki tuntu siltä). Lähdin vessaan oksentamaan, mutta jäinkin pöntön viereen makaamaan, koska maatessa ei oksettanut.
Makasin sitten 15-20 min pimeässä vessassa. Pystyin puhumaan ja kuulemaan selvästi mutta silti olin sekaisin. :S
Se olo ei ollut "puhdas" pilvi eikä dxm olo, vaan jotenkin sekaisin mikä ei tuntunut hyvältä.
Loppuillasta vaan nauroin kännissä oleville kavereille..
Siellä vessassa maatessa tajusin isoja asioita maailmasta mutta unohdin ne.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
RiotStarter
- Apteekki
Kuinka moni testannu näillä ei-poretableteilla...siis pureskeltavilla malleilla.
Itse testasin C-Puru tableteilla joissa oli 500mg yhdessä tabletissa...Murskasin noin 3kpl varmuudenvuoksi ja sekoittelin kuumaan veteen.
Hyvin toimas.Mites muut onko kokeillu..? :?:
Itse testasin C-Puru tableteilla joissa oli 500mg yhdessä tabletissa...Murskasin noin 3kpl varmuudenvuoksi ja sekoittelin kuumaan veteen.
Hyvin toimas.Mites muut onko kokeillu..? :?:
2000-luvun sakilainen.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
En ole viitsinyt kokeilla millään vitamiinitableteilla, koska sitruunahappokin on olemassa. Pahanmakuisia ja turhia lisäaineita niissä tableteissa vaan on. Mukavan kirpeä makuelämys menee pilalle sellaisista. 
Sitruunahapon avulla erotettu alunperin täysin kirkas lopputuote oli muutaman viikon kuluttua varsin saman väristä. En muista oliko muuttunut lainkaan. Toimi.
Sitruunahapon avulla erotettu alunperin täysin kirkas lopputuote oli muutaman viikon kuluttua varsin saman väristä. En muista oliko muuttunut lainkaan. Toimi.
AD_HD @ synirc
-
Touchet
- Moderator
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Thoxium
Hyvin toimii dexmitahna, on vaan yhtä pahan makusta kun litkukin. Erittää samantien sitä makua kun osuu kielelle, eli jonkun ruuan mukana nopeesti nielet koko moskan, niin hyvää tulee. Pommeina kans toimiiJitling wrote:Niin no, kyllä sitä nestettä aika vähän jäi sinne kattilaan ja heitin sitten sinne ne jääpalat... hmm, nyt siis pitääkin näköjään syödä dexmit, on sen verran kiinteä mössö.Tai saa nähä, et mitä tolle viitsii tehdä, helvetti.
-
growy
- Kameleontti
Kuinka paljon tota "tahnaa" siitä tuli suurinpiirtein?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Darw
- Psykonautti
Täällä yksi jolla deksmi (kuten kyllä kaikki muukin) tuppaa lähes aina tulemaan ylös.. Välillä vaikutukset tuntuvat vaan paranevan laattaamisen jälkeen ja välillä taas koko trippi jää tyngäksi. Sinänsä ihan mukava aine, muutaman tunnin reissu korvien väliin.
Sattuipa tässä kerran, että otin 600mg jonka kulautin alas kurkustani energiajuoman avulla... Ylöskin se tuli kyllä varsin nopeasti, mutta vaikutukset sen jälkeen olivat varsin epädeksmimäisiä: oli koko ajan pakko tanssia ympäri asuntoa, paikallaan ei voinut olla hetkeäkään. Tätä jatkui muutama tunti jonka jälkeen olisi kyllä nukuttanut makoisasti. Liekö sitten mikä aiheuttanut moisen, lidlin energiatökötti, musiikki vai mikälie..
Sattuipa tässä kerran, että otin 600mg jonka kulautin alas kurkustani energiajuoman avulla... Ylöskin se tuli kyllä varsin nopeasti, mutta vaikutukset sen jälkeen olivat varsin epädeksmimäisiä: oli koko ajan pakko tanssia ympäri asuntoa, paikallaan ei voinut olla hetkeäkään. Tätä jatkui muutama tunti jonka jälkeen olisi kyllä nukuttanut makoisasti. Liekö sitten mikä aiheuttanut moisen, lidlin energiatökötti, musiikki vai mikälie..
Askel viimeinen pudottaa
-
korolli
- Apteekki
Sattuipa kerran itsellenikin: 750mg nousujen jälkeen laatattuani, aloin tanssimaan kuin sekopää pitkin kämppää, musiikki kuulosti upealta, ja tanssiminen se vasta upeaa olikin. Jorasin kuin parhaimmissa naksunousuissa. Muuvit oli kyllä ihan toiselta planeetalta 
-
Anonyymi
Robodance?korolli wrote:Sattuipa kerran itsellenikin: 750mg nousujen jälkeen laatattuani, aloin tanssimaan kuin sekopää pitkin kämppää, musiikki kuulosti upealta, ja tanssiminen se vasta upeaa olikin. Jorasin kuin parhaimmissa naksunousuissa. Muuvit oli kyllä ihan toiselta planeetalta
-
korolli
- Apteekki
Aika osuva termi, heh. Tanssiessa ihmettelin kokoajan muuvejani, mutta ei hitto millään pystyny lopettaan, oli semmonen draivi päällä. Mitä omituisemmin onnistuin muuveja heittään, sitä kovemmat euforiat puski päälle.Anonyymi wrote:Robodance?
-
Usoda
- LD50
Robotanssi on aina kivaa. <3 Itse huomannut että matalat 2 plateaun annokset (300mg) sopii siihen parhaiten.
Itselläni yleensä trippi aina alkaa oksentamisen jälkeen.
Itselläni yleensä trippi aina alkaa oksentamisen jälkeen.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Lymykonna
- Kameleontti
Muistakaa: Oksentaminen on loistava tapa purkaa kroonista lihasjännitystä.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
En oo ku kerran oksentanu dxm:n vaikutuksessa ja sekin johtu siitä, että lähdin kävelemään heti litkun juotuani, vaikka olis pitäny antaa asettua. Hiljaa hyvä tulee.
Onko toi oksentaminen yleistä muilla?
Onko toi oksentaminen yleistä muilla?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
gaia
- Kameleontti
Itse oon kovasti ihmetellyt tuota oksentamista.. Mä en oo koskaan vielä oksentanu erotellusta deksmistä. Yhden kerran kun join vajaa pullon resilaria, niin sillon kyllä laatta lensi niin ettei mitään rajaa
Mutta tosiaan erotellusta ei ole koskaan tullut edes huono olo, muutakuin ihan korkeintaan juomisvaiheessa.
Vai toimiiko?
-
tila saha
- Lepakko
tänään ryin.
onko ressuissa eroja? huomasin että multa puuttuu suosituskolmiot. vertasin erään huumegurun laatimasta pätkästä kuvia ja nässä oli valaanparkkeeraus- ja tulimerkinnät. omassani ei ole. dextro siinä lukee ja joku muu hybr.-alkuinen hiieno sana.
veänkö huiviin, myynkö kusipäälle vai heitänkö pikkulasta noilla flindoilla?
-maailmanpyöreä
onko ressuissa eroja? huomasin että multa puuttuu suosituskolmiot. vertasin erään huumegurun laatimasta pätkästä kuvia ja nässä oli valaanparkkeeraus- ja tulimerkinnät. omassani ei ole. dextro siinä lukee ja joku muu hybr.-alkuinen hiieno sana.
-maailmanpyöreä
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
bUkkA
Yyh, meidän kaapissa on varmaan yli 30 tyhjää resilar pulloa. Mitähän käyttöä niille keksis? : S Vois apteekki kehittää niille jonkun pullonpalautus systeemin.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mikä se hieno sana oli kokonaisuudessaan? Ettei vaan ollu dekstrometorfaanihydrobromidi, koska se on sitä dexm:ää itteään.tila saha wrote:tänään ryin.
-maailmanpyöreä
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Anonyymi
Onko kenelläkään vinkkejä miten DXM päissään kannattaisi olla (pikkuvinkitkin kelpaa :-)?
Olen kyllä kokeillut ennenkin, mutta jotenkin tuntuu etten osaa oikein "eläytyä" (you know) kunnolla.
Olen kyllä kokeillut ennenkin, mutta jotenkin tuntuu etten osaa oikein "eläytyä" (you know) kunnolla.