The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Usoda
LD50

Re: The DXM topic

Post by Usoda »

Päivän kaksi tuntuu vain tuo eroteltu neste säilyvän, viikossa jo muuttuu tuollaiseksi tummaksi mönjäksi joka ei toimi. :?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
growy
Kameleontti

Post by growy »

3päivää maximi mulla mitä säilynyt eroteltuna. Onko kokemusta ettei toimi tuo mössö?hyi vittu en ainakaa ite lähtis kokeilee..Muutaman kerran itellä mennyt tollaseks mössöks ku on unohtanu sen johki kaappiin ym. roskiin se on lentänyt samantien.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mulla oli kaapinpohjalla 400mg eroteltuna muutaman kuukauden. muuttui jotenkin resilarin väriseks. toimi hyvin, mutta esiintyi pahoinvointia.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Nappi-Nalle
Psykonautti

Post by Nappi-Nalle »

Oliskohan tuo säilyvyys kiinni käytetyn c-vitamiinin laadusta..?
Poretableteilla on tummunu viikon sisään jääkaapissa ilmatiiviissäkin purkissa.

Enpä kyllä tiiä mikä muu tossa vois tummua..

Eikä se nyt niin paha homma ole ennen nauttimista valmistaa, että kannattais alkaa pitempään säilömään.
möff
Tuppisuu

Post by möff »

400mg dexmiä, ei sano mitään. 500mg ei sano mitään. 600mg sanoo pikkusen, tulee semmonen olo että ois juonu 6 pulloa kaljaa ja se kestää semmoset ehkäpä 2h. Sitten taas kun ottaa 800mg niin sammuu melkeen heti ja herää aamulla. :DD painan siis about 52kg. Ei taida toimia ihan niinku pitäis. =// Tai sitten on toleranssit noussu liian ylös. :(
Nappi-Nalle
Psykonautti

Post by Nappi-Nalle »

UUjea! Tänään taas dexmit kitusiin. Kävin äsken oikein greippiä ostamassa, niistä koostuu aamupalat ja lounaat ja muut humpuukit.

Ei ehkä ole hyväks näin usein mutku ankan on tehtävä mitä ankan on tehtävä. :roll:
Jitling
Tuppisuu

Post by Jitling »

Tyrinkö mä erotteluprosessin jotenkin ihan täysin, kun kiehauttamisen jälkeen kattilan pohjalle muodostui kerros ns. liimaa? :shock:
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Jitling wrote:Tyrinkö mä erotteluprosessin jotenkin ihan täysin, kun kiehauttamisen jälkeen kattilan pohjalle muodostui kerros ns. liimaa? :shock:
Kiehutit kaiken nesteen pois? :S
Jos niin niin se liima on siellä vielä toimivaa :)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Jitling
Tuppisuu

Post by Jitling »

Niin no, kyllä sitä nestettä aika vähän jäi sinne kattilaan ja heitin sitten sinne ne jääpalat... hmm, nyt siis pitääkin näköjään syödä dexmit, on sen verran kiinteä mössö. :lol: Tai saa nähä, et mitä tolle viitsii tehdä, helvetti. :D
Miasma
OD

Post by Miasma »

Itselläni tämän ketjun lukeminenkin aiheuttaa jo lievää pahoinvointia.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Lucid
Karvakuono

Post by Lucid »

Onko kuinkä yleistä että tulee deximit ylös? Itse olen nyt ottanut dexxximiä 2 kertaa ensimmäisellä tuli oikein rajusti ulos mutta silti se tuntui hyvälle :D Toisella kerralla otin hieman kun sienet olivat ensin ottaneet minut vaikutuksensa valtaan ja 1h päästä lensi jo laatta... Eli onko muilla samanlaista?
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Lucid wrote:Onko kuinkä yleistä että tulee deximit ylös? Itse olen nyt ottanut dexxximiä 2 kertaa ensimmäisellä tuli oikein rajusti ulos mutta silti se tuntui hyvälle :D Toisella kerralla otin hieman kun sienet olivat ensin ottaneet minut vaikutuksensa valtaan ja 1h päästä lensi jo laatta... Eli onko muilla samanlaista?
Tuskin tuo kovin epätavallista on. Ihan henkilöstä kiinni pistääkö laattaamaan. Esimerkiksi itsellä suurikaan annos DXM ei aiheuta tuota, mutta kun kaveri ottaa 600 annoksen niin johan laatta lentää.
Ei tuon kyllä aineen vaikutuksiin pitäisi vaikuttaa kun suurin osa tai kaikki deskmistä on imeytynyt verenkiertoon ennen kuin tuo huono olo alkaa. Tai näin ainakin omien empiiristen tutkimusten perusteellä väittäisin :)
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Otin uutena vuonna 300-400 mg suoraan pullosta..
Ei toiminut paljoa mitenkään...mutta sitten poltin hamppua. Tuli älyttömän huono olo ja KUUMA, hiki valuu (ainaki tuntu siltä). Lähdin vessaan oksentamaan, mutta jäinkin pöntön viereen makaamaan, koska maatessa ei oksettanut.
Makasin sitten 15-20 min pimeässä vessassa. Pystyin puhumaan ja kuulemaan selvästi mutta silti olin sekaisin. :S
Se olo ei ollut "puhdas" pilvi eikä dxm olo, vaan jotenkin sekaisin mikä ei tuntunut hyvältä.
Loppuillasta vaan nauroin kännissä oleville kavereille..

Siellä vessassa maatessa tajusin isoja asioita maailmasta mutta unohdin ne. :(
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Kuinka moni testannu näillä ei-poretableteilla...siis pureskeltavilla malleilla.

Itse testasin C-Puru tableteilla joissa oli 500mg yhdessä tabletissa...Murskasin noin 3kpl varmuudenvuoksi ja sekoittelin kuumaan veteen.

Hyvin toimas.Mites muut onko kokeillu..? :?:
2000-luvun sakilainen.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

En ole viitsinyt kokeilla millään vitamiinitableteilla, koska sitruunahappokin on olemassa. Pahanmakuisia ja turhia lisäaineita niissä tableteissa vaan on. Mukavan kirpeä makuelämys menee pilalle sellaisista. :twisted:

Sitruunahapon avulla erotettu alunperin täysin kirkas lopputuote oli muutaman viikon kuluttua varsin saman väristä. En muista oliko muuttunut lainkaan. Toimi.
AD_HD @ synirc
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Thoxium

Post by Thoxium »

Jitling wrote:Niin no, kyllä sitä nestettä aika vähän jäi sinne kattilaan ja heitin sitten sinne ne jääpalat... hmm, nyt siis pitääkin näköjään syödä dexmit, on sen verran kiinteä mössö. :lol: Tai saa nähä, et mitä tolle viitsii tehdä, helvetti. :D
Hyvin toimii dexmitahna, on vaan yhtä pahan makusta kun litkukin. Erittää samantien sitä makua kun osuu kielelle, eli jonkun ruuan mukana nopeesti nielet koko moskan, niin hyvää tulee. Pommeina kans toimii ;)
growy
Kameleontti

Post by growy »

Kuinka paljon tota "tahnaa" siitä tuli suurinpiirtein?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Darw
Psykonautti

Post by Darw »

Täällä yksi jolla deksmi (kuten kyllä kaikki muukin) tuppaa lähes aina tulemaan ylös.. Välillä vaikutukset tuntuvat vaan paranevan laattaamisen jälkeen ja välillä taas koko trippi jää tyngäksi. Sinänsä ihan mukava aine, muutaman tunnin reissu korvien väliin.

Sattuipa tässä kerran, että otin 600mg jonka kulautin alas kurkustani energiajuoman avulla... Ylöskin se tuli kyllä varsin nopeasti, mutta vaikutukset sen jälkeen olivat varsin epädeksmimäisiä: oli koko ajan pakko tanssia ympäri asuntoa, paikallaan ei voinut olla hetkeäkään. Tätä jatkui muutama tunti jonka jälkeen olisi kyllä nukuttanut makoisasti. Liekö sitten mikä aiheuttanut moisen, lidlin energiatökötti, musiikki vai mikälie.. :)
Askel viimeinen pudottaa
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Sattuipa kerran itsellenikin: 750mg nousujen jälkeen laatattuani, aloin tanssimaan kuin sekopää pitkin kämppää, musiikki kuulosti upealta, ja tanssiminen se vasta upeaa olikin. Jorasin kuin parhaimmissa naksunousuissa. Muuvit oli kyllä ihan toiselta planeetalta :D
Anonyymi

Post by Anonyymi »

korolli wrote:Sattuipa kerran itsellenikin: 750mg nousujen jälkeen laatattuani, aloin tanssimaan kuin sekopää pitkin kämppää, musiikki kuulosti upealta, ja tanssiminen se vasta upeaa olikin. Jorasin kuin parhaimmissa naksunousuissa. Muuvit oli kyllä ihan toiselta planeetalta :D
Robodance? :twisted:
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Anonyymi wrote:Robodance? :twisted:
Aika osuva termi, heh. Tanssiessa ihmettelin kokoajan muuvejani, mutta ei hitto millään pystyny lopettaan, oli semmonen draivi päällä. Mitä omituisemmin onnistuin muuveja heittään, sitä kovemmat euforiat puski päälle.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Robotanssi on aina kivaa. <3 Itse huomannut että matalat 2 plateaun annokset (300mg) sopii siihen parhaiten.
Itselläni yleensä trippi aina alkaa oksentamisen jälkeen.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Muistakaa: Oksentaminen on loistava tapa purkaa kroonista lihasjännitystä.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

En oo ku kerran oksentanu dxm:n vaikutuksessa ja sekin johtu siitä, että lähdin kävelemään heti litkun juotuani, vaikka olis pitäny antaa asettua. Hiljaa hyvä tulee.

Onko toi oksentaminen yleistä muilla?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Itse oon kovasti ihmetellyt tuota oksentamista.. Mä en oo koskaan vielä oksentanu erotellusta deksmistä. Yhden kerran kun join vajaa pullon resilaria, niin sillon kyllä laatta lensi niin ettei mitään rajaa :oops: Mutta tosiaan erotellusta ei ole koskaan tullut edes huono olo, muutakuin ihan korkeintaan juomisvaiheessa.
Vai toimiiko?
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

tänään ryin.
onko ressuissa eroja? huomasin että multa puuttuu suosituskolmiot. vertasin erään huumegurun laatimasta pätkästä kuvia ja nässä oli valaanparkkeeraus- ja tulimerkinnät. omassani ei ole. dextro siinä lukee ja joku muu hybr.-alkuinen hiieno sana.
veänkö huiviin, myynkö kusipäälle vai heitänkö pikkulasta noilla flindoilla?

-maailmanpyöreä
vittumäpoltanpäiväkodin!
bUkkA

Post by bUkkA »

Yyh, meidän kaapissa on varmaan yli 30 tyhjää resilar pulloa. Mitähän käyttöä niille keksis? : S Vois apteekki kehittää niille jonkun pullonpalautus systeemin.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

tila saha wrote:tänään ryin.
onko ressuissa eroja? huomasin että multa puuttuu suosituskolmiot. vertasin erään huumegurun laatimasta pätkästä kuvia ja nässä oli valaanparkkeeraus- ja tulimerkinnät. omassani ei ole. dextro siinä lukee ja joku muu hybr.-alkuinen hiieno sana.
veänkö huiviin, myynkö kusipäälle vai heitänkö pikkulasta noilla flindoilla?

-maailmanpyöreä
Mikä se hieno sana oli kokonaisuudessaan? Ettei vaan ollu dekstrometorfaanihydrobromidi, koska se on sitä dexm:ää itteään.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Onko kenelläkään vinkkejä miten DXM päissään kannattaisi olla (pikkuvinkitkin kelpaa :-)?
Olen kyllä kokeillut ennenkin, mutta jotenkin tuntuu etten osaa oikein "eläytyä" (you know) kunnolla.