Niin mulla menee päivässä 100mg sertralin nimistä masennuslääkettä
ja uutena vuotena olis tarkotus vetää piriä eli kysyisin onko kellään kokemuksia yhdistelmästä
esim. haittavaikutuksista,-turhista peloista yms?Kertokaa kertokaa vaikkei kokemuksia niin sitten
vaikka tietoa asiasta.
Kiitos jo etukäteen :
i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all
siipirikko wrote:Niin no jostain luin,että essot vapauttaa dopamiinin lisäksi myös sertraliinia
kun taas piri vain dopamiinia... ristiriitasia tietoja :?
Essojen MDMA vapauttaa suurimmaksi osaksi serotoniinia aivoissa. Piri(dekstro- ja levoamfetamiinin seos siis)taas dopamiinia. Essot vaan käytännössä nykyään sisältävät piriä ja MDMA:ta ja vähän mitä sattuu niin essosta riippuen vapautuu kumpaakin ainetta aivoissa jonkinlainen määrä...
ei ssri lääkkeet ole koskaa ainakaa ittelläni vaikuttanut amfetamiinin toimintaan enkä kuullu että muillakaan olis mut mdma ja deelit ei vaan toimi tai ei toimi kunnolla.
Anonyymi wrote:Katsoppas. Itse olen ollut siinä luulossa että SSRI- ja NaSSA-lääkkeiden ja useiden CNS päihteiden yhteiskäytöttö olisi kuolettavan vaarallista?
Nassa? CNS?
Pirin ja sertraliinin yhteisvaikutus ei ole vaaraksi. Lienevätkö mao-estäjätkään vaarallisia, tästä en mene takuuseen, mutta käsittääkseni lähinnä mdma:n kanssa ovat vaarallisia, ja sitten myös joidenkin muidenkin huumeiden kanssa, kuten dxm:än.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.