amfetamiini ja sertraliini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
siipirikko
Tuppisuu

amfetamiini ja sertraliini

Post by siipirikko »

Niin mulla menee päivässä 100mg sertralin nimistä masennuslääkettä
ja uutena vuotena olis tarkotus vetää piriä eli kysyisin onko kellään kokemuksia yhdistelmästä
esim. haittavaikutuksista,-turhista peloista yms?Kertokaa kertokaa vaikkei kokemuksia niin sitten
vaikka tietoa asiasta.

Kiitos jo etukäteen :!:

i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all
Anonyymi

Re: amfetamiini ja sertraliini

Post by Anonyymi »

Nyrkkisääntönä voisin sanoa että älä syö amfetamiineja SSRI-lääkkeiden vaikutuksen alaisena. Tällainen käsitys ainakin itsellä on.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Anonyymi wrote:Nyrkkisääntönä voisin sanoa että älä syö amfetamiineja SSRI-lääkkeiden vaikutuksen alaisena. Tällainen käsitys ainakin itsellä on.
Ei kai SSRI:t piriin vaikuta juuri mitenkään. Ei pitäis olla mitenkään vaarallista... tietääkseni :roll:
siipirikko
Tuppisuu

Post by siipirikko »

Niin no jostain luin,että essot vapauttaa dopamiinin lisäksi myös sertraliinia
kun taas piri vain dopamiinia... ristiriitasia tietoja :?

i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

siipirikko wrote:Niin no jostain luin,että essot vapauttaa dopamiinin lisäksi myös sertraliinia
kun taas piri vain dopamiinia... ristiriitasia tietoja :?
Essojen MDMA vapauttaa suurimmaksi osaksi serotoniinia aivoissa. Piri(dekstro- ja levoamfetamiinin seos siis)taas dopamiinia. Essot vaan käytännössä nykyään sisältävät piriä ja MDMA:ta ja vähän mitä sattuu niin essosta riippuen vapautuu kumpaakin ainetta aivoissa jonkinlainen määrä...
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

ei ssri lääkkeet ole koskaa ainakaa ittelläni vaikuttanut amfetamiinin toimintaan enkä kuullu että muillakaan olis mut mdma ja deelit ei vaan toimi tai ei toimi kunnolla. ;)
wtf
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

juu läheiselläni on myös srri-lääkitys ja piri silti toimii hyvin eikä ole mtn kummallisuuksia esiintynyt.. perustelut tulivatkin jo ylempänä..
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eikait SSRI:t loppujenlopuksi ole oikein minkään kanssa kovin vaarallisia..?

Mao-estäjät taasen voivat aiheuttaa ikäviäkin yllätyksiä. joskin senkin vaarallisuutta joskus liioitellaan.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Katsoppas. Itse olen ollut siinä luulossa että SSRI- ja NaSSA-lääkkeiden ja useiden CNS päihteiden yhteiskäytöttö olisi kuolettavan vaarallista?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Anonyymi wrote:Katsoppas. Itse olen ollut siinä luulossa että SSRI- ja NaSSA-lääkkeiden ja useiden CNS päihteiden yhteiskäytöttö olisi kuolettavan vaarallista?
Nassa? CNS?

Pirin ja sertraliinin yhteisvaikutus ei ole vaaraksi. Lienevätkö mao-estäjätkään vaarallisia, tästä en mene takuuseen, mutta käsittääkseni lähinnä mdma:n kanssa ovat vaarallisia, ja sitten myös joidenkin muidenkin huumeiden kanssa, kuten dxm:än.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Anonyymi

Post by Anonyymi »