Silokit ( P. semilanceata )

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
immuzu

Post by immuzu »

Voiks niillä muuten tehdä mitään muuta ku mutustella? tai se on varmaan kaikkein mukavin vaihtoehto :o

Ja missä gramma määrissä liikutaan jos ensikertaa koittaa?
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

immuzu wrote:Voiks niillä muuten tehdä mitään muuta ku mutustella? tai se on varmaan kaikkein mukavin vaihtoehto :o

Ja missä gramma määrissä liikutaan jos ensikertaa koittaa?
No voihan niistä vaikka rakentaa talon. Polttaminen ei onnistu (onneksi).

Hhm, no koska tiedän sun kokemuksista jo vähän niin kyllä ihan hyvän voisin noin about 30-50klp syödä (siis tuoreina, riippuen koosta tietty vähän), Kuivattua tavaraa grammoina ehkä joku gramma viiva kaks. 2g voi olla jo erittäin intensiivistä matkaa.

Sienien euforia on kyllä jotain niin sanoin kuvailematonta. Tuli himo.
immuzu

Post by immuzu »

ite oot himo. Vois koittaa sitte sitä 2g :D
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

jos et oo ennen sieniä syöny ni suosittelen et syö eka se gramma ja sit jos tuntuu siltä ni syöt lisää siihe päälle.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Vaaka on hyvä olla. Voisin arvata, että helposti arvioi yli jos silmämääräisesti mittaa. Varsinkin jos ajattelee, että enemmän on parempi vaikka eihän se välttämättä mene ollenkaan niin.
immuzu

Post by immuzu »

no tottahan toki. En mä ainakaan osaa mitään sienten painoa silmällä arvioida.. 8)
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

jotku tatit suunnilleen osaa sanoo silmämitallisesti muttei todellakaan aina, yleensä sen kuitenkin saa "noin" suhteelle esim. cubensiksil.
silokeista o jotenki tosi paha sanoa.
growy
Kameleontti

Re: Silokit

Post by growy »

Joko odotatte innolla syksyn sienisatoja? 8) 8)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
frontti
Psykonautti

Post by frontti »

Jo, vaikka viimevuotisiakin kuivattuja psiloja juomatta. Ei taida tarvii kerätä niinpaljon tänävuonna. :roll: :D
In cauda venenum.
Ahab

Post by Ahab »

frontti wrote:Jo, vaikka viimevuotisiakin kuivattuja psiloja juomatta. Ei taida tarvii kerätä niinpaljon tänävuonna. :roll: :D
On se väärin kun toiset ei edes löydä niitä kuin toisilla on yli omien tarpeiden. Joka vuotinen itkuni oli tässä.
Kirosanoma
Tuppisuu

Post by Kirosanoma »

Mä odotan tän vuoden siloja jo.. viime vuonna tuli ekan kerran metskattua ja fiilis oli mahtava kun niitä ekan kerran löysi..
Niiden etsiminen on kyllä tosiaan aika rankaisevaa puuhaa välillä. Joskus etsii monta tuntia eikä löydä kuin "vääriä sieniä"..
Mut ne löytyy jos on löytyäkseen? :shock:
Täällä päin tuntuvat tosin olevan aika kovan etsinnän takana, tai sitten mulla oli viime syksynä vaan väärät mestat.
Kuitenkin yks hyvä paikka löytyi ja sieltä pystyi hakemaan viikon välein uudet silokit. :D

Niin ja pitää sit olla varma niistä sienistä! Luulis olevan itsestäänselvää, mutta aina välillä kuulee idareistä jotka käy vaan syömään jotain random sieniä hakiessaan vaikutuksia.. Ja osa noista tyypeistä on vielä ollu ihan fiksuja muuten, mutta varmaanki joukossa tyhmyys tiivistyy. Onneks ei mitään myrkytyksiä yms..
Jeshu
OD

Re:

Post by Jeshu »

Harold wrote:syksyllä ei pitkän etsinnän jälkeenkään löytyny ainuttakaan tattia.... :( onkos keväällä mahdollisuutta löytää vielä silokkeja, vai ovatko nämä pikku kaverit pelkkiä syksyn tulokkaita ??
Suippumadonlakkia et löydä keväällä, kesä -heinä etkä myöskään elokuussa. Ennemmin syys loka ja vielä marraskin, aina sinne asti kunnes tulee ekat pakkaset. Reunuskirjohelttaa (Panaeolus Subbalteatus) voi löytää vissiin peräti jo nyt. Kyllä kesälläkin kaikenlaisia sieniä löytää, mutta ei Suippumadonlakkia.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Kyllä vielä joulukuussa voi löytää toimivia jäätyneitä siloja. :shock:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

magiclymagical wrote:Kyllä vielä joulukuussa voi löytää toimivia jäätyneitä siloja. :shock:
Minä olen saanut sellaisen kuvan, että sienen jäätyminen jotenkin tuhoaa sienen soluja tai jotain joka tuhoaa myös psilosybiinin samalla. Siksihän ne pitää aina pakastaa kuivana?
dr.odd
Karvakuono

Post by dr.odd »

Samaa olen kuullut mutta itsekkin kävin viimesyksynä hakemassa viimeisiä tatteja niin olivat jäätyneet ihan kivikoviksi ja lunta oli vähän maassa, mutta jo 30kpl toimi yllättävän hyvin. Tämmöistäkin kuullut että ensimmäisten pakkasten aikaan olisi silokit tehokkaimmillaan. Mutta toisaalta tuttuni meni pakastamaan tatteja tuoreena ja niistä oli kuulemma kadonnut huomattavasti tehoja. Tulisipa jo syksy :D
börb
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Näinpä, syksyä odotellessa.
Mutta eihän kylmyys esim pakastimessa tuhoa pslilosiinä/psilosybiiniä, ainakaan huomattavia määriä. Näin olen ainakin itse todennut ja eipä ole tatit pakastuksessaan tehoja yhtään menettänyt.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Usein sienet mätänevät pakkasten tullessa, mutta en väitä etteikö myös jäätyneitä silokkeja voisi löytyä. Sienten pakastaminen on muuten turhaa, psilosybiini on hyvin säilyvää sorttia.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Rauzi
Psykonautti

Post by Rauzi »

Sattuuko kellään olemaan tietoa kuinka hyvin Alkoholi ja Silokit sopii yhteen. Googlesta ei löytynyt mitää järin hyviä vastauksia, ja selailin jonku toven Taikasieni foorumiaki mutten löytää mitään järkeen käypää vastausta :o

tai no wikipediasta löyty tällänen vastaus: the combined effect of alcohol and mushrooms produces a very unpleasant heavy feeling, unlike either mushrooms or alcohol alone.
(mietin että millanenhan soppa siittä syntyis, jos laittais viinapulloon sopivan määrän kuivattuja silokeita. :shock: )
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

kyl alkoholi saattaa sopii hyvinkin sienien kans, ainakin viinaa voi juoda raakana ja se tuntuu vaa hassulta.
ei se alkoholi samalla tavalla toimi, sienitrippi saattaa mennä vähän sekavammaks, riippuu vähän kans mitä hakee ja mimmonen meinikni. ite ihastuin täysin viime lauantaina strofareit vatsalaukussa, muistin et mul on 0,5jekku pullo ja aah kuinka hyvin wolfenbyttel toimii tattien kanssa. se yrttinen ja vihreä maku. on sitä veiski maestriakin tullu juotuu sienis raakana ja ei maistu oikeen miltää, lämmitys kehon sisäl o kiva.
when the going gets weird, the weird turn pro.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

kaikki ketkä tiiän jotka on ottanu sieniä ja dokannu kunnolla on saanu tosi epämiellyttäviä trippejä. joku 1-2 bisseä voi olla ok mut mitään kunnon humalaa en menis ottaan päälle.
Njoo, muutama kalja kyllä rentouttaa mukavasti. Pari kertaa kunnon kännissä syöny sieniä mutta ei mitään ikäviä reissuja ole tullut, toisaalta tuntuu että alkoholin vaikutuksen alaisena trippi menee jollain tavalla hukkaan.
The Real Blunt
Karvakuono

Post by The Real Blunt »

psyke wrote: toisaalta tuntuu että alkoholin vaikutuksen alaisena trippi menee jollain tavalla hukkaan.
Ai "jollain" tavalla? Jotenkin en arvosta pätkääkään tuollaista sekakäyttöä, jos pitää olla sekakäyttäjä niin jättäkää psykedeelit väliin. Ei huvita kuulla juttuja flipanneista sekakäyttävistä myöhäisteineistä ja sitten syytetään psykedeelejä kuinka vaarallisia ne on.
Moralisoinniksi meni mutta menkööt.
Forty-seven percent encountered otherworldly beings, variously described as clowns, elves, robots, insects, E.T.-style humanoids, or "entities" that defied description.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Semejä on kyllä löytynyt, ei niissä vain vielä ole tehoa yhtään, moni ystäväni, itseni mukaanukien nautiskelimme tatteja tällä viikolla hyviä määriä mutta eipä toiminut kenelläkään. Sienet olivat 100% semilanceata.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

kissankorva wrote:Semejä on kyllä löytynyt, ei niissä vain vielä ole tehoa yhtään, moni ystäväni, itseni mukaanukien nautiskelimme tatteja tällä viikolla hyviä määriä mutta eipä toiminut kenelläkään. Sienet olivat 100% semilanceata.
Montako grammaa on hyvä määrä? :?

EDIT: Selvennykseksi lisäilin vähän.
Last edited by magiclymagical on Sat 18 Aug 2007, 14:48, edited 1 time in total.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

magiclymagical wrote:Montako grammaa on hyvä määrä? :?
Magic Mushroom Dosage Calculator

Itse sanoisin että 2-3 grammaa kuivattuna. Viisi, jos haluaa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
reeferass
Psykonautti

Post by reeferass »

kissankorva wrote:Semejä on kyllä löytynyt, ei niissä vain vielä ole tehoa yhtään, moni ystäväni, itseni mukaanukien nautiskelimme tatteja tällä viikolla hyviä määriä mutta eipä toiminut kenelläkään. Sienet olivat 100% semilanceata.
Tämä nyt on tietysti aika ristiriitaista tietoa.
Itse pidän semilanceatan esiintymistä vielä toistaiseksi legendana, kun on näin lämmintä.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Touchet wrote:

magiclymagical wrote:Montako grammaa on hyvä määrä? :?

Tarkotin kylläkin kissankorvan lauseessa esintyvää sanoo "hyvä määrä" Kuulosti epämääräseltä.
Tunnen kyllä itse annostukset :lol:
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Ai "jollain" tavalla? Jotenkin en arvosta pätkääkään tuollaista sekakäyttöä, jos pitää olla sekakäyttäjä niin jättäkää psykedeelit väliin. Ei huvita kuulla juttuja flipanneista sekakäyttävistä myöhäisteineistä ja sitten syytetään psykedeelejä kuinka vaarallisia ne on.
Juu, känni ja sienet eivät sovi yhteen, en tykkää edes polttaa savuja ennen trippiä enkä tripin aikana, loppufiilistelyyn ne sen sijaan sopivat hyvin. Sinulla tuskin on vara moralisoida yhtään ketään, kuten ei varmaan kenelläkään meistä...
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

psyke wrote: Sinulla tuskin on vara moralisoida yhtään ketään, kuten ei varmaan kenelläkään meistä...
: )

Know your body, know your mind, know your substances.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Jun
Psykonautti

Post by Jun »

Taitaa alkaa olemaan jo Etelä-Suomessakin pikkuhiljaa hyvät kelit keräämiseen. 8)
frontti
Psykonautti

Post by frontti »

Eipä noita kamalasti ole viel karttunut. :?
In cauda venenum.