Ja missä gramma määrissä liikutaan jos ensikertaa koittaa?
Silokit ( P. semilanceata )
-
immuzu
-
Inovix
- Apteekki
No voihan niistä vaikka rakentaa talon. Polttaminen ei onnistu (onneksi).immuzu wrote:Voiks niillä muuten tehdä mitään muuta ku mutustella? tai se on varmaan kaikkein mukavin vaihtoehto
Ja missä gramma määrissä liikutaan jos ensikertaa koittaa?
Hhm, no koska tiedän sun kokemuksista jo vähän niin kyllä ihan hyvän voisin noin about 30-50klp syödä (siis tuoreina, riippuen koosta tietty vähän), Kuivattua tavaraa grammoina ehkä joku gramma viiva kaks. 2g voi olla jo erittäin intensiivistä matkaa.
Sienien euforia on kyllä jotain niin sanoin kuvailematonta. Tuli himo.
-
skirtfeber
- Apteekki
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
skirtfeber
- Apteekki
-
growy
- Kameleontti
Re: Silokit
Joko odotatte innolla syksyn sienisatoja?

Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
frontti
- Psykonautti
Jo, vaikka viimevuotisiakin kuivattuja psiloja juomatta. Ei taida tarvii kerätä niinpaljon tänävuonna.

In cauda venenum.
-
Ahab
On se väärin kun toiset ei edes löydä niitä kuin toisilla on yli omien tarpeiden. Joka vuotinen itkuni oli tässä.frontti wrote:Jo, vaikka viimevuotisiakin kuivattuja psiloja juomatta. Ei taida tarvii kerätä niinpaljon tänävuonna.![]()
-
Kirosanoma
- Tuppisuu
Mä odotan tän vuoden siloja jo.. viime vuonna tuli ekan kerran metskattua ja fiilis oli mahtava kun niitä ekan kerran löysi..
Niiden etsiminen on kyllä tosiaan aika rankaisevaa puuhaa välillä. Joskus etsii monta tuntia eikä löydä kuin "vääriä sieniä"..
Mut ne löytyy jos on löytyäkseen?
Täällä päin tuntuvat tosin olevan aika kovan etsinnän takana, tai sitten mulla oli viime syksynä vaan väärät mestat.
Kuitenkin yks hyvä paikka löytyi ja sieltä pystyi hakemaan viikon välein uudet silokit.
Niin ja pitää sit olla varma niistä sienistä! Luulis olevan itsestäänselvää, mutta aina välillä kuulee idareistä jotka käy vaan syömään jotain random sieniä hakiessaan vaikutuksia.. Ja osa noista tyypeistä on vielä ollu ihan fiksuja muuten, mutta varmaanki joukossa tyhmyys tiivistyy. Onneks ei mitään myrkytyksiä yms..
Niiden etsiminen on kyllä tosiaan aika rankaisevaa puuhaa välillä. Joskus etsii monta tuntia eikä löydä kuin "vääriä sieniä"..
Mut ne löytyy jos on löytyäkseen?
Täällä päin tuntuvat tosin olevan aika kovan etsinnän takana, tai sitten mulla oli viime syksynä vaan väärät mestat.
Kuitenkin yks hyvä paikka löytyi ja sieltä pystyi hakemaan viikon välein uudet silokit.
Niin ja pitää sit olla varma niistä sienistä! Luulis olevan itsestäänselvää, mutta aina välillä kuulee idareistä jotka käy vaan syömään jotain random sieniä hakiessaan vaikutuksia.. Ja osa noista tyypeistä on vielä ollu ihan fiksuja muuten, mutta varmaanki joukossa tyhmyys tiivistyy. Onneks ei mitään myrkytyksiä yms..
-
Jeshu
- OD
Re:
Suippumadonlakkia et löydä keväällä, kesä -heinä etkä myöskään elokuussa. Ennemmin syys loka ja vielä marraskin, aina sinne asti kunnes tulee ekat pakkaset. Reunuskirjohelttaa (Panaeolus Subbalteatus) voi löytää vissiin peräti jo nyt. Kyllä kesälläkin kaikenlaisia sieniä löytää, mutta ei Suippumadonlakkia.Harold wrote:syksyllä ei pitkän etsinnän jälkeenkään löytyny ainuttakaan tattia....onkos keväällä mahdollisuutta löytää vielä silokkeja, vai ovatko nämä pikku kaverit pelkkiä syksyn tulokkaita ??
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
magiclymagical
- Apteekki
Kyllä vielä joulukuussa voi löytää toimivia jäätyneitä siloja. 
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Minä olen saanut sellaisen kuvan, että sienen jäätyminen jotenkin tuhoaa sienen soluja tai jotain joka tuhoaa myös psilosybiinin samalla. Siksihän ne pitää aina pakastaa kuivana?magiclymagical wrote:Kyllä vielä joulukuussa voi löytää toimivia jäätyneitä siloja.
-
dr.odd
- Karvakuono
Samaa olen kuullut mutta itsekkin kävin viimesyksynä hakemassa viimeisiä tatteja niin olivat jäätyneet ihan kivikoviksi ja lunta oli vähän maassa, mutta jo 30kpl toimi yllättävän hyvin. Tämmöistäkin kuullut että ensimmäisten pakkasten aikaan olisi silokit tehokkaimmillaan. Mutta toisaalta tuttuni meni pakastamaan tatteja tuoreena ja niistä oli kuulemma kadonnut huomattavasti tehoja. Tulisipa jo syksy 
börb
-
kissankorva
- Apteekki
Näinpä, syksyä odotellessa.
Mutta eihän kylmyys esim pakastimessa tuhoa pslilosiinä/psilosybiiniä, ainakaan huomattavia määriä. Näin olen ainakin itse todennut ja eipä ole tatit pakastuksessaan tehoja yhtään menettänyt.
Mutta eihän kylmyys esim pakastimessa tuhoa pslilosiinä/psilosybiiniä, ainakaan huomattavia määriä. Näin olen ainakin itse todennut ja eipä ole tatit pakastuksessaan tehoja yhtään menettänyt.
-
Jeshu
- OD
Usein sienet mätänevät pakkasten tullessa, mutta en väitä etteikö myös jäätyneitä silokkeja voisi löytyä. Sienten pakastaminen on muuten turhaa, psilosybiini on hyvin säilyvää sorttia.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Rauzi
- Psykonautti
Sattuuko kellään olemaan tietoa kuinka hyvin Alkoholi ja Silokit sopii yhteen. Googlesta ei löytynyt mitää järin hyviä vastauksia, ja selailin jonku toven Taikasieni foorumiaki mutten löytää mitään järkeen käypää vastausta 
tai no wikipediasta löyty tällänen vastaus: the combined effect of alcohol and mushrooms produces a very unpleasant heavy feeling, unlike either mushrooms or alcohol alone.
(mietin että millanenhan soppa siittä syntyis, jos laittais viinapulloon sopivan määrän kuivattuja silokeita.
)
tai no wikipediasta löyty tällänen vastaus: the combined effect of alcohol and mushrooms produces a very unpleasant heavy feeling, unlike either mushrooms or alcohol alone.
(mietin että millanenhan soppa siittä syntyis, jos laittais viinapulloon sopivan määrän kuivattuja silokeita.
-
skirtfeber
- Apteekki
kyl alkoholi saattaa sopii hyvinkin sienien kans, ainakin viinaa voi juoda raakana ja se tuntuu vaa hassulta.
ei se alkoholi samalla tavalla toimi, sienitrippi saattaa mennä vähän sekavammaks, riippuu vähän kans mitä hakee ja mimmonen meinikni. ite ihastuin täysin viime lauantaina strofareit vatsalaukussa, muistin et mul on 0,5jekku pullo ja aah kuinka hyvin wolfenbyttel toimii tattien kanssa. se yrttinen ja vihreä maku. on sitä veiski maestriakin tullu juotuu sienis raakana ja ei maistu oikeen miltää, lämmitys kehon sisäl o kiva.
ei se alkoholi samalla tavalla toimi, sienitrippi saattaa mennä vähän sekavammaks, riippuu vähän kans mitä hakee ja mimmonen meinikni. ite ihastuin täysin viime lauantaina strofareit vatsalaukussa, muistin et mul on 0,5jekku pullo ja aah kuinka hyvin wolfenbyttel toimii tattien kanssa. se yrttinen ja vihreä maku. on sitä veiski maestriakin tullu juotuu sienis raakana ja ei maistu oikeen miltää, lämmitys kehon sisäl o kiva.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
psyke
- Lepakko
Njoo, muutama kalja kyllä rentouttaa mukavasti. Pari kertaa kunnon kännissä syöny sieniä mutta ei mitään ikäviä reissuja ole tullut, toisaalta tuntuu että alkoholin vaikutuksen alaisena trippi menee jollain tavalla hukkaan.kaikki ketkä tiiän jotka on ottanu sieniä ja dokannu kunnolla on saanu tosi epämiellyttäviä trippejä. joku 1-2 bisseä voi olla ok mut mitään kunnon humalaa en menis ottaan päälle.
-
The Real Blunt
- Karvakuono
Ai "jollain" tavalla? Jotenkin en arvosta pätkääkään tuollaista sekakäyttöä, jos pitää olla sekakäyttäjä niin jättäkää psykedeelit väliin. Ei huvita kuulla juttuja flipanneista sekakäyttävistä myöhäisteineistä ja sitten syytetään psykedeelejä kuinka vaarallisia ne on.psyke wrote: toisaalta tuntuu että alkoholin vaikutuksen alaisena trippi menee jollain tavalla hukkaan.
Moralisoinniksi meni mutta menkööt.
Forty-seven percent encountered otherworldly beings, variously described as clowns, elves, robots, insects, E.T.-style humanoids, or "entities" that defied description.
-
kissankorva
- Apteekki
Semejä on kyllä löytynyt, ei niissä vain vielä ole tehoa yhtään, moni ystäväni, itseni mukaanukien nautiskelimme tatteja tällä viikolla hyviä määriä mutta eipä toiminut kenelläkään. Sienet olivat 100% semilanceata.
-
magiclymagical
- Apteekki
Montako grammaa on hyvä määrä? :?kissankorva wrote:Semejä on kyllä löytynyt, ei niissä vain vielä ole tehoa yhtään, moni ystäväni, itseni mukaanukien nautiskelimme tatteja tällä viikolla hyviä määriä mutta eipä toiminut kenelläkään. Sienet olivat 100% semilanceata.
EDIT: Selvennykseksi lisäilin vähän.
Last edited by magiclymagical on Sat 18 Aug 2007, 14:48, edited 1 time in total.
-
Touchet
- Moderator
Magic Mushroom Dosage Calculatormagiclymagical wrote:Montako grammaa on hyvä määrä? :?
Itse sanoisin että 2-3 grammaa kuivattuna. Viisi, jos haluaa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
reeferass
- Psykonautti
Tämä nyt on tietysti aika ristiriitaista tietoa.kissankorva wrote:Semejä on kyllä löytynyt, ei niissä vain vielä ole tehoa yhtään, moni ystäväni, itseni mukaanukien nautiskelimme tatteja tällä viikolla hyviä määriä mutta eipä toiminut kenelläkään. Sienet olivat 100% semilanceata.
Itse pidän semilanceatan esiintymistä vielä toistaiseksi legendana, kun on näin lämmintä.
-
magiclymagical
- Apteekki
Tarkotin kylläkin kissankorvan lauseessa esintyvää sanoo "hyvä määrä" Kuulosti epämääräseltä.Touchet wrote:
Magic Mushroom Dosage Calculator
Itse sanoisin että 2-3 grammaa kuivattuna. Viisi, jos haluaa.Magic Mushroom Dosage Calculatormagiclymagical wrote:Montako grammaa on hyvä määrä? :?
Itse sanoisin että 2-3 grammaa kuivattuna. Viisi, jos haluaa.
Tunnen kyllä itse annostukset
-
psyke
- Lepakko
Juu, känni ja sienet eivät sovi yhteen, en tykkää edes polttaa savuja ennen trippiä enkä tripin aikana, loppufiilistelyyn ne sen sijaan sopivat hyvin. Sinulla tuskin on vara moralisoida yhtään ketään, kuten ei varmaan kenelläkään meistä...Ai "jollain" tavalla? Jotenkin en arvosta pätkääkään tuollaista sekakäyttöä, jos pitää olla sekakäyttäjä niin jättäkää psykedeelit väliin. Ei huvita kuulla juttuja flipanneista sekakäyttävistä myöhäisteineistä ja sitten syytetään psykedeelejä kuinka vaarallisia ne on.
-
skirtfeber
- Apteekki
: )psyke wrote: Sinulla tuskin on vara moralisoida yhtään ketään, kuten ei varmaan kenelläkään meistä...
Know your body, know your mind, know your substances.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Jun
- Psykonautti
Taitaa alkaa olemaan jo Etelä-Suomessakin pikkuhiljaa hyvät kelit keräämiseen. 
-
frontti
- Psykonautti