Olen kyllä kaikin puolin samaa mieltä. Laskuihin pyrin aina varaamaan bentsoja ja Tramalia. Esimerkiksi pirin vetämisen jälkeen yleensä menee pari päivää kurjissa fiiliksissä, mutta Tramalilla ja bentsoilla niistä päivistä voi parhaimmillaan tehdä jopa mukavia, eli laskut voi välttää kokonaan.alypaa wrote:Jos ensimmäisen candyflippinsä laskuihin polttaa kukkaa se ei kyllä välttämättä auta nukkumaanpääsyssä vaan voi pistää päässä häröttämään aika lailla. Eivät ne bentsot minun mielestä mikään huono vaihtoehto ole siinä vaiheessa kun alkaa riittää ja haluaa päästä nukkumaan. Ei niitä tosiaan kannata välttämättä tavaksi ottaa,mutta eiköhöhän elämän ensimmäisen happo+esso kombon jälkeen voi aivan hyvällä omalla tunnolla jyvän jos toisenkin popsiaaivoruoska wrote: jeps. suosittelen kanssa jättämään bentsot ellei iske sitten jotain pakottavaa tarvetta. kukkaa ennemmin laskuihin
Pelkkää kannabista pahoihin esso- tai pirilaskuihin en vetäisi enää mistään hinnasta. Mutta jos olen oloni saanut muilla substansseilla jo mukavaksi, silloin on myös pilvi paikallaan. Jos otan laskuihin pelkkää kannabista, saattaa se pahimmillaan lisätä kurjan olon viidenteen potenssiin.