essot+lsd aloittelijalle

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
oxycontin
Psykonautti

essot+lsd aloittelijalle

Post by oxycontin »

En ollut aivan varma että laitanko psykedeeleihin vai tänne, niin päätin pistää tänne.
Eli olisin ojentamassa eräälle kaverille ½lappua happoa ja aluksi yhden esson (varastossa tulisi olemaan mahdollisesti 4 molemmille) :D ja sit myöhempää katsoittaisiin jos otetaan loput hapoista ja lisää eemeleitä.
Kysyisin vaan mielipiteitä, kun taitaa olla henkilön ensimmäinen kokeilu lsa:ta vahvemmilla deeleillä ja essotkin uusia ovat. Bileisiin olisi tarkoitus mennä ja sitä varten ajattelin että tuo ½lappua riittää ainakin aluksi.
Pameja ajattelin aamupalaksi varata, jos on kovat laskut.
Että mitä mun ny sit pitäis ottaa huomioon?
Kai nuo on ihan ok annokset juhliin teistäkin? kun itsellä vaan ollut aina näiden annostan kanssa vaikeuksia :?
niin ja ei ole mahdollisuuksia testata aineita etukäteen... :roll:
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

En kyllä lähtisi ottamaan vahvempaa deeliä ensimmäistä kertaa bileissä. Itsellä kun tuppaa jo miedoillakin tripeillä pää hajota sellaisessa ympäristössä jos ei ole esim. alkoholia tasoittamassa menoa.

Itse tekisin niin, että ottaisin ronskisti koko lapun kerralla jossain rauhallisessa ympäristössä ja vasta sitten rupeaisin kelailemaan niitä naksuja ja bileitä.

Mutta pitäkäähän hauskaa, mitä sitten päätättekään tehdä. 8)
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Minäkään en tarjoaisi tuollaista dosea aloittelijalle, se on meinaan LSA ja LSD kuitenkin melkoisen eri luokkaa! Essoja voisi ekaa kertaa kokeilla bileissä mutta ei happoa. Itse kokeilin happoa ekan kerran ihan neljän seinän sisällä.

Mutta jos kuitenkin päädytte tuonne bileisiin noilla eväillä niin ei muuta kun turvallista matkaa! :D
-:- We're All Mad Here -:-
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

Olen nyt ittekin miettinyt ja ajatellu että sen hapon voisi ehkä jättää pois, vaikka ei se musta niin paljoo olis puolikas lappu, mut sit taasen jos niis essois onki valmiina happoo, ni se vois men aika hurjaksi... ja tarkemmin ajateltuna päätin ottaa niitä essoja max. 3, mut 2 saattaa kans riittää ku sain kuul et alotetaan myöhempää ku luulin. mut kumminkin tos varmaan o 8-10h juhlimista ellei jopa kauemmin...
no eikö ketään teistä sitten tykkää juhlia esso+(pieni määrä) happoa? ja kai se aloittelijale 1 esso o iha ok?
Ja on siinä alkoholia rauhoittamassa menoa... ja voi sit jonkun pamin rouskuttaa jos alkaa ahdistamaan... mutta olisi se kiva tarjota hepulle elämänsä ilta, kun tuo tosiaan on iso juhla missä nuo otetaan... sellanen ´´once in a lifetime´´-juttu.
edit: niin maor otit kokonaisen ekalla kerralla vai?
niin ja kyllä hän tykkäsi lsa:sta bileissä (siellä juuri ekat kokemukset) ja pyysi jotain saman suuntaista.
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Tuskimpa niissä essoissa nyt sentään happoa on :roll: Mutta varsinkin jos hapot ovat hyviä niin ei sitä puolikastakaan lappua ihan noin vaan siinä sivussa syödä vaan kyllä se yleensä pääroolin hommassa ottaa. Toisaalta jos laput ovat paskoja ei se puolikas kyllä ihmeitä saa aikaan.
-lalalaa-

Post by -lalalaa- »

Toi happoo essoissa juttu on kyl aika legenda myyntipuhe tj.
Tuskin rahanahne kemisti tuuppaa noihin LSD:tä, kun "jotain-sinnepäin"-efektin saa huomattavasti halvemmalla.
Jotain rc:tä saattaa löytyä sen sijaan hyvinkin.
Kannattaa testaa karkit niin tietää paremmin.

peace
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

hups! piti laittaa et jos siin o valmiiks jotai kunnon psykedeelii. eli en meinannu et happoo olis vaan jotain sen suuntaista :D
niin ja sitten aattelin sanoa että ne juhlat ovat sellaiset että kaikki tuntee kaikki ja muutenkin melko pieni porukka, eli ei olla baarin, clubiin tai semmoiseen menossa.
mutta miten olisi jos ottaisi 1/4 ja sitten kattoisi jos ottaisi toisen neljänneksen joskus parin tunnin päästä? kun ei minusta peruslapun neljännes mailmaa kaada, eikä kyllä vahvankaan. yleensä itse ottanut ½ ja sit 1.5 tai 2 essoo ni ei se lappu mulla o pääroolii ottanut, muttei kyllä sivurooliinkaan jäänyt. vaikea selostaa.
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Kyllä minä olisin aika pitkälti sitä mieltä,että jos happoja syö niin kannattaa syödä kerrallaan sen mitä on syömässä!
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

alypaa wrote:Kyllä minä olisin aika pitkälti sitä mieltä,että jos happoja syö niin kannattaa syödä kerrallaan sen mitä on syömässä!
joo onhan se noinkin :? mutta en kyllä mielellään antaisi kokonaista lappua (minkä tehoa en tunne) ensi kertalaiselle essoen (savun ja alkon kera) varsinkin kun mennään tosiaan juhliin... nyt taidettiin päätyä 1/3 :D
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

En oikein ymmärrä sellaista, että otetaan kerralla joka lajia mitä on saatavilla. Mutta ehkä vika on vain minussa...
AD_HD @ synirc
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

No olisihan tuohon vielä lisää saatavissa :D mutta itsellä ainakin on niin että aina tulee otettua alkoholia ja pilveä ja nuo muut ovat sitten extraa ja eihän tuo esso+lsd mikään harvinainen kombo ole... ja ei sitä alkoholiakaan tietenkään hulluja määriä juoda ja savutkin saatetaan jättää väliin :?
ei tuossa minun mielestä niin kovin montaa ainetta ole :roll: ja itse ainakin suosin alkoholia essojen kera...
mutta nämä ovat semmoisia asioita että näistä voi olla montaa eri mieltä ja se on jokaisen itse ratkaistava mitä tekee... tietenkin tarkoitus on ottaa toisilta oppia, ettei käy hassusti :?
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

jos kyseessä joku once in lifetime tilaisuus niin annokset pitää olla sen mukaiset, eli paljon + vielä vähän enemmän :shock: .... ei kuitenkaan liikaa :? , ja alkoholia mahdollisimman vähän ja huumeita senkin edestä. :wink:

ja bentsoja ei kannata edes syödä jos ei laskuissa tule oikeasti oikeat ahdistukset sun muut, koska silloin benstojen syöminen laskuissa jää tavaksi ja sen jälkeen laskut on aina vaan pahempia ja pillereitä on pakko saaha, ja se on vittumaista se :!:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

oxycontin wrote: edit: niin maor otit kokonaisen ekalla kerralla vai?
niin ja kyllä hän tykkäsi lsa:sta bileissä (siellä juuri ekat kokemukset) ja pyysi jotain saman suuntaista.
Kyllä vain, yksi lappu ja myöhemmin päälle dotti, kivaa oli, LSA:sta ja sienistä ja muutamasta RC:stä oli kokemusta aiemmin. Kannattaa sitten muistaa että LSA ja LSD ovat aivan eri aineet, vaikutukset mukaanlukien!
Kyllä kai voi antaa puolikkaan lapun, jos vain mieli tekee, kunhan se ei ole sitten mikää Millennium Hofmann! :wink:
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

HUUHAA wrote:jos kyseessä joku once in lifetime tilaisuus niin annokset pitää olla sen mukaiset, eli paljon + vielä vähän enemmän :shock: .... ei kuitenkaan liikaa :? , ja alkoholia mahdollisimman vähän ja huumeita senkin edestä. :wink:
one toke over the line :D en kyllä tajua miksi kaikki näissä piireissä dissaa alkoholia! :P omasta mielestä erittäin mieluisa aine sopivasti käytettynä, sopivien aineiden kanssa käytettynä :D ja itse en löydä krapulaa mitenkään ylipahaksi, vaan ennemminkin hieman psykedeeliseksi :D tosin oudolla tavalla... ehkä kuvioihin tulee naurukaasu mukaan 8) ja poppers :D kovia buustereita molemmat :wink:
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

aivoruoska wrote:
HUUHAA wrote:ja bentsoja ei kannata edes syödä jos ei laskuissa tule oikeasti oikeat ahdistukset sun muut, koska silloin benstojen syöminen laskuissa jää tavaksi ja sen jälkeen laskut on aina vaan pahempia ja pillereitä on pakko saaha, ja se on vittumaista se :!:
jeps. suosittelen kanssa jättämään bentsot ellei iske sitten jotain pakottavaa tarvetta. kukkaa ennemmin laskuihin ;)
niin mutta onhan niitä hyvä olla ihan vaan varmuuden vuoksi :P
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

aivoruoska wrote: jeps. suosittelen kanssa jättämään bentsot ellei iske sitten jotain pakottavaa tarvetta. kukkaa ennemmin laskuihin ;)
Jos ensimmäisen candyflippinsä laskuihin polttaa kukkaa se ei kyllä välttämättä auta nukkumaanpääsyssä vaan voi pistää päässä häröttämään aika lailla. Eivät ne bentsot minun mielestä mikään huono vaihtoehto ole siinä vaiheessa kun alkaa riittää ja haluaa päästä nukkumaan. Ei niitä tosiaan kannata välttämättä tavaksi ottaa,mutta eiköhöhän elämän ensimmäisen happo+esso kombon jälkeen voi aivan hyvällä omalla tunnolla jyvän jos toisenkin popsia :wink:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

aivoruoska wrote:
HUUHAA wrote:ja bentsoja ei kannata edes syödä jos ei laskuissa tule oikeasti oikeat ahdistukset sun muut, koska silloin benstojen syöminen laskuissa jää tavaksi ja sen jälkeen laskut on aina vaan pahempia ja pillereitä on pakko saaha, ja se on vittumaista se :!:
jeps. suosittelen kanssa jättämään bentsot ellei iske sitten jotain pakottavaa tarvetta. kukkaa ennemmin laskuihin ;)
En ole happolaskuissa ollut, mutta itse valitsisin kyllä bentsot laskuihin.

Kukalla saattanee saada ne laskut hyvällä tuurilla vielä inhottavammiksi, jumittavammiksi ja uncannyiksi...

Tai pahassa tapauksessa leptejä, mutta ei mielellään, ja jos essot on mukana kombossa niin en osaa sanoa onko turvallista.

Mutta periaattehan on toki se, ettei mitään loiventavia. Se kasvattaa.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

itse en loiventavia tarvitse yleensä missään muussa kun krapulassa, jota nykyisin kärsin vain aniharvoin.....onneksi :wink:
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Asidyyli wrote:
aivoruoska wrote:
En ole happolaskuissa ollut, mutta itse valitsisin kyllä bentsot laskuihin.

Kukalla saattanee saada ne laskut hyvällä tuurilla vielä inhottavammiksi, jumittavammiksi ja uncannyiksi...

Tai pahassa tapauksessa leptejä, mutta ei mielellään, ja jos essot on mukana kombossa niin en osaa sanoa onko turvallista.

Mutta periaattehan on toki se, ettei mitään loiventavia. Se kasvattaa.
Kyllä minäkin olen sitä mieltä että kannattaa jättää nämä 'loiventavat' poies kokonaan. Se on niin että jos jotain nauttii niin kyllä pitää kestää myös jälkiolot!

Krapula tulee, mutta minä määrään milloin :wink:
...tai sillä se lähtee millä on tullutkin.
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Minä en kyllä ymmärrä,että miksi sitä pitäisi itseään kiduttaa jos yhdellä napilla saa oloa korjattua sen verran,että pääsee nukkumaan :? Kyllä minä ainakin happojen ja essojenkin jälkeen tykkään jonkun bentson napata jos vain sattuu olemaan. jos ei ole niin pitää keksiä jotain muuta...
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Ei se kyllä minusta mitään kiduttamista ole. Kukka auttaa nukkumaan menossa vallan mainiosti, ja kyllä ainakin itse tykkään poltella sitä ihan tripin aikanakin. ...Ja happolaskuissa on mitä mainioin ottaa myös vähän viiniä.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

savuja voi ja on siisti polttaa AINA...... vaikka hautajaisissa :D
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

VEIT SANAT SUUSTANI!

...vaikkakaan en nykyisin niin HC hiisausta harrastakkaan.
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Maor wrote:Ei se kyllä minusta mitään kiduttamista ole. Kukka auttaa nukkumaan menossa vallan mainiosti
En minä sitä hiisaamista sillä kiduttamisella tarkoittanutkaan vaan sitä ettei syö laskuissa bentsoja jos olo on tosissaan nihkeä ja vittuuntunut. Siihenhän ne on tarkoitettu 8) Ja alkoholi on minunkin mielestä ihan hyvä ratkaisu jossei bentsoja satu olemaan.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

tokihan silloin bentsoja jos olo on tosissaan huono, mutta ei niitä ihan jokakerta kannata syödä...... tai no mielipiteensä kullakin
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Jonkun rankemman sekistelyn jälkeen voi olla sellainen olo, että bentso tai pari tekisi hyvää. Candyflipin jälkeen saattaa olla aika kulunut olo, sen puolesta bentsot voisivat sopia lasketteluun.

Pelkissä happolaskuissa ei kuitenkaan mielestäni tarvitse bentsoja ottaa, ellei sitten tilanne satu olemaan sellainen että todella haluaisi unta mutta ei saa - ja hetihän ei saa. Itse olen tykännyt polttaa reilulla kädellä kukkaa happolaskuissa, sillä saa 'piiskattua vanhaa happoa' vielä hyvin ;)

Jos matka ei ole mennyt hyvin, niin mahdollisesti kannattaa jättää kukat väliin.

Tämä on vähän arpomista tietysti, kun kaikki kokevat asiat eri tavalla.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Juuri niin, kukin tavallaan. Itsellä ei kyllä koskaan ole ollut mitään nihkeitä fiiliksiä laskuissa, ei edes candyflipin jälkeen. Se on vain mukava puida trippiä jälkeenpäin.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Maor wrote:Se on vain mukava puida trippiä jälkeenpäin.
Joo onhan se, mutta minulla se menee aina trippien jälkeen siihen että pyörin aamuun asti puiden sitä trippiä ja miljoonaa muuta asiaa. Vähempikin riittäisi..
Myöskin siksi pitää varmaan jotain unitroppeja tässä joku päivä hommata.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Voihan hapot ottaa myös heti kun herää, päivätrippi, joka on erityisen antoisaa. Kyllä jo silloin pitäisi viimeistään alkuyöstä alkaa uni tulemaan silmään.
WhiteRabbit
Karvakuono

Re: essot+lsd aloittelijalle

Post by WhiteRabbit »

itse kyllä polttaisin laskuihin jotain hiukan tiukempaa läbää tai jotain todella vahvaa indicaa. bentsot skippaisin.
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.