Kodeiini
-
w
- Psykonautti
Erottelin tossa pari päivää sitten 5x 30mg ilman toleja, eikä oikein tuntunu missään. Hetken aikaa oli löysä olo ja sitten alkoi nukuttamaan saatanasti :?. Ja se väsymyskin oli sellasta "huhhuh mä nukahdan kohta pystyyn" ja sitten kun yritti nukkua niin ei saanut unta. Ei hirveen mukava olotila ainakaan mun mielestä..
-
spores
- Tuppisuu
-
LD50
- Apteekki
Farmaseutit ovat vitun tyhmiä, älä usko mitään mitä ne sanoo. Kyllähän varmasti se tavallinen 500mg:kin on jossain määrin haitallinen..spores wrote:yli 1000mg annokset parasetamolia rupeavat olemaan maksalle
haitallisia...Näin apteekissa sanoivat kun panacodeja hain.
Erottelemalla hyvä tulee ja on helppoa...
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Miasma
- OD
Ite olen syönyt joskus reilun paketin päivässä (tavallinen Panadol), ja muutenkin noita menee melko paljon viikossa, eikä viime maksakokeissa ollut mitään vikaa. Eli taitaa olla melko yksilöllistä. Olen kouluttanut maksani hyvin.spores wrote:yli 1000mg annokset parasetamolia rupeavat olemaan maksalle
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
"Life is a joke and death is the punchline."
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Parasetamolin vaarallisuutta arvioitaessa kannattaa muistaa, että aineen puoliintumisaika elimistössä on kahdesta neljään tuntia. Näinollen vaarallinen kerta-annos on aivan muuta kuin vaarallinen vuorokausiannos.
Kutakin annosta seuraava suurin pitoisuus saavutetaan noin tunnin kuluessa lääkkeiden ottamisesta.
Kutakin annosta seuraava suurin pitoisuus saavutetaan noin tunnin kuluessa lääkkeiden ottamisesta.
AD_HD @ synirc
-
Lymykonna
- Kameleontti
No tietenkin se on yksilöllistä, mutta kannattaako ottaa riski? (Ei kannata). Kyllä se yksilöllisyys vaikuttaa toiseenkin suuntaan.Miasma wrote:Ite olen syönyt joskus reilun paketin päivässä (tavallinen Panadol), ja muutenkin noita menee melko paljon viikossa, eikä viime maksakokeissa ollut mitään vikaa. Eli taitaa olla melko yksilöllistä. Olen kouluttanut maksani hyvin.spores wrote:yli 1000mg annokset parasetamolia rupeavat olemaan maksalle
-
jonza
- Psykonautti
Re:
Maksa on niin sopeutuvainen elin, että pahatkaan vauriot ei näy välttämättä maksa-arvoissa. Alle kolmekymppisenä pystyy vetämään melkein mitä vaan, eikä maksa-arvot siitä paljon hetkahda. Ongelmat alkaa tavallisesti tälläisissä jutuissa vasta siellä 40v jälkeen tai paljon myöhemminkin. Poikkeuksena on tietty kunnon maksatulehdukset, jotka oireilee paljon akuutimmin. Sitäpaitsi paracetamolin kuormitus kohdistuu muistaakseni aika suurelta osin munuaisiin.Miasma wrote:Ite olen syönyt joskus reilun paketin päivässä (tavallinen Panadol), ja muutenkin noita menee melko paljon viikossa, eikä viime maksakokeissa ollut mitään vikaa. Eli taitaa olla melko yksilöllistä. Olen kouluttanut maksani hyvin.spores wrote:yli 1000mg annokset parasetamolia rupeavat olemaan maksalle
--------------
pohjalla.net
pohjalla.net
-
kissankorva
- Apteekki
Re: panacod
Tsikiditsikidi, sain tuossa äskettäin paketin panacodeja kurkukipuuni, noh en tietenkään voi vastustaa olla kokeilematta niitä päihdekäytössä.
Hmmm... suunnitelmani on ottaa 3 panacodia ja erotella niistä kodeiini tämän ohjeen mukaan: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/kodeiini.html
Eli lasisillinen lämmintä vettä ja panat vaan sekaan.. Annetaan sulautua ja jääkaappiin, ja sitten vain erottelu suodatinpaperin kanssa.
3 panacodia sisältää ilmeisesti 90mg kodeiinia ja luulisin sen olevan hyvä aloitusannos?
Eli näillä mennään, sanokaa ihmeessä jos suunnitelmissani on jotain korjattavaa, (annos, erottelu ym.)
Edit: mikä on vaikutuksen kesto keskimäärin?
Hmmm... suunnitelmani on ottaa 3 panacodia ja erotella niistä kodeiini tämän ohjeen mukaan: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/kodeiini.html
Eli lasisillinen lämmintä vettä ja panat vaan sekaan.. Annetaan sulautua ja jääkaappiin, ja sitten vain erottelu suodatinpaperin kanssa.
3 panacodia sisältää ilmeisesti 90mg kodeiinia ja luulisin sen olevan hyvä aloitusannos?
Eli näillä mennään, sanokaa ihmeessä jos suunnitelmissani on jotain korjattavaa, (annos, erottelu ym.)
-
koooo
- Tuppisuu
sitten erotteluvinkki: suodatinpussit voi mennä helposti rikki. itellä menny paristi. repeää siitä pohjan saumasta. kannattaa lorotella hiljaksiin. tai käyttää jotain toisenlaista suodatinta.DIHKAL wrote:Koska kodeiinin toiminta perustuu siihen, että CYP2D6 entsyymi metabolisoi sen morfiiniksi (n. 10% kodeiinista metabolisoituu morfiiniksi) ja koska noin seitsemällä prosentilla valkoihoisesta väestöstä puuttuu tätä entsyymiä ja sen määrä muilla on hyvin vaihteleva on syytä aloittaa annostelu matalalta, sillä entsyymin vajavuus voi johtaa hyvin vähäisiin tai olemattomiin toivottuihin vaikutuksiin ja hyvin vahvoihin negatiivisiin sivuvaikutuksiin. Hyvän ensiannoksen voidaan sanoa olevan 30-60mg välimaastossa.
-
Nakuttaja
- Tuppisuu
Ekalla kerralla otin juurikin tuo kolme eikä toiminut ollenkaan. Seuraavalla kerralla neljä ja sen jälkeen kuusi. Neljästä tuli pirun hyvät olot eikä kuusikaan liikaa ollut. Annokset toimi sen 2-4 tuntia.kissankorva wrote:Tsikiditsikidi, sain tuossa äskettäin paketin panacodeja kurkukipuuni, noh en tietenkään voi vastustaa olla kokeilematta niitä päihdekäytössä.
Jos kolme meinaat ottaa niin taitaa olla aika turha erotella kun lääkärikin voi helposti määrätä tuommoisen päiväannostukseksi.
!Enkä siis todellakaan kehoita ensimmäiseksi annostukseksi yli kolmea kun vaikutukset ovat kuitenkin niin yksilölliset!
-
kissankorva
- Apteekki
Jeeps, kiitos vastauksesta!
Entä, kuinka paljon kärsii ottaa noita kerralla ilman vesierotteluja ettei tapahdu ikävyyksiä.. Varmasti tietenkin henkilökohtaista, mutta ihan vain yleisesti?
Juujuu no 2 otin tuossa ja kyllähän huomattavissa jotain pientä letkeyttä ja rauhallisuutta, ja ennen kaikkea kurkkukipu hävisi kuin tuuleen! Tämä oli toinen pieni kokeiluni kodeiinin kanssa. Ensimmäisen kerran otin codesan comppia mutta vaikutukset rajoittuivat vain pieneen euforiseen oloon ja adrenaliinin juoksuun.
Muutta odottelen vastauksia jos joku jaksaa vaivautua. kjehhkjehhh...röhröh
Entä, kuinka paljon kärsii ottaa noita kerralla ilman vesierotteluja ettei tapahdu ikävyyksiä.. Varmasti tietenkin henkilökohtaista, mutta ihan vain yleisesti?
Juujuu no 2 otin tuossa ja kyllähän huomattavissa jotain pientä letkeyttä ja rauhallisuutta, ja ennen kaikkea kurkkukipu hävisi kuin tuuleen! Tämä oli toinen pieni kokeiluni kodeiinin kanssa. Ensimmäisen kerran otin codesan comppia mutta vaikutukset rajoittuivat vain pieneen euforiseen oloon ja adrenaliinin juoksuun.
Muutta odottelen vastauksia jos joku jaksaa vaivautua. kjehhkjehhh...röhröh
-
Dalph
- Psykonautti
Kyllä niitä aikamoisia määriä voi ottaa ilman erotteluakin, mutta ei se niin järkevää ole. Parasetamoli on aika maksatoksinen aine ja se kuulemma kerääntyy kehoon (kai 1-4pvä), joten ei kannata erottelematta ottaa suuria annoksia päivittäin. Itse olen ilman erottelua ottanut joskus muistaakseni 7-8 ja hengissä ollaan, mutta en suosittele kuitenkaan ottamaan yli viittä ilman erottelua, varsinkin jos usein käyttää.
Siihen oloon kannattaa muuten kiinnittää huomiota, muuten ei välttämättä niinkän tunne mitään. Itse tykkään makoilla hyvässä asennossa ja antaa rentouden viedä. Savut sopii erinomaisesti mukaan, mutta kannattaa ensimmäisillä kerroilla vähän pienemmillä annoksilla ja siitä nostaa sitten oman maun mukaan ja hakea se oma tasapaino näiden kahden välillä.
Itsekin juuri otin hieman.
Toivottavasti oli jotain hyötyä.
Siihen oloon kannattaa muuten kiinnittää huomiota, muuten ei välttämättä niinkän tunne mitään. Itse tykkään makoilla hyvässä asennossa ja antaa rentouden viedä. Savut sopii erinomaisesti mukaan, mutta kannattaa ensimmäisillä kerroilla vähän pienemmillä annoksilla ja siitä nostaa sitten oman maun mukaan ja hakea se oma tasapaino näiden kahden välillä.
Itsekin juuri otin hieman.
Toivottavasti oli jotain hyötyä.
-
tRip
- Moderator
Pieniä annoksia käytettäessä (<90mg) suosittelen ottamaan parasetamolin kanssa. Eroteltuna ei sano oikein mitään, mutta parasetamolin kanssa oikein mukava.
Suhtaudun edelleen skeptisesti tuohon maksatoksisuuteen..
Tottakai liian suuret kerta-annokset ja/tai jatkuva käyttö voi olla maksalle haitallista.
Moneenkohan kertaan olen nämäkin maninnut
Suhtaudun edelleen skeptisesti tuohon maksatoksisuuteen..
Tottakai liian suuret kerta-annokset ja/tai jatkuva käyttö voi olla maksalle haitallista.
Moneenkohan kertaan olen nämäkin maninnut
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
medicineman
- Lepakko
Panacodia poretablettina 4-5 kipaletta lasiin ja ääntä kohti, niin ainakin mulla jytää. 
Fear is the price of imagination.
-
kissankorva
- Apteekki
Tullut taas kuumoteltua, no mutta, kauan kodeiini ja parasetamoli ovat kehossa, miestiskelin tässä kun olen nauttinut panacodeja itse kurkkukipuun ja viihteellisestikkin noin kolmenpäivän aikana että uskallanko tirpaista viinakännejä tässä tänään tai syödä hbwr siiduja ilman mitään yllätyksiä?
-
tRip
- Moderator
Itse olisin huoleti, ellet nyt jotain älyttömiä määriä parasetamolia (tHa pillereitä) ole ottanut.:?
Keep it unreal.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Parasetamolin puoliintumisaika kehossa on joitakin tunteja, muistaakseni noin 5h. Kannattaa tarkistaa vaikkapa "Farmakologia ja toksikologia" -teoksesta, joka löytyy googlella pdf-muodossa. Kodeiinin vaikutuksen loppumisen voi mielestäni arvioida aistinvaraisesti. Alkoholin maltillinen nauttiminen ei ole nähdäkseni suuri riskitekijä vaikutuksen jo laimennuttua.
Näitä parasetamolin annostasoja en itse selvästi ylittäisi. Se on ihan oikeasti vaarallista myrkkyä, vaikka pieninä annoksina onkin erittäin hyvin siedetty lääkeaine.
Pitää paikkansa. Panacodia voidaan määrätä särkyyn jopa "tarvittaessa 4 kertaa 2 kappaletta päivässä". Tämä ylittää muistinvaraisesti Panadol-itsehoitovalmisteen annosteluohjeen maksimin, joka on 3x2 500mg tablettia päivässä.Nakuttaja wrote: Jos kolme meinaat ottaa niin taitaa olla aika turha erotella kun lääkärikin voi helposti määrätä tuommoisen päiväannostukseksi.
Näitä parasetamolin annostasoja en itse selvästi ylittäisi. Se on ihan oikeasti vaarallista myrkkyä, vaikka pieninä annoksina onkin erittäin hyvin siedetty lääkeaine.
AD_HD @ synirc
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Kyllä sitä on hyvin monesti kuullut juttua, että on otettu 10 panacodia(joitain tarinoita suuremmistakin annoksista)enkä ole kertaakaan kuullut että jollekkin siitä olisi jotain suurempaa vahinkoa sattunut...
Sitäpaitsi, itse olen melko varma että tuo erottelu poistaa myös paljon kodeiinia samalla ja vähentää tehoa oleellisesti. Aina kuulee juttua kuinka eroteltu litku ei toimi kunnolla, mutta sama määrä ehjinä pillereinä ilman erottelua toimisi hyvinkin...
Sitäpaitsi, itse olen melko varma että tuo erottelu poistaa myös paljon kodeiinia samalla ja vähentää tehoa oleellisesti. Aina kuulee juttua kuinka eroteltu litku ei toimi kunnolla, mutta sama määrä ehjinä pillereinä ilman erottelua toimisi hyvinkin...
-
lanttu
- Apteekki
noi on hyviä lääkkeitä ei huumeita mutta sopii lievään rentoutumiseen kyllä, mun mielestä tämä on yleis särkylääke joka toimii joka särkyyn jollain tasolla jopa hermokipuihin erottelut sun muut on silkkaa haaskausta parempi kun näkee enemmä vaivaa ja hoitaa jtn josta saa kunnon nuokut ja vaikka maksaiskin vähän enemmän (oma mielipiteeni) 
wtf
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Minäkin olen kuullut juttua tyypistä joka päätti ampua itsensä ja patruuna olikin suutari. Samoin tunnetaan tapaus, jossa känninen ampui muistaakseni auton pysäyttänyttä poliisia, patruunasta puuttuikin tehtaan virheen takia ruuti ja luoti jäi juuri piipunsuulle kurkkaamaan. Lisäksi eräs mies halusi päättää päivänsä, hyppäsi Golden Gaten sillalta, alkoikin pudotuksessa katua ja lopulta selvisi hengissä tempustaan. Niinikään moni on tupakoinut raskaasti nuoresta lähtien ja elänyt yli 80- tai jopa 90-vuotiaaksi.Pakanasoturi wrote:Kyllä sitä on hyvin monesti kuullut juttua, että on otettu 10 panacodia(joitain tarinoita suuremmistakin annoksista)enkä ole kertaakaan kuullut että jollekkin siitä olisi jotain suurempaa vahinkoa sattunut...
Parasetamolin myrkyllisyys ei ole mitään teoriaa, johon voisi suhtautua skeptisesti. Se on aivan empiirisesti todettua faktaa. Yleiseen toksikologian teoriaan kannattaa perehtyä, tai oikeastaan monien ei tarvitse sillä se on hyvinkin arkijärkistä asiaa. Se, että 5g parasetamolia ei yleensä tapa tervettä ihmistä, ei todista että olisi turvallista ottaa vaikkapa kolmen gramman kerta-annos.
Tätäkään ei tarvitse arvailla. Tieto siitä, mikä on kodeiinin ja toisaalta parasetamolin liukoisuus veteen eri lämpötiloissa löytyy varsin helposti. Loppu riippuukin sitten erottelun tekijän huolellisuudesta.Sitäpaitsi, itse olen melko varma että tuo erottelu poistaa myös paljon kodeiinia samalla ja vähentää tehoa oleellisesti. Aina kuulee juttua kuinka eroteltu litku ei toimi kunnolla, mutta sama määrä ehjinä pillereinä ilman erottelua toimisi hyvinkin...
Totta, sehän on ensisijaisesti hyvä kipulääke ja vasta toissijaisesti päihde, ja nämä ovat makuasioita. Minulla ei ole vahvoista opioideista kokemusta, eikä sillä pahemmin olisikaan tässä asiassa arvoa, koska vaikutus on hyvin yksilökohtainen ja ihmisillä on erilaisia makuja. Moni pitää suuresti kodeiinista. Moni heistä ei pidä buprenorfiinista tai oksikodonista, ja/tai ei löydä taikka halua kokeilla heroiinia. Jotkut eivät edes halua erittäin voimakasta ja tainnuttavaa tilaa, vaan kodeiinin tyyppisen tietyllä tavalla selväpäisen ja toiminnallisen euforisen päihtymystilan.supress wrote:noi on hyviä lääkkeitä ei huumeita mutta sopii lievään rentoutumiseen kyllä, mun mielestä tämä on yleis särkylääke joka toimii joka särkyyn jollain tasolla jopa hermokipuihin erottelut sun muut on silkkaa haaskausta parempi kun näkee enemmä vaivaa ja hoitaa jtn josta saa kunnon nuokut ja vaikka maksaiskin vähän enemmän (oma mielipiteeni)
AD_HD @ synirc
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Mistä tuo löytyy, sillä minä ainakin haluaisin nähdä. Voi olla että olen ihan täysin väärässäkin.Delirium Tremens wrote:Tieto siitä, mikä on kodeiinin ja toisaalta parasetamolin liukoisuus veteen eri lämpötiloissa löytyy varsin helposti.
-
Shro
- Apteekki
-
jonza
- Psykonautti
Harvemmin ihmisille sairaalareissun jälkeen kerrotaan että mistä lääkeaineesta täsmällisesti ottaen se myrkytys johtui. Aika harvoin sitä edes voidaan tietää, kun panacodien kohdalla verestä löytyy tyypillisesti muitankin aineita. Parasetamolin myrkyllisyys kohdistuu muuten eniten munuaisiin. Ainakin itse tunnen ihmisiä joiden munuaiset tai toinen on huonossa kunnossa.Pakanasoturi wrote:Kyllä sitä on hyvin monesti kuullut juttua, että on otettu 10 panacodia(joitain tarinoita suuremmistakin annoksista)enkä ole kertaakaan kuullut että jollekkin siitä olisi jotain suurempaa vahinkoa sattunut...
Vaikka jollekin olisi munuaisperäistä vahinkoa käynyt, niin on ihan selvä että se ei sitä välttämättä tiedä. Helposti varmaan ajattelee että on vaan ottanut liikaa lähiaikoina. Ihmiset eivät kuitenkaan tunne kunnolla eri myrkytysoireita, ja useimmat aika vakavatkin jutut kärsitään melko tavallisesti tuurilla kotona. Mistä muka voi tietää että onko virtsaretentio sellanen perinteinen opparikusilukko, vai kenties munuaisten akuuttia vajaatoimintaa?
-
Thoxium
Täällä saa ilman reseptiä Co-codamol nimistä särkylääkettä, mikä sisältää 500mg parasetamolia ja 8mg kodeiinia. Yksi pakkaus sisältää 20 nappia, eli 160mg kodeiinia saisi erottelemalla (samalla tavalla kuin panacodeja) tuosta kasaan. Pitääkin ostaa samantien muutama pakkaus tuota mukaan. Melko halpaa jopa, 2e paketti. Eli vois ostaa samantien 20 euron edestä mukaan 
-
Thoxium
Hyvin toimi, melkein kaikki parasetamolit jäi mukiin kiinni, erottelin varmuuden vuoksi kaksi kertaa. Toivottavasti pysyvät reseptivapaina 
-
immuzu
Missä saa? :O eikai suomessa? jos noita suomessa myydään niin täytyy heti hakeaThoxium wrote:Täällä saa ilman reseptiä Co-codamol nimistä särkylääkettä, mikä sisältää 500mg parasetamolia ja 8mg kodeiinia. Yksi pakkaus sisältää 20 nappia, eli 160mg kodeiinia saisi erottelemalla (samalla tavalla kuin panacodeja) tuosta kasaan. Pitääkin ostaa samantien muutama pakkaus tuota mukaan. Melko halpaa jopa, 2e paketti. Eli vois ostaa samantien 20 euron edestä mukaan
-
Kalastaja
Eestistä.
Medicinal products authorised in Estonia
http://193.40.10.165/register/register. ... m_vet=inim
Medicinal products authorised in Estonia
http://193.40.10.165/register/register. ... m_vet=inim
-
kissankorva
- Apteekki
Mitä mieltä olette kodeiinin (panacodeja) + savun kombosta?, itselläni savu jotenkin peittosi kodeiinin vaikutukset kokonaan..
-
Dalph
- Psykonautti
Mielestäni ihan mahtava kombo, kun on määrät kohdillaan. 150mg kodeiinia ja sellaiset sopivat savut (ei mitään tapposavuja), niin leppoisa olo on taattu, ainakin minulle.kissankorva wrote:Mitä mieltä olette kodeiinin (panacodeja) + savun kombosta?, itselläni savu jotenkin peittosi kodeiinin vaikutukset kokonaan..
Onko joku muu huomannut muuten kodeiinista sellaista vaikutusta, että tulee jotenkin paremalle päälle? Minä olen ainakin ystävällisempi ihmisille jne., kun olen kodeiinia ottanut.