Oopium

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
trollol
Kameleontti

Re: Oopium

Post by trollol »

NatiHero wrote:
eNZYMe wrote:
siqqe wrote:Joo eilen tuli tyypattua. Suodatus meni vähän vituiks kun suodatinpussit petti, ei tullut ihan putsia.. Parin ekan beissin jälkeen meininki oli aika löysänjumista, sit kun poltti enemmän iski saatanallinen kuume ja hengenahdistus. Tänään ollut keuhkot aika hajalla, ei varmaan tarvi uudestaan tyypata .. :foil:
Siis piipussa polttamalla palaa melkein kaikki morfiinit hukkaan ja vapotettavaa tavaraa on äärimmäisen vaikea tehdä kodista. Edes melko työlään prosessin vaativa "cooked flake opium" ei oikein sovellu höyrystettäväksi .Pitäisi kerätä lateksia itse loppukesäestä kodista, jos haluaa polttamista kokeilla kunnolla.

Vaporisointi on toki legendaarinen tapa nauttia obelixia, mut vaikutus on lyhytkestonen. Hyötysuhde on myös huonompi kuin syötynä tai teessä ja niihin nousuihinkin kyllästyy aika nopeesti. Kannattaa vaan keittää teet, niin kestää olot mukavasti koko päivän, eikä mene paljon hukkaan.
Mitäköhän mää sit oon kokannu? Sillon tällön keitelly kauan kotia ja lopuksi haihduttanut niin että kattilan pohjalle jää mustaa tahnamaista tököttiä, jonka oon kaapinu folioon talteen. Tän tökötin oon antanu jäähtyä ja kovettua jonka jälkeen polttanu pois. Pari kertaa melkein tipahtanut kokonaan ja ainakin törkeisiin nuokkuihin jossa voi vaan voihkia euforiasta on menty helposti.

Tiiä sitten, mutta kyllähän se on potkinut niinkuin pitääkin.
Komppaan Natiheroa. Itsekin olen polttanut pari kertaa samallailla ja kyllä on toiminut ja meinaan hyvin!
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Kai se voi tuntua hetkellisesti vahvalta, mut hukkaan menee reilusti enemmän kun suun kautta. Kotaliemen koostumus on sellasta, että ei pitäisi vaporisoitua smoothisti ja polttamalla nyt sitten palaa suurin osa hukkaan. Vähän kun heroiinia tunkisi tupakan kanssa piippuun. Toimii, mutta 1/10 iv:stä tai 1/5 nokista - samalla määrällä. Nopeat nousut hämää helposti. Todennäköisesti jos pelkästään polttaa juomatta ensin teetä, vaikutus ei kestä montaa tuntia ja olot loppuu yllättäen kuin seinään.

Pointtina oli, et toi on hitonmoista tuhlausta, ja voin esittää vielä tarkempaa kemian dataa miksi, mut kukin vetäköön tyylillään.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Tuli mieleen, et jossain päin maailmaahan(jossain päin Afrikkaa oli tää esimerkki joka tuli mieleen)yks tosi yleinen tapa käyttää heroiinia on miksata se tupakkaan+ganjaan ja kääntää sätkä. Ja siel on ihan iso osa heroinisteista sellasia jotka käyttää sitä noin, ja tolle on ihan omat termistönsäkin ettei oo mikään satunnainen tapa käyttää sitä. Varmaan johtuu puhtaiden värkkien hankalemmasta saannista siellä, en tiedä sit kuinka taloudellinen tapa käyttää sitä.

Toi poltettavan oopiumin väsääminen kyl kiinnostaa tosi paljon, jännä ettei kodista se sitten onnistu. Ainakin puhtaan morfiinin hyötysuhdehan vaporisoituna pitäis olla tosi paljon parempi kuin suun kautta nautittuna.

Ja en tiedä sit, että miten tääl kotoSuomessa toi lateksin lypsäminen onnistuu. Onks kukaan onnistunut siinä oikeesti ja saanut merkittäviä määriä lateksia talteen?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

SahkoinenVelho wrote:Tuli mieleen, et jossain päin maailmaahan(jossain päin Afrikkaa oli tää esimerkki joka tuli mieleen)yks tosi yleinen tapa käyttää heroiinia on miksata se tupakkaan+ganjaan ja kääntää sätkä. Ja siel on ihan iso osa heroinisteista sellasia jotka käyttää sitä noin, ja tolle on ihan omat termistönsäkin ettei oo mikään satunnainen tapa käyttää sitä. Varmaan johtuu puhtaiden värkkien hankalemmasta saannista siellä, en tiedä sit kuinka taloudellinen tapa käyttää sitä.

Toi poltettavan oopiumin väsääminen kyl kiinnostaa tosi paljon, jännä ettei kodista se sitten onnistu. Ainakin puhtaan morfiinin hyötysuhdehan vaporisoituna pitäis olla tosi paljon parempi kuin suun kautta nautittuna.

Ja en tiedä sit, että miten tääl kotoSuomessa toi lateksin lypsäminen onnistuu. Onks kukaan onnistunut siinä oikeesti ja saanut merkittäviä määriä lateksia talteen?
Periaatteessa ruskea heroiini tai puhdistettu opiumlateksi toimisi paremmin jointissa tai piipussa, kun haihduteltu kotatee. Kannattaa yrittää laittaa tupakan alle kerroksiin. Niin, että alkaa höyrystymään siinä vaiheessa, kun edellä oleva tupakka palaa. Haudutetussa kotateessä on niin paljon ekstraa kuten vahaa ja öljyjä, että sitä on kyllä vaikeampi vielä polttaa. Täytyy uskoa, että sekin sitten toimii jotenkin.

Uskoisin, että nopeasti hujutellut toimivat unikonsiemenet toimisi ihan hyvin vapotettuna. Sisältää ihan opiumia pinnalla. Täytyy vaan varoa niitä siemenissä olevia öljyjä, eli tosi nopea hujutteju. On kyllä melkoinen hauduttelu jos tekee vedellä.

Opiumin kanssa on vähän niin jä näin, onko sama määrä syötynä tai vapotettuna tehokkaampaa... Käytännössä hyvin vaikeata saada imettyä kaikkea höyryä keuhkoihin ja vaikutus tuntuu kestävän lyhyemmän ajan. Olen kokeillut ihan puhdisttua lateksia teen seassa ja vapotettuna. Itse tykkään kyllä vetää suun kautta.

Voi niitä kotia viillellä, mutta on tosi työlästä hommaa. Ei maksa vaivaa. Kannattaa vaan käyttää tuoreena teeheen minkä ehtii ja kuivattaa loput säästöön talveksi.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Vähän off-topicia, ei liity oopiumiin: kirjassa "Kalpeat sotilaat" on kuvattu, että heroiinitabletti on murskattu tupakanpurujen sekaan, ja käännetty siitä sätkä - kirjan mukaan heroiini on toiminut tällä tavalla. Nuo sota-ajan heroiinitabletithan oli vahvuudeltaan 5 mg.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

eNZYMe wrote: Pointtina oli, et toi on hitonmoista tuhlausta,

Sitähän se kyllä varmasti on, hukkaan menee tosi paljon, verrattuna teen juomiseen. Toisinaan teen päälle ihan jees.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Onko tuttua että kun juo kovasti/semisti unikkoteetä (tai käyttää opioideja) niin kuuluu välillä todella selviä sanoja lausuttavan korvaan vaikkei huoneessa tosiaan ketään olekkaan :D Ekalla kerralla vähän pelästyin ne sai kyllä tosin pienellä keskittymisellä loppumaan.
porter

Post by porter »

Enfini wrote:Onko tuttua että kun juo kovasti/semisti unikkoteetä (tai käyttää opioideja) niin kuuluu välillä todella selviä sanoja lausuttavan korvaan vaikkei huoneessa tosiaan ketään olekkaan :D Ekalla kerralla vähän pelästyin ne sai kyllä tosin pienellä keskittymisellä loppumaan.
Yleensä jää oikeatkin puheet kuulematta :mrgreen:
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Loppukesästä ekat lypsysessiot, pelto aika massiivinen, joten saa nähä mikä on tulos.
En silti odottele liikoja; Taitoa ei ole, työlästä puuhaa mutta kehuttu palkitsevaksi ja säiden armoilla ollaan myös...
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

^Eikö Suomessa tahdo lähinnä kasvaaa silkkiunikkoa (Papaver rhoeas)?
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Jaa-a, en tiedä sitten yhtään mitä täällä eniten kasvaa/kasvatetaan, mutta mun pellosta ei tuommoista kyllä löydy. Ihan ehtaa Papa Somniferumii 8)
Neste
OD

Post by Neste »

Tässä nyt muutama päivä tullut poltettua jauhemuotoista afghania ja ihan perinteisestä mömmöstä väsättyä teetä.

Poltettuna tuo mieleen vähän nokitetut oxynormit joskin tämä on mielestäni vähemmän euforinen - hetken tuntuu että on todella nuokuissa ja toisella hetkellä tuntuu että on ihan selvänä, vähän ajan päästä tuntuu taas todella nuokkuiselta jne. Nousut ja addiktiopotentiaali myös aika saman tuntuiset kuin noissa nokitetuissa normeissa. Ei saa mitään älyttömiä säväreitä, mutta silti huvittaa vetää.

Poltettunakin vaikutus tuntuu kestävän yllättävän pitkään ja laskee tasaisesti.

Muista kokeilemistani opiaateista poiketen tämä ei vaimenna kuuloa samalla tavalla ja vie ruokahalun ja näläntunteen aivan totaalisesti.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Neste wrote:vie ruokahalun ja näläntunteen aivan totaalisesti.
Anteeks?
Miks mulla ja monella tuntemallani henkilöllä iskee sitten aina hillittömät "opamässyt"? :D Toki sitä kyllä useimmiten hiisaa samalla..mutta eihän tää nyt ruokahalua vie, päinvastoin jos jotain sille tekee.
Näin siis omalta kokemukselta.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

trollol wrote:mutta eihän tää nyt ruokahalua vie, päinvastoin jos jotain sille tekee.
Niin kai jos sille jotain tekee. :D

Kyllähän tää aika hyvin vie ton näläntunteen mutta kyllä se ruoka maistuu jos huvittaa syödä.
Ei tosiaan tähän mennes muut opparit oo noin nälkää vienyt.
. . . (--) °
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Mulla ainakin kaikki opioidit aiheittaa hillittömiä mässyjä. Ekoilla kerroilla vei toki ruokahalut, mut heti kun keho tottui vaikutuksiin, ei tullut enää mitään kuslukkoja, ruokahalun vähenemisiä tms. Ei edes pitkän tauon jälkeen ja harvakseltaan otettuna.

Tulee välillä mentyä jarrupäissään heräteostoksille kauppaan. Lähtee mukaan kaikenlaista maistuvaa hyllystä. Terveellisyysaspektista niin välittämättä. En yleensä edes syö juurikaan karkkeja ja jäätelöä, mut hitaissa uppoaa mieluusti.
Neste
OD

Post by Neste »

trollol wrote:Miks mulla ja monella tuntemallani henkilöllä iskee sitten aina hillittömät "opamässyt"? :D
Jaa-a, jostain syystä näin ei kuitenkaan ole meikäläisellä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Psycho
Psykonautti

Post by Psycho »

Mullakin ihan jäätävät opamässyt aina päällä kun on teetä hörppinyt. Tykkään kanssa asioida kaupassa pienillä pupilleilla varustettuna ja ostella impulsiivisesti kaikenlaisia herkkuja. Erityisesti jäätelö pitää kivasti hereillä ja maistuu taivaalliselta.
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
Landmark

Post by Landmark »

Tänään tuli ensimmäistä kertaa testattua polttamalla,ei ihan vastannut mun odotuksia mutta silti ihan mukavaa tavaraa. Iski hirveet mässytkin päälle.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Tämä aine on kiehtonut minua aina; muta mistä ihmeestä sitä Suomessa saisi? Unikkosiemeniähän saa ilmeisesti ihan helposti, onko helppo kasvatettava=
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

http://fi.wikibooks.org/wiki/Unikonvilj ... _opas/Opas

Ei oo älyttömän vaikee kasvattaa. Jää kodat kyllä tosi pieniks, joko se on tää Suomen sää, tai omat taidot/lannotuksen vähyys tai molemmat.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Velho
LD50

Post by Velho »

Muistin oikein että tää topikki löytyis täält jo ja näinhän se olikin! Syksymmästä olis itsekkin tarkoitus päästä ooppiumiin ja nyt heräs kymysys että onko tuota extractointia mahis tehä eetterillä ku se haihtuis nopeiten ja siinä sivussa vois olla eetteri pöllyssä sitä odotellessa(kunhan ei kessua tai bongia satu sytyttää jos sisällä tekee)

Kiinnostais myös oopiumin kääntö morfiiniksi myös... vai skipataanko suoraa? ;)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
puhallus

Post by puhallus »

Tuli tossa keiteltyä viimeiset kuivatut (kotimaiset) kodat, jotka olin aiemmin tyrmännyt täysin hyödyttöminä. Noh, tällä kertaa jaksoin jauhaa ne blenderillä kunnolla (plus pari senttiä vartta) ja pitää kylmässä vedessä useamman tunnin ennen lämmittämistä. 10:llä pienehköllä kodalla tuli selkeä euforia. Kokonaisvaikutus oli kylläkin aivan mitätön verrattuna muihin kokeilemiini opioideihin (bupre ja oxy), mutta nousi kuitenkin selkeästi plasebon yläpuolelle. Jos kasipallon hinnalla saa muutaman kymmentä näitä niin... siinä ja siinä :up:
Timitutkari
Tuppisuu

Post by Timitutkari »

Tuli raakaoopiumia vastaan kai espanjalaista. Sain kortsuun pakattuna mustaa tahmeeta oopiumia. Osaisiko kukaan sanoa paljon sitä kannattaa ottaa syömällä, kun on suht alhainen toleranssi opioideihin?
Poltin viimeks ja meni kyllä ihan hukkaan kaikki taas. Sitä erää sillon suositeltii alottaa kai 0,2g annoksel jos tolea ja tämän hetkinen raakaoopiumi on kulma vähä vahvempaa. :love:
Muista huumeesi voivat olla jonkun perseestä :lul:
Ois kiva lueskella muiden kokemuksia raakaoopiumista ja mielellään otan vinkkejä vastaan.
Kannattaako nauttia syömällä, teenä tai jotenki muuten? :doh:
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Mää tekisin varmaan teetä siitä, ellei löydy höyrystämisee sopivaa piippua. Silloinkin, kyl opatee on nii huippuun, oma nro 1 oppari ikinä. Nykyään metadonilla, mut aattelin jos tekisi kokeeksi siemen teetä kovalla annoksella, nii et vaik kotilääke päivänä ottas metkun sijaan sitä ja säästän metkut pahalla päiväll.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Velho
LD50

Post by Velho »

Ens kesänä lypsän mun unikko plantaasin ni sen putsaa ja onki oikee velho ja muuttaa se morfiinix ja elellä loppuelämä sillä onnellisena :love:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Timitutkari
Tuppisuu

Post by Timitutkari »

Joo kyllä oli tykkiä opaa ku söin pienehkön klöntin ja tiputin teehen nökäreen sekaan sekä sitruunamehua varmaa n. 8 tl ja meni alle puol tuntia nii iski vitun kovat notkut. :love: :cheers:

Kyllä oli mukava aatto meni siinä nätisti ottaessa muutama lonkero sekä oopiumia, pajaa ja keksejä. :smile: Oopium notkut ku alko, mie söin 3/4 keksistä ja alko jytiseekki vasta, kun olin käyny polttamassa. Menin sekasi siitä syvälle hamppumaailmaa, että luulin sekovani. Onneks sit oopium piippu palautti takasi maan pinnalle. :doh: :mrgreen:

!HUOMIO! En suosittele päihteitä kenellekkää, mutta tiiän että turha jeesustelu ei auta vittuukaa ei se miullakaa auttanu paheni vaa. :down:

Suosittelen käyttämää oopiumia oraalisesti, sillä se vaikuttaa huomattavasti tasaisemmi ja pitempää. :up:

ps. Oon sit valvonu mämmil kokoyön jos tässä kirjotukses saattaa olla muutama vika mut vitut haittaa! :/