Arviolta ehkä noin 0,25g.
Kuinka tätä tavaraa voisi koti konstein poltella, tai siis mikä olisi se helpoin ja miellyttävin tapa.

Arvoisat naiset ja herrat OHJAISTAKAA!!

Vaikka tää kyl potkii ihan mukavasti näinkin

Inovix
pulC
Siis toimihan tuo..mut enemmän ois voinu vielä..Lilac singlee toi lajike..RiotStarter wrote:No mitäääh..Onko mulla ollu vaa paskempaa ooppiumii vai miks sulla toimii noi pienet määrät..Ite poltin viimeks tuon 0,2 kerralla ja vähän ajan päästä toinen samanmoinen hieman reilumpana :? :?: Mikä sit on se yleinen dose?
Oraalisesta nautittuna hävikki on suurempi. Tuo määrä minkä poltin ei olisi syötynä todellakaan toiminut juuri yhtään. Jos olisi tehnyt uutos homman kunnolla niin hävikkikin olisi varmasti ollut melko minimaalinen,immuzu wrote:mutta eikös sitten teestä saa paremmat notkut suhteessa siihen määrään mitä niitä kotia täytyy käyttää?
Itse ajattelin ihan samaa, olen lukenut monesta paikkaa että enemmänkin 2-3h kuin 20-30min. Inovixin kannattaisi varmaan kokeilla uuttaa oopiumi kodista etanolilla tai jotain...Hupu wrote:Kyllä sen vaikutuksen pitäisi kestää poltettunakin pidempään kuin 20-30min...Inovix wrote: Kun kahvi oli tippunut ja menin tupakalla niin koko homma olikin jo ohi. Eli duration: 20-30min. Kivaa kuitenkin, vielä on ehkä noin 0,1-0,2g jäljellä.
Oopium liukenee mieluummin selvästi poolisiin liuottimiin, kuten vesi. Viinaan ei jäänyt juuri mitään tavaraa, vähän lehtivihreää ehkä ja muuta tönhää. Vettä sen olla pitää.Pakanasoturi wrote:Itse ajattelin ihan samaa, olen lukenut monesta paikkaa että enemmänkin 2-3h kuin 20-30min. Inovixin kannattaisi varmaan kokeilla uuttaa oopiumi kodista etanolilla tai jotain...Hupu wrote:Kyllä sen vaikutuksen pitäisi kestää poltettunakin pidempään kuin 20-30min...Inovix wrote: Kun kahvi oli tippunut ja menin tupakalla niin koko homma olikin jo ohi. Eli duration: 20-30min. Kivaa kuitenkin, vielä on ehkä noin 0,1-0,2g jäljellä.
Laudanumi, se keksittiin muistaakseni joskus 1500 luvulla ja 1800 luvulla viimeistään sitä alettiin poistamaan apteekeista muistaakseni. Sitä käytettiin ihan yleislääkkeenä lähes kaikenlaisiin sairauksiin(oopium+viina kyllä toimiikin hyvin moneen sairauteen). Pullo laudanumia maksoi vähemmän kuin pullo halpaa viiniä.Inovix wrote:Oopium liukenee mieluummin selvästi poolisiin liuottimiin, kuten vesi. Viinaan ei jäänyt juuri mitään tavaraa, vähän lehtivihreää ehkä ja muuta tönhää. Vettä sen olla pitää.Pakanasoturi wrote:Itse ajattelin ihan samaa, olen lukenut monesta paikkaa että enemmänkin 2-3h kuin 20-30min. Inovixin kannattaisi varmaan kokeilla uuttaa oopiumi kodista etanolilla tai jotain...Hupu wrote: Kyllä sen vaikutuksen pitäisi kestää poltettunakin pidempään kuin 20-30min...
Millä nimellä kutsutiin viinaa johon oli liuotettu huomattavia määriä oopiumia? Siitä tuli ainakin englannissa joskus kauan sitten suuri ongelma kun sitä sai vapaasti apteekeista poistaa.![]()
Inovix
Löytyy niitä joistakin kaupoista, siis ei tarvitse olla edes kukkakauppa, en ole itse käynyt niissä koskaan katsomassakaan. Elintarvikkeeksi tarkoitetut siemenetkin voivat itää ja kasvaa kelpo kasveiksi. Pitääkin käydä vielä tarkistamassa millaisia siemeniä Prismasta löytyy, vai löytyykö ollenkaan.kissankorva wrote:Onko opan siemeniä saatanavana perus kukkakaupoista vielä, vai joutuuko itse lähteä tilailemaan jostain kauempaa..?