Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
boost
Lepakko

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by boost »

Lopetin röökin ilman, että "edes yritin". Tajusin, millainen ahdistus/masennus kohtauksen laukaisija se on. Suosittelen kaikkia, jotka kärsii ahdistuksesta yhdistämään noi pisteet, niin voi lähinnä alkaa ahdistaa ajatus aamu kessusta.
Olen myös pitänyt kannabiksesta tole taukoa, jonka aikana olen tajunnut, että myssyissä on suurempi tarve käydä röökillä, kun vaatii enemmän taukoja jotain tehdessä. Siis sillä tavalla, että kannabiksen avulla pystyn keskittymään kerralla paljon pidempiä aikoja, joten tauoilla on suurempi merkitys. Ilman vihreää mun tekeminen on ollut sellaista levotonta on/offia.
Onko muita, jotka lopettanut näin? Ja jos, niin millasia on teidän kokemukset nikotiini vieroitusoireista sitten vähän pidemmän ajan jälkeen?
Opiaate

Post by Opiaate »

Tuli eilen taas käytyä Vinkissä hakemassa perustarvikkeet.
Tosi mukavia tätejä ja nuoria naisia tuol kyl on.
Kyseli mun DOC:ta ja oonko ajatellu/haluaisinko lopettaa, johon tottakai vastasin että kukapa vittu ei haluais.
Pienen juttutuokion päätteeks laitto mulle lähetteen H-klinikalle ens maanantaiksi, joten aattelin mennä käymään ja kattoo millasia vaihtoehtoja niillä ois tarjota.
Pitkälle katkolle en oikein pääse lähtemään, ilman kunnon sumplimista kun on vakkariduuni ymsyms.
Mut pisti kyl miettimään taas. Silleen ihan kunnolla.
Hessutico
Psykonautti

Post by Hessutico »

Olen tullut johtopäätökseen ettei Lyrica + alkoholi kombo ole kovinkaan hyvä. Hetken aikaa sai rauhoittua ja makoilla ja unohtaa ahdistuksen, ei siinä mitään, ainakin kun tarpeeksi lyricaa otti. Mutta helvetti kun tuli kaatuiltua sohvalta ja kävellessä horjui ihan helvetisti seinään osuen, vaikkei viinaa paljoa tullut otettua. Lyrican perkele tekee tuota mulla.

Muutenkaan ei lyrica mulle mitään oloja varsinaisesti anna, en edes tiedä miksi käytän. Vähän se rauhoittaa kuitenki, ehkä siinä syy.
Broken body, broken mind, makes a merry cocktail.
Boogeyman
Karvakuono

Post by Boogeyman »

Mikähän siinäkin on että yli 10v olin ilman piriä ja sitä vaan ite tiedostamatta hakeutu samoihin porukoihin🤔 ja silti se ei vaikuta niin kuin muilla vaan tasoittaa oloa ja keskittymistä jne. Psykiatri sano että luultavasti hyvin tyypillinen itsehoito adhd mutta ei ole tehty testejä kun ei yhtään huvittanut ne silloin. Pitäskö nyt koittaa pyytää päästä kun noi konsut jne oikeesti auttaa
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Adhd lääkkeet tekee vaan adhd:ks...
Ja addiktoi.

Toki. Ne myös jeesaa. Jeesaa ne myös ei adhd-persoonaa. Tai voi olla ettei jeesaa kumpaakaan.

Diagnoosista voi olla aina puolesta tai vastaan, riippuen mikä se sit kulloinkin on se lääkärin kanta adhd:n noin yleisesti. Nykysin tuntuis et adhd diagnooseja koitetaan tahallaan karsia.. Emt lääkkeiden takia, vai onko se sit nykysin persoonallisuushäiriö, mikä ennen saattoi olla add etc.

Kokemusta on vuosien lääkityksellä olosta.. Mf on douppi, ja dexamfe pätevä, mut huume se silti.

Njäh.. Kuhan nyt kantani toin ilmi.

Ei ketään kohden hyökkäävästi.

P. S. Ei toi oikee päde todellisuusessa et jos piri rauhottaa on adhd, ja jos ei on joku perse mikälie.. Mulla ainakin vaikuttaa sekä että eri kausina elämässä.
Keep It Unreal.
Lyricaman
Tuppisuu

Post by Lyricaman »

Ajatuksia että kohta on Bentsojen ja IV Subun lopetus tapahtumassa samaan aikaan ja hieman hirvittää mitä tulevan pitää.
TOO MUCH JUNKIE BUSINESS
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lyricaman wrote: Sat 29 Oct 2022, 20:14 Ajatuksia että kohta on Bentsojen ja IV Subun lopetus tapahtumassa samaan aikaan ja hieman hirvittää mitä tulevan pitää.
Aika hurja idea! Itse en olisi koskaan onnistunut tässä. Lähinnä yksi aine kerralla pois on ollut oma tapani.
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Dexma wrote: Mon 31 Oct 2022, 11:10
Lyricaman wrote: Sat 29 Oct 2022, 20:14 Ajatuksia että kohta on Bentsojen ja IV Subun lopetus tapahtumassa samaan aikaan ja hieman hirvittää mitä tulevan pitää.
Aika hurja idea! Itse en olisi koskaan onnistunut tässä. Lähinnä yksi aine kerralla pois on ollut oma tapani.
On kieltämättä aika hurja idea.
Yksi aine kerrallaan.
Miksi tuottaa itselleen tarpeetonta kärsimystä?

Kaks vittu pahinta ainetta lopettaa ”noin vaan” :/
Keep It Unreal.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

boost wrote: Sun 29 Oct 2017, 23:58 Lopetin röökin ilman, että "edes yritin". Tajusin, millainen ahdistus/masennus kohtauksen laukaisija se on. Suosittelen kaikkia, jotka kärsii ahdistuksesta yhdistämään noi pisteet, niin voi lähinnä alkaa ahdistaa ajatus aamu kessusta.
Olen myös pitänyt kannabiksesta tole taukoa, jonka aikana olen tajunnut, että myssyissä on suurempi tarve käydä röökillä, kun vaatii enemmän taukoja jotain tehdessä. Siis sillä tavalla, että kannabiksen avulla pystyn keskittymään kerralla paljon pidempiä aikoja, joten tauoilla on suurempi merkitys. Ilman vihreää mun tekeminen on ollut sellaista levotonta on/offia.
Onko muita, jotka lopettanut näin? Ja jos, niin millasia on teidän kokemukset nikotiini vieroitusoireista sitten vähän pidemmän ajan jälkeen?
Aamen.

Ite lopetin tupakoinnin vähentäen, venyttäen aamuröökiä lopulta keskipäivään, vähentäen hiljalleen tupakkien määrää, ja laadun vaihdoin lisäaineettomaan manitouhun tai vastaavaan.

Jumala veti viime silauksen ja yhtäkkiä otti tupakoinnin himon pois kokonaan, ja sitten olikin helppoa lopettaa. Sain ylhäältä vision siitä että Jumala näkee minut puhtaana ja sain voiman siihen. käytin nuuskaa vielä ehkä tornin verran ja sitten loppu kaikki nikotiinihässäkät.

Eli vähentäminen ja JUMALAN ARMO+++++

PS:Jeesus on Herra
back to basics rootbwoy
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Mutta kuka on rouva?

Ei vaa, kuhan hieman vitsailin. Mut yritetäänkö pitää Herran ylistys minimissään. Jos ei muuten niin muistellaan vaikka miten personaesin (muistinkohan nimimerkin oikein) ufo jutut alkoi käydä raskaaksi, mitään kenenkään uskoa vastaan olematta, tää on vähän samaa sarjaa kuitenkin. Ei tälläinen yksittäinen juttu joka vielä liittyy aiheeseen oo varmasti kellekään ongelma, mut en totisesti haluis toistuvasti törmää aiheeseen. Mää kunnioitan jokaisen uskonvapautta, kunnioitetaan pliis myös vapautta olla uskomatta.

Btw. Mikä on Jumalan asenne huumeiden käyttöön? Onko ehkä vaan luonnon kasveista sellaisenaan löytyvät jutut ok? Vai onko kaikki fine koska Jumala on antanut vapaan tahdon ihmiselle? Mua ihan aidosti kiinnostaa esim. sun näkemys asiasta, tää ei todellakaan ole vittuiluksi tarkoitettu. Musta on kiva keskustella uskonasioista jos keskustelu pysyy asiallisena ja kunnioittavana molempiin suuntiin.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jumalahan on luonut meidät kuvakseen.

Luonnon chemit = peili elämään.

Jos jollekin jeesus kristus on huume joka pelastaa, niin mä väittelen mielelläni.

Hippihuumeet < 3
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Viiritsa
Tuppisuu

Post by Viiritsa »

rip holovi
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

tRip wrote: Tue 27 Feb 2024, 08:07
Jos jollekin jeesus kristus on huume joka pelastaa, niin mä väittelen mielelläni.

Hippihuumeet < 3
Se on kyl kreisii miten tosi hc narkkari pystyy lopettaa kaman pysyvästi ja olee aidosti onnellinen päivästä toiseen kun löytävät Jeesuksen elämäänsä.

Mää mietin aina onko siinä mukana enemmän tai vähemmän tietynlaista psykoosia. Meinaan niitä jotka on iha älyttömän fanaattisia uskon julistajia.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

tRip wrote: Tue 27 Feb 2024, 08:07

Hippihuumeet < 3
Se on kyl kreisii miten tosi hc narkkari pystyy lopettaa kaman pysyvästi ja olee aidosti onnellinen päivästä toiseen kun löytävät Jeesuksen elämäänsä.
EDIT : ja siis se on oikeesti hienoa jos saa voimaa lopettaa kaman ja nauttia elämästä sen jälkeen. En siis tarkoita dissaa uskoon tulleita missään nimessä.

Mää mietin aina onko siinä mukana enemmän tai vähemmän tietynlaista psykoosia. Meinaan niitä jotka on iha älyttömän fanaattisia uskon julistajia. Tai esim : joku sanoi että Jumala puhuu hänelle joka päivä. Musta on outo ajatus et JUMALA niin iso entiteetti, olis kauheen kiinnostunut yksittäisestä ihmisestä, luulisin että nii valtava kosminen olento duunaa asioita niin valtavassa mittakaavassa, et ihminen on kuin ameeba sen edessä.

Onko muuten vanhan ja uuden testamentin Jumala sama hemmo? Meinaa vanhan testamentin Jumala ei oo mitenkään armollinen ja rakastava.

Sit ku puhutaan et Jumala rakastaa ehdotta kaikkia, on aika ristiriitanen väite. "Ehdotta rakastaa" kun noudatat 10 käskyä, muistat rukoilla, et tee syntiä. Kuulostaa kovasti ehdoilta... Ja miten mun synnit tuomitaan, jos Jeesus kuolemallaan kärsi meidän synnit ja rukoilemalla voi saada ne aina anteeksi. What!?

Ps. Anteeksi jos oon ihan hakoteillä, en oo kuulunut ikinä kirkkoon, enkä oo ollut kiinnostunut uskon asioista. Nää on vaa mitä jäänyt mieleen ja pohtinut välillä.