Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
kuumottelija
Lepakko
Posts: 270
Joined: 2010-06-26 16:49

Re: Rivatril

Post by kuumottelija »

maksa wrote:
zerk wrote:
maksa wrote:Sama vaikuttava ainehan noissa on, Riva vaikuttaa pitkäaikaisesti, Xanor hyppää silmille nopeesti, ja vaikutus aika lyhyt.
Xanorissa ja Rivatrilissa ei ole sama vaikuttava aine. Alpratsolaami (xanor) ja klonatsepaami (rivatril) ovat vaikutuksiltaan hyvin erilaiset.
Jollain vaikuttaa varmaan erillailla, mutta toisiinsa verrattavissa olevia valmisteita ovat. Lääkärit ja hoitajatkin monesti kysyvät miksi käytän noita kumpaakin kun on vaikutukseltaan sama lääke. Kummatkin hyviä hoitaan juuri paniikkia/ahdistusta/kouristuksia, Xanor nopeesti, Riva vasta tunnin kahden aikana ja vaikuttaa pitempään. Mutta juu, väärin muotoiltu kommentti multa.

Mun keholle Rivatril2mg on vaan nopeaa ajanpeluuta lukien sängyssä kunnes niidenleikkauspisteessä Xanor Depot rupeaa nousemaan ja sehän kestääkin Lyricalla tuettuna kauan! Kunnon unia en muulla saa. Toki Riva on "keskipitkä" vaikutuksiltaan mulla, ehkä 5h menee sillä nukkuen. Tenox taas on nukahtamislääke ja sen jälkeen hherääkin jotain mönjää suussa... Telarirespan vaihdoin Depottiin jo aikoja sitten, mutta ero mielestäni kuin veden ja tulen. Paras toki kaikin puolin on liuos!

Tenox taas on mulle hyvin aliarvostettu _päiväbentso_, pystyy siinä tekemään kaiken rauhallisesti ja vähemmänimpulsiivisesti halliten epileptisen paniikkihäiriön täysin, vaikka luulisi juuri Rivan tähän sopivan - se [Riva] taas voi mulla jopa ahdistaa kuten kofeiini, nostaakin vireystilaa (aamuisin). Noh, typerää noudattaa jotain lappusia kun kehoa ei voi pakottaa siihen, vaan kertoo lekurille totuuden noista kuinka ja mikä vaikuttaa mihin, kunhan on asiallinen lääkäri. Niitä alkaa olla harvassa.. Onneksi tän ammattikunnan eläke-ikä on melko korkea :)

Tennarit muuten toimiva kombo rivojen kanssa.

Naislääkäreitä mieluiten välttäisin. He (minun tapaamani)ovat poikkeuksetta ikään kuin nauttivia siitä tietoisuudestaan että voisivat pistää mulle vaikkaminkä kombon viikottain mutta määräävät jotain 10x 10mg Tenoxia-.-

Huippu oli armeijan joku sijaislääkäri (ei edes vastaanottoa vaan sairaanhoitajan kautta minigripissä kaksi 30mg Opamoxia päivittäin ja sanoi että yöksi voin pyytää Seroquelia ellen jaa Opamoxia (o:::O) vaikka ilmoitin, että aiheuttaa (SeroquelKetipinor) 30 kg painavammalla-kuumottelijalla (ja laihemmallakin) pumppuprobleemeja jo lääkärintietolomakkeissa ja lääkkeen ohjepaperissa niin lukkee!). Sitä ennen olin perusteellisesti selvittänyt ottaneeni jo kuuden vuoden ajan erittäin vaikeaan unettomuuteen 4 mg X D ja L 300-600 mg + 40 mg Tenox + 15-30 mg Mirtazapin ajoittaisina tukilääkkeinä hyvin vaikeaan unerttomuuteen, jota hoidetaan pääosin X Dlla ja Llla ja 4 mg Rivatril paniikkihäiriöön jonkaaikana voi esiintyä kouristelua,siis epilepsiaa; tuskin ilmenee armeijan tilanteissa lainkaan, hyvä ottaa varalle selvitti psykiatrian erikoislääkäri N.N. eli lekurini.

Olin sitten ainoa joka yritti _jäädä_ sinne koska muuten palveluskuntoni oli A vaikka painoinkin enemmän, ei sitten voinut laittaa toimistotöihin tjs mitä heidän olisi tullut ehdottaa.."Lääkitystänne ei välttämättä voida turvata sodan syttyessä. Juridisen seikan..."...Olisinko ollut niin aasi että olisin luopunut melkein uniikeista respoista unettomuus-paniikki-muuten perusjannulle Suomessa intin byrokratian takia?! En tietenkään! Ei sitten, palvelin kuitenkin sen verran että sain mahtavia yhtä sekoja frendejä:D Palvelusajastani on myös virallinen lappunen. Mutta totta se on, ettei mun kroppa ois selviytynyt neljän tunnin max-unista joihin sisältyy keskenherätyksiä kuten kamiinavuoro tai "vihollisen" hyökkäys edes lääkittynä. Jälkilyrreiskin tähtääminrn voi olla vähän niin ja näin. Mutta Propral 40 mg:n (käyttö supistunut merkittävästi) mahdollinen tarve ja kun on "sota" niin sitä ei sais taas olla. Muille vastaaville tarjottiin toimistoa, mutta olinhan syytetty 2.0g:n maria hallussapidosta 2 v aikaisemmin (tuomio muutettiin käytöksi wtf!!), ja mullaoli toi Xanor 2 jne niin mitä ne sellaisella huumehörhöllä joka luultavasti kasvattaa kopiopaperilla sieniä, hakee ehkä jo kohta oikikseen jne ;)

Hassua etteivät Loratsepaamia tai Midatsolaamia tarjota kuin vanhuksille? Luulisipaneva pikku bommajagangstat unten maille kun Lyricaa vielä jaettaisiin samaan tapaan kuin "silloin ennen":) ?

Kai perusjannuille kirjoitellaan nykyisin jotain Venlaflaxinia esim. kesäaikaunettomuuteen... Kaverille tällaista, kysyi uskaltaako lähtee ottaal, aloin katsoa "Haittavaikutukset yleiset - hyvinkorkea kuume, hyvin korkea syke, hyvin korkea verenpaine, _hiustenlähtö_!!" Laitoin jätkälle ettet taida kun vähän mietin, niin hirvittää, mitä nykysin määrätään perusjannuilleja jopa raskaana olevalle (tuolloin) ystävälleni! Oi Lyrdevuosia<3

Tästä kumpuaa nää älyttömät hinnat(esim Lyrdepakkaus 350-5mg, Rivapurkki 2 mg-350-500(500!!!!!)e!.Siisjumalauta. Noh, pitää siihe heikkiinkin varata rahaa tuntuvasti enemmänkuin ennen.. Mutta niin, onko ihme, että nääreppuselät ryöstelee Siwoja kun Päihdeklinikalta saa pari Opamoxiaja illalla pakko dokaa-tiedän olon, tosin itselläni oli kyse usein yksin juomisesta, ja väkivalta jäi ennen sitä ihan tarpeettomana "absurdina" meidän hipahtavanporukan sisällä. Rapa-alkkiksen ei taas tod ollut energiaa riehuu yhteiskunnalle. Tein erittäin fiksusti mielestäni, valitsin yksityisen aika yleisen kriteerin mukaisesti, kerroin että hyvin menee kun saa oikeaa lääkettä ja kannattihan se - ei harkintaakaan esim. Ketipinoria kauhistelevasta hyväntuulisesta aina auttavaisesta henkilöstä, jonka kanssa voi puhua ihan mitä huvittaa! Suomalaisilla on käsittämättömänkorkea rima lähteä lääkärille jos se korkea rima ei siis johdu esim. laskuista!


Noh, onneksi itesaan mitä tarviin millon tarviin, mutta osotetta on joutunut pillerinarkkien takia vaihtamaan-.-Krapula ja -yöherätykset ja väkisin istumaanjäämiset niin että se "yks ritva kauhee olo" vaihtuukin "heitä levy mutkui ja ketku älä nyt oo tollanen ja sä lupasit viis rivaa" ja sit jotkut lymyilemiset mun ovella nii et meinaa saada kohtauksen katkas kamelin kyttyrän. Oikeasti karseaamitä ainakin Pkseudulla tapahtuu. Entisessäiloisessa teinivuosien blosautuskaupungissa nuorten mielet taas on vallanneet muuntohuumeet.. Kun omalla partsilla joutuu piileskelee niin se on
User avatar
magiclymagical
Apteekki
Posts: 397
Joined: 2006-10-25 15:17

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by magiclymagical »

Oon joku reilu vuoden-puoltoista syönyt bentsoja reseptillä ja sitä ennen varmaan noin vuoden säännöllisesti vähän kaikkea benaa mitä nyt saanut käsiinsä.

On ahdistus ja paniikkihäiriöö sun muuta epämäärästä, suht pahoja oloja aina välillä. Mulla oli diapam aluks ja opamox jälkeenpäin. Pami autto joo jonku aikaa mut tehot hiipu nopeesti, vaihettiin sit opamoxiin ja toimi jopa paremmin kuin pamit. Mut ei siitäkää pitkää apua ollut ja alkoikin sit lopuks lähinnä aiheuttamaan pahenevaa ahdistusta/levottomuutta, mikä tietenkin alkaa oleen mun mielestä ihan sama syönkö vai enkö kun joka tapauksessa vaan ahdistaa/paniikituttaa. Mitkään bentsot ei vaikuta enää nykyään yhtään, lukuun ottamatta jotai överi liuos-muodossa olevia jotka sit vaan tipauttaa.

Bentsoille vois olla enemmä vaihtoehtoja, lyrica on yks jees mut niistä joutuu maksaan ittensä kipeeks "kadulla" ja lekurit ei oikee vaikuta innostuvan ahdistuneisuushäriön oireiden hoidosta niillä.
Onneks pajari ees jeesaa, vaikka senkin päivittäispoltolla ni ei tuu kyllä mitää rahaa jäämään sukan varteen koskaan. Ihme solmu tää elämä, tuntuu vaa sotkeutuvan ku selvitän sitä. :doh:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
User avatar
magiclymagical
Apteekki
Posts: 397
Joined: 2006-10-25 15:17

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by magiclymagical »

Kumpihan tulee loppupeleissä halvemmaksi, ostaa "kadulta" vai yksityiseltä bentsonsa?
Streetprice varmaa vaihtelee mut ei nyt siitä saivartelua, joku tollanen suuntaa antava laskeskelma? Matemaattisloogiset immeiset hox? :left:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
User avatar
Bentseeni
Lepakko
Posts: 284
Joined: 2015-02-12 18:52
Location: Lahti

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Bentseeni »

magiclymagical wrote:Kumpihan tulee loppupeleissä halvemmaksi, ostaa "kadulta" vai yksityiseltä bentsonsa?
Streetprice varmaa vaihtelee mut ei nyt siitä saivartelua, joku tollanen suuntaa antava laskeskelma? Matemaattisloogiset immeiset hox? :left:
Enpä tiedä mateemaatisest mitiä. Jos löyät hyvän yksityisen lekurin ja olet bentsodiatsepiinien tarpeessa niin hyvä jutu. Mun kaverilla oli 10mg xanoria vrk ja 4 mg rivatrilia + 2 x 15mg dormicumia. Tosin tästä on aikaa 10v kyseisellä naislääkärillä ei oo nyt PKV-lääke oikeuksia. Ota selvää sun asuinalueeen lääkäreistä kelle olisi hyvä mennä. Ei mitään katukauppaa, se on aika rasittava pitkän päälle.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

magiclymagical wrote:Kumpihan tulee loppupeleissä halvemmaksi, ostaa "kadulta" vai yksityiseltä bentsonsa?
Streetprice varmaa vaihtelee mut ei nyt siitä saivartelua, joku tollanen suuntaa antava laskeskelma? Matemaattisloogiset immeiset hox? :left:
Riippuu siitä miten isoja respoja ja mitä bentsoja saat. Jos yksityislääkäri kirjottaa esim. Rivatrilia (ainoot pakkauskoot 150x0,5mg ja 100x2mg) tai sadan kappaleen bokseja jotain muita, niin ohan toi lääkäristä halvempaa. Riippuu kans joudutko aina vastaanotolle uusimaan ajan, vai saako esim. iteroidun respan tai uusiiko puhelinsoitolla.

Kadulta taas riippuu vähän missäpäin oot, onko kontaktei vai ostatko darknetist, ja kuin bulkkina oot valmis ostaa. Jos ostelet kokonaisii purkkeja telareit tai rivoja, se voi olla kohtuuhintast. Jos oot aina PA ja poistat 10kpl kerrallaa, se käy kalliiks.

Dormicumit kadulta tulee aina olee ylikalliita, mut muiden kohdalla on liian monta muuttujaa et vois yleispätevästi sanoo.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

magiclymagical wrote:Bentsoille vois olla enemmä vaihtoehtoja, lyrica on yks jees mut niistä joutuu maksaan ittensä kipeeks "kadulla" ja lekurit ei oikee vaikuta innostuvan ahdistuneisuushäriön oireiden hoidosta niillä.
Onneks pajari ees jeesaa, vaikka senkin päivittäispoltolla ni ei tuu kyllä mitää rahaa jäämään sukan varteen koskaan. Ihme solmu tää elämä, tuntuu vaa sotkeutuvan ku selvitän sitä. :doh:
Bentsot on kuitenki aina vaan lyhytaikainen ratkaisu.

Ihmettelen kyl itekki lääkärien haluttomuutta kirjottaa Lyricaa ku bentsojen addiktio- ja väärinkäyttöpotentiaali on selvästi suurempi. En myöskään ymmärrä Lyrican katukauppahintoja ku mielestäni ne on hyviä muiden jarrujen buustimiseen mut yksinään viihdekäyttöön aika turhia. Nyt ku on tullu rinnakkaisvalmisteita ni toivon mukaan hinnat laskee kadulla...
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by tRip »

Suboxoneprinssi wrote:
magiclymagical wrote:Bentsoille vois olla enemmä vaihtoehtoja, lyrica on yks jees mut niistä joutuu maksaan ittensä kipeeks "kadulla" ja lekurit ei oikee vaikuta innostuvan ahdistuneisuushäriön oireiden hoidosta niillä.
Onneks pajari ees jeesaa, vaikka senkin päivittäispoltolla ni ei tuu kyllä mitää rahaa jäämään sukan varteen koskaan. Ihme solmu tää elämä, tuntuu vaa sotkeutuvan ku selvitän sitä. :doh:
Bentsot on kuitenki aina vaan lyhytaikainen ratkaisu.

Ihmettelen kyl itekki lääkärien haluttomuutta kirjottaa Lyricaa ku bentsojen addiktio- ja väärinkäyttöpotentiaali on selvästi suurempi. En myöskään ymmärrä Lyrican katukauppahintoja ku mielestäni ne on hyviä muiden jarrujen buustimiseen mut yksinään viihdekäyttöön aika turhia. Nyt ku on tullu rinnakkaisvalmisteita ni toivon mukaan hinnat laskee kadulla...
Ihmettelen suuresti miksi se pitää reseptilääkkeistä löytää se vaiva siihen ahdistukzeen. Miksei lähdetä kokeilemaan koukkuja muita kun maapallo on pullollaan labroja, joko luonnon omia, tai ihmisen päättömiä.

Tollaset heitot kans kuten, lyrica on <> kuin tittidii on vähän must aiheettomia.

Koivunmahla ei o yhtä myrkkyä ku happi.

Tollasista pitäs antaa luunappia.

Kerronko nyt vielä et mulla lyrica<>bentsot = koukkuja kummatkin. Yksilöstä riippuu missä koukussa riippuu iisimmun ku toisessa. Ja mistä riippuu, mihin härötykseen lääkettä syö.

Okei. Bentsojen käyttö on siis varattu ahdistukselle.
No mulla pääasiallinen syy on koukku ja kipukäyttäytymisen muutuminen iisimmimme fjongille olla mielensä rauhan kanssa sovinnolla.

Gabapentiinit on toisenlaista koukkua ja toisin ku bentsot, ei klaaraa mulla päätä.

Nootropeista mä lähtisin etsimään ahdistuskiin ratkasua.
(Vai onko siinä 4 O:ta).

Ni häh.

Voi niist kait periaattees jotain olla laillisii, mut lähtisin siitä oletuksesta et rajat pysyy visusti kiinni, ja suomi-dominomonopoli ja bentsokartelli jatkuu.

Eiks kukaa ihmettele mist niitä huumeita tänne tule? Ku hitto soikoon jos mun l-tyrret tilttas tulliin.

Ainii se ne oliki vaa jotai kapselei jota sain takas.

Takas lekuriin ku takas ei o tuli ny kohil ku kartelli vie multa kädestä raaka-suklaanki ja suomiapo benrsot lyödn kouraan huomenna by apo monopoli.

Kartelli se on.kadulla ku rajat pysyy kii.
Ja persut on tyytyväisii ku romanialaiset pistetää myymää rivotrileja ties minkämaalaisilla teksteillä, ei myt ihan myyjän sana pitäny et smuglas ne persepoliksesta dipolii n omin kankkusin.

Ni joo. Joko jaksaa tai ei jaksa mut mua alkaa ahdistAa viimeistään siinä vaiheessa ku mä oon kelannu tän läpi ja silti päädyin mielummin kriminaali laiffiin.

Mikä vitun lailllinen teko suomes muka kannattaa


Rahas tehää tekemällä laittomuuksia jotta sais laillisii aineita laittomasti jotai kautta hyppysion.

Tai sit harjoittaa kansalaistottelemattomuutta ja kävelee niitä punasia päin välillä.

Ja ahha.. ei se aito auto astunukaan mun jaloille.

Menny ihan älyttömyyksii koko bentso-hysteria &kartellihinnat (paitsi niiltä paperittomilta ostettuna-eikuhäh).

Seuraava tynnyrijupakka kiitos. Ja mieluusti jotai muitaki bentzoja ku vaa perusläbyä ja telarei.

Vaik sit jotai kranaattei.
Keep it unreal.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

tRip wrote:Tollaset heitot kans kuten, lyrica on <> kuin tittidii on vähän must aiheettomia.

Koivunmahla ei o yhtä myrkkyä ku happi.

Tollasista pitäs antaa luunappia.
Ei musta taas yhtään aiheetonta, ku nykytietämyksen valossa suurimmalla osalla näyttäisi olevan näin. Sen nyt kaikki tietää et yksilöllisiä eroja on. Jotkut saa esim. paradoksaalisia reaktioita, mutta valtaosaa alpratsolaami rauhoittaa. Musta on silloin OK sanoa, että alpratsolaami on rauhoittava joka poistaa tehokkaasti ahdistusta.

Objektiivisesti bentsot myös tuottaa vakavamman fysiologisen riippuvuuden kuin pregabaliini, nopeammin; onko tämä millään tasolla kiistanalaista? Toki jengi koukuttuu siihen mistä diggaa eniten, mut jos toisesa tulee vakavat vieroitusoireet lyhyelläkin käytöllä diggas siitä tai ei, niin musta noin voi ihan hyvin sanoa.

Suurimmasta osasta sun viestiä en saanu mitään selkoo.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by tRip »

Hyvä. Krypteri siis toimii. ;)

Eimut. Mä en vaan usko tohon sun väitteeseen millääntapaa kosk mul tulee jo muutaman o
Päivän käytöl lyricseistä 'reflat' ku bentsois en koe refloi samaltapaa, en ollenkaan.

Tunnen joo mitä vierotusoireet on ja tiedän myös et kumpikin aine vaikuttaa koko kehoon ja hermostoon.
Toinen kalsium kanavia säätämäl, toinen gabaan tökkäämällä. Ja kummallakin on aika kaikenkattavat vaikutukset kehossa hormooneja myöten.

Tahdotko tutkimuksii luettavaksi ?
Mun kyk pitää ettii jostainjoku kansantajunen sepus et en o vaan mä joka luulen. Enkä väitä tietäväni.

Mut kokemukseeni pohjaten vittumaisempi kouku gabapentiinit (incl. Lyricsit) oli.
Bentsot ehkä fyysisempi. Noi taas . En tidä. Mysteeriaineita.

Jos joku osa kertoa kalsium kanavien tehtävän soluissa ja kehossa ni propsit siitä. Mä uskon siihen et bout kaikkeen kehon toimintoihin? Ainakin jossain suhteesA. Jossain mielessä.

Nää on kaks eri ainetta.

Ja mun pointti oli et on sitä ahdistukseen muitakin jeeserei kun vähän viitsii perehtyä mikä on ahdistuksen juuri..

Jokaisella ehkä omansa. Mut ei se poistamalka auta oppii elää sen kanssa. Et ahdistus on osa elämää ja siihen on paljon hyödyllisempiä aineita kuin bentsot (tai lyrica , joka joskus paradoksaalisesti alkaa vaa ahdistaa)

Nootroopeista; l-teaniimisya; tauriimista. Niistä jo voi saada ahdistneisuuteen apua.
Dopamiinivaje/epästabiilius esim. Aiheuttaa ahdistusta ja levottomutta.
Bentsot tekee samaa. Ja nii tekee lyricacin. Levottomaks tai kuukahtaa vaa.

Betsot piristää ja blöä.

Enmä pahalla hyökänny sua vastaa. Tahallani vähän haastoin oksin tiedoilla tieteellistä pohjaa.

Ihan eri aineita eri leveleil. GABA on joo primitiivisempi osa hermoston impulsseja vaimentava järjestelmä.
Gabapentiinit taad vaikuttaa sellaseen tsydeemiin mitä mä en ymmärrä mihin kaikkeen se vaikuttas.

Peace.
Keep it unreal.
User avatar
magiclymagical
Apteekki
Posts: 397
Joined: 2006-10-25 15:17

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by magiclymagical »

Suboxoneprinssi wrote:
magiclymagical wrote:Bentsoille vois olla enemmä vaihtoehtoja, lyrica on yks jees mut niistä joutuu maksaan ittensä kipeeks "kadulla" ja lekurit ei oikee vaikuta innostuvan ahdistuneisuushäriön oireiden hoidosta niillä.
:
Bentsot on kuitenki aina vaan lyhytaikainen ratkaisu.
Fiilis tällä hetkellä lähinnä sellainen että tunnen suunnatonta vitutusta bentsoja kohtaan kun eivät auta, joten taidanpa lopettaa toista kertaa nämä. Gabapentiini jeesailee aika hyvin mut katotaanpa kauan aikaa tää pelittää. Sit o aikalisät ahdistukseen käytetty. :D No tuntuu että enemmä hallinnassa muutenki kaikki asiat, enemmä ku koskaan ehkä. En ees tunnista angstaavaa itseäni pari postia ylenpänä, oisinkoha ollu kuosit :roll:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

Nimetazepamin (Erimin) valmistaminen Japanissa lopetetaan ilmeisesti... Käsitykseni mukaan Graalin Malja mitä bentsoihin tulee, heillä jotka ovat Rohypnolia tyypanneet. Jos ulkomaalaisa foorumeja on uskominen niin vitun nopeeta nouseva, (flu-)nitratsepaamimainen vahva hypnootti ja viihdearvoltaan ylitse muiden. Olis kyl kiva päästä vielä tyyppaa
espresso
Karvakuono
Posts: 34
Joined: 2013-11-12 12:45

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by espresso »

Vähäiseen bentsojenkäyttööni koskien, kerran otin alpratsolaamia "peräti" 0.5mg (normaalisti olen aina ottanut vain 0.25mg). Sen jälkeen n. 30min kuluttua menin kauppaan ja hyvä ettei paniikkikohtaus tullut, älyttömän levoton olo yhtäkkiä puski päälle. Piti vaan keskittyä täysillä kaikkiin tavaroihin että saa ajatukset pois panikoinnista. No onneksi tuo fiilis meni suht nopsaan ohi. Muita vaikutuksia en oikeastaan tuosta edes kokenut.. ei enää tunnu muutenkaan alpro toimivan kuten vielä vuosi sitten jolloin ekaa kertaa testasin. Ja toleista ei pitäis olla kiinni, käytin alproa keskimäärin 0.25mg viikossa.

Alkuun tosiaan tämä 0.25 xanor teki just sen vaikutuksen mitä odotinkin, semisti rauhoittava ja motivaatiota boostaava. Jos tuntui ettei jaksa tehdä mitään, xanor auttoi. Hyvä fiilis kesti monta tuntia, hissuksiin lähes huomaamatta vaikutus poistui. Vaikutus ei tosiaankaan ollut päihdyttävä, vaan pikemminkin "normaali". Ei enää tuu noita napsittua edes.. Opamoxilla menty ja sekin pienellä annoksella satunnaisesti, auttaa saamaan unirytmistä kiinni ja pikkuisen rauhoittaakin tarvittaessa vaikka hyvin mieto bentso onkin. Neutraali vaikutuksiltaan, ei yllätyksellinen kuten xanor.

Jotain muitakin voisi toki kokeilla ja jos löytyy sopivampi niin lekurille vaan uutta reseptiä tivaaman :)
User avatar
Asystole
Lepakko
Posts: 286
Joined: 2015-05-27 16:11
Location: The Dark Side of the Moon

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Asystole »

Eilen piiiitkäst aikaa xanoria nassuun. Edellisesti kerrasta on ainakin kymmenen vuotta, todennäköisesti enemmänkin.

Puoli tuntia napin ottamisen jälkeen olo muuttui raskaaksi ja todella väsyneeksi. Menin sohvalle maate, ja siihenpä sitten nukahdin. Kuudeksi tunniksi.

Kello oli 23.30 kun heräsin, siinä sitten duunasin iltatoimet ja jatkoin suoraan yöunille. Nyt kello 10.30 ja olo edelleen raskas.

Viimeisen puolen vuoden aikana syönyt opamoxeja ja rivoja, joista ei tällaista vaikutusta tullut. Rivoista itse asiassa tykkäsin hyvinkin paljon.

Sanomattakin on selvää ettei noista nyt ihan sen kaltaista apua saa kuin olisin toivonut. Ne on tarkoitettu nimenomaan lamaavan ahdistuneisuuden sekä sosiaalisten tilanteiden pelon hoitoon, mutta jos ainoa vaikutus on se että nukahdan tunneiksi, niin juu ei.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
User avatar
Mushru
Moderator
Posts: 3005
Joined: 2009-01-05 19:31
Location: Stäshi

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Mushru »

^ Kuinka vahvoja xanttuja? Itse nukahdan myös niistä herkästi, 0,5 mg on hyvä annos ahdistukseen, korkeintaan 1mg (itselläni siis).
. . . (--) °
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

Toi vaikuttaa olevan tosi yksilöllistä. Xanor, kuten Halcion, on triatsolobentsodiatsepiini. Tuntuu että suurinta osaa Xanor ei terapeuttisilla annoksilla (ilman alkoa) kauheasti väsytä, tai ainakin vähemmän kuin esim. vastaava määrä diatsepaamia (vrt. telaketju tai 4 kympin pamia). On kuitenkin poikkeuksia, yks frendi voi syödä helposti 30-50mg diapamii päivällä eikä nukuta mutta 0,5-1mg xanor niin se on tuutilullaa kolmeks-neljäks tunniks ihan väkisin.
User avatar
Asystole
Lepakko
Posts: 286
Joined: 2015-05-27 16:11
Location: The Dark Side of the Moon

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Asystole »

Mushru wrote:^ Kuinka vahvoja xanttuja? Itse nukahdan myös niistä herkästi, 0,5 mg on hyvä annos ahdistukseen, korkeintaan 1mg (itselläni siis).
1 mg oli vahvuus.
Suboxoneprinssi wrote:Toi vaikuttaa olevan tosi yksilöllistä. Xanor, kuten Halcion, on triatsolobentsodiatsepiini. Tuntuu että suurinta osaa Xanor ei terapeuttisilla annoksilla (ilman alkoa) kauheasti väsytä, tai ainakin vähemmän kuin esim. vastaava määrä diatsepaamia (vrt. telaketju tai 4 kympin pamia). On kuitenkin poikkeuksia, yks frendi voi syödä helposti 30-50mg diapamii päivällä eikä nukuta mutta 0,5-1mg xanor niin se on tuutilullaa kolmeks-neljäks tunniks ihan väkisin.
No kyllä mulle tää totaalinen valojen sammuminen tuli aika yllärinä. Tosiaan opamoxeja ja rivoja syönyt tässä viimeisen puolen vuoden aikana muutaman kerran, ei väsymystä. Stilnoctia (eikös se ole benejohdannainen?) olen käyttänyt säännöllisesti jo neljä vuotta, eli täysin toleton en ole.

Vähän on kyllä pettynyt fiilis, odotin että noista vois olla ihan oikeaa apua oikeaan vaivaan. Mutta tosiaan, pirun yksilöllisiä asioita nämä.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

Asystole wrote:
Mushru wrote:^ Kuinka vahvoja xanttuja? Itse nukahdan myös niistä herkästi, 0,5 mg on hyvä annos ahdistukseen, korkeintaan 1mg (itselläni siis).
1 mg oli vahvuus.
Suboxoneprinssi wrote:Toi vaikuttaa olevan tosi yksilöllistä. Xanor, kuten Halcion, on triatsolobentsodiatsepiini. Tuntuu että suurinta osaa Xanor ei terapeuttisilla annoksilla (ilman alkoa) kauheasti väsytä, tai ainakin vähemmän kuin esim. vastaava määrä diatsepaamia (vrt. telaketju tai 4 kympin pamia). On kuitenkin poikkeuksia, yks frendi voi syödä helposti 30-50mg diapamii päivällä eikä nukuta mutta 0,5-1mg xanor niin se on tuutilullaa kolmeks-neljäks tunniks ihan väkisin.
No kyllä mulle tää totaalinen valojen sammuminen tuli aika yllärinä. Tosiaan opamoxeja ja rivoja syönyt tässä viimeisen puolen vuoden aikana muutaman kerran, ei väsymystä. Stilnoctia (eikös se ole benejohdannainen?) olen käyttänyt säännöllisesti jo neljä vuotta, eli täysin toleton en ole.

Vähän on kyllä pettynyt fiilis, odotin että noista vois olla ihan oikeaa apua oikeaan vaivaan. Mutta tosiaan, pirun yksilöllisiä asioita nämä.
Itseäni ei Xanor varsinaisesti juuri väsytä, mutta päihdyttää kuitenkin. Sopiva anksiolyyttinen annos niin ettei koulunkäynti kärsi on 0,25mg kerrallaan, 2-4x päivässä (näin ollen joskus vaikuttaa päällekkäin kaksi annosta, mutta max. 0,5mg kerrallaan). Heti kun alkaa olla 1mg tai yli niin muisti heikkenee ja päihdyn selkeästi. Sen sijaan 2-3mg Rivatrilia tai 3-4mg Temestaa on ihan passeli annos eikä pistä liian sekaisin. Kesti hetken tajuta että vaikka päihteenä syönkin heti ilman toleja sen telarin, niin lääkkeenä ahdistukseen ja paniikkiin se toimi vain todella pienellä annoksella. 0,25mg vastaava annos mitään muuta bentsoa ei koskaan ole ollut riittävän tehokas anksiolyyttisesti.
Isha
Psykonautti
Posts: 127
Joined: 2015-04-17 11:56

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Isha »

Sain vihdoin respan 0.5mg xanoreihin paniikkikohtausten ja yöllisten kauhukohtausten takia (pelkään toisinaan käydä nukkumaan kun noita tullut). Elämänlaatu parantunut kyllä ihan helvetisti kun pystyy käymään normaalisti koulussa ja jopa jutella ihmisille kun ei koko ajan ahdista.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

Xanor nimenomaan tuntuu tosi monella olevan aika joko/tai -bentso; joko auttaa helvetin hyvin, tai sit on ihan sopimaton. Joko tosi tehokas anksiolyytti, tai sit se 1) väsyttää liikaa, tai 2) päihdyttää liikaa (menee sekaisin, muisti pätkii, rähinää yms paradoksaalisia vaikutuksia).

Suosittelen kyl muitaki jotka kokee et menee siitä liian pihalle kokeileen tosi pienellä dosella. Jos ei tarvi 24/7 ahdistuslääkettä vaan ainoastaan tarpeen vaatiessa lyhyehköks aikaa, 0,25mg Xanor voi olla just täydellinen täsmäohjus.
Kasiko
Apteekki
Posts: 324
Joined: 2015-08-22 13:12

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Kasiko »

Onko kokemuksia klobatsaamista , toimiiko ahdistukseen miten?
Mikähän ois paras bentso ahdistus/paniikki häiriöön tarvittaessa?
Eli ei oo tarvetta syödä joka päivä , vaan ainoastaan niihin hankaliin tilanteisiin.
Xanoria en halua alkaa syömään uudestaan , kun muutaman vuoden päivittäis käytön 8mg/pv jälkeen tuli pahimmat reflat mitä koskaan on ollu.
Opamoxit,tenoxit ei mulla auta ahdistukseen ellei annos ole todella korkea. Myös diapameilla sama ongelma.

Temesta , Rivatril , klobatsaami ois oikeastaan varmaankin ne bentsot , mistä pitäis valita.
Laittakaa mielipiteitä ja kokemuksia mikä ois järkevin ratkasu ja tosiaan päivittäis käyttöön ei ole tarvetta.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

Kasiko wrote:Onko kokemuksia klobatsaamista , toimiiko ahdistukseen miten?
Mikähän ois paras bentso ahdistus/paniikki häiriöön tarvittaessa?
Eli ei oo tarvetta syödä joka päivä , vaan ainoastaan niihin hankaliin tilanteisiin.
Xanoria en halua alkaa syömään uudestaan , kun muutaman vuoden päivittäis käytön 8mg/pv jälkeen tuli pahimmat reflat mitä koskaan on ollu.
Opamoxit,tenoxit ei mulla auta ahdistukseen ellei annos ole todella korkea. Myös diapameilla sama ongelma.

Temesta , Rivatril , klobatsaami ois oikeastaan varmaankin ne bentsot , mistä pitäis valita.
Laittakaa mielipiteitä ja kokemuksia mikä ois järkevin ratkasu ja tosiaan päivittäis käyttöön ei ole tarvetta.
En usko että klobatsaami on älyttömän selektiivinen anksiolyytti, ja sitä tuskin sinulle ahdistuneisuuteen tai paniikkihäiriöön määrätä.

Mulla on sama ongelma, et Diapam ja Opamox (ja tietty Tenox) on riittävän anksiolyyttisella annoksella liian väsyttäviä.

Vähiten toimintakykyä haittasi Temesta, Rivatril, Xanor. Jos ei ole päivittäiskäyttöön vaan kohtauskäyttöön (tarpeen mukaan) niin lyhytvaikutteisena luulisi tuon Xanorin olevan juuri paras. Kunhan et ala kiskomaan taas milligrammoittain joka päivä - sama riski lipsua päivittäiskäyttöön on noiden toisenkin kahden kohdalla. Xanor alkaa vaikuttaa nopeasti, ja vaikuttaa lyhyen aikaa = olet mahdollisimman vähän aikaa bentsopäissäsi, fyysistä riippuvutta ei synny helposti.

Rivatril nousee niin hitaasti, että koen että se pitää ottaa ennalta-ehkäisevästi. En tiedä oliko tarkoituksesi siis rajoittaa kuinka monena päivänä syöt, vai syödä vain silloin kun tarvitset? Riva on sellainen koko päivän ennaltaehkäisy.

Temesta on kanssa sopiva lääke mun mielestä siinä että nousee suht. nopeaa, on tehokkaan anksiolyyttinen eikä päihdytä tai väsytä minua lainkaan. Mutta on pakko sanoa että siitä olen saanut elämäni pahimmat reflat - Xanor, heroiini, Rivatril, oksikodoni, fentanyyli, buprenorfiini, tramadoli, kokaiini... kaikki on kärsitty, mut Temestasta sain ilkeemmät ku noista mistään.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by tRip »


Temesta on kanssa sopiva lääke mun mielestä siinä että nousee suht. nopeaa, on tehokkaan anksiolyyttinen eikä päihdytä tai väsytä minua lainkaan. Mutta on pakko sanoa että siitä olen saanut elämäni pahimmat reflat - Xanor, heroiini, Rivatril, oksikodoni, fentanyyli, buprenorfiini, tramadoli, kokaiini... kaikki on kärsitty, mut Temestasta sain ilkeemmät ku noista mistään.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2880459

Imo Bromazepaami on parhaita bentsoja kaikista koleilemistani bentsoista.
Keep it unreal.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

Näin ne vaan eroaa yksilöllisesti, omasta mielestäni bromatsepaami on huonoimman 50% joukossa.
Valosini
Psykonautti
Posts: 58
Joined: 2017-02-25 14:38
Location: Tre/Hki

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Valosini »

Itsellä nykyään sellainen linjaus bentsojen suhteen, et ihan ehdoton maksimi on 2vko putkeen. Mieluiten vielä ainoastaan refloihin apuna, ahdistukseen ja unettomuuteen sit apu muista jutuista. Kaksi kertaa kärsinyt reflat bentsoista, molemmilla kerroilla klonatsepaamista pääasiassa. Vaikka oli lääkärin suunnittelema maltillinen pudotus diatsepaamilla ja oksatsepaamilla, niin oli se silti todella rankkaa molemmilla kerroilla. Omalla tavallaan ikävämpää kuin vaikka oxy reflat. Se psyykkinen levottomuus ja rebound ahdistuneisuus on aikamoista :down: .

Omat suosikit bentsoista on varmaankin alpratsolaami, klonatsepaami ja klonatsolaami. Alpratsolaami ja klonatsolaami ovat parhaita ahdistukseen, mutta tykkään jotenkin klonatsepaamin "fyysisyydestä", eli esim. sen lihaksia relaksoivasta vaikutuksesta. On sekin mainio apua ahdistukseen, mutta koukku on tosiaan vittumainen.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by tRip »

Suboxoneprinssi wrote:Näin ne vaan eroaa yksilöllisesti, omasta mielestäni bromatsepaami on huonoimman 50% joukossa.
Niin sanoo moni nistiki opamoxista, mut annapa tarpeeks ni kuulet kyl takuulla ainakin yhden ylistävän sanan. Tai vaikun löydät korvastas.


Etizo ja bromaze.

Okstse ja trippeRZe..

Mitävälii.. jokaisel oman.nyanssinsa. onneks olla mitää yksisynaptisia.

Mut alkanu tajuu miten valtavasti vaikuttaa bentsoreseptoreiden downregulaatio.

Kuilu mustuuden ja elämän.

Välitän välittävistä aineista.

Ja bentsot just hyvii siihen ku tahtoo saada synaptisen välityksen tukitetuu tunteiden lukkoon.

Oks bentsois kohtuutta?

Käyttää tai ei.. jollai sieltä jyrkänteeltä alas laskeutunee.

Ja jokaisel omat aivokemiat. Siks noit benjoi on ku karkkikaupas..
Keep it unreal.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

tRip wrote:
Suboxoneprinssi wrote:Näin ne vaan eroaa yksilöllisesti, omasta mielestäni bromatsepaami on huonoimman 50% joukossa.
Niin sanoo moni nistiki opamoxista, mut annapa tarpeeks ni kuulet kyl takuulla ainakin yhden ylistävän sanan. Tai vaikun löydät korvastas.
Tottahan toki, kyllä Opamoxitkin päähän käy kun syö sen 300mg. Mut ihan syystä monien inhokkibentso ku sen farmakologiset ominaisuudet vaan tekee siitä heikomman kuin vastaavat määrät muita bentsoja. Risolidin lisäksi ainoa joita saa vetää monta kertaa ns. perusdosen ennen kuin tuntuu kauheasti mitään.

Itse olen ulkomailla asuessani saanut jonkin verran bromatsepaamia, ja se on minulla ainakin melko selektiivinen anksiolyytti jonka muut vaikutukset nousevat esiin vasta annosta nostettaessa. Ei mitenkään kauheen spessu.
User avatar
Don
Lepakko
Posts: 208
Joined: 2015-04-19 12:34

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Don »

Kuinka nopeasti alpratsolaamiin syntyy riippuvuus? Jos oletetaan käyttömäärien olevan 1-2 kertaa päivässä 0,5-1mg per kerta. Jostain lukenut jo kahden viikon käytön aiheuttavan riippuvuuden.
Ei ole aikaisempaa bentsokoukkua, joten eikö tämä anna aika paljon enemmän pelivaraa käytön pituuden suhteen?
Valosini
Psykonautti
Posts: 58
Joined: 2017-02-25 14:38
Location: Tre/Hki

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Valosini »

Don wrote:Kuinka nopeasti alpratsolaamiin syntyy riippuvuus? Jos oletetaan käyttömäärien olevan 1-2 kertaa päivässä 0,5-1mg per kerta. Jostain lukenut jo kahden viikon käytön aiheuttavan riippuvuuden.
Ei ole aikaisempaa bentsokoukkua, joten eikö tämä anna aika paljon enemmän pelivaraa käytön pituuden suhteen?
Varmasti hyvin yksilöllistä. Lyhytvaikutteisilla bentsoilla (kuten alpratsolaami) riippuvuus taitaa syntyä yleensä hieman nopeammin. Ainakin reflat puskevat päälle nopeammin ja rajumpana. Mitähän tähän nyt sanois omasta kokemuksesta.. No itsellä ainakaan klonatsepaamiin ei 14vrk syönti riitä, että fyysinen koukku syntyisi. Jos omaa kehoa ajattelen, niin luulisin et noilla annoksilla lievän fyysisen riippuvuuden kehittymiseen menisi 3-4 viikkoa. Psyykkisesti olenkin sitten koukussa heti ekan telarin syötyäni :P

Tänään tosiaan sain pitkästä aikaa käsiini Xanoreita, tai tarkemmin Xanaxia. Vähän epäilevästi suhtauduin noihin "jenkki telareihin", mut kyl nää ainakin futaa ihan siten miten pitääkin :). Hyvin kyllä auttaa opioidivieroituksessa!
User avatar
Don
Lepakko
Posts: 208
Joined: 2015-04-19 12:34

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Don »

Hieman alle kuukausi tuli syötyä xanoreita päivittäin, pääasiassa iltaisin unettomuuteen, mihin ne toimivatkin loistavasti. Yksi telari meni keskimäärin päivässä siis. Ekat pari tuntia meni siinä kivassa "euforiassa",
jonka jälkeen alkoikin väsyttämään ja sain nukuttua 8h unet heräämättä kertaakaan joka ilta. Sit ne loppuivat. Vuorokauden sisään alkoi puskemaan sellainen dissosiatiivinen krapula ja varsin kova ahdistus / tuskaisuus.
Pumppu hakkasi koko ajan ja oli muutenkin ihmeen tuskainen olo. Tätä kesti neljä päivää suunnilleen, kunnes aika nopeasti lähti pois ja olo on nyt suht. normaali jo.

En todellakaan haluaisi tuntea, miltä tuntuu lopettaa vaikka kolmen kuukauden putki näillä seinään. Ja sekin on ihan mitätön verrattuna vuosien käyttöön. Et olkaa oikeasti varovaisia näiden nopean puoliintumisajan bentsojen kanssa, viekut iskevät yllättävän nopeasti ja kovaakin. Aikaisemmin söin helposti kuukauden putkeen rivatrilia 1-2mg päivä, eikä tullut minkäänlaisia refloja niistä.

Aikaisemmin pidin bentsoja aivan yliarvostettuina viihteilyyn tai laskuihin. Saman hoitivat aina opparit, ja paljon paremmin omaan makuun. Lisäksi suurin osa bentsoista vaan latisti opioidien piristävää ja euforisoivaa vaikutusta mulla.
Mutta sit kun loppui oppareiden päivittäiskäyttö ja reflat niistä takana, alkoivat nämä nappulat maistumaan pelottavan hyvin. Eiköhän noi xanorit jo antaneet tarpeeksi tuntuvan näpäytyksen, mihin sitä vielä päätyykään jos näiden kanssa alkaa päivittäin leikkimään. Tää ketju ois pitänyt lukea muutama sivu takaperin ennenkuin alkoi leikkimään näillä päivittäin.

Ja näistä ei todellakaan saa mitään kuosia, säästää mieluummin rahansa kunnon kamaan, kuin alkaa bentsoja vetää viihteeseen. Laskuvarjoina ovat tietenkin hyviä ja oikeaan tarpeeseen, eli ahdistukseen yms. Kaikista parhaiten ne ovat mulla toimineet, kun on oikeasti olleet pahat laskut päällä ja tai ahdistus, niin jo terapeuttinen annos vaikkapa xanoria 1mg toi hyvän euforisen fiiliksen, lähinnä just siksi että paska olo normalisoitui. Tämän jälkeen annoksen nosto ei ole tuonut yhtään parempia oloja vs terapeuttinen annos tarpeeseen. Jos taas söi pelkästään viihteeseen vaikkapa 3x2mg, niin ei oikeastaan minkäänlaisia oloja, muutakuin sen alun nousujen kohahdus, minkä jälkeen ei käytönnöss mitään. Ja tolekin nousee näin aivan tarpeettomasti.

Laskuihin / darraan suosittelen paljon mieluummin diapameja tai klonatsepaamia. Pitkä vaikutusaika molemmissa, rivassa jopa pidempikin. Lisäksi eivät päihdytä läheskään yhtä voimakkaasti kuten alpratsolaami ja pidemmän puoliintumisajan takia fyysinen riippuvuus syntyy huomattavasti hitaammin näihin. Mutta kuten sanoin, en suosittele minkään bentson päivittäiskäyttöä ellei sille ole oikeasti jotain lääkinnällisiä perusteita.
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Suboxoneprinssi »

Helvetin kauan ollut nyt 3mg Rivatril ja n. 10x kuukaudessa 20mg Tenox. Varmaa vuoden. Vaikka lopettaski asteittain hitaasti pameilla ni psykologinen koukku on varmaan aika syvässä.
Post Reply