Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Personaes
OD

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Personaes »

Jee, tänään on rivatril päivä. Otin vajaa tunti sitten 7mg(3.5 rivaa)klonatsepaamia ja olo on jo aika rento. Menee tosin tunti ennenkuin täys vaikutus päällä. Kohta lähden pankkiin nostaan rahaa ja sitten dallaileen ympäri stadia...

Kyllä riva rentoutus on kuin taivaan lahja ahdistuneelle henkilölle. Tää metis saa mulla aikaan sellaisen jatkuvan tuskaisen ahdistuksen. Rivat poistaa sen ja tuo raukean olon, lähes euforista sanoisin...
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hmm..

Rivatrileista puheenollen, ja ku moni kehuu sitä parhaaks bentsoks.
Edelleen sitä mieltä et ylläpito/korvaushoitobentsona paras. Jos on jo koukussa bentsoihin.

Mä oon tässä viimepäivinä pohtinut niiden luonnetta, kun lähti vähän opamoxit&tennarit lapasesta. Ja piti päätä kuroo kasaan.
Valtava henkinen stressi ja ahdistus stadiinpaluusta mökiltä paino, ja kokeilin ties mitä luuppeja..

Nomut, siis.. on stydii kamaa joteki, ku xanori, mut toimii 1,5vrk.
Must 2mg on jopa vähän liikaa, mihintahansa, tai oikeestaan siitä ylöpäin taivas on rajana. Puoltoista milliä optimi.
Just se ku vaikutusta ei oikeen edes tajuu.. miten sitä onkaan niin sosiaalinen ja energinen, eikä sit muista oikeestaan mistään mitään.

Joteki,.. maanisin bentso kaikista, toimii mulla ku piri.. ei tod o rauhottava.
Amfen kanssa jotain hullua synergiaa, dexe toimii ku ois hyvää tsygyy nauttinu.
Jännällä tapaa silti letargista.

Mut sit se, miks mä oikeestaan vähänniinkun vihaan tätä bentsoa kaikista eniten..
Syö elämästä kaiken sen mikä tekee siitä elämisen arvosta. Paitsi jos jaksaa olla sosiaalisena, ni kyl,. mikäs siinä.. Ei vie tunteita yhtä paljon niistä ku esim pamit.
Mikään vaan ei huvita suuntaan tai toiseen. Voi joko jumittaa tai viipeltää. Ihan sama. Silmät kiiluu.

Vaiheillu et tarviis jotai pitkävaikutteista kyl opamoxin rinnalle.. Hajoo pää, ku joka aamu herää käytännössä refloihin, enkä mä aamulla tykkää ihan vaan sen takia ottaa bentsoa. Sit ei mikään taas huvita oikeen. Ja joku mua nyt pitää siinä koukussa kiinni. Kaipa se antaa mulle sit sen jonkun ns. sosiaalisen toimintakyvyn.

Rivatril on petollisen jees... Petollisen.
Siinä ei o muuta vikaa, kun ei o rauhottava.
Pitää toimintakykysenä, kun ei väsytä.
Helposti sit vaan alkaa käydä ylikierroksii, kun liikaa rauhottamatonta suonissa.

Diapam taas ois sellanen perusjees..sellanen mukava pikku pöhnä, ettei ois niin vuoristorataa reflois ja bentsoissa.
Alkaa vaan helposti elämä masentaa jos ei o tarvetta (vähentää).
Ois rauhottava ja tasanen.. Mut tosissaan väsyttäää.. Ja viel antikolinerginen, ni ilmankos ryydyttävä bentso.

Emmä tiä, kumpi sit ois pidemmän päälle parempi ratkasu.
Vierottautua tahdon kunhan saan elämäni vakaalle raiteelle.

Oks täällä vierottautujia/vierottautuneita, joilla ois aiheesta sanottavaa?

Syöny 10v bentsoi, puolet ajasta opamoxei/xanorei, 4-5v rivoi ja kaikkee mahollista mitä suomesta vaan saa.
Pari kertaa vierottautunu.. eikä rivatrilista eikä opamoxista mitään niin järkyttävää tullu. Rivat ehdottomasti vaati pidempää kärsivällisyyttä, mulle aivan liikaa. Vaihoin opamoxeihin, johon oon pitkään ollu tyytyväinen, semisti riittämätön annos vaan, ni joutuu sit tenareitaki, ja siitä vasta reflat tuleeki.

Ni ääh.. Rivat vai Pamit :roll:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Personaes
OD

Post by Personaes »

Onko täällä paljon porukkaa joka maistellu bromazepaamia? Siinä kyllä bentso josta uskon että säkin trip tykkäät. Vähänkuin rivatril, mutta ehkä vielä parempi.

Ai että nytkun sais pari niitä 6mg bromazepaameja naamariin niin tekis kyllä nannaa. :love:
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

tRip wrote:Hmm..

Edelleen sitä mieltä et ylläpito/korvaushoitobentsona paras. Jos on jo koukussa bentsoihin.
True dat! Ylläpitää täydellisesti vaikka otan kerra vuorokaudes annokse joka on 3 - 4 milligrammaa. Kantaa aamusta iltaan täydellisen hyvin. Rivatril on paras benjo ylläpitoon tai bentsovieroitukseen yms. hommiin joissa tarvitaan pitkää ja tasaista mutta voimakasta vaikutusta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

mentalhell wrote:
tRip wrote:Hmm..

True dat! Ylläpitää täydellisesti vaikka otan kerra vuorokaudes annokse joka on 3 - 4 milligrammaa. Kantaa aamusta iltaan täydellisen hyvin. Rivatril on paras benjo ylläpitoon tai bentsovieroitukseen yms. hommiin joissa tarvitaan pitkää ja tasaista mutta voimakasta vaikutusta.
Totta.
Se siinä onkin parasta.
Ja juurikin kerran päivässä.-. Se dose mikä se nyt sit kullakin on.

Pahinta siinä on must pidemmässä käytössä, et elämä menettää merkityksensä.. mikään ei tunnu oikeen miltään, eikä mikään oikeen myöskään kiinnosta, eikä osaa oikeen mihinkään keskittyä.
Maailma vaan tuntuu tasasen tappavan turhalta, eikä kuosikaan tai mikään oikeen toimi.
Mut hakee silti merkitystä guosista elämälleen.

Dosel on täs ihan hitosti väliä.
Itel 1mg on just riittävä ylläpitämään, ilman et liikaa latistaa.
2mg on full dose, snadisti överi, muisti..pät.kii.
1,5mg optimi.

(Kuullu ihan sairait dosei jengil..)

Mä kannatan ylipäätään kahen bentson taktiikkaa.
Ilta&aamu/-ahdistus-bentso erikseen.

Opamox on melkein ihan paras kaikista, oikeesti.
Kestää vaan niin perhanan lyhyeen, eikä anna paljoa anteeks.

Iltabentsona/-ahdistukseen täydellien, eikä latista melkein tippaakaan deelei.
Jollaintapaa rehellisen klaari rauhottava, jeesaa ahdistukseen oikeesti tosi hyvin 30mg dosel.

Ehkä 1mgRiva&1mgOpamox vois olla must se mun optimi ylläpitolääkitys.
Tietty tennarin haluais pitää sellasena nollauttavana, harvoin käytettynä oikeeseen tilanteeseen tosi euforinen.

Sopivasti lyhytvaikutteista ja mietoa, et pysyy kosketuksissa tunteisiin ja ahdistukseen.
Sopivasti pitkävaikutteista ja stydimpää vakaamaan sahalaitaa.

-*_-

Lopulta rivatril on yks helpoimpia vierottautua.. Tai ne vikat millit just kaikkein vaikeimpia, ku se vaan piristää, muttei rauhota.
Ja jatkuvasti vähän hädissään, joskaan ei ahdista sillai kunnol tai mitää.. ihme vieraantuneisuutta vaan kaikesta. Sen kun osaa ottaa iisisti, ni kaikki on tosi hyvin.
Siihen pitää ehdottomasti olla syvä motivaatio ja tahto, oma tahto. Sit se on aika helppoo. Tavallaan.

Opamox vielä paljonpaljon iisimpi jos vaan löytää sieltä sen..zen..rauhantilan. Osaa olla ahdistumatta.
Oikeestaan parhaimmillaan elämänlaatu vaan paranee ja tuntuu voivan paremmin, joskin jaksavan vähemmän.
Mut jumitus on reflois just parasta. (& oikeenlainen hatsi)
Ja tietty sellanen ympäristö ja seura, jossa voi olla vaan oma autistinen ittesä.

Rivassa menee kuukausia, ja kuukausia viel toipua. Se oli mulle liian hajottavaa loppupeleis. Kärsivällisyys riittäny.

Tenoxi yks parhaita kans ilta-ahdistukseen ja rauhottumiseen, ei niinkään nukahtamiseen.
Mut joskus ihan karmivan letargisia pöhniä tennareilla nukutun öiden jälkeen. millään meinaa herää siitä tokkurasta.
Harvoin. Ja jos harvoin ni tosi jees. Esim sienitripin lopussa, mul joskus vapautuu niin valtava määrä energiaa, et ei osaa rauhottua, ni tennari on siihen paras. Seuraavana päivänä trippi sit jatkuu;-

Nojoo, ollu viimeaikoina vaan paljon mielessä tää bentsolääkitys ja sen tulevaisuus.
Aina käy vaikeemmaks saada niitä, ja vielä vaikeemmaks neuvotella itelleen sopivaa ja riittävää.
Mä tahdon elää mahdollisimmän vähällä, mut se vaatii aikamoista luovimista, ja ahdistuksen kohtaamista.
Koska bentsot pidemmän päälle vaan masentaa elämää. Pienesti taas parempi kun moni muu, ja pitää masennuksen loitolla.

Kandee kans muistaa et ahdistus on hallituissa määrin tärkee osa elämää.
Ilman sitä, elämä on aivan vitun turhaa ja tyhjää. Ku mikään ei tunnu miltään. Se on ihan hirveetä.
Joskus se on kohdattava.
Jokainen tääl juoksemas psykoottista minäänsä karkuun.

JA et kyl se niiden lopettaminen/vähentäminen vaan aina kannattaa;- huomannu.
Ku tuntee elämän. Se on ihan mahtava tunne. :)

Snadisti tarvii, välil menee ahdistuneisuuden mukana överiks.

Mut pientä vuoristorataa pitääki olla,,

Tasasuus tappaa..ja sitä rataa.
Keep it unreal.

Masis
Psykonautti

Post by Masis »

Mitenkä hyvin alpratsolaami ehkäisee kouristuskohtauksia? Käsittääkseni diatsepaami ja loratsepaami parhaimmat bentsot tätä tarkoitusta varten. Muistaakseni lueskelin joskus ettei alpratsolaami ole tehokas tähän, onko antaa tietoa? Esimerkiksi jos tarkoituksena on ottaa ympäripyöreästi 1g tramadolia niin auttaako 0.5-1mg alpratsolaamia kouristusten estoon?
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Masis wrote:Mitenkä hyvin alpratsolaami ehkäisee kouristuskohtauksia? Käsittääkseni diatsepaami ja loratsepaami parhaimmat bentsot tätä tarkoitusta varten. Muistaakseni lueskelin joskus ettei alpratsolaami ole tehokas tähän, onko antaa tietoa? Esimerkiksi jos tarkoituksena on ottaa ympäripyöreästi 1g tramadolia niin auttaako 0.5-1mg alpratsolaamia kouristusten estoon?
Todella huonosti, liekö ollenkaan. Diapam, rivatril ja loratsepaamia tuohon kouristuksiin.
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Mulla taas omien kokemusten mukaan xanor depottina oli se bentso, joka poisti kouristuskohtaukset ja ahdistuksen kaikista parhaiten.
Sitte riva tuli selvänä kakkosena kohtauksien hoidossa.
Toisaalta xanor oli tosi ärsyttävä bentso puottaa alas, kun sitä oli muutamia vuosia syöny päivittäin, ja turhan isoja annoksia.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Bentseeni wrote:
Masis wrote:Mitenkä hyvin alpratsolaami ehkäisee kouristuskohtauksia? Käsittääkseni diatsepaami ja loratsepaami parhaimmat bentsot tätä tarkoitusta varten. Muistaakseni lueskelin joskus ettei alpratsolaami ole tehokas tähän, onko antaa tietoa? Esimerkiksi jos tarkoituksena on ottaa ympäripyöreästi 1g tramadolia niin auttaako 0.5-1mg alpratsolaamia kouristusten estoon?
Todella huonosti, liekö ollenkaan. Diapam, rivatril ja loratsepaamia tuohon kouristuksiin.
Kyllä kaikki bentsot käytännössä toimii kouristuksiin..
joku pami tai temesta nyt ehkä paras akuutisti, mut muuten samase minkä bentson valitsee.

Klonatsepaami nyt taitaa olla se tHa antikonvulsiivinen bentso.. mut..nii.. Se vaan sitoutuu siihen reseptoriin voimakkaimmin.

http://www.benzo.org.uk/ashvtaper.htm
All the benzodiazepines are non-selective and act on all types of GABA/benzodiazepine receptors. Valium acts on exactly the same receptors as Klonopin etc.

The GABA-A receptor subtype alpha2 is responsible for anti-anxiety effects and amnesia, GABA-A alpha1 subtype for sedation, and both alpha1 and alpha2 as well as alpha5 subtypes for the anticonvulsant effects. All the benzodiazepines act on all of these. Zopiclone and zolpidem are meant to be more selective, acting mainly on alpha1 subtype, though this is only relative.
Keep it unreal.

Petri6
OD

Post by Petri6 »

tRip wrote:
Bentseeni wrote:
Kyllä kaikki bentsot käytännössä toimii kouristuksiin..
joku pami tai temesta nyt ehkä paras akuutisti, mut muuten samase minkä bentson valitsee.

Klonatsepaami nyt taitaa olla se tHa antikonvulsiivinen bentso.. mut..nii.. Se vaan sitoutuu siihen reseptoriin voimakkaimmin.
Kyllä, kaikilla bentsoilla on jonkin verran antikonvulsiivisia ominaisuuksia, mutta näiden suhde kyseisen bentson muihin vaikutuksiin (aksiolyyttisiin, sedatiivisiin, hypnoottisiin jne.) vaihtelee eri bentsojen kesken suurestikin (siksi niitä onkin markkinoilla tusinan verran eri käyttötarkoituksiin) ja nimenomaan alpratsolaamilla tämä suhde on ilmeisen matala. Ei ole tähän heittää nyt mitään lähdettä (en muista, olenko tällaista maininnut aikaisemmin, kun asiaa on käsitelty. Eli siis kouristuskohtauksien ehkäisemiseen kannattaa tosiaan valita joku toinen bentso, jos vaan mahdollista.

Muutenkin gramma tramadolia on aivan järkyttävä määrä eikä missään nimessä turvallinen bentson kanssa tai ilman. Lisäksi sillä yhdistelmällä saa myös itsensä herkästi hengiltä hengityslaman kautta, mikäli toleranssia molempiin aineisiin ei ole riittävästi (tästä on valitettavasti olemassa kokemus jopa foorumin sisältä midatsolaami plus tramadoli -kombolla), vaikka tramadoli yksin otettuna ei aiheutakaan yhtä merkittävää hengityslaman riskiä kuin perinteiset opioidit.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
tRip
Moderator

Post by tRip »

Petri6, kiitos että tarkensit..

En ole sillai ajatellutkaan asiaa, et alprolla todella ois jotenkin muita heikompi toi ominaisuus.
Muutenkin varsin poikkeuksellinen bentso.
Aiheuttaa mulla esimerkiks joskus ihan ahdistusta ja helposti kaikkee sellasta mitä mä bentsoilta nimenomaan en hae.

Kyl varmaankin silti jollain riittävällä dosella sekin (antikonvulsiivinen vaikutus) tulee esiin..

Hyvä että on vaihtoehtoja.
Keep it unreal.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Bentsot, mitäs niistä osais sanoa muuta kun sen perinteisen, että hyviä lääkkeitä huonoja huumeita.

Diatsepaami: Faijani heitti mulle näitä 10mg tabletteja sänkyyn kun olin noin 3 vuoden ikäinen, en kuulemma nukkunut muuten. No yllättäen nukuin tosi hyvin kun söin niitä.
Näin aikuisiällä sanoisin, että diapam on semmonen jokapaikan bentso sopii lähes kaikkeen.

Xanor: Tämä olikin ensimmäinen teini-iässäni kokeilemani bentso, telaketjuun sixpack ja hitit bongista niin laatta lens kaaressa, ei ollut tolea kun hatsiin. Tosi hyvä äkilliseen ahdistukseen.
kerran olen saanut paradoksaalisen kohtauksen, kunnon ähinät päälle Prismassa. Korkee addiktiopotentiaali.

Rivatril: Poistaa ahdistuken ja relaxoi lihaksia, vaikutus alkaa aika hitaasti. 45min kohdalla, ei tartte kattoa kelloa koska on syönyt pillerin sen huomaa. Kävin just hakemassa 100 x 2mg apteekista.
hyvä "ylläpito" bentso niinkun täällä on kirjoitettu.

Tenox: Toimii ja ei toimi, riippuu asenteesta. Välillä on jopa viihdepotentiaalia. Kävin just hakemassa 100 x 20mg apteekista.

Normison: Sama kun tenox, paitsi nestemäisessä muodossa, todella hyvän makuinen kun puraisee suussa, instant vaikutus. Haistakaa paha paska jotka rätkitte näitä ja sen takia näitä ei ole
enää saatavilla apteekista!

Insomin: Hyvä hypnootti ja uni tulee, kunhan ei tolet karkaa käsistä ja auttaa ahdistukseen. Voi esiintyä lievää pöhnää aamulla jos on ottanut illalla 10-15mg. Kävin just hakemassa apteekista.

Omamox/Oxamin: Täysin turhake mulle, tosin ottanut vain 50mg max.

Dormicum: Oon kokeillut 7.5 - 15mg annoksilla ihan hyvin toi piriputken jälkeen unen, tosin viimeksi käyttänyt 10v sitten. I.V En ole kokeillut joten en tiedä luonnetta täysin.

Temesta: Ei oo tullut koskaan eteen :shock:

Halcion: Ei ole tullut koskaan eteen :down:

Risolid: Näillä ei tee mitään. Tai ehkä tyhjää parempia..tiedä sitten.

Etitsolaami: Ei nyt ole ihan tarkkoja muistikuvia kun en ole ottanut tätä yksinään.

Diclazepam: Sekava olo ja pisti väsyttämään, ei kovin kummonen.

Flubromazolam: Jopa lievästi eurofinen aluksi ja sitten pistä väsyttämään, kemialliseslta kaavalta muistaakseni lähes identtinen Halcionin kanssa.

Z-Drugsit: No ihan ok, ei mitään erityistä minkä nostaisin jalustalle.

Loppu kuriositeetiksi sanottakoon, ei niitä bentsoja niin vaikea ole saada tarvi niitä ta ei tarvi, kunhan osaa puheenlahjat. Ja reseptin uusiminen onnistuu puhelimitse ja siitä 30-60min niin lääkkeet on noudettavissa apteekista.

4mg Rivotrilia vaikuttamassa :)

Edit: niin ja Flunitratsepaamia kokeilisin oikeen mielelläni, kun olen perso Insominille. Ainoa hyvä syy muuttaa ruottiin olis se kun sieltä sitä saa respalla. Mikähän on että ei saa suomesta?
Mutta esim Tanskasta ei saa Insominia kun 2.5mg tabletteina. Ja englannissa on koot: 5,10 ja jopa 15mg.
XanTemNoct

Post by XanTemNoct »

Noniin, hankin 60kpl 20mg tenoxeja. Eka purkki meni viihteillessä mutta 0mg alpratsolaamia mennyt.
Nyt jäljellä 30 tenoxia ja suunitelma= 1mg depot xanor aamulla ja iltapäivällä tenox. Eka viikko noin ja tokalla viikolla pelkkiä tenoxeja ja sitten selvinpäin. Normiannos ollut pari viime kuukautta 3-6mg/päivä mutta viime viikon just ja just 3mg.

Tarkoituksena lopettaa xanorit tai edes vähentään yhteen milliin päivässä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Usoda wrote:Rivatrilissä tuntuu olevan se ominaisuus et se tuo mulla aina tukahdetut tunteet pintaan, en tiedä laskisko tuon hyväksi vai pahaksi.
So true..
Rehellinen bentso jollaintapaa..
Yhdistettynä sen sosialisoittavaan vaikutukseen.

Tiedä sit onko se hyvä vai huono, mut rehellisesti tulee lauottua asioita mitä normisti miettis hetken miten ne sanoo, tai sanoisko, samalla kun sanoikin sen jo.. Ja sit muisti alkaa oleen ku hattaraa.

Ainut miinus taitaa tulla siitä (muistin hattaroitumisen oheella), et vie liian suuren osan seksuaalista poweria elämästä.
(tekee sen ne muutkin bentsot, mut rivatril tekee sen harvinaisen selväks).
Kiinnostaa, mut ei sillee.. oikeen mikään. Mut on kiinnostunut. Mut ei sillee.

Ton seksuaalisuuden voi korvata myös termillä ahdistuminen..
Ja ku sitä ei ole, on vaan tasapaksua puuroa, mut ihan jees silleen.

Diggaan ja en diggaa, kyl mä diggaan myös siitä ahdistuneesta minästä.
Mut saapahan aikaseks, kun ei rauhoita.. toimii mulla kuin piri, mut sitäkin vauhdikkaammin.

Ja sit muista mitään missä päivässä elikään eilen, vai oliko se tänään huominen eilen.

Kolmantena päivänä havahtuu, et olinkin aivan tuhannen bentsoissa, vaikka mielestäni klaari.
Keep it unreal.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Tänään testissä ensimmäistä kertaa flubromazolam. Otin tuossa reilu tunti sitten ~400mcg ja perään ~1,2mg buprea. Meinaa nuokuttaa kovasti... :)
Cogito, ergo sum
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

thejunkass wrote:Tänään testissä ensimmäistä kertaa flubromazolam. Otin tuossa reilu tunti sitten ~400mcg ja perään ~1,2mg buprea. Meinaa nuokuttaa kovasti... :)
Flubromatsolaami on omituista tavaraa. Siihen tulee käsittämätön kestotoleranssi. Alkuun toimii jokusen päivän todella vahvasti, mutta jos jatkaa ottamista, siitä ei välttämättä saa mitään efektejä hetken päästä. Nostaa muutenkin toleranssia muihin bentsoihin, vaikutus kestää tolkuttoman kauan ja blackout riski alkuun on ihan merkittävä. Paskaa IMHO.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

eNZYMe wrote:
thejunkass wrote:Tänään testissä ensimmäistä kertaa flubromazolam. Otin tuossa reilu tunti sitten ~400mcg ja perään ~1,2mg buprea. Meinaa nuokuttaa kovasti... :)
Flubromatsolaami on omituista tavaraa. Siihen tulee käsittämätön kestotoleranssi. Alkuun toimii jokusen päivän todella vahvasti, mutta jos jatkaa ottamista, siitä ei välttämättä saa mitään efektejä hetken päästä. Nostaa muutenkin toleranssia muihin bentsoihin, vaikutus kestää tolkuttoman kauan ja blackout riski alkuun on ihan merkittävä. Paskaa IMHO.
Sama Nifoxipamin kanssa. Plus kohtuttomat pöhnät, jotka eivät bentsoilla ole ainakaan mun kropalle ominaisia. Sitä siis hommasin unettomuuteen aikoinaan - mahtaako nuo vuoden vanhat tabletit vielä edes toimia?
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

yllä täytyy sanoa että on aivan kuraa koko flubro. En saanut siitä mitään oloja, kunnes sitten yhtäkkiä tipahdinkin. Pirun saamattomaksi tekee ja varsinkin seuraavana päivänä olo kuin zombilla; ei mikään kiinnosta eikä huvita. Päin vastoin teki mieli oole omissa oloissa ja jos joku kysyy jotain niin teki mieli pyytää suksimaan kuuseen.

Tänään kombolttelin subun kanssa; taju kankaalla ja latta lensi. Loppuillaksi kauhea olo ja päänsärky.

Flubron viihdearvo: ----------------- (nuo ovat siis miinuksia). Paskaa sanon minä. Välttäkää.
Cogito, ergo sum
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Uudet tutkaribentsot on aika tujuja juttuja. Flubromatsolaami on jotenkin ihän häröä. Ite kyllä pidin sitä yhtenä miellyttävimmistä bentsoista alkuun. Vedin yhden blackoutin ja yhtäkkiä se ei enää sanunut juuri mitään edes 3-5mg annoksella. Sitten esim. Klonatsolaamista tykkäsin aluksi alle 0,5mg annoksella, mut kun erehdyin ottaan selvään päähän 1mg tuli hirvittävä muistikatkos ja järjetöntä sekoilua. Mitä vittua!? Oon joskus syöny alpratsolaamiakin 12mg päivä muistaen kaiken ja kestotolea löytyy.

Ei saatana kun pukkaavat noita supervahvoja triatsolobentsodiatsepiinejä markkinoille vaan nykyään. En edes käytä säännöllisesti ja oon päättänyt olla ilman bentsoja nyt, kun en oikeasti tarvitse niitä mihinkään ahdistuneisuus tiloihin.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Joo, kyllä saa jäädä mun tutkaribentsokokeilut tähän. En ihmettele että ulkomaisilla foorumeilla jengi pilannut elämänsä mm. flubrollakin.

Mulla tämä ei tuntunut "toimivan" missään vaiheessa. Otin ekan yhden ~0,136mcg satsin tippapullosta ja odottelin tunnin; ei mitään. Otin samana iltana vielä 4 x ~0,136mcg, koska ajattelin testata sitä unilääkkeenä, ja hyvinhän sillä nukuin. Aamulla olo oli kuitenkin todella kylmä (siis henkisesti) ja olin kuin ilmeetön zombi, ja tämä huomattiin töissäkin ja osa huolestuikin. Eilen tätä moskaa sitten menikin määrä X, en ole aivan varma mutta selvästi aivan liikaa. Heitinkin mokomat myrkyt viemäriin.

Seuraavan ja tämän päivän olenkin sitten saikulla ollut; migreenikohtauksia; oksentelua, ei uskalla avata silmiä, tai varsinkaan liikutella silmiä ja joka paikkaan sattuu. Onneksi on noita tohtorin määräämiä Opamox 50mg sekä buprea. Eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu, onneksi on viikonloppu. En todellakaan koe olevani työkykyinen vielä parin päivään.

PS: Ai niin, ja flubropäissäni olin käynyt apteekissa ostamassa vermeet, mitä en ole tehnyt sitten vuoden 2009. :/
Cogito, ergo sum
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Dodii nyt ois eka 2mg depotti santtu mahassa sulamassa. Joten meinasinkin udella kauan näissä depot pillereissä menee et lähtee futaa? Ja kauan toi vaikutus kestää???? Kun jotkut tyypit kylil sano et voi toimii jopa pari päivää :mrgreen: johon en luonnollisesti usko. Jonkun verran on bentsoja pää asiassa rivaa ja perus diapamia syötyä mut ei kuosattuu tullu ku on oikee tarvetta lääkkeelle, eli annokset on pysyny todella maltillisina joten kysyn että vaikuttaako edellisten lääkkeiden toleranssi tämän päivän mutteriin (=

xPetu kiittää valmiiksi vastauksista (=
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

xPetu wrote:Dodii nyt ois eka 2mg depotti santtu mahassa sulamassa. Joten meinasinkin udella kauan näissä depot pillereissä menee et lähtee futaa? Ja kauan toi vaikutus kestää???? Kun jotkut tyypit kylil sano et voi toimii jopa pari päivää :mrgreen: johon en luonnollisesti usko. Jonkun verran on bentsoja pää asiassa rivaa ja perus diapamia syötyä mut ei kuosattuu tullu ku on oikee tarvetta lääkkeelle, eli annokset on pysyny todella maltillisina joten kysyn että vaikuttaako edellisten lääkkeiden toleranssi tämän päivän mutteriin (=

Muistan lukeneeni että depot xanorin huippupitoisuus plasmassa saavutetaan 5 tunnin kulues, eli kyl se pitkää toimii. Vuorokauden voi helpostikin olla sekaisin isommasta määrästä depot xanorei. Etenki isol dosel se sekavuus voi jatkua oikeastikin vuorokausia, sen oon iteki testannu.

Mut siis siitä ku syöt ni 5 tuntia menee siihe et se pitoisuus veres on huipullaa.. eli sanoisi et yhe tableti vaikutus on n. 12h kun normi xanoril se on 6h jos sitäkää. Ja toi vaikutukse pituus kasvaa jos doset kasvaa, ihan suhteessa.

Ja depot xanorit alkaa vaikuttaa 1 - 2 h päästä syömisestä.. itel menee se pari tuntia yleesä ku noit otan ilma et pureskelen.. joskus tullu syötyy pikkuse liikaa ku luullu et ei toimi ku kolahtaa nii myöhää.. tietty ekat vaikutukset voi huomata jo varmaan 30 min kulues mut et kunnol pelaa ni kyl saat 2 h venata about sanoisin, ku toi huippupitoisuuski on vasta 5 tunni päästä, normi xanoril se on varmaa alle tunti.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

mentalhell wrote:
xPetu wrote:Dodii nyt ois eka 2mg depotti santtu mahassa sulamassa. Joten meinasinkin udella kauan näissä depot pillereissä menee et lähtee futaa? Ja kauan toi vaikutus kestää???? Kun jotkut tyypit kylil sano et voi toimii jopa pari päivää :mrgreen: johon en luonnollisesti usko. Jonkun verran on bentsoja pää asiassa rivaa ja perus diapamia syötyä mut ei kuosattuu tullu ku on oikee tarvetta lääkkeelle, eli annokset on pysyny todella maltillisina joten kysyn että vaikuttaako edellisten lääkkeiden toleranssi tämän päivän mutteriin (=

Muistan lukeneeni että depot xanorin huippupitoisuus plasmassa saavutetaan 5 tunnin kulues, eli kyl se pitkää toimii. Vuorokauden voi helpostikin olla sekaisin isommasta määrästä depot xanorei. Etenki isol dosel se sekavuus voi jatkua oikeastikin vuorokausia, sen oon iteki testannu.

Mut siis siitä ku syöt ni 5 tuntia menee siihe et se pitoisuus veres on huipullaa.. eli sanoisi et yhe tableti vaikutus on n. 12h kun normi xanoril se on 6h jos sitäkää. Ja toi vaikutukse pituus kasvaa jos doset kasvaa, ihan suhteessa.

Ja depot xanorit alkaa vaikuttaa 1 - 2 h päästä syömisestä.. itel menee se pari tuntia yleesä ku noit otan ilma et pureskelen.. joskus tullu syötyy pikkuse liikaa ku luullu et ei toimi ku kolahtaa nii myöhää.. tietty ekat vaikutukset voi huomata jo varmaan 30 min kulues mut et kunnol pelaa ni kyl saat 2 h venata about sanoisin, ku toi huippupitoisuuski on vasta 5 tunni päästä, normi xanoril se on varmaa alle tunti.
Fimea kertoo Depot-Xanoreista seuraavaa:

"5.2 Farmakokinetiikka

Alpratsolaamin biologinen hyötyosuus on noin 90 prosenttia. Alpratsolaami imeytyy Xanor Depot -tableteista hitaammin kuin tavallisista Xanor-tableteista. Siksi niiden huippupitoisuus plasmassa saavutetaan 5 - 11 tunnin kuluttua annostelusta ja se on vain noin puolet tavallisten tablettien huippupitoisuudesta. Suuri vaihteluväli johtuu siitä, että alpratsolaamin pitoisuus pysyy melko tasaisena koko tämän ajan.

Farmakokinetiikka on annoksen suhteen lineaarinen 10mg annokseen asti. Xanor Depot- ja Xanor-tablettien eliminaation puoliintumisaika ja samanlaiset metaboliittipitoisuudet ovat samat, mikä osoittaa, että alpratsolaamin metabolia ja eliminaatio ovat samanlaiset lääkemuodosta riippumatta.

Depottablettien ja tavallisten tablettien vakaan tilan pitoisuus seerumissa on yhtä suuri silloin, kun Xanor Depot annetaan 12 tunnin välein ja Xanor neljä kertaa vuorokaudessa. Imeytyneen lääkkeen kokonaismäärä on sama lääkemuodosta riippumatta."
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Jännä miten porukalla on vain oikeastaan negatiivista sanottavaa Flubromatsolaamista. Ite viimeksi kun otin nukahtamiseen 2 x 0.25mg punasta pellettiä, aluksi tuli mukava lämmin olo ja sen jälkeen nukahdinkin hyvin, ei kyllä muistikuvaa millainen olo oli sitten herätessä :P Nyt perusletkeet 4mg klonatsepaamia vaikuttamassa.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Mmm, tänään bentsopäivä apteekista, rivat, insot ja tennarit mukaan. Se on hyvä syödä pientä annosta 0.5mg-1mg Rivaa vrk pari viikkoa, sitten nappaakin 6mg kerralla, saa jopa jotain pientä oloa bentsoista, vaikkei tarkoitus ollut semmosta havitella mutta kunhan nyt tuli, ni ei sitä nyt kehtaa salailemaan. It's all good :up:
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

Aikasemminki tääl kai hehkutellu tuota clonazolamia, mut nyt pitkästä aikaa putsi alpratsolaami PG liuoksessa joinka vahvuus 1ml=3mg:tä.
Meikän lempparit, Xanor, Clona,clonazepam,Flubromazolam.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

kurttu wrote:Aikasemminki tääl kai hehkutellu tuota clonazolamia, mut nyt pitkästä aikaa putsi alpratsolaami PG liuoksessa joinka vahvuus 1ml=3mg:tä.
Meikän lempparit, Xanor, Clona,clonazepam,Flubromazolam.
Noi on kylllä nimenomaan juuri ne bentsot nams ;)
Douppikukko
Karvakuono

Post by Douppikukko »

Onks meikälaisen bentsoaineenvaihdonnassa jotain vikaa, vai voiko päivittäinen 2x 0,5mg Rivatril tuoda näin kovat tolet, ettei alla mainitut määrät tehnyt oikeastaan mitään, kuin rentoutti lihaksia. Vai onks benzot vaan niin yliarvostettuja

00:00 2mg Rivatril
00:00 2mg Xanor
00:00 2mg Temesta
00:30 60mg Tenox
00:45 4mg Rivatril
00:45 1mg Xanor
00:45 1mg Temesta
00:60 60mg Tenox

Fiilikset sellaset kuin ois saanut Norflex hanuriin.

No tästä hattuuntuneena päätin nostaa annoksia:

01:30 6mg Rivatril
01:30 6mg Xanor
01:30 4mg Temesta
02:00 100mg Tenox

Tän jälkeen 40mg Tenox puolen tunnin välein.

Odotin tunnin, ei euforiaa tai vastaavaa joten tyydyin makoilee ja kuuntelee musaa. Sen muistan, et kun etin kappaleita Spotifystä, niin meinasin välillä unohtaa, mitä etin mut pystyin keskustelee esm. mutsin ja broidin kans ihan ok puhelimessa, mitä en pysty tekee opiaattinuokuissa, kun nukahdan ja sit vastaan siihen uneen puhelimen sijasta. Muuten ainoot huomaamani reaktiot oli lihasten rentoutuminen hieman, muttei kuitenkaan sillai, etten olis pystynyt käymään röökillä kämppäni ulko-ovella, joka on eri kerroksessa, kuin makkari.

Teinks jotai väärin, olisko pitänyt ottaa bisse tai pari? Haittaaks 120mg päivittäinen (lääke)käyttö Tai viikottainen n. 250mg viihdekäyttö suun kautta murskattua Oxycontinia jotenkin GABA aineenvaihduntaan.

Lähinnä vaan hatutti toi benzokokeilu, ku tarkoituksena olisi tiputtaa toi lääke- ja viihdekäytön oxytole alas käyttämällä kerran viikossa jotain muuta ainetta ja muutenkin alkamalla tiputtaa sitä vähintään puoleen.

Ja siis Oxyjä en ollut ottanut edellisestä päivästä lähtien, jonka takia oli sit vitulliset kivut ton jälkeen.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Aikamoise kombinaation oot syöny :shock: mä oon sitä mieltä ettei bentsoista edes tule mitään uh-ah-euforioita eikä pärinöitä ja niitä on sillon turha hakea edes suurella määrällä bentsoja. Yleensä ttälläset huumejutut on miielipideasioita mut nyt sä kyllä teit väärin. siis voi vittu mä en jaksa edes selittää enkä tiedä mistä alottaa :doh:
Douppikukko
Karvakuono

Post by Douppikukko »

doof wrote:Aikamoise kombinaation oot syöny :shock: mä oon sitä mieltä ettei bentsoista edes tule mitään uh-ah-euforioita eikä pärinöitä ja niitä on sillon turha hakea edes suurella määrällä bentsoja. Yleensä ttälläset huumejutut on miielipideasioita mut nyt sä kyllä teit väärin. siis voi vittu mä en jaksa edes selittää enkä tiedä mistä alottaa :doh:
Joo taidan jättää noi benzot ihan suoraan välistä. Ilman toleja 20mg oksikodoniakin pärisi ihan tehokkaasti ja 30-40mg antoi kunnon nuokut. Nyt sit toi järkky tole oxynuokkuihin (250mg) vaan vituttaa, mut johtuu siitä, etä tosiaan päivittäin 120 mg kahessa osassa menee ihan lekurin määräämänä. Jumalauta tohon menis rahaa tai olis refloissa vähön silloin sun tällöin, jos ei spteekista saisi.

Ja olen täysin varma, että esm ei olis kannattanut kombottaa noita tohon tyyliin, mutt isot pojat kerto :doh:

Mites sit oksikodonin kombottaminen joidenkin noitten kanssa? Alprazolaamin kanssa olen kokeillut, mutta se vei sen pirtäen hyperaktiivisen vaiheen pois.

Mutta kiitokset vastauksesta ja tyhmää saa ja pitää valistaakin :) Eli jos joku fiksumpi ratkaisu noiden käyttöön olis mahdollista, niin kerro jos jaksat, sillä noita jäi aikamoinen satsi vielä.

Flunitrazepam ja alprazolam on ainoot mistä olen euforisoivaa fiilistä saanut, mutta ensimmäistä ei saa Suomesta, enkä tullin puhuttelun jälkeen kehtaa tilata. Sit taas lekuri vaihto normi Xanorit depotteihin, koska käytäntö :down:

Ei kyll enää inspaa asua tääl puoliksi keskellä metsää.

Nyt sit otin pelkästään 120mg Tenoxia 00 aikoihin ja fiilikset on paremmat, en sit tiedä johtuuko placebosta, hyvästä musasta vaiko siitä, että otin ilta Oxycontinit (60mg, kokonaisina tosin, niin pääsee sängystö ylöskin aamulla.