Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Personaes
OD

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Personaes »

Mitä muuten veikkaatte. Jos otan bentsoja ja tunti siitä kun oon ottanut annan seulan niin näkyykö ne jo virtsassa?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Opiaate

Post by Opiaate »

Personaes wrote:Mitä muuten veikkaatte. Jos otan bentsoja ja tunti siitä kun oon ottanut annan seulan niin näkyykö ne jo virtsassa?

Varmaan riippuu bentsoista ja niiden puoliintumisajoista. Voisin kuvitella esim.nopeiden xanorien näkyvän suht nopeasti kusiseulassa.

Tässä ote alpratsolaamin wikipediasivusta:
"Sen huippupitoisuus veriplasmassa saavutetaan noin 1–2 tunnissa. "
En sitten tiedä onko tolla käytännössä tekemistä sen kanssa et miten nopeasti just vaikka xanorin metaboliitit tai muut etenevät virtsaan.
savo
Psykonautti

Post by savo »

En saa kuvaa laitettuu mut, lipusa lukee:

Ensimmäinen kirjain on sellainen pillunmuotoinen ja sen jälkeen lukee ea3nenam ja sit 2,5mr
Tuo kolmonen tuolla välissä ei oo niin iso eli sekin on jokin kirjain.

Valaiskaa vähän idioottia
No one lives forever
Opiaate

Post by Opiaate »

savo wrote:En saa kuvaa laitettuu mut, lipusa lukee:

Ensimmäinen kirjain on sellainen pillunmuotoinen ja sen jälkeen lukee ea3nenam ja sit 2,5mr
Tuo kolmonen tuolla välissä ei oo niin iso eli sekin on jokin kirjain.

Valaiskaa vähän idioottia

Oletan että haluut saada jonkun nappulan tunnistetuksi?
En tolla kirjainyhdistemällä saanu ainakaa mitään tietoi googlesta. Villi heitto, voisko siinö lukee venäläisillä kirjaimilla 'phenazepam 2.5mg'

EDIT: I was corrrrrect! 8)
Ei tarvinnu kun hakea "phenazepam in russia" ja tärppäs.
Eli fenatsepaamiahan se, eikun ääntä kohti. Pari voi päälle juoda, mut varovasti. Mulla lähti aikoinaan tramaleista ja kahdesta (2) tommosesta muisti pariks päiväks. Luulin olevani suht selvänä, mut sit ton kuosin jälkeen tajusin etten muista mistään vittuakaan. Olin käyny kuulemma koulussakin normaalisti enkä kai ollut? sekoillut siellä mitään. Tosiaan siis pitkä puoliintumisaika noissa.
taija123

Post by taija123 »

Pientä pohdiskelua. Bentsoja syönyt sen muutaman vuoden mutta nyt välillä vähän viihteilyä (ihan ilman alkoholia tietysti).
Käytössä Alprox 1mg tai Xanor 1mg. Kuinka "ok" näitä on syödä esim 5-7 pvää joka päivä annostuksilla 4-7kpl? Eli siis tuleeko haittavaikutuksia jonkinlaisia? Ja tarkoitan että siis esim. kerran kuukaudessa tuolla tavalla. Ei joka päivä vuoden ajan.
Juujuu ohjeiden mukaan niitä kuuluu nauttia tiedänhän minä.

Bentsoista, tai näistä juurikin, olen huomannut kun isomman määrän otan niin piristää lähinnä. Helpompi herätäkin seuraavana päivänä. Eli ei koomaannu.
Minulla myös aika korkeat toleranssit melkein mihin tahansa "kolmio"lääkkeeseen. Ihan luontaisesti korkeat toleranssit, jos se on mahdollista. Ensimmäisillä kerroillakaan ei minulla bentsojen perus väsytysvaikutuksia ole tullut, tms. Myöskään muihin lääkkeisiin en reagoi samoilla annoksilla kuin normaalisti ihmiset, en ole koskaan reagoinut. Tämän takia perusunilääkkeet eivät minulle ole koskaan toimineet (kun univikeuksista kärsin). Tiedä sitä sitten.Tiedä sitä sitten.
savo
Psykonautti

Post by savo »

Naukkaillu noita parhaillaa 5kpl per päivä, nyt otin lyricaa 1000millii ja kaks noita nappuloita nii alkaa sormet syyhyymää ja kävely sakkaa :D Yksiltään kun noita ottaa nii ei huomaa edes vaikutusta, noita on jonkii verran varastossa että kai sitä kahen viikon päästä heräää todellisuuteensilleen hölmösti .

Täytyy varmaan jättää otamatta ku omatkii bentsot on jo ihan tarpeeks vahvoja.
No one lives forever
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kauan pitää olla ilman että tolet ja kesto tolet nollaantuu. Otan tyyliin 2-3krt kuussa bentsoja mutta silti tuntuu että toleranssi vaan kasvaa kun vakio annos ei enää sanokkaan juuri mitään.
-Edgar Allan Poe
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Personaes wrote:Kauan pitää olla ilman että tolet ja kesto tolet nollaantuu. Otan tyyliin 2-3krt kuussa bentsoja mutta silti tuntuu että toleranssi vaan kasvaa kun vakio annos ei enää sanokkaan juuri mitään.
Kai se on yksilöllistä, mutta ainakin omalla kohdalla voin sanoo et kun sain viime syksynä (2014) vihdoin 12vuoden bentsoputken nolliin ja kärsin reflat (puolivuotta) niin reilun 6kk täysin bentsotta olon jälkeen milli alpratsolaamia pärähti jo mielestäni sillä tavalla kun joskus vuonna miekka ja kivi eli tuntu kyllä aivan nollatoleilta. Oikeastaan muita bentsoja en oo vielä koittanut kun alpratsolaamia muutamia kertoja. Täs nyt buprevierotus ihan lopussa ja bentsot (klonatsepaami) kyl tulee varmasti otettua avuks, muttei vielä kun ilmankin on juuri pärjänny, mut alkaa nää päivät oleen aika helvettiä selvinpäin et.. mut ihan tarkotuksella välttelen vielä, uutta koukkua en meinaa hommata.
taudis
Lepakko

Post by taudis »

Paras bentso ois varmaan kyl imo se rehellinen diapam. Sit rivatrillit. Muut ei oikeen toimi sillon ja niinkuin niiden pitäs. Tai sit, joku dormicum? Mikä saatana niistä niin kalliita tekee? Sellanen 7,5 mg dorca vastaa imo jotain max 2,5-5 mg pamia. Niitä on kai tosi vähän saatavilla, mut niin on muitakin bentsoja? Sitäkövarten jengi (lähinnä IV-porukka) niistä maksaa vankilahintoja ihan siivilissäkin, että pääsevät nopeesti väsättyä ja rätkittyä. Kai niitä muitakin liuottimia kuin vesi on saatavilla mihin midatsolaami liukenis?

Eilen pääs kuitenkin itselle jotenkin tapahtumaan ne klassiset. Syön bentsoja jonkun levyn ehkäpä 4-6 kertaa vuodessa joten toleranssia ei luonnollisesti ole. Sitten sain käsiini 15 kpl ulkomaalaisia 1 mg:n IR xanoreita, ja otin eka kaks. Olin vähän pettyny kun huomasin ettei juuri mitään havaittavaa muutosta oloissa tyyliin tunnin kuluessa. Keitin kahvit ja heitin toiset kaks milliä mukaan. Taisi väsätä jotkut pienet savut. Sit tein pahan virheen, kun kaupassa sattu silmään tollanen vedet kielelle saava huurteisen kylmä iso tumma olut jonka sitten menin ja ostin :doh:
Pyörin sitten (en yhtään tiedä missäpäin) Helsinkiä, join oluttani ja keräilin tyjiä pulloja veskaani, mitä nyt yleensäkin harrastan lisätulojen takia. Sitten jossain joku herttainen vanhempi rouvasnainen tuli kehumaan kuinka suloista ja suoraselkäisen hienoa on nähdä muitakin kuin 'puliukkoja' keräämässä pulloja pois kadulta pyörimästä, ja löi mulle 5 euron setelin kouraan. Kiittelin nöyrän hölmistyneenä ja jatkoin matkaani.

Loppuillasta muistikuvia ei juuri ole, muutakuin olin vielä uudemman kerran kaupassa ja myyjä kieltäytyi myymästä 2 olutta koska "toi sun kävely näytti vähän sellaselta että ootte melkoisen päihtynyt". No, ihan smuutisti lähdin siitä ostarin toiselle puolella hakemaan ne "parit". Sit viel loppuillasta olin vissiin lupia kyselemättä juonu yhen mun kämppiksenki bissen. No sen voi aina korvata. Mitä ilmeisimmin sitten nähnyt ruususenunia jostain iltaseitsemästä aamuun asti. Ihan hyvä vaan, ettei tule tehtyä mitään tyhmää. Vaikkei mulla ikinä edes takavuosien jonnesegigsissä oo mitään rankkaa sekoilua päässy tapahtumaan holi+ryyni-komboissa, niin kannattaa se caution pitää aina mukana, tai huomattavasti parempivaihtoehto ois jättää ne bentsot ja holit ihan kokonaan erilleen toisistaan.

edittiä: Oon myöskin hankkinut jostain yhden savukkeen, mitä en sitten polttanutkaan savujeni kanssa eilen. En siis tavallisesti tupakoi, mutta nautin nikotiinipärinöistä noin kerran kuussa kannabikseni joukussa. No, onpahan nyt sitten aamuhatseille vähän lisäpotkua. Myös eilen ostani paketti RAWja ja sekä uskollinen Colttini on täysin teillä tietämättömillä, vaikka muistan niitäkin vielä illalla kotona räpälleeni :(

EDIT: HAHAHAHA, löysin äsken mysteerisesti kadonneet RAWit natikan päältä :D jotenkin ne oli kastunut ja päädyin sit siihen tulokseen että kyllä siinä ne kuivuu ja lopputuloshan oli tietenkin se, että iskemätön, kotimaisesta alan liikkesstä riistohinnalla 2,00 € (:OOOO !?!? ostamani savukepapaperit olivat täysin käyttäkelvottomia :(

Hitto, tilaan mieluummin kyllä ulkomailta enemmän kerralla, mut sit pitää venaa nii kaua :(
Come up with your own damn quotes.
Personaes
OD

Post by Personaes »

taudis wrote: Sellanen 7,5 mg dorca vastaa imo jotain max 2,5-5 mg pamia
No ei kyllä todellakaan vastaa. Olisko niin että 15mg dormicum hihaan vastaa ehkä 5-10 10mg pamia.

Hihaan ne on kyllä kovankin hinnan arvoisia, mutta syötynä ei todellakaan. 5egee voisin vielä maksaa 15mg dormareista mutta en enempää.

Yhteen aikaan oli sellaisia espanjalaisia dormidimejä, joissa oli 25mg midatsolaamia, maksoi 10e/kpl.
-Edgar Allan Poe
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Dormicumit on kyllä omasta mielestä aivan yliarvostettu bentso ja en oo koskaan käsittänyt hintoja joita monet niistä maksaa "kadulla". IV:na edes ei mikään erikoinen (ja muuten noi toimii kuumaan veteen liotettuina, (murskaa ja sekottelee kokonaan veden joukkoon) ja naamariin niin toimii 5min sisään juomisesta). Aikoinaan noita paketin testailin ittekseni ja myin loput kovaan hintaan, silloin kun vielä reseptiväärennökset oli helvetin helppoa leikkiä ;).

Toikin et yks 15mg vastais 5-10kpl 10mg pamia? hmm, noh sekin subjektiivista, ite sanoisin 20-25mg jos pamikin iskettäis iv/im.
Personaes
OD

Post by Personaes »

kirkas wrote: Toikin et yks 15mg vastais 5-10kpl 10mg pamia? hmm, noh sekin subjektiivista, ite sanoisin 20-25mg jos pamikin iskettäis iv/im.
Nimenomaan tarkoitan että dormari IV ja pamit oraalisesti.
Dormicumit on kyllä omasta mielestä aivan yliarvostettu bentso
Noh, miten sen nyt ottaa. Kyllä se sedaatio ja mielihyvä on dormareilla ihan omaa luokkaansa, jos ottaa I.V ja vertaa muihin bentsoihin jotka otetaan oraalisesti.

Pami ampullit on kyllä nekin ihan kivoja, mutta kyllä dormarit vie voiton kaikista jos etsitään viihdepotentiaalia.

Sitten ihan jos puhutaan ahdistuksen poistosta tai paniikki häiriöstä niin onhan jotkut rivat ja xanorit aika ykkösiä siihen, dormareilla niin lyhyt se vaikutusaika että niitä sais olla koko ajan rätkimässä päivän mittaan.

Makuasioita kyllä lopulta kaikki nämä bentsojen vertailut.
-Edgar Allan Poe
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Tuossa kun oli puhetta, kuinka paljon midatsolaamia (IV) vastaa diatsepaamia (PO), niin tämä laskuri antaa tulokseksi, että 1mg midatsolaamia (IV) = 2,5-5mg diatsepaamia (PO), 7,5mg olisi siis 19-38mg ja 15mg olisi 38-76mg.

Oraalisesti taas midatsolaamin hyötyosuus on vain noin 40 %, joten silloin nuo vastaavuusluvut saa jakaa 2,5:llä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Personaes
OD

Post by Personaes »

Eli oli ne mun randomilla heitetyt, kokemukseen perustuvat arviot aika lähellä kuitenkin.
-Edgar Allan Poe
taudis
Lepakko

Post by taudis »

Personaes wrote: Makuasioita kyllä lopulta kaikki nämä bentsojen vertailut.
Tätä vähän hainkin takaa. Ja päteehän tää oikeestaan kaikkiin douppeihin, tai siis se subjektiivinen kokemus. En kyl tosiaan oo midatsolaamia IVnä ottanut, mutta 15 mg syötynä tai tyyliin kielen alta lioteltuna ei meitsin kokemuksien perusteella tee mitään. En kyllä muutenkaan bentsoja koe viihteellisinä, mutta jos noista 15 mg dormareista röyhkeimmät pyytää jotain 7-15 e kipale (15!?), eikä yks kpl toimita sitä mitä vaikka milli rivaa ni huhuh.
Come up with your own damn quotes.
XanTemNoct

Post by XanTemNoct »

Jos tenoxit ovat joskus olleet TOSI viihtellisiä niin palautuuko se viihtellisyys koskaan takaisin? Parhaat bentso-olot ja jaksoi valvoa väsymättä 2vrk koko ajan vauhti päällä ja 30kpl purkki kesti pari viikkoa. Nykyään sama kun söisi koko purkin niin ei tunnu yhtään missään.
ferraari
Karvakuono

Post by ferraari »

XanTemNoct wrote:Jos tenoxit ovat joskus olleet TOSI viihtellisiä niin palautuuko se viihtellisyys koskaan takaisin? Parhaat bentso-olot ja jaksoi valvoa väsymättä 2vrk koko ajan vauhti päällä ja 30kpl purkki kesti pari viikkoa. Nykyään sama kun söisi koko purkin niin ei tunnu yhtään missään.
Kyllä munki mielestä todella hyvä bentso. Rentouttava. Itekki joskus tennareista saanut parhaat bentsokokemukset. Vie kyllä muistin. Nykyään ei tuu mitään tohinoita ja sähläämistä vaan muisti lähtee :roll: mutta ei mulla se vihteellisyys täysin yhtä jännä ole kuin ennen, mutta kyllä noista irti saa! Jotku haukku tennareita niin mun mielestä sellaset tuskin on edes tenoxia syönyt. Kyllähän tätä paljon alkoholistit joskus sai, senkö takia meni Tenoxilta maine? Top 3 bentsoihlin menee että heilahtaa! :twisted:

Mulla ollu aikoinaan itellä 6mg xanor Depottina,elikkäs muttereita sain. Lekuri oli tuuppimassa näitä mulle takas mutta joku järki kielti sen päässä kun pääsin kerran nistä irti (vankilassa) . Viekkaita kesti yli puolivuotta, eikä ollut oikeen ihmismäinen olo. Nykyään kymppipamit hoitaa mun bentsot tarpeet kolmesti päivässä lyricalla buustannu :twisted:
LEGALIZE IT
Personaes
OD

Post by Personaes »

Pakko hehkuttaa bromazepamia. Todella hyvä bentso. Yhteen aikaan näitä sain aina virosta. Vähänkuin rivan ja diapamin välimuoto. Ei tarvinnut paljoa ottaa kun tuli super rentoutukset jo päälle.

Mun bentso suosikki lista.

1.Rivatril(Dormicum/midatsolaami jos puhutaan viihdekäytöstä).
2.Bromazepaami
3.Xanor
4.Diapam
5.Tenox
-Edgar Allan Poe
Opiaate

Post by Opiaate »

Lopettelen bupren käyttöä. Annoksia pienentäny radikaalisti. Nyt on menny n.0.5mg per päivä. Apuna toimii Xanor 1 ja 2mg depotit. Kyllä nää on jees. Ei tuu sitä telaketju "rushia" mutta niin mukavan pitkövaikutteisia että pitää olot koko päivän poissa. Tykkään ♡
Personaes
OD

Post by Personaes »

Jos otan kolme rivaa(2mg) kerta annoksena niin kauankohan about näkyy seulassa? Riva ei taida näkyä lähellekkään yhtä kauan kuin esim diapam. Entäs oksatsepaami, onko pitkään näkyvä?
-Edgar Allan Poe
savo
Psykonautti

Post by savo »

Oksatsepaami näkyy mieletäni suht vähän aikaa, noita kun aloittelin joskus sata vuotta sitten syömään nii oisko viitisen päivää näkyny. Annoksena oli jtn 5-10kpl 15milligrammasia jotka otin yhden päivän aikana, en muista tarkkaan kun on niin pitkä aika :/

Tämä siis kymppi seulassa.
No one lives forever
Personaes
OD

Post by Personaes »

Entäs riva. Kauan näkyy?
-Edgar Allan Poe
Eremocitrus
Tuppisuu

Post by Eremocitrus »

En saa bentsoista kummoista euforiaa. Saan onneks kaverilta säännöllisesti poistettua pameja, jotka auttaa siihen jatkuvaan pinnan alla olevaan ahdistukseen. Lääkkeeksihän noi on tarkoitettu. Välillä on tietysti mukava ottaa enempi ja kattoo mitä tapahtuu. :D
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Eremocitrus wrote:En saa bentsoista kummoista euforiaa. Saan onneks kaverilta säännöllisesti poistettua pameja, jotka auttaa siihen jatkuvaan pinnan alla olevaan ahdistukseen. Lääkkeeksihän noi on tarkoitettu. Välillä on tietysti mukava ottaa enempi ja kattoo mitä tapahtuu. :D
ainaki mulla jusr toi on se euforine juttu
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kertokaas joku noista bentso blottereista. Onko niissä ihan oikeesti sen verran vaikuttavaa ainetta kuin sanotaan? Kertokaas mulle pieni tiivistelmä noista blottereiden käytöstä.
-Edgar Allan Poe
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Xanorilappunen ainaki maistu vitun pahalle eli sille itselleen, imeskelin ja pureskelin suussa ja makua tuntu riittävän vielä vitun pitkään.
Toimi ehkä yhtä nopeasti ku telari pureskeltuna. 1,75mg piti olla vahvuus mut kyl tuo oli parempi kuin kakkosen nopea x omasta mielestä. Tässä omat kokemukseni, suositan äkillisiin ahdistuksiin yms sekä laskuihin. 8)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Onko täällä moni vetänyt pami ampulleja? Ne on aika nannaa, yksi sellainen 10mg ampulli vastaa about 50mg oraalisesti otettuja ja tuntuu vielä vahvemmalta kun se olo tulee parissa sekunnissa.

Hitto kun sais vielä virosta kuskata niitä nappeja tänne. Dormareita, Bromazepameja, rivotrilia, pami ampulleja, subuja jne. jne...
-Edgar Allan Poe
XanTemNoct

Post by XanTemNoct »

NatiHero wrote:
Eremocitrus wrote:En saa bentsoista kummoista euforiaa. Saan onneks kaverilta säännöllisesti poistettua pameja, jotka auttaa siihen jatkuvaan pinnan alla olevaan ahdistukseen. Lääkkeeksihän noi on tarkoitettu. Välillä on tietysti mukava ottaa enempi ja kattoo mitä tapahtuu. :D
ainaki mulla jusr toi on se euforine juttu
se on siihen asti viihteellistä, en tosiankaan itse sanoisi euforiseksi, kunnes toleranssi nousee eikä lääke tunnu missään.
Xanoriin ei onneksi nouse lääkinnälliseen vaikutukseen toleranssi.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

XanTemNoct wrote: Xanoriin ei onneksi nouse lääkinnälliseen vaikutukseen toleranssi.
Lähdettä tälle asialle?
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

magiclymagical wrote:
XanTemNoct wrote: Xanoriin ei onneksi nouse lääkinnälliseen vaikutukseen toleranssi.
Lähdettä tälle asialle?
Hatson Stetson - Huumetieto, s.69; Mutupublishing 1969.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun