Joo kyl.doof wrote: Arpapeliä toi annostelu!
Tai ainakin, kun ettii sopivan kokoista annosta.
Ite aikoinaan, kun fikti mulla oli niin yleensä se dose oli 70mg. Jos se ei toiminut nosti 100mg. Jos tuo ei sano mitään niin on totaalisen paskaa piriä jo. 70-90 mg on sellainen sopiva dose yleisimmiten mulle. Mulla on kyl pieni toleranssi ja monesti tykkään, etten ota kauheen isoa lainia kerralla, vain redosetan nopeesti jos tuntuu siltä. Se redosettaminen liian nopeesti on se mikä pistää aina jumiin.
Nykyään saatan ottaa toisaalta pienempiä doseja. Varsinkin kymmenien redosejen jälkeen loppuillasta huomaan vetäväni enemmän sellaisia homeopaattisia laineja joissa varmaan toimii placebo yhtä hyvin kuin se douppi.
Tos just itellä oli sellaista settiä, että aluksi toimi kuin unelma, mut sit kun sitä ryki toista päivää niin huomas, että ei oikein tullut sellaisia nenäkipua suurempaa tunnetta nopeesti. Jotenkin aivot kumminkin hiljeni siitä, kun ne huutaa LISÄÄÄ! Siitä vain enemmän olo tasaantui aina ja sit jaksoi joko puuhastella jonkun kanssa tai hetken rentoutua. Siinä kohtaa vaihdoin lainien koot tooooosi pieniin. Ihan joku 30 mg riitti aina tasuriin ja piti mielen tyytyväisenä ja olo oli kevyt aina iltaisin. Hampaat puri yhteen ja hereillä jaksoi olla.
Sit jos joskus eteen iskee joku sitä "hyvää" piriä. Siis sitä piriä mitä kaikki etsii, mut harva löytää. Niin silloin kandee ihan suosiolla lähtee pienillä doseilla, kun saattaa yllättää varsinkin sellaisen joka ei niin usein sitä vauhtia ota. Mut yleensä myyjät kyllä tekee sen selväksi jos se piri on sitä OIKEESTI VITUN HYVÄÄ. Esim isolla hinnalla
Sit monesti tos pirin annostelussa vielä toleranssien vaihtelu hankaloittaa sen sweet spotin löytöä. Jos vetää pari päivää putkeen niin ne annokset on aika isoja siinä putken lopussa. Taas jos sen jälkeen pitää pari päivää taukoa ja laittaa sellaisen dosen, kuin viimeksi niin salee tulee huono olo tai tipahtaa. Mut monesti kyl huomannut, että silloin, kun putki alkaa venyyn. Niin sitä aika turhaa etsii niitä hyviä nousuja, silloin on rahan säästön ym kannalta parempi vedellä sellaisia kevyitä laineja ainakin itestä. Harvoin tähän kumminkaan ite pystyn, vain huomaan nokittavani kokoajan enemmän ja enemmän...
Nytkin nenä vain huutaa armoo...