Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Dexma
Moderator

Re: Amfetamiini topic.

Post by Dexma »

doof wrote: Arpapeliä toi annostelu!
Joo kyl.

Tai ainakin, kun ettii sopivan kokoista annosta.

Ite aikoinaan, kun fikti mulla oli niin yleensä se dose oli 70mg. Jos se ei toiminut nosti 100mg. Jos tuo ei sano mitään niin on totaalisen paskaa piriä jo. 70-90 mg on sellainen sopiva dose yleisimmiten mulle. Mulla on kyl pieni toleranssi ja monesti tykkään, etten ota kauheen isoa lainia kerralla, vain redosetan nopeesti jos tuntuu siltä. Se redosettaminen liian nopeesti on se mikä pistää aina jumiin.

Nykyään saatan ottaa toisaalta pienempiä doseja. Varsinkin kymmenien redosejen jälkeen loppuillasta huomaan vetäväni enemmän sellaisia homeopaattisia laineja joissa varmaan toimii placebo yhtä hyvin kuin se douppi.

Tos just itellä oli sellaista settiä, että aluksi toimi kuin unelma, mut sit kun sitä ryki toista päivää niin huomas, että ei oikein tullut sellaisia nenäkipua suurempaa tunnetta nopeesti. Jotenkin aivot kumminkin hiljeni siitä, kun ne huutaa LISÄÄÄ! Siitä vain enemmän olo tasaantui aina ja sit jaksoi joko puuhastella jonkun kanssa tai hetken rentoutua. Siinä kohtaa vaihdoin lainien koot tooooosi pieniin. Ihan joku 30 mg riitti aina tasuriin ja piti mielen tyytyväisenä ja olo oli kevyt aina iltaisin. Hampaat puri yhteen ja hereillä jaksoi olla. :D

Sit jos joskus eteen iskee joku sitä "hyvää" piriä. Siis sitä piriä mitä kaikki etsii, mut harva löytää. Niin silloin kandee ihan suosiolla lähtee pienillä doseilla, kun saattaa yllättää varsinkin sellaisen joka ei niin usein sitä vauhtia ota. Mut yleensä myyjät kyllä tekee sen selväksi jos se piri on sitä OIKEESTI VITUN HYVÄÄ. Esim isolla hinnalla :D

Sit monesti tos pirin annostelussa vielä toleranssien vaihtelu hankaloittaa sen sweet spotin löytöä. Jos vetää pari päivää putkeen niin ne annokset on aika isoja siinä putken lopussa. Taas jos sen jälkeen pitää pari päivää taukoa ja laittaa sellaisen dosen, kuin viimeksi niin salee tulee huono olo tai tipahtaa. Mut monesti kyl huomannut, että silloin, kun putki alkaa venyyn. Niin sitä aika turhaa etsii niitä hyviä nousuja, silloin on rahan säästön ym kannalta parempi vedellä sellaisia kevyitä laineja ainakin itestä. Harvoin tähän kumminkaan ite pystyn, vain huomaan nokittavani kokoajan enemmän ja enemmän...

Nytkin nenä vain huutaa armoo... :D
Shitface
Lepakko

Post by Shitface »

Personaes wrote:Ihan mielenkiinnosta, tuleeko teille tytöillä amfetamiinista libidon toiminnan voimistumista, eli alkaako amfe panettamaan näin suoraan sanottuna?
Kyllä vain! Ei nyt ihan joka kerta, mutta jos vähänkin alkaa jotain seksuaalissävytteisiä toimintoja harrastamaan niin voi juku. Saattaa myös valahtaa pöksyt märiksi ihan out of fucking nowhere ja sillon se on menoa se, varmaan ikinä ollut niin kovia panetuksia päällä kuin joskus pöhinäpäissään.
Ganjasaurus wrote:Onko mitään ideaa yksin himas ottaa piriä? Nopeita vastauksia kiitos :foil:
Mikäs siinä, on se ihan mukavaa. Joskus syksyllä tuli välillä vedeltyä itsekseen himassa piriä, nyt tosin en oo pitkään aikaan niin tehnyt kun pyrin päihteilyni pitämään lähinnä sosiaalisena hauskanpitona ja jättämään moiset muutenkin suurimmaksi osaksi niin sanotusti juhlimiseen.
"Ei tää rikollisenkaan elämä saatana mitään ruusuilla tanssimista ole!"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Toi seksi on itellä vähän sellainen, että en välttämättä innostu siitä niin ajatuksena. Silti on sellainen orgasmin tarve kokoajan, mut ajatus panemisesta on sellainen: "äääh liian raskasta touhuu", mut sit kun vähän pääsee koskeen paljasta pintaa. Nuolaisee rintaa ja laittaa käden sen päälle niin sit syttyy ihan uudestaan ja alkaa innostuun niin, että yhtäkkiä ei pystyis lopettaan. Sydän pumppaa satasta ja tuntuu älyttömän euforiselta. Tähän kun vielä lisää jonkun bentson, ettei siinä sängyssä kieriskelystä syke nouse liian kovaksi niin aaah oujee!
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

Yritin jo aiemmin kysyy mut oon kelannu et miltä näyttää 100%puhdas piri? Onks se tahnaa vai sellast kivee vai häh? Puhdasta metaa oon saanu kerran tai ainaki tosi lähelle putsia, sellasta pikkukidettä oli ja ku dippasin ihan kevyesti pikkurillin pään siihen ja nuolasin ni päris nii et tuntu et tukka lähtee päästä :D mut ihan amfetamiini mitä oon saanu ei kyl ikinä oo läheskää puhasta ollu ikinä. Mut korkeetasosimmat mitä oon saanu on sellast jämäkähköä tahnaa. Mut nii et millasta sit se ihan puhdas on? :)
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Lueskeleppa nyt amfe ja meta topikit läpi ennen ku huutelet putsista mitään, jookos? Mua alkaa ahdistaa taas kovasti nuoruus ja ymmärtämättömyys. Etsi-toiminnollakin saat vastauksia helposti. Kyselet taas asioita jotka on käyty läpi moneen kertaan. :roll:

Puhdas amfe suolamuodossaan on kiinteää ja valkoista. Et ole etkä tule sellaista kohtaamaan ellet opettele itse tekemään ja putsailemaan sitä.

Amfeista joita olet koskaan kolunnut läpi ei jäisi juuri mitään jäljelle putsausoperaatioiden jälkeen, jos pyrkisit lähelle sataa. Vain laboratoriossa on lähinnä mahdollista valmistaa tätäkin.

Kiteytettynä: Aina pitää ensin valmistaa ja sitten taidolla putsata epäpuhtauksista jotta se edes lähentelee sataa. Siinä menettää osan aineesta prosessissa kuitenkin, joten putsaukseen ei useinkaan käytetä enää aikaa ja vaivaa. (Ellei ole lääketehdas kyseessä.)

Mutta älä luota suoraan mun kertomaani, vaan tutustu aiheeseen ja etsi sitä tietoa. Sivistämällä itseään aineista joita käyttää, voi välttää monta ongelmaa. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joo siis noista prosenteista puhuminen myyjillä niin on aika haku ammuntaa aina.

Yleensä kantsii mittailla se laatu sillä, että kuinka paljon sitä tarttee ottaa tai kuinka paljon sitä menee illassa ym.

Tässäkin tietenkin vaikuttaa paljon se, että onko mitkä jatkeet ja mitkä amfet. Eli raseemisessa amfessa levon ja dextron määrä. Onks metaa laitettu lisää. Näistä tulevat olotilatkin on erilaisia ja jotkut vannoo myös noiden jatkeaineiden vaikutukseen, että tietyillä jatkeilla toimis nopeempaa, tietyillä lähtee hitaammin toimiin. En tiiä. Sen oon monesti huomannut, että eri satsit saattaa vaikuttaa hyvinkin erilaisesti. Toiset nousee nopeesti ja toiset tuntuu nousevan vaiheittain. Osasta tulee laskut sillai jyrkkänä pudotuksena toisista taas tuntuu, että se olotilan loppuminen tapahtuu niin hienovaraisesti ja pitkään ettei tuu oikein laskuja.

Puhtaana jos jotain on niin huonolla tolella varustetulle ihmiselle 10-30 mg annokset nenään sanoo jo aika paljon. Jos joku sanoo "putsia" niin sit nykyään ajattelen, että kyseessä on vähän jatkettu satsi joka toimii pienillä annoksilla ja yleensä se on hankittu netistä tai sitten joltain myyntiportaan yläpuolelta olevalta jengiltä.
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

Kallio wrote:^Lueskeleppa nyt amfe ja meta topikit läpi ennen ku huutelet putsista mitään, jookos? Mua alkaa ahdistaa taas kovasti nuoruus ja ymmärtämättömyys. Etsi-toiminnollakin saat vastauksia helposti. Kyselet taas asioita jotka on käyty läpi moneen kertaan. :roll:

Puhdas amfe suolamuodossaan on kiinteää ja valkoista. Et ole etkä tule sellaista kohtaamaan ellet opettele itse tekemään ja putsailemaan sitä.

Amfeista joita olet koskaan kolunnut läpi ei jäisi juuri mitään jäljelle putsausoperaatioiden jälkeen, jos pyrkisit lähelle sataa. Vain laboratoriossa on lähinnä mahdollista valmistaa tätäkin.

Kiteytettynä: Aina pitää ensin valmistaa ja sitten taidolla putsata epäpuhtauksista jotta se edes lähentelee sataa. Siinä menettää osan aineesta prosessissa kuitenkin, joten putsaukseen ei useinkaan käytetä enää aikaa ja vaivaa. (Ellei ole lääketehdas kyseessä.)

Mutta älä luota suoraan mun kertomaani, vaan tutustu aiheeseen ja etsi sitä tietoa. Sivistämällä itseään aineista joita käyttää, voi välttää monta ongelmaa. :)
no siis hakuammuntaa nää munki arviot oli mutta ajattelin vain että jotain tosi hyvää oli kun näytti samalta mitä on jotai kuvia nähny metakiteist ja nii pieni määrä toimi haha :D ja on tää koko ketju plarailtu läpi ja muualtaki lueskeltu mut en vaasit osaa ehkä ettii tietoo kuen oo toho vastausta saanu et miltä puhas amfetamiininäyttää :D ja mua henk koht vähä ärsyttää ku nuoret ei tiiä mitään mut sit ku asioista yrittää kysellä ni sit siitä suututaan. Oon vaa todennu et papremmin saa selkoa ku kyselee ihmisiltä koska jos netistä plarailee ni luotettavin tieto on usein englanniks ja jos jotai kemiallisiibtermei mitä ei suomekskaa ymmärrä ni ei siit pikee selkoa saa kunnol :D mutjoo okei pitäs osaa käyttää hakua paremmi
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Jos sä et oo trolli, sä et sit vaan osaa. Opettele. :roll:

Justiinhan mä myös sulle kerroin, joten ei sulla ole suurta ongelmaa kait sen ulkonäön puolesta ole? esim. Petri6 myös kertoi ihan tossa amfe-topiikissa aikonaan aiheesta.

Jos sä etsit erilaista vastausta sun täytyy oppia ilmaisemaan itseäsi selkeämmin että sua voi ymmärtää. (Toi sun kysymys on melkeen sama kuin kysysit miltä puu näyttää.)

Sen pitäisi myös olla sulle ihan sama miltä se näyttää kun et sä erottaisi kuitenkaan sitä näöltä muista valkoisista/vaaleista jauheista, jos se olisi jauhettua. Vai mitä?

Ymmärräthän että se ulkonäkö jauheilla riippuu monesta tekijästä? Kokeile hakua puhdas*

p.s. En mä ole suuttunut. Mä luulen että huomaisit jos olisin. :D Se on toki totta ettet sä tunnu ymmärtävän vaikka kerron, joten mistä sä siis ärsyynnyt? Miten itse vastaisit jos taas joku kyselee vähän tyhmiä ja moneen kertaan läpikäytyjä asioita? :D
Last edited by Huiko on Fri 03 Apr 2015, 19:39, edited 1 time in total.
Reason: Vastasin editillä edittiin. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

Kallio wrote:Jos sä et oo trolli, sä et sit vaan osaa. Opettele. :roll:

Justiinhan mä myös sulle kerroin, joten ei sulla ole suurta ongelmaa kait sen ulkonäön puolesta ole? esim. Petri6 myös kertoi ihan tossa amfe-topiikissa aikonaan aiheesta.

Jos sä etsit erilaista vastausta sun täytyy oppia ilmaisemaan itseäsi selkeämmin että sua voi ymmärtää. (Toi sun kysymys on melkeen sama kuin kysysit miltä puu näyttää.)

Sen pitäisi myös olla sulle ihan sama miltä se näyttää kun et sä erottaisi kuitenkaan sitä näöltä muista valkoisista/vaaleista jauheista, jos se olisi jauhettua. Vai mitä?

Ymmärräthän että se ulkonäkö jauheilla riippuu monesta tekijästä? Kokeile hakua puhdas*

p.s. En mä ole suuttunut. Mä luulen että huomaisit jos olisin. :D Se on toki totta ettet sä tunnu ymmärtävän vaikka kerron, joten mistä sä siis ärsyynnyt? Miten itse vastaisit jos taas joku kyselee vähän tyhmiä ja moneen kertaan läpikäytyjä asioita? :D
siiis ärsyynnyin ku luulin että oot vihainen mutta luin noi jutut läpi uudestaan ja tajusin että et olekkaan ni ei sitte mitään :D xD
Personaes
OD

Post by Personaes »

Viime yönä näin unta jossa säädin piriä. Heräsin ennenkun pääsin vedoille(kuten lähes aina). Hitto kun vituttaa, alkanut piri hammasta kolottaa pahasti, mutta en voi vetää kun ei ole varaa menettää kotiannoksia enään. :cry:
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Personaes
OD

Post by Personaes »

Ei jeesus mikä pirin himo, mutta ei voi niin ei voi. Pakko viisastua ja olla nyt kiltisti, ei ole todellakaan varaa menettää tässä välissä kotiannoksia.

Ehkä eri meno, sitkun pääsen lopettamaan korvaushoidon, en koskaan enää ala jarruja kiskomaan mutta sillon tällön pirikuuri vois olla ihan ok...
-Edgar Allan Poe
Näätiäinen
Lepakko

Post by Näätiäinen »

Extemporeporehan toimii saatana!
"Taktisesti narkaten ja huoraten kohti maailmanloppua."
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen
SatanClaus
Tuppisuu

Post by SatanClaus »

Tulipas tänään postissa myyjän mukaan 64% vauhtia. Vaikutuksista päätellen ainakin lähelle osuu prosentit. Tosi vahva ja miellyttävä vaikutus. Eyeballasin noin 0,05-0,1 ja pistin suoneen. Mahtava olo.

edit. On muuten myös pitkävaikutteista. Useamman tunnin kestävä tasainen pöhinä.
edit2. Kyllä se vaan nopeaa hupenee.. ehkä 0,1 enää jäljellä. No tulihan tuota tarjottua muutamalle kaverillekkin, kaikille useammat vedot. Riittoisaa tavaraa siis.

Onneksi sain subua ja xanoreita laskuihin.
I'm killing your brain like a poisonous mushroom
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

NatiHero wrote:Onko ketipinor kuurilla turvallinen ottaa vauhtia? Entä loppuvaiheilla mirtazapiinia unen saamiseen?
Meitsi valvo joku kolme päivää concertoilla ja vauhdilla, tulin kotiin ja vedin ketipinoria 300mg x2 ja mirtazapin 45 x 2 ja olanzapin 10mg x2 et pääsis nukkuun. Tulos oli hengityslama ja sairaalaan. Ei kiva.
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
Näätiäinen
Lepakko

Post by Näätiäinen »

Zoidberg wrote: 300mg x2 ja mirtazapin 45 x 2 ja olanzapin 10mg x2 et pääsis nukkuun. Tulos oli hengityslama ja sairaalaan. Ei kiva.
Kannattaako tollasia cocktaileja vetää unensaantiin? Pelkät ketkutki riittäs. :roll:
"Taktisesti narkaten ja huoraten kohti maailmanloppua."
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen
PsychedelicBear666
Karvakuono

Post by PsychedelicBear666 »

Piri on minulle ollut aina semmoinen ”oma juttu”. Ollut kaksi kertaa koukussa. Ekalla kerralla vedin nokkaan reilu puoli vuotta melkein päivittäin. Pari päivää taisi olla välissä silloin tällöin. 2014 tammikuussa lopetin käytön, mutta keväällä aloitin heittää hihaan.'

Siinä meni sitten alkuvuoteen 2015 asti melkein päivittäin piriä ja kusin asiani aika huolella. Kortin menetin kun ajoin niin sekaisin etten muista koko tapahtumasta. Silloin oli kyllä bentsojakin veressä joita en edes muista ottaneeni. Pirullinen tuo pirikoukku. Päivät kuluivat lähinnä siihen että yritti saada edes yhdet vedot.

Onnistuin kuitenkin lopettamaan käytön kun muutin reilu 500 km päähän kotipaikkakunnastani opiskelemaan. Sen jälkeen olen ketolan vetänyt kun kävin helmikuussa kotipaikkakunnallani. Onhan sitä tehnyt mieli, mutta onneksi ei ole kontakteja täälläpäin.

Enää en kyllä tuota helvettiä haluaisi kokea. Jos ei piriä ollut tarjolla vedin mitä tahansa muuta. Subukoukkukaan ei ollut kaukana, mutta sen sain onneksi lopetettua ajoissa, koska sen tiedän, että opiaateista pidän aivan liikaa ja niihin en ainakaan halua koukuttua.

Nykyään menee oikeastaan aika hyvin. Kuosaan lähinnä lääkkeillä ja alkoholilla. Toki niitäkin menee liikaa, mutta parempaan päin tässä ollaan menossa. :)
Piriin ei todellakaan kannata koukuttua. Todella helvetillistä se ainainen säätäminen ja pygääminen. :(
fastnbulbous
Karvakuono

Post by fastnbulbous »

Todella hämmentävä päihde. Kuuritus on ainoa nauttimismuoto ja silloin moni asiaa suksii Myllylän lailla päin vittua. Silti sen pariin tulee aina palattua, kun mielessä pyörii vain ne positiiviset hetket, jotka todellisuudessa ovat todella pieni osa sitä helvetin puolelle painuvaa kokonaisuutta. Käsittämätöntä, että kropalla ei ole mitään itsesuojeluvaistoa, mitä tämän aineen rykimiseen tulee. Kaikki pitää perkele huolehtia itse! ;) :)
erica
Tuppisuu

Post by erica »

On kyllä taitolaji pitää homma kasassa ton pirin kanssa... Itsellä 20 vuotta takana päihteiden kanssa touhuamista (siis en koko aikaa ole jotain vetänyt, vaan parhaimmillaan ollut vähintään 2-3 vuoden taukoja) ja vaikka lähes kaikkea vastaantullutta on pitänyt päästä kokeilemaan, niin pahiten elämän on pirin kanssa sekoittanu. Nykyään homma toimii pitkän tauon jälkeen niin että satunnaisesti voi ottaa kun siltä tuntuu, mutta mitään monen vuorokauden valvomisia ja sekoiluja ei tule enää harrastettua. Työpaikka ja muuten suht säännöllinen elämä auttaa ainakin tällä hetkellä siinä että on tavallaan pakko pitää homma lapasessa eikä voi lähteä sekoilemaan ihan miten sattuu. Työpaikka jos alta lähtis ja vapaa-aikaa olis liikaa, niin olis kyllä elämä risaista aika pian...

Tiedän paljon ihmisiä joille piri ei kolahda alkuunkaan ja eipä ole sitten ongelmiakaan sen kanssa. Itse kuulun valitettavasti niihin ihmisiin joiden ei olis kannattanu aikoinaan tuohon tavaraan koskeakaan kun siihen kolahti välittömästi sellainen kiintymyssuhde mistä ei varmaan koskaan pääse eroon. Oon kokeillu joskus paikkakunnan vaihdot ja kaveripiirien vaihdot ja aina vaan tuota kavalaa valkeaa jauhetta tulee jossain vastaan... Joku kaveri totes joskus vuosia sitten kun olin kuivilla pitkän aikaa että ei pantteri pääse pilkuistaan ja taitaa ainakin mun kohdalla paikkansa eli kerran kun on mennyt näiden asioiden kanssa pelleilemään niin vaikea on eroon päästä. Onhan tietty poikkeuksiakin ja paljon ihmisiä jotka on pitkänkin käyttöhistorian jälkeen päässy eroon niin piristä kuin muistakin mömmöistä, mutta vaatii kyllä melkoisen motivaation jota ei kyllä itsestä näköjään löydy. :roll:

Vaikka päihteet on paljon elämää sekoittanutkin ja koko touhuun liittyy paljon negatiivisia juttuja, niin en silti oikeestaan kadu omia valintoja kun vastaavasti on päihteitten kautta elämään mahtunut paljon sellaisia kokemuksia mitä ei tavis ihmiset näe elokuvissakaan. Onpahan ainakin jotain mitä muistella sitten vanhainkodin keinutuolissa (jos nyt vahingossa sattuis niin vanhaksi elämään...) :D
Personaes
OD

Post by Personaes »

Piri hammasta alkanut itellä taas kolottaa. Mutta oon keskellä muuttoa ja muutenkin asiat nyt sellaisessa vaiheessa että ei pysty millään käyttämään. Harmittaa, mutta kyllä tässä varmaan kesän aikana tulee ainakin kerran käytettyä, viimeistään siellä assemblyssä.

Amfe on kyllä yksi mun suosikki päihteistä.
-Edgar Allan Poe
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Meinasi sitten tulla ambulanssikeikka, kun otin pienet nokat piriä. Kärsin vakavasta maitoallergiasta ja joku taliaivo oli päättänyt jatkaa sitä maitojauheella tai muulla vastaavalla tuotteella. Muutama tunti ja antihistamiini myöhemmin, nieluni on vieläkin turvonnut ja puhuminen sekä nieleminen on vaikeaa. Tämä siis vakavana varoituksena kaikille säätäjille, ei kannata jatkaa sitä piriä ihan ensimmäisellä aineella, joka käteen sattuu.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Personaes
OD

Post by Personaes »

Minkälaista poretta pääkaupunki seudulla yleensä liikkuu. Siis keskiverto kama.

alkais tuo pöytäkoneen netti toimia niin sais edes ensi viikoksi porsketta.
Last edited by Mushru on Fri 10 Jul 2015, 13:45, edited 1 time in total.
Reason: Editoin, ei nyt enää noit puheit ''kontaktien puuttumisesta''.
-Edgar Allan Poe
Personaes
OD

Post by Personaes »

Eilen pääsin raapimaan piri kutinaa. Ihan kahdet vedot vaan otin. Nyt pärjää taas parikuukautta ennenkuin kutina alkaa taas.
-Edgar Allan Poe
Kalkkaro
Tuppisuu

Post by Kalkkaro »

Onko kenelläkään kokemusta lääkkeestä nimeltään serenase ja ennenkaikkea sen mahdollisesta vaikuttamisesta pirin toimintaan? Lääkkeen esittelyssä todetaan, että se vaikuttaa keskushermostoa rauhoittavasti...

Itsellä menee ko. lääke ja siis epäilen, että piristä jää jokin kokemus kokematta lääkkeen takia. Nousuja en tunne ollenkaan, vaan kaikki hiipii hitaasti. Tosin laskujakaan en ole kyllä huomannut. Pirini nautin pommittamalla ja kuuriluonteisesti. Joskus menee päivä ja joskus kolme enemmän tai vähemmän piripäissään.

Onko siis kyseessä paska piri vai lääkkeen ja pirin yhteisvaikutus? Vaikuttaako tämä lääke muihin päihteisiin?
Azee
Psykonautti

Post by Azee »

Serenase ehdottomasti vaikuttaa toimintaan. Hiljeńtää vaikutusta. Tarkempaa mekaniikkaa en tiedä, mutta ylipäätään psykoosilääkkeitä käytetään mm. amfetamiinin vaikutuksen katkaisemiseen. Annoskin toki riippuu.

Sainpa juuri lähestulkoon 40-50% amfetamiinia, huomaa että snadeiksi overeiksihän tämä meni kun vetäsi vanhasta tottumuksesta 0,3g. No onneksi on benjoja runsaasti. Kerrankin oli asiallinen myyjä. Harvinaista tämän aineen myyntipuuhissa.
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kalkkaro wrote:Onko kenelläkään kokemusta lääkkeestä nimeltään serenase ja ennenkaikkea sen mahdollisesta vaikuttamisesta pirin toimintaan? Lääkkeen esittelyssä todetaan, että se vaikuttaa keskushermostoa rauhoittavasti...

Itsellä menee ko. lääke ja siis epäilen, että piristä jää jokin kokemus kokematta lääkkeen takia. Nousuja en tunne ollenkaan, vaan kaikki hiipii hitaasti. Tosin laskujakaan en ole kyllä huomannut. Pirini nautin pommittamalla ja kuuriluonteisesti. Joskus menee päivä ja joskus kolme enemmän tai vähemmän piripäissään.

Onko siis kyseessä paska piri vai lääkkeen ja pirin yhteisvaikutus? Vaikuttaako tämä lääke muihin päihteisiin?
Vanhan koulukunnan antipsykootti joka lamaa vähän kaikkea keskushermoston toimintaa, mutta ennen kaikkea dopamiinireseptoreita, joten amfetamiinin ottaminen tuon kanssa on täysin turhaa. Muutenkin aivan kamalaa myrkkyä, jota ei tosiaan kannata syödä ellei kärsi skitsofreniasta tai akuutista psykoosista.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas »

Noniin.. Tuli kyseistä substanssia nautittua parin viikon ajan 150-200mg (oraalinen kerta-annos) ja 30-80mg (nasaalinen kerta-annos). Tuoksuvaa ja toimivaa mutta jatkettua kuitenkin. Mukava substanssi, ei sekoita allekirjoittaneen päätä vaikka yöunet olisikin jääneet välistä.
Nyt tulikin sitten hevosensperman näköistä mössöä vastaan joka luotettavan lähteen mukaan suoraan tuottajalta. Jatkavat kuulemma useampaan otteeseen ilman että muuttuu turhaksi jauhoksi. Laitoin mössöt lautaselle kuivumaan eilen ja tänään kokeilin n. 1h sitten ensimmäistä kertaa 80mg pommina. Nyt istun ja ihmettelen miten tämä nyt näin hyvin toimii vaikka tolea pitäisi hieman jo ollakin. Muilla tullut vastaan? Kuinka nopeasti amfetolet tippuu nollaan tai lähelle? Nam nam.
Edit: Haisee kyllä amfelle vahvasti ja kuivuttuaan melko kovia klönttejä jotka saa kyllä jauhettua pulverimuotoon.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Luin tänään että teiniäidit sarjan joku nuori tyttönen oli kuollut kun oli amfea ottanut. Verisuonten joku laajeneminen päässä oli tapahtunut. Onko tuo miten yleistä? Voiko amfeen siis ihan oikeesti delata ihan vaikkei vetäis övereitäkään?
-Edgar Allan Poe
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

eilen ja tänään mennyt amfetamiinia ensimmäiset kerrat 2vuoteen.
Eilen tamperetasolla ihan ok piiskaa kun 0.2 meinas olla liikaa varsinkin alussa, mutta todella miellyttäväks se siitä muuttu olo ja kesti yöhön asti (kun 19 aikaan otin). Niin tosiaan se kysymys, eli tuleeko teillä amfen kiskojilla niska/takaraivo kipeeks siinä nousuvaihees heti, tuli ihan pirun kipeeks ja tuntu sydämenlyönnit ihme paineena ja vihlontana niskan/hartioitten kohdalla, kesti ehkä 10min ja aikas nopeesti se feidas pois, mutta ihan helvetin kipeetä teki ihan oikeesti ja ei todellakaan naurattanut siinä kohtaa.

Tänään ottanut samanlaisen 0.2 dosen päivällä ja silloin sama homma, mutta ei läheskään niin kivuliaalta tuntunut ja kesti vielä lyhyemmän aikaa.
Last edited by kirkas on Fri 07 Aug 2015, 20:22, edited 1 time in total.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Ei mulla ainakaan mitään tollasia oireita ole tullut kirkas. Ettei olis jotain vaarallista?
-Edgar Allan Poe
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Personaes wrote:Ei mulla ainakaan mitään tollasia oireita ole tullut kirkas. Ettei olis jotain vaarallista?
Ei tuote kyllä vaarallista (ainakaan normaalia vaarallisempaa, ainahan muissa kun apteekkituotteissa on vähän riskialttiimpaa) ja muilla ei kyllä tommosia tullut, mut itelle tuli tosiaan molemmilla kerroilla.
Entiä sit voisko johtua kun verenpaineet kohoo nopeesti tjsp? Kun näin amfe neitsyt ollut pari vuotta tosiaan viimekerrasta..

mutta joo, enpä taida enempää alkaa ottaan ettei mee valvomiseks jo tää yö, viimeyönä nukuin kuin tukki (joka on ihan helvetin harvinaista).

Mut se kyl totta, ettei tommonen kyllä kauheen normaalia ole amfetamiinin kohdalla, en tosiaan tiedä mistä ihmeestä toi sitten johtuu. Pisti toi kipu ihan kyyryyn ja ensin meinasin makuulle, mutta sitten pyörin ympäri asuntoo sen jokusen minuutin kyyryssä ja rauhotuin kun hitaasti alko katoon toi kipu ja paine.