Stickyicky wrote:chaosgirl wrote:Keltaiset tiikerit/pantterit/leijonat mitä ovatkaan, kuulin että sisältäis mdma:n lisäksi metamfetamiinia, pitääkö paikkansa?
Tää on aika varmasti taas legendaa. Meta vaikuttaa todella kauan, eikä mulla ainakaan ollu vaikeuksia nukkua.
Jos jengillä näistä tiikereistä kokemusta, niin kertokaa.
Noniin, täst tulee online päivitys, otin maistiaiseks muutama kaverillta. Eli keltainen pyöreä pilleri, toisel puolel tiikerilogoo toisel breakline ja R merkki. Aina pureskelen kunnol naksuja koska mausta ja koostomuksesta voi saada eka fiilis, minkälinen voi olla. Aika kova pilleri ja maistuu ei ihan pahalle ku aina odotan, vaa silleen semisti. Toleja on jonkun verran, täs uuden vuden jälkeen en hirveesti sekoillu.
Otettu noin 35min sitten. Puolen tunnin jälkeen voin sanoo että on ehkä liian kovat nousut, söin aika vähän kyl tänään, mutta tiedän että MDMA alkaa toimii vast about 40-80 minuutin jälkeen, nii tää nous liian nopeesti.
Huimaa kyllä aika paljon, nyt jo 50 minaa menny, musikkii alkanu tekee mielii, koht tulee kirjoitusvirheitä))) Mä oon kaiken lisäks vähän ulkomaalainen, I'll try my best!!! Pupillit on aika isot, leuat alkanu käydä, kiva venytellä, musat toimii kyll)))
Sanoisin nii nopeist nousuist että voi olla muuta ku mämmii, mutta pikku hiljaa tulee empatiaa, kaveri tulee täs tunnin sisäl käymään, nii katon sit tekeekö mielii kunnol halailla.
Ihan selviinpäin olin ku otin naksun, just sen takii että saa kunnol selvää mitä vois olla sisäl.
tunti on menny, topit on ohi, patoo alkaa tulee pikkuhiljaa, käyn suihkussa.
Ooooooh, vittu se oli mahtavaaa!!! pupillit on isoja, pippeli on tosi pieni))

tekee mielii seuraa.
Aion koht ottaa toisen, mutta luulen että sen jälkeen tulee vaikeeta kirjottaa ku näkö on jo aika heikolla!!!
PYYTÄISIN KAIIKKII KETKÄ LUKEE TÄTÄ VIESTTII, PLIIS JAKAKAA INFFOO KOKEMUKSISTA TAI TESTEISTA!!! AUTETAAN TOISII PITÄÄ HAUSKAA TURVALLISESTI!!! JOS ON JATAIN MIST HALUU KERTOO NII KERTOKAA!!!
P.S. eit ole testikittii täällänäi mutta 7/10 MDMA fiilikset. Aloittakaa yhdellä aina, jos ei toleja nii puolikkaalla.
Dance safe guys!!! JA ISOT KIITOKSET JENGILLE KETKÄ OON KEKSINY TÄÄN SIVUSTON!!! AUTATTE MEITÄ SEKOPÄITÄ!!!<3
päivitän huomen-ylihuomen ton lopuun miten ilta on loppunu!! viikonloppuu teille kaikille!!!