Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Opiaate

Re: Ekstaasi-info

Post by Opiaate »

Stickyicky wrote:Keltaiset naksut PK-seudulla?

Elikkä törmäsin viikonloppuna keltaisiin pyöreisiin naksuihin, joissa takana jakoviiva ja R-merkki.
Edessä oli joku printti/logo, mutta en huonosta valaistuksesta johtuen saanut selvää.
Toimivat kyllä hyvin, mutta sisällöstä en ole varma. Joko mämmiä tai hyvää tutkaria.

Kellään tietoa näistä tai printistä?

Just olin tulossa kysymään tietoa näistä. Elikkä joo, takapuolella tuo R-merkki ja etupuolella leijonan/tiikerin naama. Tuliko letkeä mämmimäinen löhöilyfiilis vai tuntukl et ois jotain stimuakin mukana? Ite aattelin perjantaina tollasen syödä niin kiinnostaa :P
Stickyicky
Karvakuono

Post by Stickyicky »

Opiaate wrote:
Stickyicky wrote:Keltaiset naksut PK-seudulla?

Elikkä törmäsin viikonloppuna keltaisiin pyöreisiin naksuihin, joissa takana jakoviiva ja R-merkki.
Edessä oli joku printti/logo, mutta en huonosta valaistuksesta johtuen saanut selvää.
Toimivat kyllä hyvin, mutta sisällöstä en ole varma. Joko mämmiä tai hyvää tutkaria.

Kellään tietoa näistä tai printistä?

Just olin tulossa kysymään tietoa näistä. Elikkä joo, takapuolella tuo R-merkki ja etupuolella leijonan/tiikerin naama. Tuliko letkeä mämmimäinen löhöilyfiilis vai tuntukl et ois jotain stimuakin mukana? Ite aattelin perjantaina tollasen syödä niin kiinnostaa :P
Joo ilmeisesti noita samoja olivat. Tuli kyl mämmimäinen, toimi kovaa mutta smootisti silti. Ei mitään laskuja. Olin kyllä hieman humalassa, että saattaa sisältää muutakin kuin mämmiä. Nykyään ei kyl voi ikinä olla varma että oliko siinä mämmiä vai ei vaikka olot siltä tuntuisivatkin. Niin paljon kaikkee tutkaria liikkeellä.
Sanoisin kuitenkin suht kokeneena, että mämmiä ainakin oli. Saattoi siellä muutakin olla, mutta ehdottomasti söisin näitä lisää. Omasta mielestä sieltä parhaimmasta päästä näpä napit.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Hmm, onko porukka syönyt valkoisia dominoita? Väittäisin omien empiiristen tutkimusten perusteella sisältävän ainakin tuon +150mg mämmiä. Puolikkaalla samat olot ku 100mg kristallia.. Ja kyllä useampaan 150mg naksuunkin väitän puolen vuoden aikana törmänneeni, muut ovat olleet samaa mieltä. Mut kyllä mun mielestä näissä pitää jotain stimuakin olla mukana, jos pelkkää MDMA:ta haluaa niin sit se on kristalli.
PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi »

Yksi pieni sininen pilleri jossa Playboy-pupun logo. Tietoa, että sisältääkö puhdasta ekstaasia vai onko muuta joukossa?
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.
vibe
Tuppisuu

Post by vibe »

Moro,

En tiedä onko nyt oikea ketju kysyä ym, mutta kysyn nyt kuitenki täällä ja koska en oikein muualta ole löytäny tietoa ja tutuilta tulee täysin laidasta laitaa infoa seuraavaan kysymykseen: Kuinka kauan ekstaasitabu pysyy "hyvänä"? Eli jos on nyt sattuisi saamaan hyvään hintaan varastoon naksuja, niin kuinka kauan niitä kannattaa säilyttää, toimiiko normaalisti vielä kesälläkin? Onko säilytystavalla merkitystä? Olen saanut kuulla että eivät muutu miksikään kuhan eivät saa kosteutta, mutta pitääkö tämä paikkansa?

Kts etukäteen!

T: Vielä hieman vihreä.
AatosMatka
Tuppisuu

Post by AatosMatka »

Moro,

Onko kenellekään tullut eteen tässä lähiaikoina violetteja käsikranaatteja?

Jos on niin mitä mieltä olette niistä? Itse nimittäin pääsin niitä hypistelemään ja omat kokemukset niiden kanssa sattunu aika kovassa jurrissa niin en kyllä muista yhtään mitään niiden vaikutuksesta :D
...mitään ei näyttäisi puuttuvan
vibe
Tuppisuu

Post by vibe »

AatosMatka wrote:Moro,

Jos on niin mitä mieltä olette niistä? Itse nimittäin pääsin niitä hypistelemään ja omat kokemukset niiden kanssa sattunu aika kovassa jurrissa niin en kyllä muista yhtään mitään niiden vaikutuksesta :D
On, ja ite oon ainakin tykännyt ja niin on kaveritkin. Ykkösellä oon alotellu ja mahdollisesti heittäny toisen päälle pikkutunneilla. En osaa sanoa mitä niissä on, mutta tosiaan jos on liian jurrissa niin ihan turha yrittää muistella seuraavana päivänä tapahtumia, ja joillakin tutuilla leuat alkaa käymää aikamoista tahtia :) Voisin myös mainita, että kaveri jolla oli vähän pidempi tauko naksuista, niin ykkösen vedettyään vielä 50min päästä ihmetteli et missä vaikutus, ja pian tämän jälkeen oli hetken sohvalla täysin toimintakyvyttömänä mutta hymyillen, itselleni ja monelle muulle ykkösen aloitus taas on ollut juuri sopiva, ja ne kranut on itseasiassa vaikea puolittaakkaan joten ykkönen naamaa vaan :) Overall: Minusta ne toimii hyvin ja hauskaa on ollut, toki jälleen hieman erilainen vaikutus kuin kristal MDMA, mutta ainakaan minulle se ei ole niin justiinsa.
AatosMatka
Tuppisuu

Post by AatosMatka »

vibe wrote:
Overall: Minusta ne toimii hyvin ja hauskaa on ollut, toki jälleen hieman erilainen vaikutus kuin kristal MDMA, mutta ainakaan minulle se ei ole niin justiinsa.
Joo pitää kyl koittaa näitä ihan silleen yksiksee ku sattuu oleen tossa nurkissa. Oon kyl tosiaa kans kuullu hyvää näistä!

Eipä kristallia oikein nää nappulat voita! Tai siis eri meininki kokonaa kylläkin, mut naksut vaan sopii kivemmin ku on menovaihde päällä. Kerran oli aika paljon "puhasta" mämmiä messissä yksissä Suomen mittakaaval isois riennoissa mukana ja veti niin löysänmukavaksi jossain vaihees et ei jaksanu paljon liikkuu ja jorailla :)

Naksut mulle kemuihin ja mämmi sit sohvalle ;)
vibe
Tuppisuu

Post by vibe »

AatosMatka wrote:
vibe wrote:
Overall: Minusta ne toimii hyvin ja hauskaa on ollut, toki jälleen hieman erilainen vaikutus kuin kristal MDMA, mutta ainakaan minulle se ei ole niin justiinsa.
Joo pitää kyl koittaa näitä ihan silleen yksiksee ku sattuu oleen tossa nurkissa. Oon kyl tosiaa kans kuullu hyvää näistä!

Eipä kristallia oikein nää nappulat voita! Tai siis eri meininki kokonaa kylläkin, mut naksut vaan sopii kivemmin ku on menovaihde päällä. Kerran oli aika paljon "puhasta" mämmiä messissä yksissä Suomen mittakaaval isois riennoissa mukana ja veti niin löysänmukavaksi jossain vaihees et ei jaksanu paljon liikkuu ja jorailla :)

Naksut mulle kemuihin ja mämmi sit sohvalle ;)
Joo kyllä toimii ja hyvän illan saa aikaseks! :D Muutama vklpu vedin putkee niitä ja huomasin että, tole kasvo aika nopsaa, joten pidin kk tauon ja viime vklpuna ykkösen alotuksella lähti taas oikein kivat juhlat käyntii ;)
Last edited by vibe on Fri 27 Mar 2015, 16:51, edited 1 time in total.
SataG
Karvakuono

Post by SataG »

AatosMatka wrote:Moro,

Hello,
Kuukaus-pari taakkepäin otin vastaavia. Hyvin vörkki, äkäsiä olivat, salmiakki maistu. Jos pitäis nyt uuestaa ja pitäisi lähteä jammailee niin alottasin puolikkaalla/puraisisin palasen. Nousut nimittäi aika hurjat ja veti löysäksi -> sohvalta nouseminen oli hiton haastavaa.
Ei mitään pure mämmiä, mut kivat vaikutukset : )
En tiä johtuko semi isosta dosesta illan mittaa, mut itelki lähti muisti melkee täysin koko illast, selvään päähän otin jos käyhää ei lasketa.(Kristallista jää itel ainaki jotain käteen vaik vähä reippaammi ottas.)
Seuraava päivä meni aika koomas, mut ei huonol taval. Varaa hatsii jos se sinulle sopii : )
Overall, hyviä niittejä!

-100g
Monkey see, monkey do
AatosMatka
Tuppisuu

Post by AatosMatka »

SataG wrote:
En tiä johtuko semi isosta dosesta illan mittaa, mut itelki lähti muisti melkee täysin koko illast, selvään päähän otin jos käyhää ei lasketa.(Kristallista jää itel ainaki jotain käteen vaik vähä reippaammi ottas.)
Seuraava päivä meni aika koomas, mut ei huonol taval. Varaa hatsii jos se sinulle sopii : )
Overall, hyviä niittejä!

-100g
Tästä keskustelusta intoutuneena tiedänki mitä teen sitte pääsiäisenä! Sattuu olemaan muutama päivä siinä ihan vaan "omaa aikaa" :)
Heivaan bisset - varaan poltot ja niitit ja teen empiirisiä kokeita itselläni :D Pitää kirjotella huomioita ylös et miten potkii... hmmmm... taitaa olla jotain tattejaki jemmassa. Joka päivälle omat setit ;)

EDIT:
Sori menee vähän offtopicin puolelle - fiilistelyks :P
chaosgirl
Tuppisuu

Post by chaosgirl »

Keltaiset tiikerit/pantterit/leijonat mitä ovatkaan, kuulin että sisältäis mdma:n lisäksi metamfetamiinia, pitääkö paikkansa?
happokakku
Karvakuono

Post by happokakku »

Punaset No namet ainakin varmuudella mämmiä. Vieläpä ihan hyvä dose. Tuli herkuteltua viikonloppuna...
Stickyicky
Karvakuono

Post by Stickyicky »

chaosgirl wrote:Keltaiset tiikerit/pantterit/leijonat mitä ovatkaan, kuulin että sisältäis mdma:n lisäksi metamfetamiinia, pitääkö paikkansa?
Tää on aika varmasti taas legendaa. Meta vaikuttaa todella kauan, eikä mulla ainakaan ollu vaikeuksia nukkua.

Jos jengillä näistä tiikereistä kokemusta, niin kertokaa.
VVV
Tuppisuu

Post by VVV »

Stickyicky wrote:
chaosgirl wrote:Keltaiset tiikerit/pantterit/leijonat mitä ovatkaan, kuulin että sisältäis mdma:n lisäksi metamfetamiinia, pitääkö paikkansa?
Tää on aika varmasti taas legendaa. Meta vaikuttaa todella kauan, eikä mulla ainakaan ollu vaikeuksia nukkua.

Jos jengillä näistä tiikereistä kokemusta, niin kertokaa.

Noniin, täst tulee online päivitys, otin maistiaiseks muutama kaverillta. Eli keltainen pyöreä pilleri, toisel puolel tiikerilogoo toisel breakline ja R merkki. Aina pureskelen kunnol naksuja koska mausta ja koostomuksesta voi saada eka fiilis, minkälinen voi olla. Aika kova pilleri ja maistuu ei ihan pahalle ku aina odotan, vaa silleen semisti. Toleja on jonkun verran, täs uuden vuden jälkeen en hirveesti sekoillu.
Otettu noin 35min sitten. Puolen tunnin jälkeen voin sanoo että on ehkä liian kovat nousut, söin aika vähän kyl tänään, mutta tiedän että MDMA alkaa toimii vast about 40-80 minuutin jälkeen, nii tää nous liian nopeesti.
Huimaa kyllä aika paljon, nyt jo 50 minaa menny, musikkii alkanu tekee mielii, koht tulee kirjoitusvirheitä))) Mä oon kaiken lisäks vähän ulkomaalainen, I'll try my best!!! Pupillit on aika isot, leuat alkanu käydä, kiva venytellä, musat toimii kyll)))

Sanoisin nii nopeist nousuist että voi olla muuta ku mämmii, mutta pikku hiljaa tulee empatiaa, kaveri tulee täs tunnin sisäl käymään, nii katon sit tekeekö mielii kunnol halailla.
Ihan selviinpäin olin ku otin naksun, just sen takii että saa kunnol selvää mitä vois olla sisäl.

tunti on menny, topit on ohi, patoo alkaa tulee pikkuhiljaa, käyn suihkussa.

Ooooooh, vittu se oli mahtavaaa!!! pupillit on isoja, pippeli on tosi pieni)) :P tekee mielii seuraa.
Aion koht ottaa toisen, mutta luulen että sen jälkeen tulee vaikeeta kirjottaa ku näkö on jo aika heikolla!!!
PYYTÄISIN KAIIKKII KETKÄ LUKEE TÄTÄ VIESTTII, PLIIS JAKAKAA INFFOO KOKEMUKSISTA TAI TESTEISTA!!! AUTETAAN TOISII PITÄÄ HAUSKAA TURVALLISESTI!!! JOS ON JATAIN MIST HALUU KERTOO NII KERTOKAA!!!

P.S. eit ole testikittii täällänäi mutta 7/10 MDMA fiilikset. Aloittakaa yhdellä aina, jos ei toleja nii puolikkaalla.
Dance safe guys!!! JA ISOT KIITOKSET JENGILLE KETKÄ OON KEKSINY TÄÄN SIVUSTON!!! AUTATTE MEITÄ SEKOPÄITÄ!!!<3

päivitän huomen-ylihuomen ton lopuun miten ilta on loppunu!! viikonloppuu teille kaikille!!!
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Itekin otin tommosen keltasen tiikerin eilen, ihan hyvin toimi vaikka yhtä enempää ei ollutkaan, mutta eivät mitään supervahvoja, jotain MDxx väittäisin sisältävän. Stimulantteja eivät kyllä sisältäneet, kun nukkumisen kanssa ei mitään ongelmia ollut.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
savo
Psykonautti

Post by savo »

aesthetics wrote:Morjes. Pinkkejä etanoita tuli vastaan varsinais-suomen alueella. Onko jengillä kokemusta mitä sisältävät?
Tähän tarviaisin minäkin vastausta assoonaspossible!!! :)
No one lives forever
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kyllähän tollasia 150mg/nappi nameja liikuu jo nykyään ihan hyvin. Kun liikkuu jopa ~200mg nappejakin kun osaa etsiä. Paskoja nameja en edes muista millon oon ite syönyt.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Noku niin munki mielestä. Ei vissii oo ollu mitää juttua täällä noista Let's fuck -nappuloista? Valkonen nappula, mis näkyy "tan" kristalleja. Tiukkaa painettu ja takana jakoviiva. Mainostettu about 130-140mg MDMA ilman muita lisättyjä huumeita. Ei sen puoleen, on kyllä aivan jäätävän hyviä niittejä... Maku on ku laittas suuhun kristallia + jauhot, ja pärisee niin helvetin kliinisti ja mukavasti. En oo vielä pienintäkää negatiivista sanaa kuullu näistä keltään.
"Taste
hanpuusi
Tuppisuu

Post by hanpuusi »

Onko kukaan kokeillut tummansinisiä supermaneja? Tiiän et niistä on hirveesti ollu juttua ettei kannata sen pmman takia, mutta noissa on jakouurre toisella puolella ja selvä painatus toisella että hyvällä tuurilla nuo voi olla jostain "hyvästä erästä"? :D
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

hanpuusi wrote:Onko kukaan kokeillut tummansinisiä supermaneja? Tiiän et niistä on hirveesti ollu juttua ettei kannata sen pmman takia, mutta noissa on jakouurre toisella puolella ja selvä painatus toisella että hyvällä tuurilla nuo voi olla jostain "hyvästä erästä"? :D
Ja eikö ne PMMA supermanit ollut punasia vai pinkkejä? ei sinisiä.
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Taas tuli ainakin tampereelle jakoon paljon violetteja käsikranaatteja, oletin et nää ois ollut noita isompia, mutta ei ookkaan, pieniä ja siisti printti eikä mitään jakoviivaa, fiktasin ja painoo ~250mg eli tuskin näissä paljoo yli 100mg voi olla MDMA tai mitälie MDxx sisältävätkään. Muutama tuttu kuitenkin melko mämmisiks vakuuttanut näitä, eli kaippa nää MDxx namuja ainakin on, mut pistäkää infoo jos on (oli edellisel sivulla ilmeisesti näist juttua ja vaikutukset ihan mukavat ainakin).

Taidan perjantaina testata näitä, pistänpä sit vaikka jälkikäteen vähän infoo jos ei kukaan mitään tarkemmin näistä nyt osaa sanoa.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

kirkas wrote:
hanpuusi wrote:Onko kukaan kokeillut tummansinisiä supermaneja? Tiiän et niistä on hirveesti ollu juttua ettei kannata sen pmman takia, mutta noissa on jakouurre toisella puolella ja selvä painatus toisella että hyvällä tuurilla nuo voi olla jostain "hyvästä erästä"? :D
Ja eikö ne PMMA supermanit ollut punasia vai pinkkejä? ei sinisiä.
Ne oli vaaleanpunaisia/punaisia/pinkkejä. Riippuu kuka katsoo, mutta punaisia siis.
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

Kyl noi tumman siniset supermanit hyvin asiansa ajaa. sanoisin et 100mg+ MDMA:ta. Perus hyviä naksuja. Liiloja kranaatteja tullut vastaan kahta erää. Toiset pienempiä miedompia ja toiset isompia vahvempia, joissa halkaisuviiva. Noi pienemmätkään ei kuitenkaan mitään paskoja ole. Vaaleanpunaisia twittereitä tullut nyt paristakin paikasta vastaan. Ei mistään vahvimmasta päästä, mutta toimii kyl. Veikkaan, et seassa hiukan Amfetamiinia..
KarstaFari

Post by KarstaFari »

onkos porukalle tullut vastaan sinisiä "kaseja" tai miksikä nuita nyt sanoisi?
Mitähän mahtaa sisältää?
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Violetit/lilat kranaatit (pienet ei jakoviivaa, siisti printti) oli kyllä ihan hyviä, puhtaasta mämmistä kokemusta 3kk sisään 2kertaa eli muistissa hyvin ne ja kyllä toi ihan mämmimäisen olon toi, vahvuus varmaan 100-120mg välillä veikkaisin.
SataG
Karvakuono

Post by SataG »

KarstaFari wrote:onkos porukalle tullut vastaan sinisiä "kaseja" tai miksikä nuita nyt sanoisi?
Mitähän mahtaa sisältää?
Hello. Tuli vastikään otettua yks, puolikkaana kerrallaan. Sininen bentley on kuulemma virallinen nimi tälle kaverille.
Eniveis, eräästä lähteessä kerrottiin sisältävän jopa ~200mg mdma ja toisesta lähteestä kerrottiin olevan 150mg MDMA + 30mg MDA. Jokatapauksessa, vahva niitti oli, mutta jos nyt saisin päättää, ottaisin kokonaisen startiksi jos en lähtisi juhlimaan. Puolikkaan jos pitää kylille lähteä.
Rauhaa, rakkautta ja MDMA:ta.
Monkey see, monkey do
KarstaFari

Post by KarstaFari »

SataG wrote:
KarstaFari wrote:onkos porukalle tullut vastaan sinisiä "kaseja" tai miksikä nuita nyt sanoisi?
Mitähän mahtaa sisältää?
Hello. Tuli vastikään otettua yks, puolikkaana kerrallaan. Sininen bentley on kuulemma virallinen nimi tälle kaverille.
Eniveis, eräästä lähteessä kerrottiin sisältävän jopa ~200mg mdma ja toisesta lähteestä kerrottiin olevan 150mg MDMA + 30mg MDA. Jokatapauksessa, vahva niitti oli, mutta jos nyt saisin päättää, ottaisin kokonaisen startiksi jos en lähtisi juhlimaan. Puolikkaan jos pitää kylille lähteä.
Rauhaa, rakkautta ja MDMA:ta.
Naiseni tuollaisen otti, todella mämmiseltä vaikutti, kovat nousut ainakin oli, piriä ei tuntunut sisältävän mitä vierestä seurasin :)
Turun seudulla nämä siis. :shock:
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

keltasia tikruja oli tossa hollilla kun kaverilla kävin niin jokusen poistin.....ekat 1,5kpl ei oikee mitää,sillee perusporinaa viimine puokki meni putkee ja seki toimi kyl muttei 20e/kpl arvosesti.

Keltaset tiikerit ei hintasuhde kohtaa jos yli 10e joutuu maksaa.turussa näin siis-

ylemmästä tuli mieleen siniset rauhanmerkit kun oli 06-08..ne oli aika melkosen kivoja,halpoja ja toimi ku junan vessa.

edelleenki se kellertävähkö tasmanian tuholainen love paradessa back in the day,14h skulaa ei tsiisus!!!ja makso viel joku 20mk. :D skeptisenä ostin joltaki tyypilt mut en kadu!kohta 16v aikaa kuitenni,

tässä nyt tarvii sanoa että eilen löin 1,5 ja oksennusöverit eli toimii todella vitun paljon voimakkaammin mut laskee myös.eli lyötynä niinku ois eri settiä.
-=€ukataforia eis pathoS=-
Voevitalis
Karvakuono

Post by Voevitalis »

Kenelläkään tietoa, mitä valkoset delfiinit sisältää suurinpiirtein? Pohjois-Karjalassa liikkuu.