Tuo muistamattomuus suhteessa jälleensyntymiseen on joskus mietityttänyt, vaikka en nyt tunnustakaan uskovani reinkarnaatioon tai muihin höpöjuttuihin. Onko tällainen uudesti syntynyt elämä jonkin aiemmin olemassa olleen entiteetin nykyinen elämä, jos siitä aiemmasta ei ole minkäänlaista muistijälkeä? Eli onko yksilöllinen "minuus" sidottu puhtaasti muistiin?Personaes wrote:Mietin tässä "eternal return" teoriaa ja sitä, että onkohan Déjà-vu:t sit vaan muistijälkiä näistä aijemmista elämistä? Nietzsche:hän kertoi kuinka tuo olis kaikista pahin mahdollinen teoria elämästä, että eletään aina vaan uudestaan ja uudestaan sama elämä. Sinällään tuo ei mua pelota, kun ei sitä muistais että olis elänyt aijemmin.
Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
Kisu
- Psykonautti
Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
Patterson
- Lepakko
Jos miettii asiaa fyysisen entiteetin kannalta, niin olisihan se fiksuinta että minuus on sidottu muistiin / kehoon kyseessäolevalla "kierroksella". Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että ihmiselämä on aina mahdollisuus oppia, kehittyä ja edetä olemassaolon aalloilla ja ehkä liian selkeistä muistoista edellisten kierrosten kokemuksista olisi vain haittaa tämänkertaisella kierroksella. Kaiketi yhden sielun kokemukset on sielun muistissa, yliminässä, tai jossakin kummallisessa henkisessä datapankissa.Kisu wrote:Tuo muistamattomuus suhteessa jälleensyntymiseen on joskus mietityttänyt, vaikka en nyt tunnustakaan uskovani reinkarnaatioon tai muihin höpöjuttuihin. Onko tällainen uudesti syntynyt elämä jonkin aiemmin olemassa olleen entiteetin nykyinen elämä, jos siitä aiemmasta ei ole minkäänlaista muistijälkeä? Eli onko yksilöllinen "minuus" sidottu puhtaasti muistiin?Personaes wrote:Mietin tässä "eternal return" teoriaa ja sitä, että onkohan Déjà-vu:t sit vaan muistijälkiä näistä aijemmista elämistä? Nietzsche:hän kertoi kuinka tuo olis kaikista pahin mahdollinen teoria elämästä, että eletään aina vaan uudestaan ja uudestaan sama elämä. Sinällään tuo ei mua pelota, kun ei sitä muistais että olis elänyt aijemmin.
Saatana elää ja voi hyvin.
-
DaPohe
- Psykonautti
Kaikki on tietoisuutta, yhden luojan mielikuvitusta, tarkan kaavan kautta luotua ja Luojan ylläpitämää. Olemme kaikki Luojan osasia, mutta Luoja itse on yhtenäinen. Meillä on samat valtuudet, kuin kokonaisuudella, mutta nyt vielä suurin osa luomistamme on alitajuista. Ei ole mitään yhtä oikeaa totuutta, missään asiassa, vaan jokainen hyödyntäköön niitä teorioita, jotka kullekin sopivat parhaiten. Me itse teemme teorioista tosia, sen mukaan, kuinka pitkälle niitä hyödynnämme.
-
frapathea
^ Mietin tota just eilen, että tää "luomme kaiken itse" on kyllä niin hassu kela. Jos vaikkapa kaikki maailman ihmiset uskois maapallon olevan kovera, niin eihän me silloin mitään koveraa maapalloa luotais, vaan ainoastaan kaamee määrä ihmisiä, jotka luulis maapallon olevan kovera. Kartta ei oo maasto, ja jos mä piirrän karttaan keskelle niittyä järven niin silloin siinä kartassa on niityn kohdalla järvi eikä siellä itse niityssä.
-
DaPohe
- Psykonautti
^Joo mut, me tulemme siirtymään elämässä niille tasoille, joilla maailma luodaan.
-
Huiko
- LD50
Sain selvää.frapathea wrote:Mistä et saa selvää?
Elementit tuntui hyvältä termiltä käyttää noinkin suuria kokonaisuuksia sisältävistä alueista. Atomien ja niiden osasten toiminta ei tuo lisää ymmärrettävyyteen monessakaan tilanteessa, vaan se mikä saa ne käyttäytymään meistä erikoisesti ja niille tyypilliseen tapaansa. Imo. (Tätä puoltaa tosin vain kokemus.frapathea wrote:Tän takia oikeastaan näen kysymyksenasettelun outona – elementit ovat fysikaaliselta kantilta katsottuna auttamattoman vanhentunut tapa selittää maailmaa, ja on hankala määritellä jonkun ilmiön hallittavuutta, jos siihen voidaan sisällyttää niin tulenteko, solujemme hapettuminen kuin kaukana avaruudessa roihuavat kaasupallot. Metafysiikan kannalta taas on periaatteessa yhdentekevää, kuinka paljon hallitsemme kemiallista palamisreaktiota tmv.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
VXA
- Kameleontti
Mul oli joskus ku opettelin luomaan itelleni placebo vaikutuksia ni kans sillee et aloin soveltaa mallia "usko siihen-->se on totta" kans kehoni ulkopuolisiin asioihin. Aina välillä sillee pari sekkaa kelas just jotai et KYL TÄÄ TUOLI MENEE TÄLLEE KU MÄÄ VAAN TARPEEKS USKON SIIHEN! sit tajus sillee et "ei perkele, mul ei oo tarpeeks suoraa hermostollista yhteyttä tohon tuoliin ei se toimi." 
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
Personaes
- OD
Mitä mieltä ootte muuten "Solipsismi-teoriasta"?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
“To love is to suffer. To avoid suffering one must not love. But then one suffers from not loving. Therefore, to love is to suffer; not to love is to suffer; to suffer is to suffer. To be happy is to love. To be happy, then, is to suffer, but suffering makes one unhappy. Therefore, to be happy one must love or love to suffer or suffer from too much happiness.”-Woody Allen

-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
Ompas ollut aika hiljaista täällä vaultissa viime aikoina. Mistä saatas lisää aktiivisia jäseniä? Mitäs muita päihde aiheisia foorumeita on suomessa vielä? Päihdelinkki on ainaskin, onko se tipin plinkki-spin off foorumi vielä elossa? Noista mestoista voitais koittaa saada tänne lisää väkeä!
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Mushru
- Moderator
No oishan se oikein mukavaa jos saataisiin tänne aktiivisia kirjoittelijoita. Mut ei kyl varmana aleta houkuttelee muilta foorumeilta. 
Perhana ärsyttäis se täälläkin jos joku koittaisi saaha jengii toiselle foorumille, "Tulkaa tänne, tääl on parempi meininki!" ja katoaisivat täältä. Vissiin muinoin poisteltu tuommosii viestei.
En tiiä että eikö vaan porukkaa enää kiinnosta kirjoitella. Onhan täällä esim. hautaholvissa sanottu jo melkein kaikki tarpeellinen.
Uutta porukkaa tulee tänne mutta harva aktivoituu. Tiiä kuinka hiljaista täällä on parin vuoden päästä. Ô____o
Perhana ärsyttäis se täälläkin jos joku koittaisi saaha jengii toiselle foorumille, "Tulkaa tänne, tääl on parempi meininki!" ja katoaisivat täältä. Vissiin muinoin poisteltu tuommosii viestei.
En tiiä että eikö vaan porukkaa enää kiinnosta kirjoitella. Onhan täällä esim. hautaholvissa sanottu jo melkein kaikki tarpeellinen.
Uutta porukkaa tulee tänne mutta harva aktivoituu. Tiiä kuinka hiljaista täällä on parin vuoden päästä. Ô____o
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
MicroDamian
- Psykonautti
Itse kyllä käyn täällä useamman kerran viikossa, mutta yleensä olen myös se joka vaan seuraa muitten keskustelua uskaltamatta koskaan itse sanoa mitään vaikka asiaa ja juttua olis vaikka millä mitalla D:
-
Mushru
- Moderator
Rohkeesti vaan kirjoittelemaan! ^-^ Eipä täällä kukaan arvostele, ellei ihan huolella perseile, jos silloinkaan. ^__^
Kun muutama rohkaistuisi niin innostaisi muitakin rohkaistumaan ja kirjoittelemaan.
Eipä sillä että itekään hirveesti kirjottele (enää) mutta välillä tulee vaiheita kun innostuu keskustelemaan enemmänkin. Täällä kuitenkin on paljon tyyppejä joiden kanssa voi keskustella muustakin kuin doupinvedosta (joka aiheena ei loppujenlopuks oo superkiinnostava. Paitsi OG hörhöily.
)
Kun vaan pitää järjen mukana kirjotuksissa ja ulkoasun luettavana. Kyllähän se välillä varmaan arveluttaa kirjotella kun välillä joku rähisee jonkun kirjotuksista, mutta niihin on aina syynsä, eikä semmost kannata ottaa liian henkilökohtaisesti. ^_______^ <3
Itse niin mielelläni lukisin monenkin uuden tyypin kirjoituksia ja keskustelisin, jos vaan uskaltaisivat kirjoitella enemmän. Eikä sitä tarvi miettii et vaultis ois omat sisäpiirit tms, mukaan vaan. Ollaan avoimia tyyppejä kaikki, eikä suinkaan ankeita tai ylimielisiä. (emt ehk joku saattaa olla
)
Kun muutama rohkaistuisi niin innostaisi muitakin rohkaistumaan ja kirjoittelemaan.
Eipä sillä että itekään hirveesti kirjottele (enää) mutta välillä tulee vaiheita kun innostuu keskustelemaan enemmänkin. Täällä kuitenkin on paljon tyyppejä joiden kanssa voi keskustella muustakin kuin doupinvedosta (joka aiheena ei loppujenlopuks oo superkiinnostava. Paitsi OG hörhöily.
Kun vaan pitää järjen mukana kirjotuksissa ja ulkoasun luettavana. Kyllähän se välillä varmaan arveluttaa kirjotella kun välillä joku rähisee jonkun kirjotuksista, mutta niihin on aina syynsä, eikä semmost kannata ottaa liian henkilökohtaisesti. ^_______^ <3
Itse niin mielelläni lukisin monenkin uuden tyypin kirjoituksia ja keskustelisin, jos vaan uskaltaisivat kirjoitella enemmän. Eikä sitä tarvi miettii et vaultis ois omat sisäpiirit tms, mukaan vaan. Ollaan avoimia tyyppejä kaikki, eikä suinkaan ankeita tai ylimielisiä. (emt ehk joku saattaa olla
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
xammy
- Karvakuono
Miks psyvault on niin kuollu nykyään? Tosi harvakseltaan tulee postauksia. Jengi kasvanut aikuisiksi ja huumeet jääneet menneeseen elämään?
Eipä oo itekkää tullu postailtua. Viimeks taisin tähän threadiin kirjotella miten olin lukemassa yliopiston pääsykokeisiin. No nyt on kohta eka vuosi yliopistossa takana. Kesäduunitkin on varmistunu, joten elämä aika mallillaan. Päihteitä käyttänyt paljon, mutta sekään nyt ei ole hanskasta lähtenyt. Välil tosin tulee mietittyy, että ei varmaan enää montaa vuotta mee että on aika jättää kaikki huumeet taakse, paitsi satunnainen alkoholi ja kannabis. Enpä muutenkaan käytä paljon muita kuin hallusinogeenejä kannabiksen ja alkon lisäksi.
En oo tripannu yli puoleen vuoteen, lähinnä alkoa/kannabista/MXE/kerran MDMA tullut otettua. Täytyykin lähiaikoina hankkia ensimmäinen kokemus 4-AcO-DMT:llä
Eipä oo itekkää tullu postailtua. Viimeks taisin tähän threadiin kirjotella miten olin lukemassa yliopiston pääsykokeisiin. No nyt on kohta eka vuosi yliopistossa takana. Kesäduunitkin on varmistunu, joten elämä aika mallillaan. Päihteitä käyttänyt paljon, mutta sekään nyt ei ole hanskasta lähtenyt. Välil tosin tulee mietittyy, että ei varmaan enää montaa vuotta mee että on aika jättää kaikki huumeet taakse, paitsi satunnainen alkoholi ja kannabis. Enpä muutenkaan käytä paljon muita kuin hallusinogeenejä kannabiksen ja alkon lisäksi.
En oo tripannu yli puoleen vuoteen, lähinnä alkoa/kannabista/MXE/kerran MDMA tullut otettua. Täytyykin lähiaikoina hankkia ensimmäinen kokemus 4-AcO-DMT:llä
-
mentalhell
- Kameleontti
Hitto että hajoan tähän bentsodiatsepiini riippuvuuteeni. Olen täysi orja noiden 2 mg rivojen kanssa. 3 vuotta syönyt 4 mg Rivatrilia päivässä, sitä ennenkin oli bentso lääkityksiä. Nyt ymmärrän mitä sillä "bentsot kääntyy sua itteäs vastaan vaan lopulta eikä edes auta" kommentilla tarkoitettiin. 2 milligrammaa on alin annos joka auttaa, klonatsepaamia. Alpratsolaamissa 1 mg auttaa.
Sekin jo kertoo jotain että söin 25 x 2 mg Rivatrilit ja nukuin 6 tuntia eikä mitään muuta efektiä, tuossa joku kuukaus sitten.
Haluan hemmetti eroon noista ja alan laskemaan koska en jaksa olla kokoajan miettimässä miten saan pidettyä itseni bentsoissa koska respalla tulevat ei enää riitä ja niitä tulee monesti vaihdettua ja sitten ostettua alpratsolaamia tms.
Olen pohtinut että alkaisin ottamaan 0,5 mg pois 2 viikon välein. Sitten kun olisin 0,5 mgssä, söisin vielä viikon 0,25 mgtä.
Reflat tulee vuorokaudessa ja ovat jotain vitun hirveän vitun hirveätä paskaa. Haju- ja makuaistit vääristyy, jalat ei kanna, hiki valuu ja tärisee, ahdistus on loputonta, nukkuminen mahdotonta, ihme sätkyjä ympäri kehoa jne. Ainahan sitä voi sitten ilman bentso respaa pitää varalla paria pamia, ja sitten ne toimiskin kun nykyään joku 5 mg diatsepaamia esmes ei sano mitään mutta tolettoman ihmisen rauhoittaa ja 10 mg varmaan jo menee hieman päähän. Itselläni 10 mg auttaa juuri ja juuri pahimpiin, 20 - 30 mg diatsepaamia tarvii että auttaa kunnolla eikä se ole enää tervettä.
Jos tästä selviän niin olen kyllä ylpeä itsestäni. En tiedä olisiko sopinut paremmin johonkin bentso osastolle tämä postaus mutta laitan tänne koska kevyt vuodatus.
Nyt on 3/4 telaketju + 1 mg depot Xanor. Ei paljon juhlita. 2 tulevaa aamua menee tolla 1 mgllä ja kolmas aamu 0,5 mgllä näillä näkymin ja sen jälkeen pitääkin taas keksiä ryynejä lisää. Onneks on Xanoreita pitkästä aikaa.. toimii paremmin kuin Rivatrilit. Tänään söin 1 mg depot Xanorin ja tuntuu toimivan paremmin kuin 2 mg Rivatril.
Harmi kun en täällä voi saada diatsepaamia bentso vieroitukseen, onneksi sentään 2 milliset saa vaihdettua 0,5 millisiin. Diatsepaamilla tiputus ois vaan helpompi jos saisi vaihdettua 4 mg Rivatril > 40 mg Diapam. Loppuvaiheessa olisi ne 2 ja 5 milliset pamit käteviä. Noh, rivatril on toisiks paras lopetus bentso kyllä omasta mielestä. Harmi vaan kun omaan siihen niin jäätävän toleranssin.
Olen poreissa nyt kirjotellut bentso riippuvuudestani mutta ottaa päähän ja ahdistaa, en jaksa olla bentsojen orjana. Syön niitä jos tarvii, en silti sen takia että keho vaatii niitä ja saan paniikkikohtauksen fyysisen riippuvuuden takia, täysin päälaelleen kääntynyt lääkkeen tarkoitus.
En tahdo kokea enää enempää bentso refloja ja nopein keino päästä niistä eroon on purkaa riippuvuus niihin. En kestä sitä oloa ja saan varmaan miljoona henkistä orgasmia kun alpratsolaami/klonatsepaami alkaa imeytymään refloissa, se hyvä olo ei ole silti sen arvoinen. Vai olenko minä niin sairas päästäni että tarvin elämääni tuollaisia vedän itteni paskaks juttuja jotka sitten korjaan mikä tuntuu hyvältä. Nautin valtavasti siitä kun reflat haihtuu. Kaikki varmaan mutta jotenkin tuntuu että osittain tietoisesti hankin itseni tälläisiin ongelmiin ja syy siihen olisi hieno löytää. Ei kelpaa tyhmyys syyksi. Se on osatekijä varmasti mutta ei ole ongelman ydin. Tarvitsen varmaan elämääni mahdollisimman äärirajoillel vedettyjä kokemuksia. Tiedän miten saisin elämäni normaaliksi ja hyväksi mutta silti narkkaan ja spurguan menemään ja koen aina vain hirveämpiä oloja mutta en lopeta.
Nyt menee niin hulluksi ajatuksenjuoksu taas ettei edes pore kädet kirjoita tarpeeksi nopeasti. Taidan mennä pistämään käteni laskimoon amfetamiini liuosta. Se kihelmöi päässä.
Sekin jo kertoo jotain että söin 25 x 2 mg Rivatrilit ja nukuin 6 tuntia eikä mitään muuta efektiä, tuossa joku kuukaus sitten.
Haluan hemmetti eroon noista ja alan laskemaan koska en jaksa olla kokoajan miettimässä miten saan pidettyä itseni bentsoissa koska respalla tulevat ei enää riitä ja niitä tulee monesti vaihdettua ja sitten ostettua alpratsolaamia tms.
Olen pohtinut että alkaisin ottamaan 0,5 mg pois 2 viikon välein. Sitten kun olisin 0,5 mgssä, söisin vielä viikon 0,25 mgtä.
Reflat tulee vuorokaudessa ja ovat jotain vitun hirveän vitun hirveätä paskaa. Haju- ja makuaistit vääristyy, jalat ei kanna, hiki valuu ja tärisee, ahdistus on loputonta, nukkuminen mahdotonta, ihme sätkyjä ympäri kehoa jne. Ainahan sitä voi sitten ilman bentso respaa pitää varalla paria pamia, ja sitten ne toimiskin kun nykyään joku 5 mg diatsepaamia esmes ei sano mitään mutta tolettoman ihmisen rauhoittaa ja 10 mg varmaan jo menee hieman päähän. Itselläni 10 mg auttaa juuri ja juuri pahimpiin, 20 - 30 mg diatsepaamia tarvii että auttaa kunnolla eikä se ole enää tervettä.
Jos tästä selviän niin olen kyllä ylpeä itsestäni. En tiedä olisiko sopinut paremmin johonkin bentso osastolle tämä postaus mutta laitan tänne koska kevyt vuodatus.
Nyt on 3/4 telaketju + 1 mg depot Xanor. Ei paljon juhlita. 2 tulevaa aamua menee tolla 1 mgllä ja kolmas aamu 0,5 mgllä näillä näkymin ja sen jälkeen pitääkin taas keksiä ryynejä lisää. Onneks on Xanoreita pitkästä aikaa.. toimii paremmin kuin Rivatrilit. Tänään söin 1 mg depot Xanorin ja tuntuu toimivan paremmin kuin 2 mg Rivatril.
Harmi kun en täällä voi saada diatsepaamia bentso vieroitukseen, onneksi sentään 2 milliset saa vaihdettua 0,5 millisiin. Diatsepaamilla tiputus ois vaan helpompi jos saisi vaihdettua 4 mg Rivatril > 40 mg Diapam. Loppuvaiheessa olisi ne 2 ja 5 milliset pamit käteviä. Noh, rivatril on toisiks paras lopetus bentso kyllä omasta mielestä. Harmi vaan kun omaan siihen niin jäätävän toleranssin.
Olen poreissa nyt kirjotellut bentso riippuvuudestani mutta ottaa päähän ja ahdistaa, en jaksa olla bentsojen orjana. Syön niitä jos tarvii, en silti sen takia että keho vaatii niitä ja saan paniikkikohtauksen fyysisen riippuvuuden takia, täysin päälaelleen kääntynyt lääkkeen tarkoitus.
En tahdo kokea enää enempää bentso refloja ja nopein keino päästä niistä eroon on purkaa riippuvuus niihin. En kestä sitä oloa ja saan varmaan miljoona henkistä orgasmia kun alpratsolaami/klonatsepaami alkaa imeytymään refloissa, se hyvä olo ei ole silti sen arvoinen. Vai olenko minä niin sairas päästäni että tarvin elämääni tuollaisia vedän itteni paskaks juttuja jotka sitten korjaan mikä tuntuu hyvältä. Nautin valtavasti siitä kun reflat haihtuu. Kaikki varmaan mutta jotenkin tuntuu että osittain tietoisesti hankin itseni tälläisiin ongelmiin ja syy siihen olisi hieno löytää. Ei kelpaa tyhmyys syyksi. Se on osatekijä varmasti mutta ei ole ongelman ydin. Tarvitsen varmaan elämääni mahdollisimman äärirajoillel vedettyjä kokemuksia. Tiedän miten saisin elämäni normaaliksi ja hyväksi mutta silti narkkaan ja spurguan menemään ja koen aina vain hirveämpiä oloja mutta en lopeta.
Nyt menee niin hulluksi ajatuksenjuoksu taas ettei edes pore kädet kirjoita tarpeeksi nopeasti. Taidan mennä pistämään käteni laskimoon amfetamiini liuosta. Se kihelmöi päässä.
-
Dexma
- Moderator
Ihan terveen kuuloisia ajatuksia mentalhell.
Tosta bentso pudotuksesta sanon, että mahdollisimman pienellä ja tasaisella pudotuksella pudotat sen annoksen pois omaan tahtiis. Ne ahistukset on pahoja mitä tulee bentsoista ja niiden kanssa ei kannata turhaan alkaa urheileen, kun sit äkkiä hyvä yritys jää vain yritykseksi. Bentsojen kohdalla antaa sille touhulle aikaa ja myös kandee hommata lääkäriltä apua jos pystyy, niin sit ne bentsot saa apteekista eikä tartte säätää
Mut kaikkee hyvää.
Ja joo. Kylhän vaultti on vähän hiljentynyt mitä tää on ollut. Ehkä viimeaikoina täällä ei ole rakentunut sellaista yhteisöllistä jengiä kuin ennen täällä on ollut, että kaikki tuntee toisensa. Aika paljon täällä on sellaista vanhat tyypit ja uudet tyypit jakoo. Pitäis ehkä päästää enemmän nuorempia ihmisiä tänne hehkuttaan doupin käyttöään niin tulis uutta keskusteluu. Ennen kun täällä oli pelkkii hippejä deelikokemuksineen niin oli täällä erilaista meno monesti.
Tosta bentso pudotuksesta sanon, että mahdollisimman pienellä ja tasaisella pudotuksella pudotat sen annoksen pois omaan tahtiis. Ne ahistukset on pahoja mitä tulee bentsoista ja niiden kanssa ei kannata turhaan alkaa urheileen, kun sit äkkiä hyvä yritys jää vain yritykseksi. Bentsojen kohdalla antaa sille touhulle aikaa ja myös kandee hommata lääkäriltä apua jos pystyy, niin sit ne bentsot saa apteekista eikä tartte säätää
Mut kaikkee hyvää.
Ja joo. Kylhän vaultti on vähän hiljentynyt mitä tää on ollut. Ehkä viimeaikoina täällä ei ole rakentunut sellaista yhteisöllistä jengiä kuin ennen täällä on ollut, että kaikki tuntee toisensa. Aika paljon täällä on sellaista vanhat tyypit ja uudet tyypit jakoo. Pitäis ehkä päästää enemmän nuorempia ihmisiä tänne hehkuttaan doupin käyttöään niin tulis uutta keskusteluu. Ennen kun täällä oli pelkkii hippejä deelikokemuksineen niin oli täällä erilaista meno monesti.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Kyl tänne mun mielestä tulee aika sopivan tasaseen tahtiin tekstiä. Välillä tiuhempaan ja välillä sit ei niinkään. Mut tulee silti.
Ite en täällä jauha pahemmin sen takia, että on tällä hetkellä muutakin tekemistä. Päivät kun on pellolla töissä niin loppupäivän haluu sit vaan chillaa ja kuunnella musaa yms.
Ehkä jopa hieman positiivistakin, että porukalla on muutakin tekemistä kun hillua täällä..
Ite en täällä jauha pahemmin sen takia, että on tällä hetkellä muutakin tekemistä. Päivät kun on pellolla töissä niin loppupäivän haluu sit vaan chillaa ja kuunnella musaa yms.
Ehkä jopa hieman positiivistakin, että porukalla on muutakin tekemistä kun hillua täällä..
Life = The Trip
-
Personaes
- OD
Kyllä mentalhell voisit jopa vähän hitaammin pudottaa kuin 0.5mg/2vko. Eihän sulla minnekkään kiire? Vaikka kuukauden välein pudotat 0.5mg niin varmasti käy kivuttomasti.
Ite nyt laskenut metadonia 5mg/4vko tahdilla ja ihan hyvin mennyt. Aina pudotuksen jälkeen tulee pariksi viikoksi levoton ja vähän nihkeä olo. Mutta ei mitään mitä ei kestäis. Kohta pääsen vaihtamaan buprenorfiinille , sillä oon jonkun aikaa annos stabiilina ja sitkun on sopiva tilanne, lasken pikkuhiljaa nolliin. Raportoin tänne miten omakin vieroitus etenee.
Ite nyt laskenut metadonia 5mg/4vko tahdilla ja ihan hyvin mennyt. Aina pudotuksen jälkeen tulee pariksi viikoksi levoton ja vähän nihkeä olo. Mutta ei mitään mitä ei kestäis. Kohta pääsen vaihtamaan buprenorfiinille , sillä oon jonkun aikaa annos stabiilina ja sitkun on sopiva tilanne, lasken pikkuhiljaa nolliin. Raportoin tänne miten omakin vieroitus etenee.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Don
- Lepakko
En usko, sillä lisääntyneen päihteiden saatavuuden ja yleisen myötämielisyyden kasvuun huumeisiin nuorten keskuudessa on takuulla nostanut satunnaiskäyttäjien määrää. Musta tuntuu, että nykyään nuoret kirjoittavat enemmän lautojen kaltaisille sivuille. Näennäinen anonyymiys madaltaa huomattavasti kynnystä kirjoittaa päihteistä netissä monella. Mun mielestä tää uusi itsensä esittäminen ennen postauslupien myöntämistä on rajoittanut monella uudella käyttäjällä liittymisen siihen.xammy wrote:Miks psyvault on niin kuollu nykyään? Tosi harvakseltaan tulee postauksia. Jengi kasvanut aikuisiksi ja huumeet jääneet menneeseen elämään?
Ihmiset on kuitenkin erilaisia luonteeltaan, jotkut avaavat lähes koko elämänsä palstoilla, kun taas toiset lähinnä kyselevät tai kertovat omia kokemuksiaan päihteistä. Jonkinnäköinen hamppufoorumin "pakolliseksi" tehty sääntöjen luku ennen kuin pystyt luomaan tunnukset voisi olla parempi ratkaisu.
Last edited by Don on Wed 29 Apr 2015, 17:41, edited 1 time in total.
-
Mämmikoura
Menatallhellin kirjotuksen jälkeen alko käsi hamuamaan rivapurkkia, mutta eipä tullu onneks otettua ku oli vähä sauhua. Kyllä tuo mahollinen bentsokoukku pelottaa. Tässä onnistunu jo jonku 9 vuotta syömään bentsoja ilman viekkareita. Paitsi yhesti oli pienet xanorviekkarit. Pelotti ja oli unettomuutta, mutta ei varmaan mitään tuommosta mitä mentallhellillä.
-
Dexma
- Moderator
Mun mielestä tässä on enemmän se, että ei tänne oikein kaivata ihmisiä kysymään sitä, että kuinka monta milligrammaa pitää vetää xanoria, että tulee high tyylisiä kysymyksiä. Meidän foorumi kykenee aika hyvin tällä hetkellä jakamaan tietoa ja sitä on tällä foorumilla. Sillä, että pyydetään esittelemään itsensä alussa on se, että näkee ihmisestä, että on motivoitunut kirjoittaan ja vähän minkälainen ihminen on kyseessä. Huumeistahan täällä puhutaan, mutta sitäkin enemmän niiden huumeiden vieressä tapahtuvista arkisista jutuista jota doupinkäyttäjät kokee. Eli tää on enemmän tietyn alakulttuurin keskustelukanava nykyään. Sen takia täällä vähemmän jutellaan, kun täällä ei ns vanhat käyttäjät enään niin paljoo tapaile toisiaan ja näe toisiaan. Moderaattoreidenkin kohdalla niin vaultissa on tapahtunut 2-3 sukupolvenvaihdosta.Don wrote:
Ihmiset on kuitenkin erilaisia luonteeltaan, jotkut avaavat lähes koko elämänsä palstoilla, kun taas toiset lähinnä kyselevät tai kertovat omia kokemuksiaan päihteistä. Jonkinnäköinen hamppufoorumin "pakolliseksi" tehty sääntöjen luku ennen kuin pystyt luomaan tunnukset voisi olla parempi ratkaisu.
Oon itse miettinyt viimeaikoina, että nyt alkaa taas olemaan selvästi sellainen sukupolven vaihdoksen aika edessä, koska vanhat foorumilaiset höpisee irkin puolella toistensa kanssa ja foorumilla on aktiivisin osa tuota Persut on rasisteja ja ufo keskusteluja
Ennenhän täällä oli paljon 18 vuotiaita hippejä jotka puhuivat ensi deelikokemuksistaan ja kyseli kuulumisia kavereilta ja miittejä oli ahkerasti, nyt ne jotka on jäljellä siitä ajasta puhuu doupin lopetuksesta monesti sen sijaan kuin hehkuttaa perjantai illan kuoseja.
"söin 3 dosee äsidii vittu tää oli elämän siistein juttu" dexma 6 vuotta sit
"söin 3 dosee äsidii, kattellut täs youtuubii kokopäivän.. vois vetää lainin pirii ja syödä viimeiset xanorit, kun on vähän liian tärinä olo.... Jos vaik yrittäis vähän syödä jotain, huomenna ois kiva olla selvinpäin".... minä nykyänä... Tai no en mä ees noin ahkera ole enään
-
Personaes
- OD
Tietääkö joku, voiko alivuokralainen saada asumistukea? Siis jos henkilö A, vuokraa kyseisen asunnon ja taas vuokraa sen kokonaisuudessaan henkilölle B, niin voiko henkilö B saada asumistukea?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
sxoxyvg
- OD
Kyllä voi.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Personaes
- OD
Oi kiitos sxoxy. rakkautta sulle <3sxoxyvg wrote:Kyllä voi.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
sxoxyvg
- OD
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Personaes
- OD
Onhan tuo aika groteskia. Mutta pitäisikö meidän ottaa tänne asumaan kaikki maailman homot, lesbot ja bi-seksuaalit vaan sen takia että kuuluvat syrjittyyn vähemmistöön? Voi loppua tila aika pian kesken jos tolle tielle lähdetään.sxoxyvg wrote: Mitä mieltä?
Pikemminkin pitäisi painostaa näitä maita, jotka syrjii sekuaalivähemmistöjä niin suojelemaan heitä paremmin. Kehitysavun, jonka lisäämistä kannatan, voisi sitoa tiettyihin tavoitteisiin. Että täyttää sellaiset kriteerit että ketään ei syrjitä.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
magiclymagical
- Apteekki
Tän oon huomannu ihan arkipäivässä ja omissa kaveripiireissäDexma wrote: Hauskaa on ollut huomata kans se, että monille jutut jotka oli vuosii sit erikoisii niin on tänään aika monelle normipäiviä
"söin 3 dosee äsidii vittu tää oli elämän siistein juttu" dexma 6 vuotta sit
"söin 3 dosee äsidii, kattellut täs youtuubii kokopäivän.. vois vetää lainin pirii ja syödä viimeiset xanorit, kun on vähän liian tärinä olo.... Jos vaik yrittäis vähän syödä jotain, huomenna ois kiva olla selvinpäin".... minä nykyänä...![]()
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Azee
- Psykonautti
Monet väittäis et pitäis tulla uskoon 
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
-
Dexma
- Moderator
magiclymagical wrote: Tän oon huomannu ihan arkipäivässä ja omissa kaveripiireissä. Mistähä löytäis uuden elämän siisteimmän jutun? Pitäiskö rakastuu? Se pärähtää ainaki, mut sit tulee nii vitun paskat laskut ja viekkarit kestää kuukausia. Mikä vittu tässä elämässä enää toimii?
Joo. Tässä alkaa tuleen näitä kavereita omaan piiriin jotka on sillai: Hommasin asuntolainan ja tuli muksu ja jajajajaja. En nykyään muuta kuin hiisaa pari kertaa kuukaudessa jos satun oleen vapaalla.
Kyl itelle ainakin työt ja opiskelut alkaneet viemään sitä motivaatiota KUOSATA. Siis kylhän nyt jotain oppareita menee ja sillai, mut ei kiinnosta niistäkään tehä itelle superongelmaa, koska ne menis sit kaiken oikeesti tärkeiden asioiden tielle.
Omalla tapaa oon nyt tosi tyytyväinen, mul on duunia nyt pari kuukautta ainaskin. Sit on varaa taas vähän tehä päätöksiä elämässä pitkästä aikaa, eikä tartte ajatella, että teen vain näin, kun se on ainut mahollisuus. Tuntuu aika siistiltä, kun elämään alkaa tuleen pikkaisen sisältöö.