ai ai. Kaverilla ollut kanssa endokardiitti ja jo kuulema se että se on ollut kerran, niin voi aiheuttaa kuoleman jos saa uudestaan pahoja pöpöjä kehoon ja sulla on nyt ollut noita kaksi kappaletta ja jatkat vielä samaan malliin?Musta8 wrote:ITE OON VAARALLINEN ESIMERKKI ETTÄ IV-KÄYTTÖ EI KANNATA AINAKAAN TUOLLA KUOSEISSA KUN EI MIKÄÄN KIINNOSTA VITTUJAKAAN
2 kertaa sairaalassa. Toisella kerralla leikattiin sydämmen vasenta mitraaliläppää (tuliko nimi oikein?) kun sekoillu likasien värkkien kanssa/kuppien. Ekalla kerralla tuli endokardiitti ja joku toinen mikä tuotti hiivaa ympäri kehoa. Kuolema oli parin tunnin päässä ennenkuin vanhemmat tajusivat soittaa ambulanssin. (Olin nukkunut yli 40 asteen kuumeessa 48 tuntia) 6 viikkoa sairaalassa tiputuksessa. 4 viikkoa niistä Meilahden Yliopistollisessa (ISO KIITOS MINUT LEIKANNEELLE KIRURGILLE/HOITAJILLE JOTKA HOITIVAT TOIVOTTOMAN TAPAUKSEN KUNTOON)
Toinen kerta tuli tasan vuos sitten. TOINEN ENDOKARDIITTI. Elinvuodet tippunu aika kivasti.
Ite oon elämäni kussut ja joudun olemaan sinut asian kanssa. Subua käytän vieläkin joka päivä suoneen. Ei opi niin ei opi. Onneks on niitä kavereita jotka sanoo kun meininki on mennyt lapasesta. Isot propsit niille oikeille ystäville. Ilman niitä en olis hengissä!'
LUKEKAA JA MIETTIKÄÄ KANNATTAAKO KÄYTTÄÄ
(en tosin sano että näin käy jokaiselle, OLKAA HUOLELLISIA ÄLKÄÄKÄ VITUN TYHMIÄ KUN MINÄ)
Olisko aika vähän pysähtyä miettimään. Vaikka käyttäisit yhtiä värkkejä tasan yhden piston verran, joka kerta uusia klikkikuppeja/fimoja, mitä tuskin teet, niin siltikin riskit on aika merkittävät. Jos tosiaan jatkat samaan malliin että vanhoilla likaisilla vehkeillä, likaisista klikkikupeista, niin eipä vaikuta kovin lupaavalta sun tulevaisuus.