amfetamiinin ja kokaiinin erot
-
Maor
- Kameleontti
-
artemisia absinthium
- Apteekki
amfetamiinia en ole vielä kokeillu, kokaiini on kiva pikku lisä kotibileissä.
Koksu ei yleensä aiheuta kummempia laskuja.. kerran erehdyksissä otin kokaiinia päivää ennen lentoa, ja seuraavana päivänä lentokentällä olin ihan vainoharhainen ja pakoilin poliiseja. Olin IHAN varma että jään tullissa kiinni ja hypin tyyliin seinille aina kun näin poliisin jolla oli HUUMEKOIRA messissä..
Koksu ei yleensä aiheuta kummempia laskuja.. kerran erehdyksissä otin kokaiinia päivää ennen lentoa, ja seuraavana päivänä lentokentällä olin ihan vainoharhainen ja pakoilin poliiseja. Olin IHAN varma että jään tullissa kiinni ja hypin tyyliin seinille aina kun näin poliisin jolla oli HUUMEKOIRA messissä..
-
Jeshu
- OD
-
Walrus
- Psykonautti
-
Jeshu
- OD
-
HUUHAA
- Apteekki
pireissään se on normaalisti 2x pienempi, tietyssä tilanteessa sitten taas 2x isompiWalrus wrote:Ei muakaan paneta pireissä, tosin en kyl naispuolisten kanssa oo ollu et jos sais vähän äksöniä ni sit ehkä. Sehän vetää munat ihan rullallekki ni eihän siinä kehtaa alkaa mitään...
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
MetsänNeito
- Apteekki
Siis täh. Meinaat, että pireissä levossa muna on 2x pienempi ja pystyssä 2x suurempi kuin norm? :?: Tuon ensimmäisen olen jooHUUHAA wrote:pireissään se on normaalisti 2x pienempi, tietyssä tilanteessa sitten taas 2x isompiWalrus wrote:Ei muakaan paneta pireissä, tosin en kyl naispuolisten kanssa oo ollu et jos sais vähän äksöniä ni sit ehkä. Sehän vetää munat ihan rullallekki ni eihän siinä kehtaa alkaa mitään...![]()
huomannut, mutta on se siis pystyssä ihan normaali kyllä..
Ei, en ole mies.. mut joo.. minua se piri alkaa aina panettamaan
No, itse asiaan. Koksua en ole kokeillut, mutta haluaisin.
Ihan vain siksi, jospa siitä ei tulisi yhtä kamalia jälkioloja kuin vauhdeista tulee mulle..
Kaveri on sanonut, että se on melko samanlaista, mutta kalliimpaa
ja lyhytkestoisempaa, ja myös parempaa (sehän on mielipidekys.). Vähän niinkuin 'rikkaiden piriä'.
Ja jos se ei vie nälkää kuten piri, on sekin plussaa minusta!
No, pitää kokeilla, ja kertoa sitten enempi
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Asidyyli
- LD50
-
Sienipoika
- Tuppisuu
-
tropic
- Apteekki
Vaikea sanoa. Veikkaan, jos kokaiini olisi halvempaa ja hyvää ja sitä olisi kokoajan saatavilla, niin kyllä ihmiset luultavasti helpommin addiktoituisivat helpommin kokasta kuin amfesta. Kokaiini nousut ovat paljon hienommat kuin spiidi nousut, mutta kokan vaikutus on, niin lyhyt, että monet vetävät mieluummin spiidiä, kun se on kuitenkin vaikutukseltaan pitempi kestoista ja halvempaa kuin koka.Sienipoika wrote:Kumpi muuten on vaarallisempaa ? Entä addiktoivampaa ? Jos sitä nyt voi niin helposti sanoa....
Vaarallisuudesta en osaa sanoa paljoakaan, mutta kokaiini taitaa vaikuttaa aivoihin vahvemmin tai hieman eri tavalla kuin amfetamiini, niin eli paranoidisuus/vainot ovat kokassa vahvempaa luokkaa kuin amfassa. Puhun nyt siis puhtaista valmisteista. Katumuodossa myytävät jatkemömmöt voivat tuottaa vaikka mitä ikäviä sivuoireita.
Tämä ei ole kuitenkaan mitään faktaa vaan tämä on pohdiskelua ja omista kokemuksista otettuja ajatuksia.
-
psyvault
- Karvakuono
-
zero
- Kameleontti
tuli tost kemikaalin viestist mielee et onkoha nois stimuis semmoi et kel ne tekee paremman olon ni sit tulee sen mukaset laskutki eli pahemmat. ku tuntuu et kaikki ketkä sanoo et ei piri oikee muuta tee ku piristä reilusti ni sanoo et ei oikee laskuika tuu. mul tulee niin jumal olo pirist ku blaablaablaa mut kyl sit laskutki tulee.
möh.
möh.
-
Lasipallo
- Kameleontti
Nopeasti pääteltynä sanoisin, että liittynee serotoniinin vapautumiseen. Ei mitenkään varmaa, mahdollisuus vain.zero wrote:tuli tost kemikaalin viestist mielee et onkoha nois stimuis semmoi et kel ne tekee paremman olon ni sit tulee sen mukaset laskutki eli pahemmat. ku tuntuu et kaikki ketkä sanoo et ei piri oikee muuta tee ku piristä reilusti ni sanoo et ei oikee laskuika tuu. mul tulee niin jumal olo pirist ku blaablaablaa mut kyl sit laskutki tulee.
möh.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
MagneettoS
- Tuppisuu
-
spasm
- OD
-
Dagga
- Apteekki
Lasipallo wrote:Nopeasti pääteltynä sanoisin, että liittynee serotoniinin vapautumiseen. Ei mitenkään varmaa, mahdollisuus vain.zero wrote:tuli tost kemikaalin viestist mielee et onkoha nois stimuis semmoi et kel ne tekee paremman olon ni sit tulee sen mukaset laskutki eli pahemmat. ku tuntuu et kaikki ketkä sanoo et ei piri oikee muuta tee ku piristä reilusti ni sanoo et ei oikee laskuika tuu. mul tulee niin jumal olo pirist ku blaablaablaa mut kyl sit laskutki tulee.
möh.
Juu, näinkin A-vitamiinin kans ehkä enemmän dopamiini, ja E:n kanssa serotoniini, mut ei kuitenkaan niin yksioikoista.
-
marya
- Tuppisuu
Re: amfetamiinin ja kokaiinin erot
hmmm en oikeen noist eroist muuten tiiä paitsi et piri panettaa helvetisti mut vaikee laueta. mut sellanen mies joka on pirikoukus ni ei kiitos. ei sellasen kaa voi tehä mitään ku on surkastunu....
mut toisaalt ku olin ottanu ni ei ollu minkäälainen nälkä ja aloin ihmettelee miks ihmiset syö
mut toisaalt ku olin ottanu ni ei ollu minkäälainen nälkä ja aloin ihmettelee miks ihmiset syö
-
-lalalaa-
Kokkeli on kyllä sanoinkuvailematonta kuraa.
Menee rahat hukkaan aivan täysin, eikä mitään mielekästä oloa saa aikaan.
Hollannissa jatkoin kokkelilla vauhtia, johon se oli varsin oivallista.
Ez-test whitella testasin tavaran ennen ostoa ja keskitasoa näytti.
Suomen hinnoilla (100-150?) en ostaisi kyseistä ainetta ikipäivänä.
-
juspe
- Karvakuono
sama mulla aivan törkeetä paskaa oli ja 150e ketkusta pulitin ei oikeen mitään oloja... laadusta en tie mutta tosi surkeeta ilmeisesti...-lalalaa- wrote:Kokkeli on kyllä sanoinkuvailematonta kuraa.
-
Jeshu
- OD
Paskaa kokaiinia täälläkin päin on vedetty oikeastaan joka kerta. Kun olen sanonut "ei toimaa kunnolla" on vastattu vaan jotain etten hiffaa sitä, vaan paskaa se enemmän kuitenkin on, ellei kokonaan...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
semihead
- Tuppisuu
sanotaanko näin että erot mielestäni ovat tässä
amfetamiini: estää otsalohkossa dopamiinin ja noradrenaliinin(yhteydessä adrenaliiniin) vapautusta. Vaikutus aika on pidempi ja hinta huomattavasti halvempi. Eikä sitä turhaan sanota spiidiksi koska se vaikuttaa ardrenaliiniin enemmän kuin kola.
Kokaiini: stimuloi voimakkkaasti keskushermostoa ja vapauttaa/estää otsalohkossa dopamiinin, serotoniinin ja noradrenaliinin vapautusta. Vaikutusaika on (nuuskattuna) noin 1-2h koska maksa hajoittaa kokkelin tämän ajan kuluessa.
omista kokemuksista voin sanoa että kola hyvää panotavaraa mutta spiidi parempaa kaikkeen muuhun ellei ole todella varakas ja tunne lähdettä mista saaa suomessa hyvää kokaa niin kannattaa toistaiseksi tyytyä amfetamiineihin.
amfetamiini: estää otsalohkossa dopamiinin ja noradrenaliinin(yhteydessä adrenaliiniin) vapautusta. Vaikutus aika on pidempi ja hinta huomattavasti halvempi. Eikä sitä turhaan sanota spiidiksi koska se vaikuttaa ardrenaliiniin enemmän kuin kola.
Kokaiini: stimuloi voimakkkaasti keskushermostoa ja vapauttaa/estää otsalohkossa dopamiinin, serotoniinin ja noradrenaliinin vapautusta. Vaikutusaika on (nuuskattuna) noin 1-2h koska maksa hajoittaa kokkelin tämän ajan kuluessa.
omista kokemuksista voin sanoa että kola hyvää panotavaraa mutta spiidi parempaa kaikkeen muuhun ellei ole todella varakas ja tunne lähdettä mista saaa suomessa hyvää kokaa niin kannattaa toistaiseksi tyytyä amfetamiineihin.
-
dredi
- LD50
Suomessa ei ole ikinä ollut hyvää koksua.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
frapathea
No ei se o kannattavaa täälpäin. Joillai jenkeillä on kokkelia ku on eteläameriikka siinä vieressä ja sillainii, ja enemmä kysyntää.dredi wrote:Suomessa ei ole ikinä ollut hyvää koksua.
Mä liputan pirille kuitenki...
-
weedway
- Tuppisuu
2 aivan eri päihdettä mutta kyllä suomessa mielummin sitä piriä hakee kun koksu usein kallista eikä kovin kummosta laadultakaan, niin iskee pieni morkkis kun massit menny, eikä aine pääse tekemään parhainta mahdollista oloa..
-
Asidyyli
- LD50
Oon oppinut vihaamaan amfetamiinia yli kaiken. On muka hauskaa vähän aikaa ja sitten tulee laskut jotka mulla on yhtä helvettiä. Kokaiini on miellyttävää. Ei tule noita paskoja vaikutuksia ja fiilis on rento ja empaattinen (ehkä myös seksuaalinen, en ole tuota puolta vielä koksuissa tullut tarkkaileeksi). Smooth high. Piri taas tekee mut vaan kovaääniseksi kusipääjuntiksi joka ei ajattele yhtään mitä tekee, loputonta turhan säätöä.
-
tRip
- Moderator
Samaa mieltä..Asidyyli wrote:Kokaiini on miellyttävää. Ei tule noita paskoja vaikutuksia ja fiilis on rento ja empaattinen (ehkä myös seksuaalinen, en ole tuota puolta vielä koksuissa tullut tarkkaileeksi). Smooth high.
Paitsi, en vihaa piriä, tai ehkä vihaankin, enemmänkin sellanen ettei vaan huvita enää kokeilla.
Lääke-amfe erikseen, josta siitäkään en enää nauti.. lähinnä laskujen vuoksi.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Anonyymi
100% samaa mieltä!Asidyyli wrote:Oon oppinut vihaamaan amfetamiinia yli kaiken. On muka hauskaa vähän aikaa ja sitten tulee laskut jotka mulla on yhtä helvettiä. Kokaiini on miellyttävää. Ei tule noita paskoja vaikutuksia ja fiilis on rento ja empaattinen (ehkä myös seksuaalinen, en ole tuota puolta vielä koksuissa tullut tarkkaileeksi). Smooth high. Piri taas tekee mut vaan kovaääniseksi kusipääjuntiksi joka ei ajattele yhtään mitä tekee, loputonta turhan säätöä.
Mietin tässä, että kumpi paskoo aivot pahemmin: kokkeli vai amfetamiini?
-
eNZYMe
- OD
En ole kyllä kovinkaan paljoa tota kolaa vetänyt, mutta Kyllä se munkin mielestä paljon pehmeämmältä ja muutenkin miellyttyvämmältä tuntuu. En sitten tiedä kuinka paska olo tulisi, jos valvois useamman päivän putkeen kolalla. Tostakin alkaa monille tulemaan sitä vainoharhaa ja muuta randomointia kun tarpeeksi kauan ja pitkään vetää. Tulee vaan hieman kalliimmaksi kuin piri.Anonyymi wrote:100% samaa mieltä!Asidyyli wrote:Oon oppinut vihaamaan amfetamiinia yli kaiken. On muka hauskaa vähän aikaa ja sitten tulee laskut jotka mulla on yhtä helvettiä. Kokaiini on miellyttävää. Ei tule noita paskoja vaikutuksia ja fiilis on rento ja empaattinen (ehkä myös seksuaalinen, en ole tuota puolta vielä koksuissa tullut tarkkaileeksi). Smooth high. Piri taas tekee mut vaan kovaääniseksi kusipääjuntiksi joka ei ajattele yhtään mitä tekee, loputonta turhan säätöä.
Mietin tässä, että kumpi paskoo aivot pahemmin: kokkeli vai amfetamiini?
Ei nyt ole mitään lähteitä kaivaa tähän hätään, mutta olen ollut siinä käsityksessä että amfetamiinin säännöllinen ja pitkäaikainen käyttö tekis enemmän vahinkoa aivoille, mut ei koksukaan mitään terveellistä ole. Kokaiinin säännöllinen käyttö sitten on enemmän haitallista sydämelle ja verenkierrolle (akuutti sydänkohtausriski). En tiedä sitten tekeekö niinkään pysyvää vahinkoa. Nenän väliseinään voi myös tulla ikäviä kulumia kokaiininverisuonia supistavan vaikutuksen takia.