Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
Poliklinikka
- OD
Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan
Löysin itseni. Tai olen alitajuntaisesti pitänyt itseni kaapissa vittu ikuisuuden. En siis ole homo, niinku jotkut ovat luulleet. Olen vaan psykopaatti! En osaa olla mies. En osaa enää edes puhua naisille, tuijotan vaan silmiin!
Last edited by Poliklinikka on Sun 14 Oct 2012, 07:54, edited 1 time in total.
-
Jenkem
Samat sanat ja tännekki yks rotsis unohtunuHitler wrote:
Tuu poikkeen ku kerkeet Jätkän rotsi on muute täällä.
Omia ajatuksia: Muutaman viinapaukun jälkeen ihan vitun hukassa. Meikäläisest on tullu ihan älytön kotirotta, varsinkin toi viina saa kaoottisen puoleni taas heräileen. Ennen rankan sekakäytön alaisena maisteltiin viinaa paljailta rinnoilta mutta nyt kaikki jumittaa kotona. Mitä vittuu? vanhaks tulossa vai?
En tiiä, ehkä lisäkossu selventää tätä mysteeriä.
-
VXA
- Kameleontti
Ihminen on vitun buginen, orgaaninen kasa, joka vähän väliä on tavallista enemmän epäkunnossa.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
-
tRip
- Moderator
Joskus riipaisemalla kunnon kännit jossain korvessa, ja palaamaan vasta kun krapula on kunnialla taitettu, auttaa taas pitkälle syksyynporter wrote:Eii vittu , nitkuttaa .. Ihan mitä vaan kuosii Ku sais. Tänään ollut hermot niin vitun pinkeenä . Yli-kuuukausi streitattu ja viel 1,5vk niin saan ottaa jotaijotku morfiini vedothan ne olis vitun kova sana. Mutta piri vedokki kelvanneet .
Niin se luontokin käy läpi ruskan ja pudottaa elonsa.. herää uuteen aamuun eilinen vuosirenkaissaan.VanXskua wrote:Ihminen on vitun buginen, orgaaninen kasa, joka vähän väliä on tavallista enemmän epäkunnossa.
Kuihtuu ja kuolee..
Antaa tilaa uudelle.
Toisinaan koitan yhä uudelleen päättää oks elämä tääl ylipäätään kovin tervettä.
Torakatkin selvii ydinsaasteista.
Se mikä toimi tänään, ei toiminukaan ehkä eilen.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
mindtransferral
- Psykonautti
Mitä on olla eksyksissä? Mitä jos on eksynyt koko ajan, vaikkapa läpi elämän? Miten voi olla eksyksissä?
The journey begins...
-
Hitler
- Apteekki
-
LeFairylette
- OD
Tänää mulle sanottiin että lopeta ajattelu... Onko se mahdollista?
Usein toivon että olisi. Ois aika paljo helpompaa ku pystyis olemaan ajattelematta.
Miten osais olla vaan onnellinen siitä mitä nyt on?
Usein toivon että olisi. Ois aika paljo helpompaa ku pystyis olemaan ajattelematta.
Miten osais olla vaan onnellinen siitä mitä nyt on?
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
den
Tekisi mieli kirjotellla kaikennäköstä tänne mutta pelkään lähinnä anonyymiyteni menettämistä. Ehkä tulee myöhemmin rustattua enempi kun pelko häivenee...
-
VXA
- Kameleontti
Tullu tässä mietittyä vuorokautta. Ihmisillä on tapana kokea päivä tavallaan suorituksena. Tyyliin: "onpas ollu paska päivä, no en jaksa ees yrittää tänää enää mitään kivaa tai olla ilonen. Huomenna uus yritys."
Vähän ois kyl siistii jos ei ois vuodenaikoja, vuorokaudenaikoja tai mitään.
Miettikää. Kaikki ois ihan erilaista.
Vähän ois kyl siistii jos ei ois vuodenaikoja, vuorokaudenaikoja tai mitään.
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
VXA
- Kameleontti
Mua ärsyttää. Se kuinka vaikeaa mun on usein elää hetkessä. Mutta paljon helpompi kyllä ku jonku vuos sitten vaikka. Ajatusmalleistahan se on paljon kii. Ennen olin aika fiksoitunut.
Keskeisiä ongelmia on toisinaan kehittyvä kokemus siitä että joku voisi olla paremmin. Ja toinen on huoli siitä, kuinka tätä hetkeä seuraavat hetket kuluvat; "Meneeköhän kaikki nyt putkeen?"
Sit, onhan se kii kans aivokemioista. Mun ADHD varmaa näyttelee tässä keskeistä osaa. Ja nykyään luen kans ihan kannabiksen vaikutukseks että se laittaa kelaan sillee liikaa. Voisi sanoa että paaseissa teki miten teki, ni ei silti yleensä ole täysin tyytyväinen. Toi on itse asiassa ollu alusta asti. Se vaan sitten on.
Alkoholia en tykkää tietyntyyppisten murheiden vallitessa päänsisäisessä avaruudessa ottaa koska kun ajattelu alkaa tökkimään, aiheuttaa ahdistusta se seikka että en enää saa oikein otetta ongelmasta enkä pysty sitä käsittelemään.
Mutta eipä tässä, kyllä mulla yleensä on hauskaa. Paitsi hammaslääkärissä.
Ongelmia, ongelmia, niitä riittää kaikilla.
Keskeisiä ongelmia on toisinaan kehittyvä kokemus siitä että joku voisi olla paremmin. Ja toinen on huoli siitä, kuinka tätä hetkeä seuraavat hetket kuluvat; "Meneeköhän kaikki nyt putkeen?"
Sit, onhan se kii kans aivokemioista. Mun ADHD varmaa näyttelee tässä keskeistä osaa. Ja nykyään luen kans ihan kannabiksen vaikutukseks että se laittaa kelaan sillee liikaa. Voisi sanoa että paaseissa teki miten teki, ni ei silti yleensä ole täysin tyytyväinen. Toi on itse asiassa ollu alusta asti. Se vaan sitten on.
Alkoholia en tykkää tietyntyyppisten murheiden vallitessa päänsisäisessä avaruudessa ottaa koska kun ajattelu alkaa tökkimään, aiheuttaa ahdistusta se seikka että en enää saa oikein otetta ongelmasta enkä pysty sitä käsittelemään.
Mutta eipä tässä, kyllä mulla yleensä on hauskaa. Paitsi hammaslääkärissä.
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
juss111
- Lepakko
oravanpyörä sitä ja oravanpyörä tätä.
voi vittu että alkaa pidemmänpäälle vituttamaan koko oravanpyörä höpinä!
vitun hipit!! pilvee kasvattamallako kaikki järjestyy? 420 420 pufpuf. syöpäki parantuu samalla perkele!
entä jos sitä teidän vihaamaa rahaa ei olis?
millä tää yhteiskunta sitte pysyy pystyssä?
jotkut ehkä haluaa tehdä töitä että saa rahaa ja rahalla saa ostettua kivoja juttuja itelleen.
onko se orjuutta? vapaasta tahdosta sinne töihin kumminki menee. jotkut voi myös nauttia työntekemisestä.
huomaa kyllä että joillain on ihan helvetisti liikaa aikaa miettiä kaiken mailman paskaa ja selata nettiä päivät pitkät poistumatta kotoota ja sitte masentaa ja se on taas oravanpyörä yhteiskunnan ja kaikenmailman liskomafian vika. vittu ne lukee meiän ajatuksia.
älkää ottako itteenne. sori..
ehkä mulla on liikaa aikaa nyt miettiä ku oon vapaalla ja päissäni.
vitun hipit!! pilvee kasvattamallako kaikki järjestyy? 420 420 pufpuf. syöpäki parantuu samalla perkele!
jotkut ehkä haluaa tehdä töitä että saa rahaa ja rahalla saa ostettua kivoja juttuja itelleen.
onko se orjuutta? vapaasta tahdosta sinne töihin kumminki menee. jotkut voi myös nauttia työntekemisestä.
huomaa kyllä että joillain on ihan helvetisti liikaa aikaa miettiä kaiken mailman paskaa ja selata nettiä päivät pitkät poistumatta kotoota ja sitte masentaa ja se on taas oravanpyörä yhteiskunnan ja kaikenmailman liskomafian vika. vittu ne lukee meiän ajatuksia.
-
horna
- Kameleontti
Jos keksii tavan matkustaa ajassa ja menee tappamaan oman iso-isänsä, niin eikö silloin negatoi koko homman, koska et koskaan synny, etkä mene näin tappamaan omaa iso-isää?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
King Ink
- LD50
http://media.techeblog.com/images/time_ ... theory.jpghorna wrote:Jos keksii tavan matkustaa ajassa ja menee tappamaan oman iso-isänsä, niin eikö silloin negatoi koko homman, koska et koskaan synny, etkä mene näin tappamaan omaa iso-isää?
-
Basebo
- Lepakko
Kyllähän tuossa ihan asiaa oli. Jos tuntuu, että on itsensä mielestä oravanpyörässä niin siihen on itse silloin itsensä ajanut. Nykyajan "normi" meininki vain on sitä, että käydään töissä ja saadaan siitä rahaa. Ja, jos se työ ei kiinnosta niin silloinhan kannattaa vaihtaa työtä. Miksi tehdä jotain mistä ei tykkää?juss111 wrote:oravanpyörä sitä ja oravanpyörä tätä.
Mutta tuo rahaton yhteiskunta voisi olla ihan viisasta. Silloin ei tarvitsisi kaikkien tehdä töitä sen eteen, että saisi sitä rahaa, jota käyttää oman vapaa-ajan harrasteisiin ja muihin juttuihin. Tällöin olisi vaihtoehto ja voisi tehdä työtä sen takia, koska haluaa tehdä sitä, eikä sen takia, että pitää tehdä sitä pitääkseen itsensä hengissä.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
-
juss111
- Lepakko
no vitutus päissäni ilmasin asiani vähän sekavasti enkä yhtään ajatellu mitä kirjotin.
tarkotin lähinnä että on turha valittaa ku ei oo mitään jos ei oo valmis muuta ku valittaa köyhyyttä.
"vitun sossu ku sieltäkä ei saa rahaa enempää"
no jokaisen valintahan se on tekeekö mitään vai ei.
jos ei mitään tee niin on ihan turha valittaa.
yheen kaveriin vaan palo hermot ku jaksaa pölistä oravanpyörä paskasta ja suunnillee halveksii ku jotkut käy töissä eikä ite tee muuta ku makaa kotona ja polttaa pilvee. "tekisit sinäki jotain muutaki ku kävisit töissä ni voitais tehdä jotai kivaa. hei muuten voitko lainaa rahaa ni tehään jotain"
jos oravanpyörästä pois hyppääminen on sitä että kotona maataan sohvalla xboxia pelaten pilvessä joka ikinen päivä niin pysyn kyllä mielelläni oravanpyörässä.
ei se rahaton yhteiskuntakaan pysy pystyssä pilvee polttaessa ja xboxia pelatessa. nettiä tietenkään unohtamatta.
luulenpa vaan että rahattomassa yhteiskunnassa jotuis painaa duunia vitusti enemmän.
ei olis sossua ym. taitais heikot,laiskat,vammaset ym työhön kykenemättömät pudota tästä yhteiskunnasta pois?
no omistaan varmasti kaikki pitäis huolta mutta entäs tuntemattomat? yksinäiset? syrjäytyneet?
meni vähä liian monimutkaseks
onhan tässä yhteiskunnassa paljo mätää mutta on tässä paljon hyvääki.
tarkotin lähinnä että on turha valittaa ku ei oo mitään jos ei oo valmis muuta ku valittaa köyhyyttä.
"vitun sossu ku sieltäkä ei saa rahaa enempää"
no jokaisen valintahan se on tekeekö mitään vai ei.
jos ei mitään tee niin on ihan turha valittaa.
yheen kaveriin vaan palo hermot ku jaksaa pölistä oravanpyörä paskasta ja suunnillee halveksii ku jotkut käy töissä eikä ite tee muuta ku makaa kotona ja polttaa pilvee. "tekisit sinäki jotain muutaki ku kävisit töissä ni voitais tehdä jotai kivaa. hei muuten voitko lainaa rahaa ni tehään jotain"
jos oravanpyörästä pois hyppääminen on sitä että kotona maataan sohvalla xboxia pelaten pilvessä joka ikinen päivä niin pysyn kyllä mielelläni oravanpyörässä.
ei se rahaton yhteiskuntakaan pysy pystyssä pilvee polttaessa ja xboxia pelatessa. nettiä tietenkään unohtamatta.
luulenpa vaan että rahattomassa yhteiskunnassa jotuis painaa duunia vitusti enemmän.
ei olis sossua ym. taitais heikot,laiskat,vammaset ym työhön kykenemättömät pudota tästä yhteiskunnasta pois?
no omistaan varmasti kaikki pitäis huolta mutta entäs tuntemattomat? yksinäiset? syrjäytyneet?
-
Jenkem
Onko sisäinen lapseni murhattu? Olenko enään ollenkaan se sama olento joka olin syntyessäni?
Onko ympäristöni repinyt minut kappaleiksi alkuperäisestä minästäni ja yritetäänkö näistä riekaleista kutoa jonkun muun suunnittelemaa olentoa?
Pystynkö enään saavuttamaan tai vastaanottamaan aitoja, pyytteettömästi rehellisiä tunteita?
Vai olenko vasta matkalla todelliseen minääni?
Teorioita otetaan vastaan jos kukaan pointtiani ymmärsi.
Onko ympäristöni repinyt minut kappaleiksi alkuperäisestä minästäni ja yritetäänkö näistä riekaleista kutoa jonkun muun suunnittelemaa olentoa?
Pystynkö enään saavuttamaan tai vastaanottamaan aitoja, pyytteettömästi rehellisiä tunteita?
-
Jeshu
- OD
Uskon, että pakon edessä ihminen kyllä tekee. Jos on vaikkapa ruuasta kiinni. Jossain Afrikan maassa ihmisillä ei ole aikaa pyöritellä paskaa päässä ja masistella, kun pitää hankkia safkaa perheelle, ja vähän Jenkemiä siin sivussa.. Työkyvyttömät, skitsofreenikot, vammaset ynnämuut tietysti asia erikseen.juss111 wrote: *clip* luulenpa vaan että rahattomassa yhteiskunnassa jotuis painaa duunia vitusti enemmän.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Voima
- Lepakko
Toi on tosi vaikeeta, mut se on ainakin miun tehtävä. Miun päässä on ainakin iha ihme ajatusmallei, kuka tietää mistä ne on tulluBeardo wrote:Onko sisäinen lapseni murhattu? Olenko enään ollenkaan se sama olento joka olin syntyessäni?
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Yks aika kivulias ajatus on se, kun tietää tasan tarkkaan hetken menneisyydessä jolloin yks mitättömän pieni ja mitään ponnistuksia vaatimaton teko olis johtanut melko varmasti siihen et olisin ihan vitun onnellinen nyt. Sen sijaan asiat on aika päinvastoin. Jos olis vaan osannut, tajunnut, jos...
No jossitteluhan on ihan turhaa, ja asiat pitäis nimenomaan vaan nähdä kokemuksina joista tulee oppia, mut kun sen hetken tietää tarkkaan ja ettei siihen mitään ponnistuksia olis vaadittu niin se kyl tekee kipeää. Voihan sitä miten pitkälle tahansa alkaa jossittelemaan, mut kun se tarkka hetki on niin selvänä piirtynyt tajuntaan... Maailma ja aika olis lähtenyt punoutumaan toisin ja siitä ois syntynyt jotain kaunista.
Irtipäästäminen on hiton vaikeeta välillä. Kertokaa vinkkejä sen helpottamiseksi?
Voihan sitä tietty ajatella et multiversumi-teorian mukaan jossain muussa universumissa tein sen asian ja siel on nyt ihan vitun siistiä
No jossitteluhan on ihan turhaa, ja asiat pitäis nimenomaan vaan nähdä kokemuksina joista tulee oppia, mut kun sen hetken tietää tarkkaan ja ettei siihen mitään ponnistuksia olis vaadittu niin se kyl tekee kipeää. Voihan sitä miten pitkälle tahansa alkaa jossittelemaan, mut kun se tarkka hetki on niin selvänä piirtynyt tajuntaan... Maailma ja aika olis lähtenyt punoutumaan toisin ja siitä ois syntynyt jotain kaunista.
Irtipäästäminen on hiton vaikeeta välillä. Kertokaa vinkkejä sen helpottamiseksi?
Voihan sitä tietty ajatella et multiversumi-teorian mukaan jossain muussa universumissa tein sen asian ja siel on nyt ihan vitun siistiä
-
Basebo
- Lepakko
En usko tuohon, että joutuisi painamaan duunia enemmän. Nykyäänhän iso osa töistä joita tehdään on turhia, kuten kauppiaat ynnä muut mainostajat ja sen sellaiset, jotka tekee töitä, jotta saisivat tuotteitaan myyntiin, jotta saataisiin rahaa. Ja kokoajanhan koneiden käyttö töissä lisääntyy ja työnteko automatisoituu yhä enemmän. Näin jäisi aikaa enemmän luoviin harrasteisiin ja ihmisillä olisi enemmän aikaa harrasteisiin ja muihin ihmisiin. Myös luontoa säästettäisiin, koska ei tarvitsisi enää säästää jätevesiongelmissa ynnä muissa. Myös ruoassa säästettäisiin, koska ei olisi enää sitä ongelmaa, että sen kuskaaminen toisaalle maksaa liikaa. (Tarkoitan siis massatuotannossa syntyvää hukkaravintoa)juss111 wrote: luulenpa vaan että rahattomassa yhteiskunnassa jotuis painaa duunia vitusti enemmän.
Ja syrjäytyneet ja yksinäiset ihmiset. Kyllähän heillekkin varmasti löytyisi ihmisiltä enemmän aikaa ja mielenkiintoa. Mutta loppupeleissä se on itsestä kiinni, jääkö kotiin polttamaan sauhuja ja pelaamaan xboxia, vai meneekö ulos tekemään jotain luovaa. Kyllähän varmasti löytyy ihmisiä, jotka jämähtäisivät koteihinsa, mutta se on mielestäni jokaisen oma ratkaisu.
Saattaa nyt kuulostaa jotenkin liian suurelta muutokselta, että rahan poistaminen ratkaisisi monia isoja ongelmia, mutta noin minä uskon että tapahtuisi.
Kannattaa muuten katsoa Zeitgeist dokumentit
Zeitgeist Addendum http://www.youtube.com/watch?v=EewGMBOB4Gg
Zeitgeist Moving forward http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
-
doof
- Kameleontti
Kyllä mä ainakin vaihtaisin 50k kiloa porkkanoita uuteen golffiin.. Vai että rahaton yhteiskunta, huhhuh
-
MethAciD
- Lepakko
Juodakko vai eikö juoda? siinä pulma
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
juss111
- Lepakko
korkki auki ja pulma on poissa.happolappu wrote:Juodakko vai eikö juoda? siinä pulma
ite vedän ainaki ihan hirveet lärvit ja aion läträtä koko viikonlopun ja soittaa levyjä kavereiden kanssa paikassa jossa ei tarvi naapureista välittää.
en kato zeigestejä. aihe ei jaksa enään kiinostaa.
oon ihan tyytyväinen elämääni näin.
jokaisesta asiasta löytyy myös se positiivinen puoli mutta useimmat löytää pelkästään ne negatiiviset puolet ja unohtaa hyvät.
aina pitäis olla asiat paremmin vaikka olis rahaa niin ettei paskalle taivu ja naisia joka sormelle.
ja jos on tulevaisuuden suunnitelmat loistavat ni sitte murehditaan menneitä.
mennyttä et voi muuttaa vaan tulevaa voit. menneestä kannattaa ottaa opiks.
hyvää viikonloppua!
-
Skilla
- Lepakko
hahahah, mahtava perjantain seivaus posti. "when im sad, i stop being sad and be awesome instead"juss111 wrote:korkki auki ja pulma on poissa.happolappu wrote:Juodakko vai eikö juoda? siinä pulma
ite vedän ainaki ihan hirveet lärvit ja aion läträtä koko viikonlopun ja soittaa levyjä kavereiden kanssa paikassa jossa ei tarvi naapureista välittää.
en kato zeigestejä. aihe ei jaksa enään kiinostaa.
oon ihan tyytyväinen elämääni näin.
jokaisesta asiasta löytyy myös se positiivinen puoli mutta useimmat löytää pelkästään ne negatiiviset puolet ja unohtaa hyvät.
aina pitäis olla asiat paremmin vaikka olis rahaa niin ettei paskalle taivu ja naisia joka sormelle.
ja jos on tulevaisuuden suunnitelmat loistavat ni sitte murehditaan menneitä.
mennyttä et voi muuttaa vaan tulevaa voit. menneestä kannattaa ottaa opiks.
hyvää viikonloppua!
-
lixcc
- Psykonautti
Vaimo puhuu alkoholistin kanssa puhelimessa. Yrittää saada häntä katkolle ja korostaa sitä, että myö tuetaan häntä. Toivottavasti saadaan autettuu. Alkoholi on kuitenkin sen verran paha aine, että sillä saa kyllä hengen lähtee. Maksa menossa... hitto miks sen paskan pitää olla laillista!!!! vittu perkele!!!
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
-
VXA
- Kameleontti
Ehkä koska kieltolait ei toimi. Ikänä missään minkään päihteen kohdalla.
Ja miltä susta tuntus jos sult kiellettäs vaik deelit? Antaa aikuisten ihmisten tehdä omat valintansa.
E: eiku vittu, niinhän sulta kielletäänki.
unohtu.
Ja miltä susta tuntus jos sult kiellettäs vaik deelit? Antaa aikuisten ihmisten tehdä omat valintansa.
E: eiku vittu, niinhän sulta kielletäänki.
unohtu.
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
^ Sitä voi äkkiseltää miettiä kuinka douppaamisesta koituu aina vain pahaa, mutta tarkemmin ajateltuna ei ne doupit vaan kieltolaki.
-
liukuri
- Karvakuono
Eihän ne ole ongelmattomia. Mut eivät hyödyttömiäkään, niinku taas kieltolaki on 
Ja jos viel tarkemmi niin ei kieltolaki vaan ihmiset. Eli ihmiset kieltoon!^ Sitä voi äkkiseltää miettiä kuinka douppaamisesta koituu aina vain pahaa, mutta tarkemmin ajateltuna ei ne doupit vaan kieltolaki.
As high as i am i cant never get enought
-
fastnbulbous
- Karvakuono
Jatkan tuolta "Missä menee nistin ja viihdekäyttäjän raja?" topicista tänne, kun tuntuu sopivan paremmin tänne (lainaan samalla sieltä toista kirjoittajaa):
Mun päihteiden käyttö on jonkun aikaa tähdännyt useasti siihen, että voisin hyödyntää niistä saamani kokemukset myös selvin päin (on siinä kyllä taustalla todellisuuspakoakin, mutta pyrin rajoittamaan). Sen takia en ole enää kiinnostunut esim. hitaista, koska niistä ei ole jäänyt jälkikäteen muuta kuin kulutettua aikaa. Taivaallisen olonhan ne välillä teettää, mutta vain siihen hetkeen eikä piiruakaan pidemmälle...
Pitäis varmaan kirjotella enemmänkin, vaikka sitten vaan pöytälaatikkoon. Kommunikointitaidotkin näyttäisi vaativan säännöllistä ylläpitoa, kun tämänkin rustaamiseen vierähti merkkimäärään suhteutettuna ikuisuus.
Samanlaiseen fiilikseen olen päässyt tässä männä viikkoina. Olen normaalisti ihan pirun laiska, mikään ei meinaa motivoida ja keskittymiskykykin on tullut pilattua vuosien varrella varmaankin tämän päättömän netissä istumisen takia. Satunnaisen amfetamiinin käytön ohella olen kuitenkin alkanut duunaamaan ihan vaan perusrutiineja sillä pirin luomalla tarmolla, toteuttanut joitain päässä pyöriviä "pitäs tehdä sitä, pitäs tehdä tätä"-ajatuksia ja kas kummaa, se selvä pääkin on saatu vakuutettua, että a) pystyn tekemään ja b) kannattaa tehdä. Valehtelisin toki, jos väittäisin, että asiat olisivat korjaantuneet tai tulisivat korjaantumaan helposti ja kivuttomasti. Ei sellaiseen voi/saa uskoa hetkeäkään, koska pettymys ja paluu lähtöruutuun olisi satavarmaa. Edelliset pettymykset alan osata kääntää realismiksi, joka estää yrittämästä saman tien taivaisiin. Nyt etenen pikkuhiljaa ja pyrin olemaan tyytyväinen myös välietappien saavuttamisessa. Kun laiskan jannun ajatusmaailma on mustavalkoinen "kaikki mulle heti nyt tai en jaksa edes aloittaa", niin mitään ei muuten jää käteen ja pikkuhiljaa sitä alkaakin menettää mielenkiintonsa ja katkeroituu vähän kaikkea kohtaan. Ei kiitos!frapathea wrote:Väittäisin, että välillä on hyvä pitää vaikka kuukauden tai kolmen täysin selviä jaksoja kaikista päihteistä (mahdollisesti tietty kahvi ja tupakka poislukien), joina koettaa löytää sitten muita tapoja tuntea yhteyttä ympäröivään maailmaan. Päihteitä voi käyttää tapana ikään kuin "avata väylät" hermostosta, mutta itse olen ainakin suosinut sitten näiden vaikutusmekanismien tultua tutuiksi kyseisten tilojen etsiskelyä selvin päin.
Mun päihteiden käyttö on jonkun aikaa tähdännyt useasti siihen, että voisin hyödyntää niistä saamani kokemukset myös selvin päin (on siinä kyllä taustalla todellisuuspakoakin, mutta pyrin rajoittamaan). Sen takia en ole enää kiinnostunut esim. hitaista, koska niistä ei ole jäänyt jälkikäteen muuta kuin kulutettua aikaa. Taivaallisen olonhan ne välillä teettää, mutta vain siihen hetkeen eikä piiruakaan pidemmälle...
Pitäis varmaan kirjotella enemmänkin, vaikka sitten vaan pöytälaatikkoon. Kommunikointitaidotkin näyttäisi vaativan säännöllistä ylläpitoa, kun tämänkin rustaamiseen vierähti merkkimäärään suhteutettuna ikuisuus.