Siis mä mietin joskus lukioaikoina et miksen mä kelpaa oikee kenellekään, kui kukaan ei ollu kiinnostunu melkee koskaan. En mä vielkää tiedä vastausta. Palaten viel tohon aikaisempaa juttuun, en mä tosiaa tiedä mitä toisten päässä liikkuu mut mul jäi jostain syystä mieleen toi kommentti et ei oo tissei ni jätkät ei diggaa ja mun täytyy sanoo et oot kyl törmänny sit mun mielestä tosi pöljii jätkii jos tommonen on niille joku ylitsepääsemätön este, varsinki ku oon nähny sun kuvia näil boardeil ja oot todella nätti tyttö. Sitku vaikutat postauksien perusteel tosi fiksulta ni se on niiden menetys ku ne ei tajua sitä. Ja sama pätee Kanskuu.trollol wrote:Niinzerk wrote:No ei se onneks teidän syy ole jos maailmas on paljon miehii joilla on huono maku sekä rajoittunut esteettinen silmä. Meidän vähemmän rajoittuneiden kannaltahan se sit taas on vaan hyvä; lisää kivoi tyttöi ihan vaan meille![]()
Mutta tähän taas: Kuinka usein tota kuuleekaan, mutta silti ei mitään tapahdu, joten missäs helvetissä se vika sitten on jossei miehessä eikä naisessa? :OO
Maailma on sinkkuja täynnä, joo o, mutta mikä on se ongelma, joka estää kahta sinkkua tapaamasta ja alottamasta juttua??
Mä mietin siin 17-20v et kui ihmees must ei kukaa tunnu olevan kiinnostunu. Mä olin kuitenki niit aika mukavia, fiksui kaverei. Nykysin mä taas mietin et miten ihmees jotku naiset on ylipäätää kiinnostuneita musta; mä en ole esteettisesti miellyttävä millään tavalla, tai ainakaan mä en millään tahdo nähdä sitä et olisin, en todellakaan oo menestynyt enkä mä pidä itseäni erityisen fiksuna. Ehkä mä olen jollain tavalla ihan mukava ja kohtelias sälli mut en ymmärrä miten se korjaa mun muut puutteet. Itseluottamus pelastaa vissii aika paljon täs asia, en tiedä yhtään mistä se välillä tulee niin vahvasti mut hyvä et tulee. Oikeestaa tuppaan olemaan epävarmempi sellasen tytön lähellä josta oon oikeesti todella kiinnostunu.
Mul oli just jonkin aikaa suhde tutun kanssa joka sisälsi pelkkää seksiä. Tää tyttö asu lappeenrannassa joten nähtiinki aika harvoin ja silloin se oli tasan pelkkää seksiä. Sillä ei ollu jostain syystä mun kanssa mitään kiinnostusta muuhun mut silti en olis saanu katsella muiden perään. Vähän aikaa sitte laitoin koko jutulle pisteen ja siitä oli aluks tosi hyvä fiilis. Mut nyt on tullu mietittyy et siin sai kyl tasasin väliajoin myös sitä hellyyttä ja tietty seksiä, joka viel toimi aika hyvin. Toi jätti mut jostain syystä aika epävarmaksi ja mulle tuli pintaan sellanen pieni tunne et enkö sit kelvannu omana itsenäni, kelpaanko kenellekään? Tutkin vähän omii tunnereaktio ja ajatuksia ja tää oli aika mielenkiintoinen huomio kun tunnistin nää ajatukset itsessäni taas.
No täst piti tulla vaan lyhyt posti mis oli joku ideakin mut tuliki purettuu vähän mieltä tähän. Otan osaa jos tuhlasitte aikaanne tän lukemiseen