Pienet uutiset

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
Azee
Psykonautti

Re: Pienet uutiset

Post by Azee »

No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Mites, luuletteko että ois mahollista kattoa ettei tuu samaa uutista kovin monesti varsinkaan peräkkäin? Ihan vaan ettei täyttys topiikki kaikesta toistosta... :roll:

Tällänen pisti silmään tänään. ;)
Tutkijat: Onnen kaava selvitetty!
http://www.iltasanomat.fi/terveys/tutki ... 17734.html
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
tomatoe
Karvakuono

Post by tomatoe »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011092 ... 7_uu.shtml
"Kainuun poliisilaitos on tutkinut Suomussalmella vuonna 2011 tapahtuneita eriasteisia huumausainerikoksia.

Tutkinnassa on paljastunut kannabiksen kotikasvatusta, huumausaineiden, lähinnä kannabiksen, myyntiä ja käyttöä.

Rikoksista epäiltyjä on kaikkiaan kolmisenkymmentä ja nuorimmat ovat olleet iältään 14-vuotiaita"
Vai että ihan huumekoplassa... :mrgreen:
Neste
OD

Post by Neste »

IL: Salkkarit järkyttää taas: Huumeita vedetään kuin karkkia
Kansanedustaja Kari Tolvanen (kok) on tehnyt rikos-ylikomisarion ominaisuudessa huumeidenvastaista työtä jo vuosien ajan.

- Minun mielestäni huumeista on voitava puhua ja ohjelmissa käsitellä, mutta pitää näyttää myös se kurjuus, mihin se johtaa. Niin sanottua viihdekäyttöä ei ole olemassa.
:doh:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Feya
OD

Post by Feya »

CBS: Child brings mom's crack pipe to school for show-and-tell
Michelle Marie Cheatham, 32, was arrested on Sept. 6 after her son pulled out methamphetamines and his mother's crack pipe during a show-and-tell for his kindergarten class, according to a felony complaint filed in the Saline County Circuit Court.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
mauseri
LD50

Post by mauseri »

http://i.imgur.com/bCd04.jpg

http://i.imgur.com/yM8hY.jpg

Heh.. Jos jengi tajuis käyttää nykyistä teknologiaa oikein niin kytät ei mahtas esim huumekaupalle yhtään mitään..

Edit: Ihmetyttää että miks ne uutisoi tälläsestä, mä oon ihan urpo koneitten kanssa niin ei kauaa menny ku pääsin jo tonne sivustolle ilmottamaan/lukemaan ilmotuksia tyyliin:

"MYYDÄÄN: Anonymous 11/09/18(Sun)xx:xx No. 1539 hide watch quickreply [Reply]

Kukkaa myynnissä Uusimaa alueella. Ota maililla yhteyttä niin sovitaan tarkemmin. (Ei limittiä)

xxxxxxxxxxx@safe-mail.net"

Siis ei oo oikein että kersat saa tän avulla periaatteessa mitä douppii tahansa.. Ei hyvä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Juu ei todellakaan. Samaa mieltä. Netti nykyään on paikka josta voit tilata mitä vaan.

Minä ku olin nuori nii piti juosta,kävellä tai pyöräillä kaverilta hakemaan. Tai venattiin vaan jossain paikassa.
Ja vanhemmat käyttäjät joilta sitä/niitä sai kertoivat siitä/niistä ja vaikutuksista, ainakin minulle näin tehtiin. Opastettiin miten kyllä ja miten ei.
Nykyään tämä kaikki, no ei kaikki mutta lähes kaikki hoidetaan netistä tai netissä.

Esim. www.Tilaa_sita&tata_allmost_legal.com

Sitten tulee kaikkea ihme aineita jatkuvalla syötöllä nettiin markkinoille ja 15v lapset niihin kuolee.
Kun eivät tiedä paikkoja mistä (turvallisesti tai että joku edes opastaisi käytöstä&annostelusta) saa esim. ihan tavan pl:llää ja tilaavat netistä jwh:ta.
Ja kirjaimellisesti polttavat itsensä hengiltä.
Siitä vain lukenut täältä ja lehdistä. Itse en ole sitä kokeillut enkä halua. Mutta vaikutukset melko samat kuin kannabiksessa?
Mutta kuitenkin, ajat muuttuvat. Mitenkähän on 10 vuoden päästä jos tähän Suomen kannabislakiin ei saada muutosta. Koska käsittääkseni on yleisin päihde suomessa alkoholin/tupakan lisäksi ja vielä lisääntyvässä käytössa nuorten keskuudessa.

Timo Haara. Tässä on mies oikealla asialla. http://www.youtube.com/watch?v=QtLO9CbX2bI
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
haureus
Lepakko

Post by haureus »

:D :D :D

Thorlaudalla on vaan kaikki kotimaiset scämmerit kusettamassa helppoa rahaa. Sipuliverkosta löytyy kyllä paljon parempiakin sivustoja kaupankäyntiin kuin thorlauta.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Rick Perry suggests US military role in Mexico drug war

Yeaah, GI Joe pelastamaan maailma kommunisteilta terroristeilta huumeilta.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

sxoxyvg wrote:Rick Perry suggests US military role in Mexico drug war

Yeaah, GI Joe pelastamaan maailma kommunisteilta terroristeilta huumeilta.
Kai siellä isot pamput keksivät, että pitää vielä lypsää "huumeidenvastaisesta sodasta" oikea sota, ennen kuin siitä ehkä joskus luovutaan. Ja tietyt tahot keräävät jälleen kerran isot voitot yleisen turvallisuuden nimissä markkinoidusta konfliktista. :roll:
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

Steve Jobs on kuollut.

en henkilökohtaisesti tuntenut ihmistä, mutta jostain syystä pysäytti ihan täysin.

rest in peace.. :'(
vastatkaa vihaan rakkaudella
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

. . . (--) °
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

tsundere wrote:Steve Jobs on kuollut.

en henkilökohtaisesti tuntenut ihmistä, mutta jostain syystä pysäytti ihan täysin.

Joop, terminaalivaiheessa taisi Jobsilla se syöpä olla. Oman aikansa uranuurtaja ja visionääri, olisi kyllä ansainnut omat eläkepäivänsä...
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Hz0 wrote:
tsundere wrote:Steve Jobs on kuollut.

Joop, terminaalivaiheessa taisi Jobsilla se syöpä olla. Oman aikansa uranuurtaja ja visionääri, olisi kyllä ansainnut omat eläkepäivänsä...
THEY TOOK OUR JOBS!
-South Park
Parhaat karstat on pohjalla.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201110 ... 1_ul.shtml

Vittu mitä paskaa. Sais käydä joku pudottamassa pommin tuonne narikkatorille , kunhan sinne ensin kerääntyvät. Vitun hipit, menisivät töihin ja lopettaisivat sen valittamisen.
anomaali
Psykonautti

Post by anomaali »

Oisko muuten asiallista jos pistäis linkin lisäks aina uutisen otsikon koska:
1. Jos on jo lukenut uutisen niin tietäis olla avaamatta linkkiä ja muutenkin ois jo joku konteksti että kiinnostaako vaiko ei
2. Joskus linkit vanhenee ja näin otsikko kertois ees jälkeenpäin ketjua selaavalle mistä on ollut puhe
3. Jos tekee hakua aiheesta niin saisi myös uutisia hakutuloksiinsa.

Onhan tässä ketjussa monet laittaneetkin mutta ois kiva jos ois ihan käytäntö.
frapathea

Post by frapathea »

Kottonmouth wrote:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201110 ... 1_ul.shtml

Vittu mitä paskaa. Sais käydä joku pudottamassa pommin tuonne narikkatorille , kunhan sinne ensin kerääntyvät. Vitun hipit, menisivät töihin ja lopettaisivat sen valittamisen.
Vittu mitä paskaa. Sais käydä joku pudottamassa vähän näkökulmia sunkin silmien taa korvien väliin, kunhan sinne ensin jonkinlainen herne muodostuu. Vitun valittaja, tutustuisit ideologioihin ja koettaisit päästä jonkinlaiseen ymmärrykseen muita kohtaan, vaikka ensperstuntumalta ei aina tekiskään mieli hyväksyy sitä, ettei sun maailmankuvas oo ehkä aina jokaisesta näkökulmasta katsoen aionoo oikee aukoton, ni ei tarvis valittaa. Vaikka joo, tietty jos siirtyisit älyttömästä kiukuttelumoralisoinnistas järkiperäiseen ajatteluun ni voishan se käydä rankaks ku saattais joutuu kohtaamaan sen, et aina asiat ei oo sillai ku enshätään välillä luulis. Nyyh, olen kehityskelpoinen, voi pentele sentään!

Rakkain terveisin,
12-vuotiaast töit tehny, viimeset puoltoist vuotta työttömänä mielenterveydellisist syist ollu ja nyt jo kaks viikkoa nykyisen työpaikan helmenä kimallellu supertyttö. Puolin ja toisin katseleminen tuntuu tekevän aika hyvää muunlaisten maailmankatsomusten sietämisen suhteen, oli kyse sit mist tahans.
naponen
OD

Post by naponen »

^ onneks frapsu-ihanainen kommentoi ensin, kiteytit hienosti taas munki ajatukset. :up:
Neste
OD

Post by Neste »

Oletin että Kotton ei olisi tosissaan niin en kommentoinut. Tiedä sitten... :roll:

Pari päivää vanha juttu. Muistelisin että joskus aikaisemmin todettu jo ihan sama juttu jossain toisessa tutkimuksessa.
HS: Tutkimus: Ravintolisä- ja vitamiinivalmisteista ei juuri hyötyä
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

frapalla se on vara avautua muiden "kiukuttelusta", ottaen huomioon sen että lähes jokainen viesti on kirjoitettu näsäviisaalla, ironisella, "piilo"vittuilevalla äänensävyllä :D
Oikein pitää joka lauseen perään keksiä se muka nokkela provo sinne =D

-argumentti-... "vaikka mitäpä sinä nönnönnöö...."

otat hieman liian henkilökohtaisesti kommentit joita ei ole suoraan osoitettu sinulle, millään tavalla. Puutut kommentteihini naisista, jos koet niissä kommenteissa minkäänlaista yhtenäisyyttä oman elämäsi kanssa ja nyt tämä kommentti laiskoista työttömistä, jonka jälkeen piti ihan ilmoittaa että olet hyvä työntekijä :D

Ymmärrän kyllä täysin jos joku ei jostain oikeasta syystä kykene töissä käymään, ja tavallaan myös senkin että huumefoorumilla laiskuudesta puhuminen aiheuttaa ehkä mielipahaa ,koska tällaisilta jos miltä sivulta laiskoja työtä karttavia sossupummeja luulisi löytyvän.

,
frapathea

Post by frapathea »

Siis eiks sulle ja kelle tahansa oo jo ilmenny: mä koen näkökulmien puutteen maailmaa kalvavaks syöväks. Ihan sama mitä mieltä yhtään kukaan on, jos siit paistaa ymmärtämättömyys ni mult menee limppari väärään kurkkuun.

Mut mä yritän ymmärtää.

Raskaimmin terveisin,
Into le Rantti

p.s. Oon kirjoittanut tänne myös mm. nainen-keittiö-nyrkki-hella -vitsejä ja palopuheita siitä, miks laiskat työttömät nistit sais mun puolesta painua metsään asumaan omilleen. Eh eh.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

The Drugs? They Came From the Police
-- the stuff inside that can — “various narcotics,” he said — was used by undercover officers to frame people for phantom drug sales. --
At a Queens nightclub in 2008, Mr. Anderson said, he bought three bags of cocaine from a waiter and a disc jockey. He then gave two of them to another officer who was having trouble meeting his quota and was in jeopardy of losing his undercover assignment. That officer took the drugs, went back and arrested four people who had nothing to do with the sale. -- It was called “attaching bodies” to the drugs, Mr. Anderson answered, and he said nearly four years into his life undercover, he had become numb to the corruption.
Semmoista New Yorkissa, ja varmaan vähän muuallakin. :roll:
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Aesma
OD

Post by Aesma »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201110 ... 7_ul.shtml

P.S. Musta Frapathea olet hieno tyttö vaan.
Mut elä niinkuin normaalit ja tee niin kuin tavalliset.
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101 ... 9_uu.shtml

AL: Useita uusia muuntohuumeita tulliin joka viikko
Appe
Tuppisuu

Post by Appe »

Jaana Pelkonen haluaa piikityshuoneita narkomaaneille:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101 ... 6_uu.shtml

Huumekuski peruutti poliisia karkuun: :D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101 ... 1_uu.shtml
Alea iacta est
Neste
OD

Post by Neste »

Goldengoose
Psykonautti

Post by Goldengoose »

Olet pisteessä A, totuus on piste B. Näkemyksesi on jana - c, joka kulkee pisteen B läpi. Totuuteen kuljet kateetin a tai b läpi, nämä ovat valheita. Näkemyksesi - c vääristyminen on riippuvainen sinusta, joka olet alpha - kulma (a,b)