MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Kottonmouth

Re: MDMA

Post by Kottonmouth »

Ensikerran pommi 200 ;)
MantaRay

Post by MantaRay »

Kottonmouth wrote:Ensikerran pommi 200 ;)
Juuri näin! :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :P
3 kertaa alla joista kaksi viimeisintä ollut lähes suoraan sanottuna tuhlausta (liian pienellä dosella + ruokaa alla)
Ensi kerralla mennään 200mg syvyyspommilla kuuhun!
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

Noissa timanteissa on laatueroja et jotkut kolahtaa ja jotkut ei sit sano mitään. ainakin kuusisakaraisis timanteis
Jos tulee vastaan viisisakaraisia timantteja niin niitä kannattaa ottaa.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Timantti/muut nappulahöpötteet mieluummin tänne: Ekstaasi info

Kokeilin tuossa yksi päivä madamee, muistaakseni 70mg pommin nielin.
Eihän siinä nyt missään tajuttomassa euforiassa kieriskelty, mut kyl se nyt PERHANAN HYVÄLTÄ TUNTU silti.
Äänet kuulu voimakkaammin ja aika jees rakkausolo.

Hämmästytti se rauhallisuus, tuli lähinnä maattua lattialla ja hymyiltyä telkkarille.

Kyl enempi nappaa tällei ku ees hyvät naksut. Tykkään ku on niin smuuttia.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Mun mielestä ei tosiaan voi puhua niiteistä ja madamesta samana asiana. Jotkut pitää sitä samana asiana ja tänään se mua erityisesi vituttaa! Mut ei kauaa!
muovailuvaha
Karvakuono

Post by muovailuvaha »

xxx-men wrote:Mun mielestä ei tosiaan voi puhua niiteistä ja madamesta samana asiana. Jotkut pitää sitä samana asiana ja tänään se mua erityisesi vituttaa! Mut ei kauaa!
Jos niitti = nipsu niin olen aivan samaa mieltä. Niistä ei vaan voi ikinä tietää mitä kaikkee sontaa niihin nappeihin on laitettu. Täysin arpapeliä ellei just joku kaveri oo ensin tesmannut ja todennu jonku napin tuntuvan MDMA pitoisemmalta. Usein niissäkin tapauksissa napeis ei ole ollut välttämättä juuri MDMA:a vaan jotain johdannaista joka antaa sen suuntaisen olotilan. Mut _puhdas_ MDMA, ei oo mitään sen verosta. Itel menee ainoastaan LSD ja sienet ohitte, mut MDMA on tiukka kakkonen :mrgreen:
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

muovailuvaha wrote:
xxx-men wrote:Mun mielestä ei tosiaan voi puhua niiteistä ja madamesta samana asiana. Jotkut pitää sitä samana asiana ja tänään se mua erityisesi vituttaa! Mut ei kauaa!
Jos niitti = nipsu niin olen aivan samaa mieltä. Niistä ei vaan voi ikinä tietää mitä kaikkee sontaa niihin nappeihin on laitettu. Täysin arpapeliä ellei just joku kaveri oo ensin tesmannut ja todennu jonku napin tuntuvan MDMA pitoisemmalta. Usein niissäkin tapauksissa napeis ei ole ollut välttämättä juuri MDMA:a vaan jotain johdannaista joka antaa sen suuntaisen olotilan. Mut _puhdas_ MDMA, ei oo mitään sen verosta. Itel menee ainoastaan LSD ja sienet ohitte, mut MDMA on tiukka kakkonen :mrgreen:
Nipsuista tosiaan puhuin.
SpaceNugget
Tuppisuu

Post by SpaceNugget »

Tänään tarkotuus tyypata kristallia. Oon vetänyt naksuina tätä about 4 kertaa mutta tänää tulossa 0,5 kys. Substanssia joten ajattelin nakata 0,2 starteiksi ja buustailla tarvittaessa. Odotan innolla, edellisestä naksusta 7 kuukautta :)
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

tuskin tottelet kuitenkaan, mutta meikän neuvo on vetää 0.2 ekalla kerralla ja viikon päästä 0.3 ;) paras hyöty tällätavoin. Ne boostit ei yleensä tee juuri mitään.
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

Mitenkä toimii perseen kautta? Vai toimiiko ollenkaan? Kelasin heittää 50mg pommin ja loput rektumiin.
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

ViCe wrote:Mitenkä toimii perseen kautta? Vai toimiiko ollenkaan? Kelasin heittää 50mg pommin ja loput rektumiin.
Kyllä pitäs toimia, kaveri joskus testas, nousut voi olla vähän kovemmat.

E: sori muistin vähän väärin se olinkin vauhtia mitä kaveri oli perseeseen heittäny eikä mämmiä :D mut joo luulisin silti että toimii.
MantaRay

Post by MantaRay »

ViCe wrote:Mitenkä toimii perseen kautta? Vai toimiiko ollenkaan? Kelasin heittää 50mg pommin ja loput rektumiin.
kyllä toimii jos laittaa takalistoon :) Itse en ole koskaan kokeillut, mutta samoin se sieltä limakalvon läpi imeytyy kuin muutkin aineet. Kannattaa vaan tehdä tarpeeksi laimea liuos, ettei hapan freebase polta limakalvoja karrelle. Voi tehä kipeetä jos niin käy
MantaRay

Post by MantaRay »

kuullu, että pk-seudulla liikkuu jotai kristallimämmiä nyt 40-60€ gekko. Onko tuo edes realistinen hinta Suomessa vai onko luultavasti tutkaria, jota myydään mämminä? Tavallaan tyhmä kysymys, mutta tuo hinta hätkähdytti, kun koskaan kuullut sitä liikkuvan noin halvalla.
FlyingH

Post by FlyingH »

Loistavaa tavaraa. Suosikki nauttimistapa kotioloissa on 0,1-0,2g pommi naamariin, jonka jälkeen polttaa tuhdin jointin. Hetken pilvessä jumitellessa saattaa jopa unohtaa ottaneensa pommin aikasemmin, ja yhtä-äkkiä pamahtaa madma olot päälle.. :love:

Tän kanssa pitää tosin olla varovainen ettei käyttö lähde käsistä. Omalla kohdalla olot ovat sitä luokkaa, ettei mistään ole vastaavia saanut ja ilmaisia lounaita harvoin on...
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

ei se nyt lähde yhtä helposti kuten vaikka pirillä voisi olettaa lähtevän. Ei mämmi oo sellainen jokapaikan huume tai "lääke", kuten amfe. + tolet nousee aivan uskomatonta tahtia.
FlyingH

Post by FlyingH »

Kottonmouth wrote:ei se nyt lähde yhtä helposti kuten vaikka pirillä voisi olettaa lähtevän. Ei mämmi oo sellainen jokapaikan huume tai "lääke", kuten amfe. + tolet nousee aivan uskomatonta tahtia.
Tolet nousee nopeasti, mutta jos saatavuus on hyvä niin menee helposti siihen että vaikka joka viikonloppu ottaa.. Itsellä ainakin kun sai hankittua hyvää kristallia periaattessa 24/7 jos halusi, niin tuli nappailtua liikaa. Nykyään otan harvoin jos sattuu jollain olemaan. Viime kerrasta 4kk.
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

tää kuitenki tyhjentää serotoniinivarastot nopeeta ni selvinpäin on varmaa aika vammanen olo parin viikonlopun jälkee.. Just siks en ikin vetäny tätä tai nippeleitä liian usein.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
FlyingH

Post by FlyingH »

^Totta. Tämä on mulla nykyään periaatteena kyseisen substanssin kanssa

Quote from Ann Shulgin: "I used it once a week, and that was too often. Nobody knew that, then, but now I would advise anyone who wants to use MDMA not to take it more than 4 times a year if you want to continue to get the best effects from it, otherwise you risk losing its effects entirely and permanently."
Neste
OD

Post by Neste »

Feels good man!

Nyt tuli paastottua kunnolla ja hyvin auttoi! :mrgreen: Tanssiessa sai aivan uskomattoman flown päälle! Kesto kun olisi vähän pidempi niin menisi varmaankin lemppari huumeeksi. Funtsittiin että tämä on kyllä sellainen aine joka kaikkien tulisi kokea edes kerran :)

Nyt ainakaan näin seuraavana aamuna ei mitään negatiivisia oloja - päinvastoin :love:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Joo on se kyllä nähty et tän kanssa voipi oikeesti lähtee homma suht lapasesta. Muistan hyvin kun toissa kesänä yks tuttu "porukka" keksi nää essot nii kundit söi varmasti 8-9kk jokaikinen viikonloppu usein molempina päivinä ja välillä keskiviikkoisinkin. Voi edes kuvitella miltä nousut tuntuu ku on esimmäinen kosketus huumeisiin.... :D Itselläni on aina pienen mdma putken jälkeen hieman vetelä mutta hyvin rentoutunut olo muutaman viikon. Putkella tarkoitan muutaman viikon perjantai tanssahteluja. Toletkin tuntuu olevan tässä vähän mystinen käsite. Toisilla tuntuu että nousee kattoo ja toiset voivat parin kuukauden jälkeenkin olla hyvässä vedossa koko illan parilla timsulla.
MantaRay

Post by MantaRay »

xPetu wrote:Toletkin tuntuu olevan tässä vähän mystinen käsite. Toisilla tuntuu että nousee kattoo ja toiset voivat parin kuukauden jälkeenkin olla hyvässä vedossa koko illan parilla timsulla.
Jepulis, saman olen itse huomannut ja lukemani perusteella madmalla ne tolet on erittäin tyyppikohtaiset. Saattaa osittai liittyä henkilön omaan biokemiaan, kuten serotoniin tuottamis kykyyn jne. :)
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Epru0 wrote:
xPetu wrote:Toletkin tuntuu olevan tässä vähän mystinen käsite. Toisilla tuntuu että nousee kattoo ja toiset voivat parin kuukauden jälkeenkin olla hyvässä vedossa koko illan parilla timsulla.
Jepulis, saman olen itse huomannut ja lukemani perusteella madmalla ne tolet on erittäin tyyppikohtaiset. Saattaa osittai liittyä henkilön omaan biokemiaan, kuten serotoniin tuottamis kykyyn jne. :)
Näissä kannattaa kyllä erottaa puhdas MDMA ja epämääräiset nipsut. Itse huomannut että kyllä aika loppuun vetää serotoniinit jos kaksikin päivää peräkkäin maistelee (puhun siis MDMA kiteistä, en nipsuista). Toisena päivänä tuntuu jo aika vaisulta meno ja pari päivää sen jälkeen on vähän zombiolo. Monesti olen kyllä kuullut lauseen "oi jos madma vielä toimisikin...".
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
fortuneteller

Post by fortuneteller »

Haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että haittaako Ketipinor MDMAn ottamista? Näyttäisi haittaavan ainakin joidenkin tryptamiinien tuntumista... En ole koskaan saanut unta bk-MDMA jälkeen, joten ehkä varaan varmuudenvuoksi yhden 100mg Ketipinorin loppuiltaan, jos ei ole tappava yhdistelmä. :D

Edit: Ketipinor tosin aiheuttaa minulla järjetöntä vittuilua seuraavana päivänä, että harkitsen ainakin kahdesti ennekuin otan... Olen myös kuullut, että MDMAssa saa unta toisin kuin bkssa, joten sittenhän kaikki menisi hyvin! :)
tomatoe
Karvakuono

Post by tomatoe »

fortuneteller wrote:Haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että haittaako Ketipinor MDMAn ottamista? Näyttäisi haittaavan ainakin joidenkin tryptamiinien tuntumista... En ole koskaan saanut unta bk-MDMA jälkeen, joten ehkä varaan varmuudenvuoksi yhden 100mg Ketipinorin loppuiltaan, jos ei ole tappava yhdistelmä. :D

Edit: Ketipinor tosin aiheuttaa minulla järjetöntä vittuilua seuraavana päivänä, että harkitsen ainakin kahdesti ennekuin otan... Olen myös kuullut, että MDMAssa saa unta toisin kuin bkssa, joten sittenhän kaikki menisi hyvin! :)
Tuskin nyt ihan tappava yhdistelmä, mutta kyllähän ketiapiini samaan aikaan elimistössä ollessaan varmaan latistaa osaa MDMA:n hallusinogeenisistä ja empatogeenisistä vaikutuksista. Varsinkin jos otat naksuja etkä puhdasta madmaa, niin jättäisin väliin. Ainakin BL:ssä oli keskusteltu tuosta ketiapiinin ottamisesta MDMA:n jälkeen ja oli aiheuttanut mm. pyörtyilyä seuraavana päivänä.
fortuneteller

Post by fortuneteller »

tomatoe wrote:
fortuneteller wrote:Haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että haittaako Ketipinor MDMAn ottamista? Näyttäisi haittaavan ainakin joidenkin tryptamiinien tuntumista... En ole koskaan saanut unta bk-MDMA jälkeen, joten ehkä varaan varmuudenvuoksi yhden 100mg Ketipinorin loppuiltaan, jos ei ole tappava yhdistelmä. :D

Tuskin nyt ihan tappava yhdistelmä, mutta kyllähän ketiapiini samaan aikaan elimistössä ollessaan varmaan latistaa osaa MDMA:n hallusinogeenisistä ja empatogeenisistä vaikutuksista. Varsinkin jos otat naksuja etkä puhdasta madmaa, niin jättäisin väliin. Ainakin BL:ssä oli keskusteltu tuosta ketiapiinin ottamisesta MDMA:n jälkeen ja oli aiheuttanut mm. pyörtyilyä seuraavana päivänä.
Omistan kristallia, mutta unohdan tuon Ketipinorin... Kiitos! :)
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Ensimmäisen kerran pe-la otin 0.5 söin yhteensä, perjantai meni vilkkaasti yhissä UG-bileissä ja energiaa puski mut sen kaljanjuonnin takia en muista oikeestaan mitää muuta ku että tamppasin koko yön ja juttelin kaikille ihmisille. Lauantaina otin sit pikkuhiljaa vähän kerrallaan loput ja siitä tuli iha helvetinmoinen rakkaudentunne ja kiihotus. Juokseminen tuntu jotenki iha uskomattomalta. Hyvää oloa virtas läpi kehon, mutta silti ei ilme värähtänykään ja silmät iha lautaset jota sit aloin yhessä vaiheessa ihailemaan ja hehkuttamaan kaverille kuinka rakastan omia silmiäni. Sit join pari kaljaa laskuihin ja menin nukkumaan.

Aamulla oli ihan normi olo ja huomasin että mulla oli viel sitä viel ihan vähä jäljellä ja söin sen ilman kummosia vaikutuksia mitä nyt pupillit laajeni vähäks aikaa. Sitten alko ne jälkiolot sunnuntai-iltana. Hirvee ahdistus ja paniikki ja mua pelotti että täällä kotona on jotain mistä mä en tiedä mitään, ja yritin rauhotella itteeni että ei tääl mitään oo. Sittenku sain nukutuks pari tuntii niin maanantaina aamulla oli helvetillinen väsymys ja tuntu että olisin ollu hirveen kipee. Ei muutaku suihkuun ja normirutiini. Päivä meni ihan hyvin mut sit alko taas illalla ahistaa ja aloin pelkää omasta huoneesta poistumista jostain syystä. Menin nukkumaan tossa ja nukuin ehkä 2 tuntia kunnes heräsin johonki minimaaliseen ääneen joka muistutti jotai rasahtelua enkä pystyny enää nukkumaan ja oli pakko laittaa valot päälle ja avata kone.

Mistähä lie johtuu mut musta tuntuu vähän siltä että mä oon yliherkkä tälle aineelle. Onkohan sen kristallin seassa ollu jotain muuta koska mun mielestä se perjantai oli paljon vauhdikkaampi eikä oikeestaan ollu mitää rakastumisfiilistä kun se tuli vasta lauantaina vaikka se oli samaa kristallia. Ei oo tarkotus mitenkää vuodatella mutta onko kukaan kokenu samanlaista kyseisestä aineesta. Mutta joo tykkäsin kuitenki vaikka jälkiolot oli ihan kammottavia. En välttämättä olis ottanu jos olisin tienny seuraamukset.
4:20pm
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

Mistähän vois johtua että aine ei vaan toimi? vai toimiiko, mutta ollut liian pieni annostus?
Eli ensikertalaisena nautin 0,1g kristallia ja ei juurikaan mitään tuntiin tai pariin. sit tulee törkee
euforia noin 20 minuutiksi ja PING! kaikki olot häviää ja ei jaksa tehdä mitään. tuijottaa vaan seinaa ja on.
Mitään lääkitystä ei ole
Neste
OD

Post by Neste »

Dreamer wrote:sit tulee törkee euforia noin 20 minuutiksi ja PING! kaikki olot häviää
Vaikuttaisi bk-MDMA:lta.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Mul olis jotain dmaa kapseleita niin aloin miettiin buustaiskohan ne mämmiä? tietoo kellään??. Olis jtnkristallia tossa ja kohta pitäs ottaa :cheers:
Diamond
Psykonautti

Post by Diamond »

Huhhuh olipas hyvää kristallia eilen :love: 0,1 ja jaksoi koko illan....Oli vaan vaikeuksia saada ittensä liikkeelle mutta sitten kun sai niin mmmm :P Naksuista ei ikinä ole tullut laattaa mutta tämä pisti oksentamaan kerran...Oksettaako moniakin teitä nousuissa?