MDMA
-
Kosmonautti
- Psykonautti
Re: MDMA
Noissa timanteissa on laatueroja et jotkut kolahtaa ja jotkut ei sit sano mitään. ainakin kuusisakaraisis timanteis
Jos tulee vastaan viisisakaraisia timantteja niin niitä kannattaa ottaa.
Jos tulee vastaan viisisakaraisia timantteja niin niitä kannattaa ottaa.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
King Ink
- LD50
Timantti/muut nappulahöpötteet mieluummin tänne: Ekstaasi info
Kokeilin tuossa yksi päivä madamee, muistaakseni 70mg pommin nielin.
Eihän siinä nyt missään tajuttomassa euforiassa kieriskelty, mut kyl se nyt PERHANAN HYVÄLTÄ TUNTU silti.
Äänet kuulu voimakkaammin ja aika jees rakkausolo.
Hämmästytti se rauhallisuus, tuli lähinnä maattua lattialla ja hymyiltyä telkkarille.
Kyl enempi nappaa tällei ku ees hyvät naksut. Tykkään ku on niin smuuttia.
Kokeilin tuossa yksi päivä madamee, muistaakseni 70mg pommin nielin.
Eihän siinä nyt missään tajuttomassa euforiassa kieriskelty, mut kyl se nyt PERHANAN HYVÄLTÄ TUNTU silti.
Äänet kuulu voimakkaammin ja aika jees rakkausolo.
Hämmästytti se rauhallisuus, tuli lähinnä maattua lattialla ja hymyiltyä telkkarille.
Kyl enempi nappaa tällei ku ees hyvät naksut. Tykkään ku on niin smuuttia.
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Jos niitti = nipsu niin olen aivan samaa mieltä. Niistä ei vaan voi ikinä tietää mitä kaikkee sontaa niihin nappeihin on laitettu. Täysin arpapeliä ellei just joku kaveri oo ensin tesmannut ja todennu jonku napin tuntuvan MDMA pitoisemmalta. Usein niissäkin tapauksissa napeis ei ole ollut välttämättä juuri MDMA:a vaan jotain johdannaista joka antaa sen suuntaisen olotilan. Mut _puhdas_ MDMA, ei oo mitään sen verosta. Itel menee ainoastaan LSD ja sienet ohitte, mut MDMA on tiukka kakkonenxxx-men wrote:Mun mielestä ei tosiaan voi puhua niiteistä ja madamesta samana asiana. Jotkut pitää sitä samana asiana ja tänään se mua erityisesi vituttaa! Mut ei kauaa!
-
xxx-men
- Kameleontti
Nipsuista tosiaan puhuin.muovailuvaha wrote:Jos niitti = nipsu niin olen aivan samaa mieltä. Niistä ei vaan voi ikinä tietää mitä kaikkee sontaa niihin nappeihin on laitettu. Täysin arpapeliä ellei just joku kaveri oo ensin tesmannut ja todennu jonku napin tuntuvan MDMA pitoisemmalta. Usein niissäkin tapauksissa napeis ei ole ollut välttämättä juuri MDMA:a vaan jotain johdannaista joka antaa sen suuntaisen olotilan. Mut _puhdas_ MDMA, ei oo mitään sen verosta. Itel menee ainoastaan LSD ja sienet ohitte, mut MDMA on tiukka kakkonenxxx-men wrote:Mun mielestä ei tosiaan voi puhua niiteistä ja madamesta samana asiana. Jotkut pitää sitä samana asiana ja tänään se mua erityisesi vituttaa! Mut ei kauaa!
-
SpaceNugget
- Tuppisuu
Tänään tarkotuus tyypata kristallia. Oon vetänyt naksuina tätä about 4 kertaa mutta tänää tulossa 0,5 kys. Substanssia joten ajattelin nakata 0,2 starteiksi ja buustailla tarvittaessa. Odotan innolla, edellisestä naksusta 7 kuukautta 
-
just1fix
- Lepakko
Kyllä pitäs toimia, kaveri joskus testas, nousut voi olla vähän kovemmat.ViCe wrote:Mitenkä toimii perseen kautta? Vai toimiiko ollenkaan? Kelasin heittää 50mg pommin ja loput rektumiin.
E: sori muistin vähän väärin se olinkin vauhtia mitä kaveri oli perseeseen heittäny eikä mämmiä
-
MantaRay
kyllä toimii jos laittaa takalistoonViCe wrote:Mitenkä toimii perseen kautta? Vai toimiiko ollenkaan? Kelasin heittää 50mg pommin ja loput rektumiin.
-
FlyingH
Loistavaa tavaraa. Suosikki nauttimistapa kotioloissa on 0,1-0,2g pommi naamariin, jonka jälkeen polttaa tuhdin jointin. Hetken pilvessä jumitellessa saattaa jopa unohtaa ottaneensa pommin aikasemmin, ja yhtä-äkkiä pamahtaa madma olot päälle..
Tän kanssa pitää tosin olla varovainen ettei käyttö lähde käsistä. Omalla kohdalla olot ovat sitä luokkaa, ettei mistään ole vastaavia saanut ja ilmaisia lounaita harvoin on...
Tän kanssa pitää tosin olla varovainen ettei käyttö lähde käsistä. Omalla kohdalla olot ovat sitä luokkaa, ettei mistään ole vastaavia saanut ja ilmaisia lounaita harvoin on...
-
FlyingH
Tolet nousee nopeasti, mutta jos saatavuus on hyvä niin menee helposti siihen että vaikka joka viikonloppu ottaa.. Itsellä ainakin kun sai hankittua hyvää kristallia periaattessa 24/7 jos halusi, niin tuli nappailtua liikaa. Nykyään otan harvoin jos sattuu jollain olemaan. Viime kerrasta 4kk.Kottonmouth wrote:ei se nyt lähde yhtä helposti kuten vaikka pirillä voisi olettaa lähtevän. Ei mämmi oo sellainen jokapaikan huume tai "lääke", kuten amfe. + tolet nousee aivan uskomatonta tahtia.
-
Mandown
- Lepakko
tää kuitenki tyhjentää serotoniinivarastot nopeeta ni selvinpäin on varmaa aika vammanen olo parin viikonlopun jälkee.. Just siks en ikin vetäny tätä tai nippeleitä liian usein.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
FlyingH
^Totta. Tämä on mulla nykyään periaatteena kyseisen substanssin kanssa
Quote from Ann Shulgin: "I used it once a week, and that was too often. Nobody knew that, then, but now I would advise anyone who wants to use MDMA not to take it more than 4 times a year if you want to continue to get the best effects from it, otherwise you risk losing its effects entirely and permanently."
Quote from Ann Shulgin: "I used it once a week, and that was too often. Nobody knew that, then, but now I would advise anyone who wants to use MDMA not to take it more than 4 times a year if you want to continue to get the best effects from it, otherwise you risk losing its effects entirely and permanently."
-
Neste
- OD
Feels good man!
Nyt tuli paastottua kunnolla ja hyvin auttoi!
Tanssiessa sai aivan uskomattoman flown päälle! Kesto kun olisi vähän pidempi niin menisi varmaankin lemppari huumeeksi. Funtsittiin että tämä on kyllä sellainen aine joka kaikkien tulisi kokea edes kerran 
Nyt ainakaan näin seuraavana aamuna ei mitään negatiivisia oloja - päinvastoin
Nyt tuli paastottua kunnolla ja hyvin auttoi!
Nyt ainakaan näin seuraavana aamuna ei mitään negatiivisia oloja - päinvastoin
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
xPetu
- Psykonautti
Joo on se kyllä nähty et tän kanssa voipi oikeesti lähtee homma suht lapasesta. Muistan hyvin kun toissa kesänä yks tuttu "porukka" keksi nää essot nii kundit söi varmasti 8-9kk jokaikinen viikonloppu usein molempina päivinä ja välillä keskiviikkoisinkin. Voi edes kuvitella miltä nousut tuntuu ku on esimmäinen kosketus huumeisiin....
Itselläni on aina pienen mdma putken jälkeen hieman vetelä mutta hyvin rentoutunut olo muutaman viikon. Putkella tarkoitan muutaman viikon perjantai tanssahteluja. Toletkin tuntuu olevan tässä vähän mystinen käsite. Toisilla tuntuu että nousee kattoo ja toiset voivat parin kuukauden jälkeenkin olla hyvässä vedossa koko illan parilla timsulla.
-
MantaRay
Jepulis, saman olen itse huomannut ja lukemani perusteella madmalla ne tolet on erittäin tyyppikohtaiset. Saattaa osittai liittyä henkilön omaan biokemiaan, kuten serotoniin tuottamis kykyyn jne.xPetu wrote:Toletkin tuntuu olevan tässä vähän mystinen käsite. Toisilla tuntuu että nousee kattoo ja toiset voivat parin kuukauden jälkeenkin olla hyvässä vedossa koko illan parilla timsulla.
-
W10
- Kameleontti
Näissä kannattaa kyllä erottaa puhdas MDMA ja epämääräiset nipsut. Itse huomannut että kyllä aika loppuun vetää serotoniinit jos kaksikin päivää peräkkäin maistelee (puhun siis MDMA kiteistä, en nipsuista). Toisena päivänä tuntuu jo aika vaisulta meno ja pari päivää sen jälkeen on vähän zombiolo. Monesti olen kyllä kuullut lauseen "oi jos madma vielä toimisikin...".Epru0 wrote:Jepulis, saman olen itse huomannut ja lukemani perusteella madmalla ne tolet on erittäin tyyppikohtaiset. Saattaa osittai liittyä henkilön omaan biokemiaan, kuten serotoniin tuottamis kykyyn jne.xPetu wrote:Toletkin tuntuu olevan tässä vähän mystinen käsite. Toisilla tuntuu että nousee kattoo ja toiset voivat parin kuukauden jälkeenkin olla hyvässä vedossa koko illan parilla timsulla.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
fortuneteller
Haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että haittaako Ketipinor MDMAn ottamista? Näyttäisi haittaavan ainakin joidenkin tryptamiinien tuntumista... En ole koskaan saanut unta bk-MDMA jälkeen, joten ehkä varaan varmuudenvuoksi yhden 100mg Ketipinorin loppuiltaan, jos ei ole tappava yhdistelmä. 
Edit: Ketipinor tosin aiheuttaa minulla järjetöntä vittuilua seuraavana päivänä, että harkitsen ainakin kahdesti ennekuin otan... Olen myös kuullut, että MDMAssa saa unta toisin kuin bkssa, joten sittenhän kaikki menisi hyvin!
Edit: Ketipinor tosin aiheuttaa minulla järjetöntä vittuilua seuraavana päivänä, että harkitsen ainakin kahdesti ennekuin otan... Olen myös kuullut, että MDMAssa saa unta toisin kuin bkssa, joten sittenhän kaikki menisi hyvin!
-
tomatoe
- Karvakuono
Tuskin nyt ihan tappava yhdistelmä, mutta kyllähän ketiapiini samaan aikaan elimistössä ollessaan varmaan latistaa osaa MDMA:n hallusinogeenisistä ja empatogeenisistä vaikutuksista. Varsinkin jos otat naksuja etkä puhdasta madmaa, niin jättäisin väliin. Ainakin BL:ssä oli keskusteltu tuosta ketiapiinin ottamisesta MDMA:n jälkeen ja oli aiheuttanut mm. pyörtyilyä seuraavana päivänä.fortuneteller wrote:Haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että haittaako Ketipinor MDMAn ottamista? Näyttäisi haittaavan ainakin joidenkin tryptamiinien tuntumista... En ole koskaan saanut unta bk-MDMA jälkeen, joten ehkä varaan varmuudenvuoksi yhden 100mg Ketipinorin loppuiltaan, jos ei ole tappava yhdistelmä.
-
fortuneteller
Omistan kristallia, mutta unohdan tuon Ketipinorin... Kiitos!tomatoe wrote:Tuskin nyt ihan tappava yhdistelmä, mutta kyllähän ketiapiini samaan aikaan elimistössä ollessaan varmaan latistaa osaa MDMA:n hallusinogeenisistä ja empatogeenisistä vaikutuksista. Varsinkin jos otat naksuja etkä puhdasta madmaa, niin jättäisin väliin. Ainakin BL:ssä oli keskusteltu tuosta ketiapiinin ottamisesta MDMA:n jälkeen ja oli aiheuttanut mm. pyörtyilyä seuraavana päivänä.fortuneteller wrote:Haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että haittaako Ketipinor MDMAn ottamista? Näyttäisi haittaavan ainakin joidenkin tryptamiinien tuntumista... En ole koskaan saanut unta bk-MDMA jälkeen, joten ehkä varaan varmuudenvuoksi yhden 100mg Ketipinorin loppuiltaan, jos ei ole tappava yhdistelmä.
-
STRN
- Psykonautti
Ensimmäisen kerran pe-la otin 0.5 söin yhteensä, perjantai meni vilkkaasti yhissä UG-bileissä ja energiaa puski mut sen kaljanjuonnin takia en muista oikeestaan mitää muuta ku että tamppasin koko yön ja juttelin kaikille ihmisille. Lauantaina otin sit pikkuhiljaa vähän kerrallaan loput ja siitä tuli iha helvetinmoinen rakkaudentunne ja kiihotus. Juokseminen tuntu jotenki iha uskomattomalta. Hyvää oloa virtas läpi kehon, mutta silti ei ilme värähtänykään ja silmät iha lautaset jota sit aloin yhessä vaiheessa ihailemaan ja hehkuttamaan kaverille kuinka rakastan omia silmiäni. Sit join pari kaljaa laskuihin ja menin nukkumaan.
Aamulla oli ihan normi olo ja huomasin että mulla oli viel sitä viel ihan vähä jäljellä ja söin sen ilman kummosia vaikutuksia mitä nyt pupillit laajeni vähäks aikaa. Sitten alko ne jälkiolot sunnuntai-iltana. Hirvee ahdistus ja paniikki ja mua pelotti että täällä kotona on jotain mistä mä en tiedä mitään, ja yritin rauhotella itteeni että ei tääl mitään oo. Sittenku sain nukutuks pari tuntii niin maanantaina aamulla oli helvetillinen väsymys ja tuntu että olisin ollu hirveen kipee. Ei muutaku suihkuun ja normirutiini. Päivä meni ihan hyvin mut sit alko taas illalla ahistaa ja aloin pelkää omasta huoneesta poistumista jostain syystä. Menin nukkumaan tossa ja nukuin ehkä 2 tuntia kunnes heräsin johonki minimaaliseen ääneen joka muistutti jotai rasahtelua enkä pystyny enää nukkumaan ja oli pakko laittaa valot päälle ja avata kone.
Mistähä lie johtuu mut musta tuntuu vähän siltä että mä oon yliherkkä tälle aineelle. Onkohan sen kristallin seassa ollu jotain muuta koska mun mielestä se perjantai oli paljon vauhdikkaampi eikä oikeestaan ollu mitää rakastumisfiilistä kun se tuli vasta lauantaina vaikka se oli samaa kristallia. Ei oo tarkotus mitenkää vuodatella mutta onko kukaan kokenu samanlaista kyseisestä aineesta. Mutta joo tykkäsin kuitenki vaikka jälkiolot oli ihan kammottavia. En välttämättä olis ottanu jos olisin tienny seuraamukset.
Aamulla oli ihan normi olo ja huomasin että mulla oli viel sitä viel ihan vähä jäljellä ja söin sen ilman kummosia vaikutuksia mitä nyt pupillit laajeni vähäks aikaa. Sitten alko ne jälkiolot sunnuntai-iltana. Hirvee ahdistus ja paniikki ja mua pelotti että täällä kotona on jotain mistä mä en tiedä mitään, ja yritin rauhotella itteeni että ei tääl mitään oo. Sittenku sain nukutuks pari tuntii niin maanantaina aamulla oli helvetillinen väsymys ja tuntu että olisin ollu hirveen kipee. Ei muutaku suihkuun ja normirutiini. Päivä meni ihan hyvin mut sit alko taas illalla ahistaa ja aloin pelkää omasta huoneesta poistumista jostain syystä. Menin nukkumaan tossa ja nukuin ehkä 2 tuntia kunnes heräsin johonki minimaaliseen ääneen joka muistutti jotai rasahtelua enkä pystyny enää nukkumaan ja oli pakko laittaa valot päälle ja avata kone.
Mistähä lie johtuu mut musta tuntuu vähän siltä että mä oon yliherkkä tälle aineelle. Onkohan sen kristallin seassa ollu jotain muuta koska mun mielestä se perjantai oli paljon vauhdikkaampi eikä oikeestaan ollu mitää rakastumisfiilistä kun se tuli vasta lauantaina vaikka se oli samaa kristallia. Ei oo tarkotus mitenkää vuodatella mutta onko kukaan kokenu samanlaista kyseisestä aineesta. Mutta joo tykkäsin kuitenki vaikka jälkiolot oli ihan kammottavia. En välttämättä olis ottanu jos olisin tienny seuraamukset.
4:20pm
-
Dreamer
- Psykonautti
Mistähän vois johtua että aine ei vaan toimi? vai toimiiko, mutta ollut liian pieni annostus?
Eli ensikertalaisena nautin 0,1g kristallia ja ei juurikaan mitään tuntiin tai pariin. sit tulee törkee
euforia noin 20 minuutiksi ja PING! kaikki olot häviää ja ei jaksa tehdä mitään. tuijottaa vaan seinaa ja on.
Mitään lääkitystä ei ole
Eli ensikertalaisena nautin 0,1g kristallia ja ei juurikaan mitään tuntiin tai pariin. sit tulee törkee
euforia noin 20 minuutiksi ja PING! kaikki olot häviää ja ei jaksa tehdä mitään. tuijottaa vaan seinaa ja on.
Mitään lääkitystä ei ole
-
Neste
- OD
Vaikuttaisi bk-MDMA:lta.Dreamer wrote:sit tulee törkee euforia noin 20 minuutiksi ja PING! kaikki olot häviää
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Diamond
- Psykonautti
Huhhuh olipas hyvää kristallia eilen
0,1 ja jaksoi koko illan....Oli vaan vaikeuksia saada ittensä liikkeelle mutta sitten kun sai niin mmmm
Naksuista ei ikinä ole tullut laattaa mutta tämä pisti oksentamaan kerran...Oksettaako moniakin teitä nousuissa?