DMT + LSA??

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
immuzu

DMT + LSA??

Post by immuzu »

eli onko kellään mitään kokemusta DMT + LSA kombostä.. :D:D vähän kutkuttaa kokeilla kun saan ens to yopoja ja Hawaiin baby woodrosen siemeniä. :P

ja mitäs jos tohon vielä kombottais kukkaa.. ei varmaan haittaa ainakaan..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jos sulla ei ole paljoa aikasempaa kokemusta, niin suosittelisin ottamaan eri kertoina. Voisin kuvitella tuon melko intensiiviseksi..
Kukka on hyvä kombotettava psykejen kanssa. Ainakin itellä tulee jotenkin luonnollisempi olo.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
immuzu

Post by immuzu »

niin mietin sitä kukkaa että vois toimia. LSA:ta oon muutaman kerran tullu kokeiltua. tosin päivänsinillä ja nyt ois tulossa ihan hbwr siemeniä. DMT:tä en ole ikinä päässyt kokeilemaan, mutta ajattelin ensin tutustua aineeseen erikseen ja sitten kokeilla komboja

EDIT: ja tokihan on tullu polteltua aika runsain mitoin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kannabis muuten auttaa myös jollaintapaa valmistautumaan trippiin, saa mielen oikealle taajuudelle tai jotain..
Lsa:n kanssa savut on kyllä ehdottomat!
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu »

en ole ikinä muuten LSA:n kanssa savuja kombottanut.. vaan DXM:n kanssa ja se oli jokseenkin mieleenpainuva kokemus.:roll:
ei tosin mitään tekemistä LSA:n kanssa :D

täytyy kokeilla kombottaa LSA ja savut
immuzu

Post by immuzu »

tai siis sanoin ton dexmi kombo jutun siks että huomasin saman jutun, eli että se auttaa kyllä valmistautumaan ja jotain.. mut nyt täytyy lähteä ruotsiin ---->
immuzu

Post by immuzu »

oli kivaa ruotsissa :D.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

immuzu wrote:oli kivaa ruotsissa :D.
Tarviitkohan nyt enää mitään ylimääräisiä deelejä?
NoLife1%Lowlife

Post by NoLife1%Lowlife »

Asidyyli wrote:
immuzu wrote:oli kivaa ruotsissa :D.
Tarviitkohan nyt enää mitään ylimääräisiä deelejä?
Ja varmaan meni Turun kautta. Nooouuu! :lol:
Immuzu, your brains are now officially vfucked.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

:D :D :D :D

Inovix
spasm
OD

Post by spasm »

:lol:

(ei tämä ketju nyt aivan täysin DMT + LSA -kombossa pysynyt)
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
immuzu

Post by immuzu »

noniin nyt on kokeilut päällä. tää on iha nkipeetä. mulla on myös semonen tilanne että oon pähkinälle allerginen. eli oon niin saataman turvonnu. oli oikeesti hengen lähtö lähellä. ei oo todellista. nohdi hengittää kerran. melkeen vsarmaan ku olin. tää on myös sellanen juttu että, inovix on tossa alakerrassa ja on vähän niinkun trippi vahti ha mää hallusinnatioita näenn.. kovaa mennään alas ylös kolme neliö kerroin kertaa.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

immuzu wrote:noniin nyt on kokeilut päällä. tää on iha nkipeetä. mulla on myös semonen tilanne että oon pähkinälle allerginen. eli oon niin saataman turvonnu. oli oikeesti hengen lähtö lähellä. ei oo todellista. nohdi hengittää kerran. melkeen vsarmaan ku olin. tää on myös sellanen juttu että, inovix on tossa alakerrassa ja on vähän niinkun trippi vahti ha mää hallusinnatioita näenn.. kovaa mennään alas ylös kolme neliö kerroin kertaa.
tuntuis olevan ainaki toimiva combo :lol:
"Taste
immuzu

Post by immuzu »

ei se sitte tainnukkaan olla pähkinä allergia :D:D enkä mä vissiin niin kauheesti turvonnu ku luulin xD

ps. on muuten tosi flippi kombo. nyt on kaikki vaikutukset melkeen laskenu ja kohta pitäis saada savut vähän tasottamaan oloa.

pss. onko kellään muulla muuten tullu DMT päissään sellasta oloa että haluis tappaa ittensä eikä se ollenkaan vaikuta huonolta idealta. nyt kun jälkeenpäin aattelen ni se on oikeestaan aika pelottavaa. mulla on nyt tullu se jo kaks kertaa putkeen.. :?:
immuzu

Post by immuzu »

nyt on varsin kirjallinen olo jos niin voi sanoa. :D tulee vaan kumman paljon tekstiä vaikka siinä ei ookkaan mitään järkeä :D

tää oli sen verran mielenkiintonen kombo ja elämys että jos mulla ois mitään hajua siitä mitä toi äskenen sekoilu aokeen tarkotti ni voisin rustata jonkun asteisen trippi tarinan, mutta koska en pysty sitä oloa sanoin kuvaamaan jätän välin. en vielä osaa sanoa suosittelenko tätä komboa kenellekkään vai en, mutta on kyllä ainaki hyvin intensiivinen kokemus !

EDIT. jaa-a :D meni multa ainaki tosi lujaa ohi :D

ja toinen edit: (jotain kumman väli kommentteja ?? :D) tulee vieläki tota yopo sotkua nenästä..

lisää edittiä: onks tää saatanallinen jalkojen ja polvitaipeiden särky ihan normaalia ? :x ja mistä se johtuu? huh.. voiko se liittyä jotenkin siihen että (käsittääkseni) LSA aiheuttaa verisuonen supistumista ?? ja pääseekö tästä eroon? ihan saatanallista. kummaa kun p-sinistä ei ikinä mulle oo tällästä tullu. ei tosin oo näin hyvin ne myöskään napannu.. :?
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

immuzu wrote:
lisää edittiä: onks tää saatanallinen jalkojen ja polvitaipeiden särky ihan normaalia ? :x ja mistä se johtuu? huh.. voiko se liittyä jotenkin siihen että (käsittääkseni) LSA aiheuttaa verisuonen supistumista ?? ja pääseekö tästä eroon? ihan saatanallista. kummaa kun p-sinistä ei ikinä mulle oo tällästä tullu. ei tosin oo näin hyvin ne myöskään napannu.. :?
On normaalia, johtuu siis HBWR:ssä ja p-sinessä juuri tuosta verisuonien supistumisesta, joillakin voi isolla annoksella äityä hyvinkin pahaksi ja olla jopa vaarallista.

Noista oireista pääsee yksinkertaisesti eroon nauttimalla pienen määrän alkoholia (laajentaa verisuonia), 1-2 pulloa keskiolutta tms...
immuzu

Post by immuzu »

joo on jo helpottanu. paitti nyt on munuaiset ihan oikeesti kipeet :D mutta se ei vissiin oo mikään ihme :lol:
immuzu

Post by immuzu »

keuhkot on muuten kanssa todella huomattavan kipeät. kiinnostaa iha tosissaan että mistä moinen johtuu??? voiko liittyä siihen yopojen sniffaamiseen ja tänä iltana niin tutuksi tulleeseen puuhaan eli oksentamiseen? en oo tälläseen hassuun ilmiöön ennen törmänny. hämmästyttääkummastuttaa suorastaan :shock:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eikös poppers toimi hyvin myös verisuonten laajentajana? Kerran kokeilin, eikä silloin ainakaan mikään paikka särkenyt.
Keep it unreal.

Jeshu
OD

Post by Jeshu »

immuzu wrote:keuhkot on muuten kanssa todella huomattavan kipeät. kiinnostaa iha tosissaan että mistä moinen johtuu??? voiko liittyä siihen yopojen sniffaamiseen ja tänä iltana niin tutuksi tulleeseen puuhaan eli oksentamiseen? en oo tälläseen hassuun ilmiöön ennen törmänny. hämmästyttääkummastuttaa suorastaan :shock:
Jos oksennusta on valunut keuhkoihin?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
immuzu

Post by immuzu »

jesuiitta wrote: Jos oksennusta on valunut keuhkoihin?
en tosiaan tiedä mitä paskaa sinne on valunu. on vieläki kipeet.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

jos sinne o jotai valunu ni ei varmaa hirveen hyvä juttu oo..
jos jatkuu pidempääkin ni kannattaa varmaa käydä lekuris tarkastamas.
immuzu

Post by immuzu »

katon ainaki huomiseen, jos on vielä kipeet ni käyn tarkastamassa lääkärissä.

mulla tosin kävi silleen että unohdin totaalisesti hengittää ja sitte oksensin. siinä oksentaessa alko pimetä silmissä ja joku pieni järjen pilkahdus mustutti että voi olla ihan hyödyllistä hengittää ja rupesin siinä samassa hötäkässä haukkomaan hädissäni happea. eli ei se ois ollenkaan mahotonta. :?
immuzu

Post by immuzu »

tRip wrote:Eikös poppers toimi hyvin myös verisuonten laajentajana? Kerran kokeilin, eikä silloin ainakaan mikään paikka särkenyt.
voi hyvin olla mahdollista, mutta itse ainakin mielummin turvaudun tuttuun ja turvalliseen kaljaan. ainakaan tähän komboon en ihan heti oo sotkemassa muuta kun korkeintaan kaljaa ja savut. vois mun kohdalla mennä ainakin vähän yli. en tosin ole kyseistä poppersia kokeillut...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mun mielestä kalja muuttaa vaikutusta aika paljon, joten siksi poppers..
Kalja latistaa ne huippufiilikset jotenkin, mutta toisaalta tekee vaikutuksesta tasasemman.
Savut toimii vähän samalla tavalla, mutta toimii itellä paremmin valmistautumaan trippaamiseen ja tuovan jonkunlaista 'luonnollisuutta' olotilaan. Myös ehkä voimistaa joitakin kokemuksia, esim. visuaaleja.
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu »

joo kyllä kai sitä poppersia vois joskus koeajaa 8)

Se on muuten hassua, että LSAvisuaalit on tosi värikkäitä ja sitten, kun otin sen DMT:n niin visuaalit muuttui paljon tummemmiksi :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

immuzu wrote: Se on muuten hassua, että LSAvisuaalit on tosi värikkäitä ja sitten, kun otin sen DMT:n niin visuaalit muuttui paljon tummemmiksi :)
DMT (huasca), syvät kontrastit ja kaikki pelkkää unenomaista teatteria.. :o :shock: :D
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu »

aivan.. yopoilla varmaan oli vielä vähän miedommat ne visuaalit, mutt asilti hyvin vaikuttavat