ja mitäs jos tohon vielä kombottais kukkaa.. ei varmaan haittaa ainakaan..
DMT + LSA??
-
immuzu
DMT + LSA??
eli onko kellään mitään kokemusta DMT + LSA kombostä..
:D vähän kutkuttaa kokeilla kun saan ens to yopoja ja Hawaiin baby woodrosen siemeniä.
-
tRip
- Moderator
-
immuzu
niin mietin sitä kukkaa että vois toimia. LSA:ta oon muutaman kerran tullu kokeiltua. tosin päivänsinillä ja nyt ois tulossa ihan hbwr siemeniä. DMT:tä en ole ikinä päässyt kokeilemaan, mutta ajattelin ensin tutustua aineeseen erikseen ja sitten kokeilla komboja
EDIT: ja tokihan on tullu polteltua aika runsain mitoin.
EDIT: ja tokihan on tullu polteltua aika runsain mitoin.
-
tRip
- Moderator
-
immuzu
-
immuzu
-
Asidyyli
- LD50
-
NoLife1%Lowlife
-
spasm
- OD
-
immuzu
noniin nyt on kokeilut päällä. tää on iha nkipeetä. mulla on myös semonen tilanne että oon pähkinälle allerginen. eli oon niin saataman turvonnu. oli oikeesti hengen lähtö lähellä. ei oo todellista. nohdi hengittää kerran. melkeen vsarmaan ku olin. tää on myös sellanen juttu että, inovix on tossa alakerrassa ja on vähän niinkun trippi vahti ha mää hallusinnatioita näenn.. kovaa mennään alas ylös kolme neliö kerroin kertaa.
-
D.E.S
- Kameleontti
tuntuis olevan ainaki toimiva comboimmuzu wrote:noniin nyt on kokeilut päällä. tää on iha nkipeetä. mulla on myös semonen tilanne että oon pähkinälle allerginen. eli oon niin saataman turvonnu. oli oikeesti hengen lähtö lähellä. ei oo todellista. nohdi hengittää kerran. melkeen vsarmaan ku olin. tää on myös sellanen juttu että, inovix on tossa alakerrassa ja on vähän niinkun trippi vahti ha mää hallusinnatioita näenn.. kovaa mennään alas ylös kolme neliö kerroin kertaa.
"Taste
-
immuzu
ei se sitte tainnukkaan olla pähkinä allergia
:D enkä mä vissiin niin kauheesti turvonnu ku luulin xD
ps. on muuten tosi flippi kombo. nyt on kaikki vaikutukset melkeen laskenu ja kohta pitäis saada savut vähän tasottamaan oloa.
pss. onko kellään muulla muuten tullu DMT päissään sellasta oloa että haluis tappaa ittensä eikä se ollenkaan vaikuta huonolta idealta. nyt kun jälkeenpäin aattelen ni se on oikeestaan aika pelottavaa. mulla on nyt tullu se jo kaks kertaa putkeen.. :?:
ps. on muuten tosi flippi kombo. nyt on kaikki vaikutukset melkeen laskenu ja kohta pitäis saada savut vähän tasottamaan oloa.
pss. onko kellään muulla muuten tullu DMT päissään sellasta oloa että haluis tappaa ittensä eikä se ollenkaan vaikuta huonolta idealta. nyt kun jälkeenpäin aattelen ni se on oikeestaan aika pelottavaa. mulla on nyt tullu se jo kaks kertaa putkeen.. :?:
-
immuzu
nyt on varsin kirjallinen olo jos niin voi sanoa.
tulee vaan kumman paljon tekstiä vaikka siinä ei ookkaan mitään järkeä
tää oli sen verran mielenkiintonen kombo ja elämys että jos mulla ois mitään hajua siitä mitä toi äskenen sekoilu aokeen tarkotti ni voisin rustata jonkun asteisen trippi tarinan, mutta koska en pysty sitä oloa sanoin kuvaamaan jätän välin. en vielä osaa sanoa suosittelenko tätä komboa kenellekkään vai en, mutta on kyllä ainaki hyvin intensiivinen kokemus !
EDIT. jaa-a
meni multa ainaki tosi lujaa ohi 
ja toinen edit: (jotain kumman väli kommentteja ??
) tulee vieläki tota yopo sotkua nenästä..
lisää edittiä: onks tää saatanallinen jalkojen ja polvitaipeiden särky ihan normaalia ?
ja mistä se johtuu? huh.. voiko se liittyä jotenkin siihen että (käsittääkseni) LSA aiheuttaa verisuonen supistumista ?? ja pääseekö tästä eroon? ihan saatanallista. kummaa kun p-sinistä ei ikinä mulle oo tällästä tullu. ei tosin oo näin hyvin ne myöskään napannu.. :?
tää oli sen verran mielenkiintonen kombo ja elämys että jos mulla ois mitään hajua siitä mitä toi äskenen sekoilu aokeen tarkotti ni voisin rustata jonkun asteisen trippi tarinan, mutta koska en pysty sitä oloa sanoin kuvaamaan jätän välin. en vielä osaa sanoa suosittelenko tätä komboa kenellekkään vai en, mutta on kyllä ainaki hyvin intensiivinen kokemus !
EDIT. jaa-a
ja toinen edit: (jotain kumman väli kommentteja ??
lisää edittiä: onks tää saatanallinen jalkojen ja polvitaipeiden särky ihan normaalia ?
-
Asidyyli
- LD50
On normaalia, johtuu siis HBWR:ssä ja p-sinessä juuri tuosta verisuonien supistumisesta, joillakin voi isolla annoksella äityä hyvinkin pahaksi ja olla jopa vaarallista.immuzu wrote:
lisää edittiä: onks tää saatanallinen jalkojen ja polvitaipeiden särky ihan normaalia ?ja mistä se johtuu? huh.. voiko se liittyä jotenkin siihen että (käsittääkseni) LSA aiheuttaa verisuonen supistumista ?? ja pääseekö tästä eroon? ihan saatanallista. kummaa kun p-sinistä ei ikinä mulle oo tällästä tullu. ei tosin oo näin hyvin ne myöskään napannu.. :?
Noista oireista pääsee yksinkertaisesti eroon nauttimalla pienen määrän alkoholia (laajentaa verisuonia), 1-2 pulloa keskiolutta tms...
-
immuzu
-
immuzu
-
tRip
- Moderator
-
Jeshu
- OD
Jos oksennusta on valunut keuhkoihin?immuzu wrote:keuhkot on muuten kanssa todella huomattavan kipeät. kiinnostaa iha tosissaan että mistä moinen johtuu??? voiko liittyä siihen yopojen sniffaamiseen ja tänä iltana niin tutuksi tulleeseen puuhaan eli oksentamiseen? en oo tälläseen hassuun ilmiöön ennen törmänny. hämmästyttääkummastuttaa suorastaan
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
immuzu
-
skirtfeber
- Apteekki
-
immuzu
katon ainaki huomiseen, jos on vielä kipeet ni käyn tarkastamassa lääkärissä.
mulla tosin kävi silleen että unohdin totaalisesti hengittää ja sitte oksensin. siinä oksentaessa alko pimetä silmissä ja joku pieni järjen pilkahdus mustutti että voi olla ihan hyödyllistä hengittää ja rupesin siinä samassa hötäkässä haukkomaan hädissäni happea. eli ei se ois ollenkaan mahotonta. :?
mulla tosin kävi silleen että unohdin totaalisesti hengittää ja sitte oksensin. siinä oksentaessa alko pimetä silmissä ja joku pieni järjen pilkahdus mustutti että voi olla ihan hyödyllistä hengittää ja rupesin siinä samassa hötäkässä haukkomaan hädissäni happea. eli ei se ois ollenkaan mahotonta. :?
-
immuzu
voi hyvin olla mahdollista, mutta itse ainakin mielummin turvaudun tuttuun ja turvalliseen kaljaan. ainakaan tähän komboon en ihan heti oo sotkemassa muuta kun korkeintaan kaljaa ja savut. vois mun kohdalla mennä ainakin vähän yli. en tosin ole kyseistä poppersia kokeillut...tRip wrote:Eikös poppers toimi hyvin myös verisuonten laajentajana? Kerran kokeilin, eikä silloin ainakaan mikään paikka särkenyt.
-
tRip
- Moderator
Mun mielestä kalja muuttaa vaikutusta aika paljon, joten siksi poppers..
Kalja latistaa ne huippufiilikset jotenkin, mutta toisaalta tekee vaikutuksesta tasasemman.
Savut toimii vähän samalla tavalla, mutta toimii itellä paremmin valmistautumaan trippaamiseen ja tuovan jonkunlaista 'luonnollisuutta' olotilaan. Myös ehkä voimistaa joitakin kokemuksia, esim. visuaaleja.
Kalja latistaa ne huippufiilikset jotenkin, mutta toisaalta tekee vaikutuksesta tasasemman.
Savut toimii vähän samalla tavalla, mutta toimii itellä paremmin valmistautumaan trippaamiseen ja tuovan jonkunlaista 'luonnollisuutta' olotilaan. Myös ehkä voimistaa joitakin kokemuksia, esim. visuaaleja.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
immuzu
-
tRip
- Moderator
-
immuzu