Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
doof
Kameleontti

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by doof »

Sekotetaan veteen tai johonki muuhun nesteeseen sopiva määrä huumetta. Sitte sullotaa tää sekotus nenäsumute"pulloon" (semmonen nasolin) ja sumutellaa tarpeen tulle.

Oiskohan tos mitään järkee? :D Eiks ois kiva jos nuha tulis kesän hitiks??
eemeli
Tuppisuu

Post by eemeli »

EDIT, poistin koko tekstin, koska päätin tehdä siitä oman topicin!
ajatusta ajatusta.. .:D laitan kohta linkkiä!

EDEDED. tässä se nyt olis, mun pikku stoori:)
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=14&t=4216
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

jNas wrote:
Oiskohan tos mitään järkee? :D
No siis eks tätä jo tehä?
doof
Kameleontti

Post by doof »

Dexma wrote:
jNas wrote:
Oiskohan tos mitään järkee? :D
No siis eks tätä jo tehä?
Emmätiiä emmä oo koskaa kuullu tai nähny. Siks kysyinki?

Käyttääkö täällä monikin huumeita?
haureus
Lepakko

Post by haureus »

jNas wrote:Käyttääkö täällä monikin huumeita?
Mitä helvettiä, huumeistako täällä puhutaankin? Ihmettelinkin aina, miks jutut on niin outoja!
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
dazerc

Post by dazerc »

Tuli soitettua kaverille ambulanssi, överit... Ei ainakaan henki lähtenyt, muuta tietoo ei ole.

Pistää miettiin elämää ja sitä että koska se eka frendi lähtee, vai lähenkö ite ensin? Toisaalta ihme kun ei oo viel ketään tuttua lähteny, sen verran tyhmää sekakäyttöö on tullu kavereitten kans harrastettua. Lähellä on kyllä ollu...
Jenkem

Post by Jenkem »

dazerc wrote:Tuli soitettua kaverille ambulanssi, överit... Ei ainakaan henki lähtenyt, muuta tietoo ei ole.

Pistää miettiin elämää ja sitä että koska se eka frendi lähtee, vai lähenkö ite ensin? Toisaalta ihme kun ei oo viel ketään tuttua lähteny, sen verran tyhmää sekakäyttöö on tullu kavereitten kans harrastettua. Lähellä on kyllä ollu...
Kuulin jotai että teholla kai vieläkin tai ei ainaka kotiutunu oo. Mut hengis kuitenki mikä tärkeintä. Toivottavasti oppii jotain..
fox
Psykonautti

Post by fox »

^mulla just tuossa vähän yli viikko sitten lähti ystävä aineiden viemänä. kuoli mun miehen syliin puistoon. kukaan ei tiedä tarkalleen, että mikä sen vei, mutta poliisi epäilee gammaa/lakkaa. itse en usko että oli ottanut kumpaakaan, omat epäilykset on hänen illan coctailistaan kyllä ja ensihoitajalle kerroin kyllä nää. eilen oli muistotilaisuus, itkettämäänhän siinä rupes.
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Näppäriä säilytypusseja erinäisille kemikaaleille saa tyhjistä purkkapusseista. Ne on melko isoja, joten niihin mahtuu sisään pienempiä pussukoita monta. Ne on helppo avata ja sulkea, sekä ne on ilmatiiviitä ja pitää myös sisältönsä piilossa valolta.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

dazerc wrote:Pistää miettiin elämää ja sitä että koska se eka frendi lähtee, vai lähenkö ite ensin? Toisaalta ihme kun ei oo viel ketään tuttua lähteny, sen verran tyhmää sekakäyttöö on tullu kavereitten kans harrastettua. Lähellä on kyllä ollu...
Olen itse jo pidemmän aikaa ollut huolissani samoista asioista. Omasta niskastani olen onneksi saanut kiinni ja nykyään tavallinen dallaaja kadulla voisi jo erottaa minusta hipin piirteet, eli oma päihteitten käyttö on keskittynyt pelkkään hamppuun. Toisinkuin osan kavereista. Alkaa jo pelottaa jokapäiväinen huumeitten haaliminen, selvästä päästä poistuminen jonnekkin narkkareiden maailmaan, koukut (mm. opiaattikoukku), joita olen jo joutunut kaveripiirissäni todistamaan + kaikki muu paska mitä siitä seuraa. Kaikkihan sen tietää että rikollisuus ei jää pelkkään douppaukseen.

En haluaisi vielä tässä vaiheessa elämää alkaa keskustella kavereille kaltereiden, saatika sitten haudan takaa...

Järkeä on vaan vaikea saada riippuvaiselle päähän.
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
dazerc

Post by dazerc »

dazerc wrote:Tuli soitettua kaverille ambulanssi, överit... Ei ainakaan henki lähtenyt, muuta tietoo ei ole.

Kaveri päässy sairaalasta ja sano että oli ollu tosi lähellä ettei henki lähteny. Jos en olisi menny vieraileen kaverin kämpille sinä tiettynä kellonaikana niin mulla olis yks kaveri vähemmän. Aika outo fiilis tuli kun pelasti kaverin hengen... :roll:
LazeX
Karvakuono

Post by LazeX »

Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että en ole enää riippuvainen tupakasta. Olen ylpeä itsestäni.
Nobody dies a virgin, life fucks us all.
Jenkem

Post by Jenkem »

Huomenna lähtö ensimmäistä kertaa katkolle, pelottavaa mut silti hyväkin fiilis, ehkä lähtis ylöspäin vihdoinki vähän tästä. Yö tuli kiskottua vipinää ja subua, vapauttavaa polkee pyörällä tuolla aamukasteessa raikkaassa ilmassa. Unta ei tuu enään mut ei haittaa ku pian ehtii nukkuun enemmänkin.
pitää nyt toivoa että pidän itteni kurissa sen katkon jälkeenkin, kouluun pääsin syksyks myös et siä olis iha hyvä olla toimintakykysenä. Ei mulla kai tässä muuta. Hyvää vointia ja kesää kaikille, Spurgujukka kuittaa pariks viikoks vähintään =)

http://www.youtube.com/watch?v=zFT6TFw7e_w
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

spurgujukka wrote:Huomenna lähtö ensimmäistä kertaa katkolle
Toivottovasti spurgu lähtee homma kehittyyn tuosta eteenpäin :) onnea ja voimii.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Voimia täältäkin.
Jenkem

Post by Jenkem »

Kiitoksia =)
seesee
Lepakko

Post by seesee »

Multakin voimia ja lykkyä, vaikka oonkin uus enkä ketään tunne. :)
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
dazerc

Post by dazerc »

spurgujukka wrote:Huomenna lähtö ensimmäistä kertaa katkolle, pelottavaa mut silti hyväkin fiilis, ehkä lähtis ylöspäin vihdoinki vähän tästä. Yö tuli kiskottua vipinää ja subua, vapauttavaa polkee pyörällä tuolla aamukasteessa raikkaassa ilmassa. Unta ei tuu enään mut ei haittaa ku pian ehtii nukkuun enemmänkin.
pitää nyt toivoa että pidän itteni kurissa sen katkon jälkeenkin, kouluun pääsin syksyks myös et siä olis iha hyvä olla toimintakykysenä. Ei mulla kai tässä muuta. Hyvää vointia ja kesää kaikille, Spurgujukka kuittaa pariks viikoks vähintään =)

http://www.youtube.com/watch?v=zFT6TFw7e_w
Toivottavasti et tuu takas subutexprinssinä, vaan onnistut oikeesti lopettaan :up:
Meitsikin on oikeestaan jo onnistunu lopettaan bentsojen päivittäiskäytön, en oo nyt 3 päivään ottanu, enkä tuu ottaankaan ellei tuu oikeesti tarvetta... Toi hatsin lopettaminen on itellä vaikeempaa kun minkään muun, sitä tuskin tuun lopettaan koskaan, mut hyvä ois kyl lopettaa tää päivittäispolttelu.
Feya
OD

Post by Feya »

Mulla on hyvä fiilis.

Mä lopetin SNRI-lääkitykseni (venlafaksiinin) kolme kuukautta sitten ja on aivan uskomatonta miten paljon paremmin pystyn tuntemaan. Olen kyllä aina ollut tietoinen, että masennuslääkkeet tekee apaattiseksi ja latistaa fiilikset skaalan molemmista päistä, mutta oon käyttänyt eri SSRI/SNRI-valmisteita jo niin monta vuotta, etten osannut hahmottaa sen vaikutusta omaan itseeni.

Kun masentaa, niin sitten masentaa ihan olan takaa ja tekee mieli hypätä parvekkeelta alas, mutta kun taas päinvastoin oon ilosella tuulella, tuntuu etten pysyisi nahoissani. Joskus tuntuu, että oon sekoamassa, mutta ehkä sitä sen elämän pitää juuri olla. Ihanaa tunteiden pyörremyrskyä.

Ei mun ongelmat ole tässä vuosien varrella mihinkään kadonnut. Tuskin koskaan katoaakaan. Vielä oon ihan urvelo ihmisten seurassa, vielä jokainen pieni virhe ahdistaa, vielä oon järjettömän itsekriittinen. Mutta osaan nyt katsoa niiden ohi. Osaan käsitellä niitä vain tunteina ja ajatuksina. Tässä maailmassa on niin vitusti tehtävää ja nähtävää ja koettavaa, miksi ihmeessä viettäisin aikani itsesäälissä piehtaroiden?

Vaikeinta on ehkä luopua siitä "mielenterveyspotilaan" identiteetistä. Oon niin tottunut olemaan se masentunut ja ahdistunut tyttö, että en oikein tiedä että kuka sitten olen.

Lääkäri ihmetteli, miten mielentilani on voinut kohentua, vaikka käytän kammottavia hUUUmeita. Hänelle on turha yrittää vakuuttaa, että niistä on voinut peräti olla apua. Onhan se aika kliseistä löytää elämän iloa ja kauneutta ja muuta hippimäistä psykedeeleistä, mutta niin siinä taisi vain käydä. Ei se ollut mikään insta-valaistuminen, vaan graduaalista itsensä ymmärtämistä ja hyväksymistä.
Ja tuntuu että mun päihteidenkäyttö yleensäkin olisi järkevöitynyt. Tekee kyllä mieli vieläkin joskus käyttää niittä ihan vaan että saa pään sekaisin ja pois tästä maailmasta, mutta huomattavasti harvemmin.

Jotkut pitää positiivisuutta naiivina. Mutta mun mielestä se, että elämä on yleisesti ottaen aika paskaa, ei tarkoita etteikö saisi nauraa sille miten hienoilta pumpulipilvet näyttää sinisellä taivaalla.

TL;DR - Jotain yömyöhän hörhöilyjä.
zerk

Post by zerk »

Feya, pystyn samaistumaan tilanteeseesi oikeastaan hämmentävän hyvin. Olen samalla aikavälillä käynyt läpi aivan samoja asioita ja tiivistit tunteeni aika täydellisesti tekstin muotoon. Mukava tietää ettei ole yksin tässä maailmassa!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Feya oot muuten tosi upee mimmi :up: :up:
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Ku mä lopetin Risperdal-lääkityksen, jota söin aika järjettömän isolla annoksella ihan määräyksestä, nii musta tuntu alussa että oon sekoamassa, niin ku ois ollu jonku tripin nousut päällä. Värit kirkastu, äänet kirkastu, silmies edestä katos harmaa verho. Ja sit mä tajusin.. Ei vittu, tää on todellisuus. :) Aito todellisuus ilman kammottavaa lääkettä.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
tRip
Moderator

Mieleni pirstaloima ego-sielun usva..

Post by tRip »

Usvana-aamuisen selkeänä näen tämän kaiken tähänastisen, jonka olemassaolollani olen läpikäynyt.

Toisinaan ottaa mun sielu hittii, välil se hiisaa biittii, kumminkaa ikin lakkaamasta olé..
oke..

Mun sieluni tahti ei rimmaa minkään sävelkulkuasteikon sinfonian tahtiin. Ei molliin eikä duuriin, vaan sielunsäveliin..

Spektroliitin maaginen tunneväylä sai auki tänään mun sieluni. Ystävä-rakas oivalsin. Sisäistin
Vapauduin hengittämään omaa olemassaoloani.
Selvitin rihmastoja-syviäni.
Seesteisenä ja rauhaa rakastavana..
Olemiseni, olemassaoloni, olemukseni
vapautumisen..

Koin sen syvänä luottamukseen antautumisena. Miten kaikilla aisteillani tunsinkaan tuon rakkaudellisen, minua hyväksyvän ja välittävän ihmisen, välittömän vilpittömyyden, sielujen sympatian.
Antauduin,vapauduin,irtauduin,tajusin,oivalsin..jotain myös sopersin, joka tuli vilpittömimmästä kohdasta ihmissieluani, jonka kuunaan tähänpäivään olen itsestäni löytänyt.

Tunsin että ajatus on turhaa.. tunnekin voi johtaa vielä harhaan.. Mutta tunsin.. että emme ole yksin tunteemme, emmekä yksin tunteinemme, vaan voimme jakaa ne..
Spektroliitin tunne-hyvä aito.

Voisin pohtia ja pohjustaa kait ikuisuuksia tätä mun satua, mut se tuntuu nyt jotenki kovin turhalta..
Ylipäätään.. Ihmiskohtaloita, sieluntarinoita, olioita ja telepaattisia tunnetiloi.. ei mikään spektri tai mektri pysty niiden tuntoja kaikkia ilmasemaan.. edes näillä sanoillamme en voi sitä kajoa edes tätä vähääkään, sen enempää, kuin yhtään vähempääkään, raottaa.

Mua rauhoittaa ajatus siitä että olen löytänyt tietä kohti mielenrauhan.. Kautta sielunsaunan..
Ilmapiirissä jossa tunsin kaiken elämiseni olevan suloista ja haikeaa..
Siltikään väitä et mun milelentilahaitariani ois millääntapaa vielä fiksattu.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tänään pelotti heti aamusta, hengitys sisään, mikä mua vaivaa mikä mua vaivaa. Keho tuntuu pahalta oksettaa heti aamusta, mieli huutaa ahdistusta. Juoksen pakoon, en näe mitään muuta kuin seinän, lennän siitä läpi, mutta se isku jonka se antaa ei tunnut tarpeeksi kovalta. Mieli huutaa apua, mitään ei voi tehdä, kaikki tää on vain ohi menevää myös kipukin.
zerk

Post by zerk »

Vittu sentään. Miksi rakastun vääriin ihmisiin. Sattuu...
fortuneteller

Post by fortuneteller »

zerk wrote:Vittu sentään. Miksi rakastun vääriin ihmisiin. Sattuu...
Sitäpä...
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

Post by NeofitaPsichedelico »

En nyt löytänyt parempaakaan thriidiä kun sen verran random kombokyssäri. Itse olen lähinnä psy-/disso-/ganja-/alkomiehiä ja nappien kanssa ei ole tullut juurikaan pelattua. Stäshiin nyt sattunut kerääntymään randompillereitä ja pippalot olisi tiedossa. Löytyy yksi Medipam (10mg), kaksi Lyricaa (2x225mg) ja kolme Panacodia, tarkoitus olisi huitaista alkon yhteydessä nuo. Kysymys kuuluukin siis onko tuo ihan turvallinen kombo, luultavasti ainakaan mitään hirveää kolinaa ei ole tiedossa, tarkoitus olisi vain vähän viinaksia boostia jne. Saa toki muutenkin mielipiteensä ilmaista, että kannattaisiko pami jättää vaikka krapulaoloihin tai muuta vastaavaa... Viinaa/kaljaa tulee luultavasti nautittua suht. reilustikkin, riippuen tietenkin noiden muiden aiheuttamista tiloista että onko tarvetta vai ei.

Toinen kyssäri tulikin tuossa sitten mieleen että säilyykö erotellut panacodit liuoksena kuinka kauan? Tässä tapauksessa tarkoitus olisi kylmävesierotella nuo n. vuorokautta ennen nauttimista.

Ja pahoittelen mikäli postaukselle olisi löytynyt parempikin lanka foorumin syövereistä. :/
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Känni känninä, ja nuo lääkkeet mitä oot haalinu vie ihan hyvin kankkusen pois sitten aamulla.

Panacodit luo pienen riskin viinan kanssa, kun sisältää kodeiinia. Pamilla saat vaan sekavemmaksi känniä, ja kaverit joutuu huolehtimaan. :)

Lyrikoillakaan ei minusta kovin hyvin "buustita" känniä, Joten jättäsin nekin seuraavaan päivään. Buustii kyllä kodeiinia, joten kyllä tuo sun satsis kuullostas mun korvaan ennemmin kankkus sarjalta.

Pitsaa ja kokista ja nuo naamaan seuraavana päivänä kotona ja kankkunen muuttuu nautittavaksi. :up:

P.s. Parempi topiikki ois voinu olla vaikka "kysy, vastaa huraa!"-topiikki. :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Neste
OD

Post by Neste »

Mistähän kaikesta sitä nyt jaksais avautua...

Mulla on nykyään ihan paska ruokahalu. Ollu varmaan jo about vuoden. En nauti syömisestä melkein yhtään vaikka olis kuinka hyvää ruokaa. Jotenkin se tuntuu niin "turhalta" ajankäytöltä - sen(kin) ajan vois kuluttaa johonkin hyödyllisempään.

Oon netissä ihan liikaa. En älyy miten saan aikaa kulumaan näin paljon tekemättä varsinaisesti mitään vaikka olis jotain paljon tärkeempääkin tekemistä. Eniten häiritsee se että en päivän päätteeks edes muista mitä oon tehny ja aika menee ihan sairaan nopeesti. Monta harrastustakin jääny ihan taka-alalle kun ei vaan tuu nostettua persettä penkistä. Täytyy varmaan ottaa käyttöön joku ajastin - ei tästä muuten tule yhtään mitään.

Epäilen että mulla saattas olla jonkinlainen/-asteinen keskittymishäiriö tai joku vastaava. Jännä että aloin huomata ton vasta pari vuotta sitten (johtuneeko sitten huonosta itsetunnosta) vaikka merkkejä ollu selvästi koko elämän. Sitten sain hiljattain 2 levyä ritalinia (viihdekäyttöön oli tarkoitus). Rauhoittaa todella paljon ja jotenkin pystyy tekemään "to do" listalla olevat asiat järkevästi kun normaalisti tekee kaikkea samaan aikaa tai ei tiedä mistä aloittaisi. Tosi hienoa että tähän löytyis sitten apua mutta toisaalta ahdistaa aika paljon ajatus siitä että pitäis popsia jotain että pystyis suoriutumaan esim. opiskeluista niin hyvin kun haluais.

Suunnilleen kuukauden verran ollu vähän ahdistunu fiilis. Pari viime kertaa kun oon vetäny kännit niin on tullu sellaset kunnon fuck the world raivarit. Tekis mieli alottaa elämä ihan kokonaan alusta - uus kämppä (ehkä jopa maa), kaverit, työ, harrastukset - kaikki. Tuntuu että en elä niin kuin haluaisin elää vaikkei nyt periaatteessa mitenkään paskasti menekkään. Eniten häiritsee ehkä se että kaikilta joutuu salaamaan jotain (lähinnä douppi jutut) tai pitää kuumottaa. Ei siis voi olla oma itsensä.

Samaan aikaan ollu kauhee kuosaus himo muutenkin. Etenki hatsia, pameja ja nikotiinia menny paljon useemmin kun normaalisti. Ehkä se on sit jonkunlaista pakenemista tästä kaikesta. :/

Ehkä mä vaan stressaan vitusti liikaa ihan kaikesta. En mä tiedä... mutta kukas sitten tietää jos en minä? :roll:

Onneks kohta on loma...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja »

Neste wrote: Oon netissä ihan liikaa. En älyy miten saan aikaa kulumaan näin paljon tekemättä varsinaisesti mitään vaikka olis jotain paljon tärkeempääkin tekemistä. Eniten häiritsee se että en päivän päätteeks edes muista mitä oon tehny ja aika menee ihan sairaan nopeesti. Monta harrastustakin jääny ihan taka-alalle kun ei vaan tuu nostettua persettä penkistä. Täytyy varmaan ottaa käyttöön joku ajastin - ei tästä muuten tule yhtään mitään.
vähä sama homma. duunista sohvalle makaamaan ja kone tulille, tuntitolkul tulee lueskeltuu lautoi, uutisii ja juttui ja artikkelei millon mistäkin mikä mieleen sattuu tulemaan. ennen tuli pelailtuu tai ees kirjoteltuuki foorumeille, nykysi sitä vaa stalkkaa muitten juttui ja mielipiteit. luettuu tulee varmaan satoja sivuja päiväs mut mihi ne menee kaik ku seuraavan päivän ei välttämät muista enää mitää. illalla kyllä pyörii se ajatusten myrsky pääs mut mistään ei tunnu saavan kiinni.. :roll:

itelläki jääny samal taval harrastuksii, jotenki motivaatio vaan häviää jossain vaihees, yleensä aika nopeesti. skitta, piano, sali, photoshop, kamppailulajit, auton laittelu yms.. alkuu hirvee innostus, tulee luettuu ja perehyttyy ja hankittuu kaik. sit muutama vaikee hetki tai paska fiilis ni siit tulee pakkopullaa ja keskittymine ja motivaatio loppuu ku seinää. toi pakkopulla, tai jonkun keskeneräiseks jääneen valmiiksi saattaminen, on meikälle semmone et sit oikeest vaan hävii se tekemisen halu, tulee sellane ahistus ja lamaannus vaik se ois ihan mitätön juttu. vasta ostin hienon kolmiosasen canvastaulun makkariin niin se lojui sen 3kk seinän vieres enneku potkin itteeni laittamaan sen. sama jos autosta hajoo joku, kävelen mielummi vaik kymmenii kilometrei päiväs ku hoitasin sen puolen tunnin homman et sais auton taas ajoon :mrgreen: sama pätee kaikkee kokeisii lukemisee yms vastaavaan. nykysin toi vaikuttaa lähinnä pääsykokeisii vaik ois muuten miten mielenkiintosii tekstei.. ahdistavaa kun kaikesta tekee niin vaikeeta :roll:
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun