Ei oo mulla ainakaa tullu kodesta mut tramadolista kylläkin ja lähes aina kun on ottanu... häipyy tosin aika hyvin syöpälääkkeenäkin tunnetulla buranalla (huomaa sarkasmi) joten eipä tuosta ole hirveästi haittaa ollut.. Voi ku ittekki saisin noita opiaattirespoja noin helposti (kuulosti ainaki) mut satun asumaan alueella joka on entisiä suomen top 5 huumekaupunkeja, joten vaikka menis pää kainalossa ja jalka perseessä verta vuotaen valittamaan ni määräävät vaan ihmelääke ibuprofeenia... vaikka onhan mua muutaman kerran lykästäny ja saanu just panacodeja mut ku oon lukenu mitä jotkut kertoo saaneensa (oksikodonia, buprenorfiinia, morfiinia yms..) ni on se aika pientä vaikka kivut on välillä täysin sietämättömät.. eikä sun kannata huolehtia siitä parasetamolista, yleinen maksimi kerta-annos on 3-4 grammaa eli 6-8 tablettia ja hetkellisesti voi ottaa jopa 10 eli 5 grammaa erottelemattomana, pitkää putkea en tosin suosittele.. maksavaurion huomaa alimmaisen oikeanpuoleisen kylkiluun alla ja ympäristössä tuntuvasta kovasta kivusta ja pahassa tapauksessa silmänvalkuaisten ja ikenien keltaisuudesta...Onkos kellään koskaan ollut seuraavana päivänä pää kipeä kun noita panacodeja nappaillut. Itse kyllä erottamattomana vetelin, mutta jäi pikku kammo siitä niin en edes eroteltuna ole viitsinyt kokeilla eikä kipuunkaan tarvinnut ottaa kun pääkivusta kyrpiintyneenä valittelin tohtorille ettei maha kestä kodeiinia joten kirjoitti tramal-reseptin suoraan.Kyllä vakuutusyhtiöt on ihania, saa lääkäreihin hyvin vauhtia.
Kodeiini
-
OpaMD
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Sat 11 Sep 2010, 02:06
Re: Kodeiini
-
Inkkari
- Psykonautti
- Posts: 54
- Joined: Sun 26 Sep 2010, 21:50
Re: Kodeiini
Ssri vähentää kodeiinin vaikutusta, nii tekeekö tää mun 20mg/pv fluoksetiiniannostus kodeiinista tehottoman? Kohta toi ssri loppuukin mut ei viitte kerralla lopettaa 
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: Kodeiini
Ei se SSRI sinällään..
Mutta tuossa tapauksessa se (fluoksetiini) vaikuttaa vaikuttaa CYP2D6-entsyymin toimintaan estävästi, joka muuttaa nimenomaan kodeiinin (metyylimorfiinin) morfiiniksi.
Sanoisin, vaikka kokemusta ei ole, etten usko kodeiinin juurikaan toimivan, ennenkuin olet lopettanut fluoksetiinin käytön.
Vaikkakin on spekulaatioita siitä että kodeiinilla itselläänkin olisi jotain vaikutuksia.. tiedä en.
Mutta tuossa tapauksessa se (fluoksetiini) vaikuttaa vaikuttaa CYP2D6-entsyymin toimintaan estävästi, joka muuttaa nimenomaan kodeiinin (metyylimorfiinin) morfiiniksi.
Sanoisin, vaikka kokemusta ei ole, etten usko kodeiinin juurikaan toimivan, ennenkuin olet lopettanut fluoksetiinin käytön.
Vaikkakin on spekulaatioita siitä että kodeiinilla itselläänkin olisi jotain vaikutuksia.. tiedä en.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
niksu
- Psykonautti
- Posts: 63
- Joined: Mon 02 Aug 2010, 23:39
Re: Kodeiini
Voiko olla mahdollista, että kun nyt tässä jahkailen tuon Fluexetiinin kanssa ja otin niitä tänään 2 kpl. Tunti siitä, niin söin 10 Panacodia. Ollu tässä aika, opiaattivajareissa, niin ei noi 10 panacodia toimi kovin hyvin. Tiedän, että ne olis toiminut hyvin, mutta nyt ei oikein pelaa. Damn. Tieson, että pannareita on tulossa. En vaan tienny, että noi hiton fluexetiinit estää sen entsyymin tuottamista. Toki vähän toimii, mut ehkä n. 30%
-
Inkkari
- Psykonautti
- Posts: 54
- Joined: Sun 26 Sep 2010, 21:50
Re: Kodeiini
Jees näi se vaan o! En itekkään enää kisko kodeiinia tän kuurin alasena, aikamoista haaskausta. Muuut ehkä tästä siirryn pian 10mg/pv, kun ny on 20mgniksu wrote:Voiko olla mahdollista, että kun nyt tässä jahkailen tuon Fluexetiinin kanssa ja otin niitä tänään 2 kpl. Tunti siitä, niin söin 10 Panacodia. Ollu tässä aika, opiaattivajareissa, niin ei noi 10 panacodia toimi kovin hyvin. Tiedän, että ne olis toiminut hyvin, mutta nyt ei oikein pelaa. Damn. Tieson, että pannareita on tulossa. En vaan tienny, että noi hiton fluexetiinit estää sen entsyymin tuottamista. Toki vähän toimii, mut ehkä n. 30%
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
niksu
- Psykonautti
- Posts: 63
- Joined: Mon 02 Aug 2010, 23:39
Re: Kodeiini
Sori off-the-topikit, mutta onks listaa lääkkeistä/huumeista, mitkä eivät toimi, jos on Fluexetin kuurilla? Kai Subutex nyt kumminkin toimii? Koskeeko tuo "juttu" ainoastaan kodeiinia, tämä "cyp2d6-entsyymi" -juttu? Onko tästä ihme-entsyymistä topikkia? Mikä se on?
-
lappilainen
Re: Kodeiini
Monet aineet metabolisoituvat (lue:muuttuvat) tuon entsyymin ansiosta, ulkomuistista tiedän että ainakin DXM sekä kodeiini ovat sellaisia. Kannattaa lueskella tietoa siitä aineesta mitä meinaat käyttää. Helposti löytyy tietoa vaikka googlella.niksu wrote:Sori off-the-topikit, mutta onks listaa lääkkeistä/huumeista, mitkä eivät toimi, jos on Fluexetin kuurilla? Kai Subutex nyt kumminkin toimii? Koskeeko tuo "juttu" ainoastaan kodeiinia, tämä "cyp2d6-entsyymi" -juttu? Onko tästä ihme-entsyymistä topikkia? Mikä se on?
-
OpaMD
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Sat 11 Sep 2010, 02:06
Re: Kodeiini
Buprenorfiini (subutex, temgesic, suboxone) ei metabolisoidu ennen sitoutumistaan mu-reseptoreihin vaan vasta dissosioitumisensa jälkeen, joten ei, CYP 2D6:tta estävät aineet eivät vaikuta buprenorfiinin tehokkuuteen. Fluoksetiini saattaa tosin vaikuttaa SSRI ominaisuuksiensa takia lähes kaikkien opiaattien aikaansaamiin tuntemuksiin, sillä yleistäen voi sanoa kaikkien opiaattien vaikuttavan serotoniinin takaisinottoon tai vapautukseen. Tällöin Fluoksetiinin SSRI vaikutus "peittää" alleen opiaattien tuoman pienen serotoniinivaikutuksen ja todennäköisesti muuttaa kokemusta jollakin tapaa. Muutoksen kokoluokkaa on vaikea arvioida. Saattaa olla vaarallinen kombo esim tramadolin kanssa kummankin aineen yhdistetyn SSRI vaikutuksen takia, kun taas kodeiinin kanssa suurempia muutoksia tuskin ilmenee.
-
Tiberius
- Lepakko
- Posts: 220
- Joined: Tue 03 May 2011, 03:25
- Location: Åbo
Re: Kodeiini
kodeiini on mun lempihuume,vaikkaki tapoin itseni melkein kerran parasetamooli öyskillä...ardinex/panacod mä rakastan niiden tuomia olotiloja ja nykyään noi pannaritki ku osaa erotella.harmi vaan että harvinaista herkkua mulle.
saan kodesta niin sairaat nousut,se kun kodeiini metabolisoituu metyymorfiiniks ja alkaa vaikuttaa niin se tuntuu henk.koht paremmalta kun koni(polttanut pellit,en iv:nä herskaa ole kokeillut)
saan kodesta niin sairaat nousut,se kun kodeiini metabolisoituu metyymorfiiniks ja alkaa vaikuttaa niin se tuntuu henk.koht paremmalta kun koni(polttanut pellit,en iv:nä herskaa ole kokeillut)
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
porter
Re: Kodeiini
Mmm tämä jumalainen aine..
oikeestaan yks lemppareista!! ottanut tätä parhaillaan sen 210mg kerrallaan panacodeista erottelemattomana, pitänee joskus kokeilla ihan erotellen.
Millälailla erilainen kokemus tulee ilman parasetamolia? lukenut että jotenkin "puhtoisempi".
Millälailla erilainen kokemus tulee ilman parasetamolia? lukenut että jotenkin "puhtoisempi".
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Kodeiini
Tekis kyl perhhhanasti mieli pitkästä aikaa kodeiinia,
tästä on niin hyviä ja lämpöisiä muistoja.
Taitaa olla yli vuosi siitä kun viimeksi kodeiinia tuli otettua,
sen jälkeen hitaista vaan satunnaisesti tramalia ja muutama kerta buprea,
eikä kyl kumpikaan vedä tälle vertoi, vaikka aika mieto onkin.
tästä on niin hyviä ja lämpöisiä muistoja.
Taitaa olla yli vuosi siitä kun viimeksi kodeiinia tuli otettua,
sen jälkeen hitaista vaan satunnaisesti tramalia ja muutama kerta buprea,
eikä kyl kumpikaan vedä tälle vertoi, vaikka aika mieto onkin.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Kodeiini
En mä kyl ihan täysin tajua tän kodeiinin hehkutusta. Tuleehan tästä ihan jees olo, mut ite oon saanu vaan pari tuntia kestävän lämpimän olon josta jää käteen vain "oliks tää nyt tässä?" ja loppuvaiheessa on paha olo... Esim. unikkotee on kyllä ollu joka kerralla paljon paljon parempaa. Kodeiinis on kokoajan sellanen vaiheilu et kohta lähtee kunnolla, mut sit vaikutus yhtäkkiä vaan loppuu 
EDIT: Codesan Compissa tää oli kyl vitun jees. Kaljan ja savujen kanssa kombotettuna
EDIT: Codesan Compissa tää oli kyl vitun jees. Kaljan ja savujen kanssa kombotettuna
-
Tiberius
- Lepakko
- Posts: 220
- Joined: Tue 03 May 2011, 03:25
- Location: Åbo
Re: Kodeiini
mulla toimii sen 8h> kun sen 240mg otan alkuun,sillä menee koko pv hyvissä.nousut jo kestää sen pari h.
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
lappilainen
Re: Kodeiini
Voi sitä aikaa kun käsissäni oli useita satoja panacodeja.
Harmittaa kun en sillon tajunnut ottaa huolella iloa irti, vaan kuosailin tyylillä "no näitä saa aina lisää".
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: Kodeiini
http://en.wikipedia.org/wiki/AcetylcysteineTiberius wrote:kodeiini on mun lempihuume,vaikkaki tapoin itseni melkein kerran parasetamooli öyskillä...ardinex/panacod mä rakastan niiden tuomia olotiloja ja nykyään noi pannaritki ku osaa erotella.harmi vaan että harvinaista herkkua mulle.
Tuli vaa mieleen..N-acetyl-L-cysteine (abbreviated NAC), is a pharmaceutical drug and nutritional supplement used primarily as a mucolytic agent and in the management of paracetamol (acetaminophen) overdose.
Tullu iteki aika huolel myrkytettyy maksaa tolla myrkyllä.
Onneks arvot kohillaan.. et aika sinnikäs se maksa kyl on.
Mut paras neuvo vanhalta konkarilta; "Säästä ittees."
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Serotoniini
- Psykonautti
- Posts: 56
- Joined: Wed 27 May 2009, 19:58
- Location: Poste restante
Re: Kodeiini
Ihan miellyttävä aine jollain 220-300mg annoksilla. Nollatoleilla ja harvoin kun ottaa nii hyvin notkuttaa..
-
piisamirotta
Re: Kodeiini
Tota kodeiini+savut komboa on kehuttu täällä enemmänkin. Vähän olen kuitenkin hämmästynyt jos kenellekään muulle tosta kombosta pitävälle seuraavana päivänä paskalla käynnistä ei ole tullut, ööh, säväyttävää kokemusta. Savut aiheutti mielettömän näläntunteen. Kodeiini puolestaan aiheuttaa ummetusta. En muista millon olisi ollu vaikeampaa käydä laskemassa kaapelia kuin seuraavana aamuna ton kokeilun jälkeen, tuntui kuin reikä repeäis. Ehkä te osaatte sitten rajottaa syömistä tai sitten kodeiini estää teillä sen savujen tuoman nälän tunteen.SahkoinenVelho wrote:EDIT: Codesan Compissa tää oli kyl vitun jees. Kaljan ja savujen kanssa kombotettuna
-
eNZYMe
- OD
- Posts: 1024
- Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42
Re: Kodeiini
Opioidimmetus on aika yksilöllistä. Mulla ei ikinä ole ollut ongelmia käydä kakkosella, kun taas sitten jopa kauan käyttäneet addiktit saattavat käydä vain pari kertaa viikossa paskalla. Useimmilla tuo ummetus helpottaa, tai menee jopa kokonaan ohi ajan myötä, kunhan keho tottuu jarrujen vaikutuksiin.piisamirotta wrote:Tota kodeiini+savut komboa on kehuttu täällä enemmänkin. Vähän olen kuitenkin hämmästynyt jos kenellekään muulle tosta kombosta pitävälle seuraavana päivänä paskalla käynnistä ei ole tullut, ööh, säväyttävää kokemusta. Savut aiheutti mielettömän näläntunteen. Kodeiini puolestaan aiheuttaa ummetusta. En muista millon olisi ollu vaikeampaa käydä laskemassa kaapelia kuin seuraavana aamuna ton kokeilun jälkeen, tuntui kuin reikä repeäis. Ehkä te osaatte sitten rajottaa syömistä tai sitten kodeiini estää teillä sen savujen tuoman nälän tunteen.SahkoinenVelho wrote:EDIT: Codesan Compissa tää oli kyl vitun jees. Kaljan ja savujen kanssa kombotettuna
-
piisamirotta
Re: Kodeiini
eNZYMe wrote:
Opioidimmetus on aika yksilöllistä. Mulla ei ikinä ole ollut ongelmia käydä kakkosella, kun taas sitten jopa kauan käyttäneet addiktit saattavat käydä vain pari kertaa viikossa paskalla. Useimmilla tuo ummetus helpottaa, tai menee jopa kokonaan ohi ajan myötä, kunhan keho tottuu jarrujen vaikutuksiin.
Niin, pitänee tarkastella sitten laajempaa kokemustaustaa vasten kun sellaista on. Ei mulla ollu tarkotuskaan tehdä mitään yleispäteviä väitöksiä, kaiketi tuo kakkosella käymisen ongelma piti raportoida koska se tuntu samalta kuin joku olis tunkenu kaljapulloa pohja edellä sinne.
Last edited by piisamirotta on Sat 28 May 2011, 07:01, edited 1 time in total.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Kodeiini
En oo ite saanu codesan compista mitään vatsaongelmia ikinä, ihan normaalisti on toiminut heti seuraavana aamunakin, ehkä vähän normaalia enemmän pierua. Unikkotee aiheuttanu sen että joskus ei 1-2 päivää nauttimisen jälkeen oo kaapelia tullut... Ja opiaatit itsellä ainakin jopa tuntunu lisäävän nälän tunnetta kanssa, monta tuntia syömättä, unikkoteet, hyvää läpyä ja pari bisseä niin ei kauhistuksen kanahäkki että on jääkaappi tyhjentynyt 
-
lappilainen
Re: Kodeiini
Kymmenen M72:sta odottamassa perjantai-iltaa. Kannattaisikohan kokeilla kannabista noiden kanssa sekaisin? Toivottavasti ei tule mitään sekavuustilaa joka tuhoaa kodeiinin aiheuttaman ihanan euforian.
-
Aesma
- OD
- Posts: 1063
- Joined: Thu 09 Oct 2008, 15:53
Re: Kodeiini
Nosiiis... Kyl must ainaki kodukka ja hatsi sopii oikein hyvin yhtee..
Enste kyl nauttisin kodukan "kirkkaaseen" päähän ja sitten vasta myöhemmin fiilistelisin polttelua sopivilla jointeilla.
On meinaas iha hitsin hyvän tuntust polttaa ku kodeiini toimii.
Aijaijai kodukka on kyllä nannaa, siitä alkaakin jo olla pitkä aika kun se lämmitti minua
Enste kyl nauttisin kodukan "kirkkaaseen" päähän ja sitten vasta myöhemmin fiilistelisin polttelua sopivilla jointeilla.
On meinaas iha hitsin hyvän tuntust polttaa ku kodeiini toimii.
Aijaijai kodukka on kyllä nannaa, siitä alkaakin jo olla pitkä aika kun se lämmitti minua
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: Kodeiini
hatsi joskus pistää codin toimiin..
sillai.. löytää sen metyylimorfiinin lunkin letkeyden ja kehon euforian.
Mut ei yhtää liikaa.. ite ainakaa pysty yli 150mg nauttiin.. sivuvaikutukset vaa kasvaa.
sillai.. löytää sen metyylimorfiinin lunkin letkeyden ja kehon euforian.
Mut ei yhtää liikaa.. ite ainakaa pysty yli 150mg nauttiin.. sivuvaikutukset vaa kasvaa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Zubs
- Lepakko
- Posts: 246
- Joined: Sat 27 Nov 2010, 23:16
Re: Kodeiini
Tänään taas kodee
Tulee 6 viikkoa viime kerrasta, 150 mg tarkoitus napata.
Innolla iltaa odottaen
EDIT: Piti taas hakee vanha kunnon Respect.
Pystyny ku 100 ml juomaan mut jos kohisee vaik vast 10 min juomisesta!

Tulee 6 viikkoa viime kerrasta, 150 mg tarkoitus napata.
Innolla iltaa odottaen
EDIT: Piti taas hakee vanha kunnon Respect.
-
lappilainen
Re: Kodeiini
Kannattaako kodeiinia boostata diapameilla? Potentiaalisia vaaroja?
EDIT: Fuck it. Kohta lähtee 300mg kodeiinia ja 15mg valiumia. Ehkä kukkaakin.
EDIT: Fuck it. Kohta lähtee 300mg kodeiinia ja 15mg valiumia. Ehkä kukkaakin.
-
Zubs
- Lepakko
- Posts: 246
- Joined: Sat 27 Nov 2010, 23:16
Re: Kodeiini
Kyllä se ainakin sedaatiota lisää, euforiasta en sitten tiedälappilainen wrote:Kannattaako kodeiinia boostata diapameilla? Potentiaalisia vaaroja?
EDIT: Fuck it. Kohta lähtee 300mg kodeiinia ja 15mg valiumia. Ehkä kukkaakin.
-
lappilainen
Re: Kodeiini
Nuokkumista kuulema lisää, sinivalossa sanottiin niin. Saa nähdä, raportoin oloja hetken kuluttua.Zubs wrote:Kyllä se ainakin sedaatiota lisää, euforiasta en sitten tiedälappilainen wrote:Kannattaako kodeiinia boostata diapameilla? Potentiaalisia vaaroja?
EDIT: Fuck it. Kohta lähtee 300mg kodeiinia ja 15mg valiumia. Ehkä kukkaakin.
Bentsotolet : 0
Opiaattitolet : 0
-
lappilainen
Re: Kodeiini
Noniin. Mieto opiaattihan tämä on, mutta erittäin mukava. Ei tarvi (saa
) valveunia katsella jos ei tahdo.
Diapam tekee sellasen efektin että hitusen koevmmat nousut, ei okseta vaikka ei makoilisi, ja katseen kohdistaminen pitkäksi aikaa tiettyyn pisteeseen tuottaa ongelmia. (silmät menee kieroon)
Ihan kiva kombinaatio!
Ihan kiva kombinaatio!