Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tRip
Moderator

Re: Kodeiini

Post by tRip »

Sienisalaatti, mainio postaus :)

Samaa olen itsekin huomannut..
ja loppujenlopuksi mennyt tähänkin opioidiin maku.

Ja siis todellakin, kodeiinin addiktiopotentiaalia ei kannata aliarvioida.. Saa silläkin aika hirveät reflat aikaiseksi.
Muistuttaa.. .. .. monia opioidirefloja.. .. jopa siinä määrin, että voin uskoa 'kiskoneeni mopoa.'
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Sellaista kyselisin, kun eilen otin 90 mg koodia ja tänään aion ottaa 270 mg.

Niin että vaikuttaako tuo eilinen toleranssiin kuinka paljon tämänpäiväistä ajatellen? Minulla on valmiiksi jonkin verran toleranssia kodeiiniin, muttei kuitenkaan mitään suurta. :roll:
Tanz

Post by Tanz »

Tokihan toleranssi aina vaikuttaa, mutta en usko 90mg hirveästi tulevan vastaan. Kyllä sen 270mg pitäis kuitenkin toimia, jos ei aivan järkyttäviä toleransseja ole.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Hmm, jännä. Itse käytin kodeiinia n. 5kk _päivittäin_ annoksilla 90-210mg ja lopetin seinään. Eikä minkäänlaisia refloja ilmaantunut.
Vai toimiiko?
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Tanz wrote:Tokihan toleranssi aina vaikuttaa, mutta en usko 90mg hirveästi tulevan vastaan. Kyllä sen 270mg pitäis kuitenkin toimia, jos ei aivan järkyttäviä toleransseja ole.
Juu kyllähän tämä toimii, muttei niin kovaa kuin odotin. Ehkä liiat odotukset "vähensivät" vaikutusta.
Mutta en aio valittaa, hyvin toimii! :D
Tanz

Post by Tanz »

OFF:

Semmonen yleinen viisaus pätee ihan hyvin huumeisiin (varsinkin deeleihin ym) että ei kannata odottaa mitään huumeelta, niin saa siitä paljon enemmän irti.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

gaia wrote:Hmm, jännä. Itse käytin kodeiinia n. 5kk _päivittäin_ annoksilla 90-210mg ja lopetin seinään. Eikä minkäänlaisia refloja ilmaantunut.
Eipä lääkekäyttöannoksilla niitä ilmaannukkaan.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

LD50 wrote:
gaia wrote:Hmm, jännä. Itse käytin kodeiinia n. 5kk _päivittäin_ annoksilla 90-210mg ja lopetin seinään. Eikä minkäänlaisia refloja ilmaantunut.

210mg kerta-annoksena on vähän yläkanttiin jos puhutaan lääkekäyttöannoksista.
Vai toimiiko?
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

gaia wrote:
LD50 wrote:

210mg kerta-annoksena on vähän yläkanttiin jos puhutaan lääkekäyttöannoksista.

jos pitkään on syönyt niin toleranssin kasvaessa tarvitaan enemmän lääkettä jotta kivun saa vähentymään. kodet on muutenki nii mietoja kivunlievittäjiä että niitä todellakin saa kiskoa paljon.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Itse kiskoin aikoinaan pari vuotta 3-4x 400-600mg päivässä, se oli sellainen mistä tuli reflat. Panacodia voidaan määrätä päivässä ohjeiden mukaan 2x4 eli 8 panacodia päivässä(nähnyt myös määrättävän kymmenen) joka tekee 240mg-300mg.

ps. Eikä hän sanonut että otti kerralla aina kerralla 210mg. Tiedämmehän että kodeiinia on turha ottaa alle 6h välein, ei metaboloidu sillon paremmiksi tuotoksiksi.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
ddduck1
Karvakuono

Post by ddduck1 »

Zubs wrote: Pieni varoituksen sana; kannattaa pitää käyttö siinä kerran tai 2 kuussa. Koukahtaa yllättävän helposti ja salakavalasti. Näin ainakin itellä :roll:
Ankka komppaa täältä! Eli heipä taas pitkästä aikaa tännekin, oon ollu kai jotenkin muka tosi kiireinen ja en oo ehtiny ja muita avuttomia selityksiä.
Jatkaen ed. sivujen juttuja, niin tramadolia en ole vieläkään saanut, joten meidän pieni tieteellinen kokeemme venyy yhä. Lahti on minun piireissäni kuollut täysin. Jengi tullut uskoon, kokenut valaistumisia sun muuta täysin turhaa kuraa, joka ei mua hyödytä mitenkään. Päin vastoin. :D

Mutta jatkaen aiheesta, niin jännää on kyllä tuo, että kodeiini koukuttaa. Voin myöntää, että leikkauksen jälkeen siitä tuli aika pahakin tapa, jos oli hiemankin paskempi fiilis, niin vetästä kourallinen codeja naamaan ja siihen pari bisseä. Toimi meikäläisel todella hyvin. Semmoi sutjakka, euforismainen sumu, josta hetken nautiskelun jälkeen pystyi nukahtamaan. Insomnia kun on perhana vaivannut aika paljon eikä nytkään oikeen taas nukuta eikä codeja ole, niin ahdistus on kasvanut ja olo tuntuu välillä tavallista masentuneemmalta. Sitähän nuo huumeet ovatkin, ainakin mulle olleet aina, semmoisia hetkellisiä pakoteitä todellisuudesta ja elon tuskista. Eihän se positiivista ole, mutta kun se auttaa, niin hittojakos sitä sitten, kunhan pitää muun elämän hanskassa.
Ja tosiaan tuo pari kertaa on oikeasti hyvä, koska tuli tossa tyhjennettyä semi-kitkuissa porukoiden ja oma lääkekaappi ties mistä migereenilääkkeistä sun muista turhaan etsien sitä suloista kolmiota (en nyt puhu siitä toisesta kolmiosta, joka myös tuottaa nautintoa...pervot!), mutta ei. Sitten iski semmoinen todellisuuden sisäistäminen ja en voinut kuin vaa nauraa omalla säälittävyydelleni. Nyt on kaikki codit loppu, täytyypi varmaan alkaa kohta kärsiä migreenistä tai muista kivuista ja lähte lääkäriin taas ;)
kokasmurffi wrote:lueskelin tätä ketjua ja pisti vaan silmään, et miks vitussa porukka erottelee jotain 4-7 panacodia..
itse erottelen jos aion yli 10 syödä joskus syönyt 12 erottelematta enkä ole kuollut..
mut tietysti jos aikoo joka päivä popsia niin sitten on ihan hyvä jo joku reilu kahdeksan erotella, mut ei sitä aina tarvi..
ei kait nyt lääkärit pistäis respalle niinku mulla meni monta kuukautta 3x2kpl päivässä..
No onko varovaisuus sinänsä koskaan pahe? Ja onhan tuo totta, että kyllä _suurimmalla_ osalla kroppa kestää enemmän, mutta jos tollakin määrällä toimii, niin mikä ettei? Mulla ainaki joku 6 ja pari bissee ni hyvin polkasee jo. Sehän on vain säästöä sitten?
Ja voin anonyymisti tästä sen verran avautua, että joskus on tullut kiskottua aika huomattavia määriä codeja ja alkoholia itsemurha-aikeissa, ehkä - en myönnä enkä kiellä tästä aiheesta mitään se ei kuulu topikkiin - se oli placeboa, mutta "luonnollisen" yöllisen sekoamisen ja vartalon fragauksen jälkeen kyllä oli pari päivää semmoinen olo, että maksa vinkuu ja paukkuu ja muutenkin hyvin paskana joka paikka.
Mut eipä silti oo vieläkää lähteny henki. :D
trile
Karvakuono

Post by trile »

Panacod + pore? Millanen vaikutus huono taikka hyvä. Itse tykkään kodeiinista ja tramaleista kyllä aika paljon jo.. Jo pienillä annoksilla saan ihan hyvät hitaat aikaseksi. Sama tramaleissa :P. Tietenkin savut mukana niin ihan muikeena.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Poreella tarkoitat amfetamiinia?
En itse näe suurtakaan syytä olla ottamatta, koska itsellä moinen oli joskus päivittäistä.
Mutta.
Ainakin teoriassa ja perjaatteessa en voi sanoa turvalliseksi.
Ja sekin ottaako amfen ensin ja sitten codin, vai toisinpäin, vaikuttaa sekin paljon.

"ei se matka tapa vaan vauhti.. ei se vauhti tapa, vaan äkkijarrutus" -jotai tollast.
Keep it unreal.

rogues
Lepakko

Post by rogues »

pieni vitutus ja kuumetta niin koitan nyt ainakin aluksi tämmöistä sekotusta. 300mg panacodia vesieroteltuna 300mg lyricaa ja 2 mg xanoria. tarvittaessa lyricaa ja xanoreita lisää jos ei olo parane. jos joku on koittanut suunilleen samanlaista settiä niin toimiiko ? ja mitä lisää ??
rogues
Lepakko

Post by rogues »

toimii ihan hyvin ja olo parani aika nopeeta. pienet notkun tyngät meinaa tulla niin puolikas dormi kielen alle. nyt on pakko heittää sohvalle selälleen. ja kun seuraavan kerran nousen niin taitaa sulaa se toinen dormin puolikas. :love:
Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur »

Mulla meni kyllä kerran flunssa vähäksi aikaa pois kodeiinilla. Oli kyllä vähän ikävää se, kun flunssa sitten palasi, kun selvenin.

EDIT: Kyse oli siis ihan oikeasta flunssasta, ei mistään refloista. :D
"Never thought that a street drug would be what we need."
lappilainen

Post by lappilainen »

Viikonloppuna nautiskelin 450mg, ja toimi suhteellisen hyvin. Tykkään kodeiinista, mutta tramalit ovat se jokin jota tahtoo aina vain lisää. :love:

Tuntuu kuin tuo kerta olisi jättänyt jonkinlaisen kuumeen. Herättyäni oli olo mitä parhain, mutta illalla alkoi nousta vittumainen kuume joka on tähän saakka noussut ja laskenut, uudelleen ja uudelleen. Toivottavasti pääsen tästä pian eroon.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Noniin nyt 5 min sit 100 mg vaikuttamaan. Hain perinteitä vaalien vanhan kunnon mustaparran. :up: Eli siis sedatiiviperjantai taas jälleen. :P

Tulee nyt 12. päivä taukoa viime kerrasta. Jos ei potkaise tarpeeksi kovaa niin onhan tossa nuita Tenoxia. :D

Eihän siinä mittään, illanjatkot kaikille Vaulttilaisille!!! 8) 8) 8)
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

^ Pystyykö tuosta Mustastaparrasta poistamaan ne muut "haitta-aineet"? Mulla on tullut oksennusrefleksi siitä mausta. Joskus, kun meinaa opiaatti-flunssa iskeä ja ole jo kilautettanut kaverini läpi, niin haen viimeisenä oljenkortena pari yskistä. Ei meinaa vaan pysyy sisällä.

"Asiaan".. Mulla on noita Panacod poretabletteja. Myyjä ei tiedä noista mitään ja meni juuri vaihtamaan Panacod reseptin Panadol reseptiin (siinä kun oli isommat luvut vaikuttavien aineiden kohdalla :mrgreen: ). Eihän siinä muuten, mutta kun hän elää pillerikaupalla ja käy 7 yksityisellä. Noh, ns. ammattitapaturma.
Niin, tämä kaveri sanoi, että tyypit eroittelee noista poretableteista Codeinin ja lyö sen hihaan :shock: Voi tämä pitää paikkansa? Ja jos, niin onko siinä mitään järkeä?

T: Utelias ja kokeilunhaluinen vanhempi narkomaani haja-asutusseudulta.

:)
Huiko
LD50

Post by Huiko »

EI VITTU OO! Älä Lyö hihaan kodukkaa varsinkaan mistään eroteltuna. Löytyy täältä uumenista jostain juttua noitten hihatuksesta... Eti.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

^ Kiitos. Uskon etsimättäkin ja niin jostain muistelinkin. Ja ennen kaikkea, tuosta Kodeinin hihattamisesta ei tainnut olla mitään hyötyä, ei toimi enempää. Aika hurjia noi "tenavat". Ne tekee tuota, että erottelevat ja lyövät hihaan. Sanoivat köyhän miehen heroiiniksi. Aika surullista. Veikkaisin, että amputaatio on joka lyönnillä vaarana. Tai sydän tjs.

Pystyykös noita poretabletteja kylmävesierotteleen?

Ja sit vielä, että kun toi Kodeinin puoliintumisaika on niin lyhyt (muistaakseni 2-4h), niin kuinkas tuota kannattais boostailla, niin että saa maksimi hyödyn. Vai voiko noin edes kysyä?

kiitos.

edit:

Niin piti sitä vielä kysyä, että saisiko Lyricalla boostattua tuota Kodeiinia? Olis yksi 300 mg pilleri. Kuinkas sen maksimoisi, kun päivä on huomennakin. Puolet ja huomenna puolet?
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Mä oon ymmärtäny että lyrica boostais opioideja ja opiaatteja. Joku viisaampi voi varmaan vastaa kans? Mulla kun kokemukset lyricasta rajoittuu yhteen kokemukseen ja siinä oli annoksena 400mg tramalin, 150mg lyrica, ja 5mg insominia.

Bentsot buustaa vähän kans noita, mut varovasti noitten mixailujen kanssa. On yksilöllistä että miten toimii mikäkin, ja jotkut yhdistelmät keskushermostoon vaikuttavilla letaaleja. Viinaa ja kodukkaa en yhdistelis itse, vaikka oonkin kuullu että jotkut näin tekiskin. Hengityslama on se suurin vaara noissa komboiluissa.

Toivottavasti et oo liikkeellä kaikki tänne ja heti mentaliteetilla, vaan haet oman parhaan olotilas kokeilemalla. Mun annoksista ei kannata ottaa mallia, kun jotain pikkusta tolea on noilla ollu. :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

^ Jepulis. On pitkä käyttöhistoria, reilu 15 v. Noi Lyricat on vaan uusi tuttavuus, enkä niitä ole Codeiinin kanssa kombotellu.
LD50 wrote:Tiedämmehän että kodeiinia on turha ottaa alle 6h välein, ei metaboloidu sillon paremmiksi tuotoksiksi.
Ahas. Internet auttaa. Eli viisampi olisi ottaa (jos esim. on 6 kpl Panacodeja) niin kaikki kerralla(?), kuin ottaa 2+2+2 kpl tunnin välein? Mä olen täs koko päivän boostaillut 2:lla Panacodia, 30-60 min välein, 4 alkustartin jälkeen. Näin ei ilmeisesti saavuteta parasta hyötysuhdetta, damn. No toimii noi silti tuolleinkin. Mut noita voisi tosiaan vetää koko ajan ja sitä taas ei lääkevarastot kestä.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Jep, fiksumpi tosiaan ottaa koko annos kerralla, vaikka noilla määrin tuskin tarvittava maksaentsyymi vielä kuluu loppuun. Poretabletit voi ja todellakin kannattaa erotella ihan samalla kylmävesierottelulla kuin normaalitkin Panacodit. Pregabaliini (Lyrica) ja gabapentiini (esim. Neurontin) sopivat mukavasti opioidien kanssa, eivät rajoita opioidien vaikutusta vaan lisäävät siihen pienellä annoksella oman mukavan lisänsä. Samoin myös sedatoivat antihistamiinit, oma suosikkini on hydroksitsiini (Atarax). Bentsoja ja alkoholia en henkilökohtaisesti tykkää kombotella opioidien kanssa, vievät ainakin minulla euforiaa pois kokemuksesta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

lyrica buustaa todella kivasti kodeiinia.. tuntuu että vaikutus olisi paljon pitempi..
nyt otin 600mg lyricaa ja 300mg kodeiinia..
ja sai jo kivat valveunet aikaseksi, enkä kyl olisi valveuniin päässyt ilman lyricaa..
kiva kombo.. vielä ois pitänyt kukka poltella tohon päälle mut ei sitten ollut..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Imho yks parhait opiaattei opioidien joukosta.. Oxy tietty ykkösenä.
Muttei mitkään buprenorfiinit, tramadoloonit, toxiinit ja metadonit nappaa oikeestaan millääntapaa.

Oikeestaan pointtini nimenomaan on juuri tuo että itseänikin ihmetyttää miten juuri kodeiini tuntuukin yhdeltä miellyttävimmistä opiaateista, monet opioidit ja -aatit kokeilleena.
Keep it unreal.

lappilainen

Post by lappilainen »

imbesil wrote:Se ihan ok euforia kestää itselläni vaan sen puol tuntii sitte alkaaki se loppupäivän rento olo. Joo lyrica tuntuu pidentävän ja parantavan huomattavasti kodeiinin euforiaa. Mitenköhä noi sais toimii parhaite, ku on tolet nii korkeella. Oon murskannu 10 kpl pannareit sellasel sipulipuristimen iha jauhoks ja kiskassu veden kaa tyhjää mahaa. :cheers:
Suosittelen +7 annoksilla jo kylmävesierottelua. Maksa ei tykkää jos nautit noin suuria määriä (5000mg) parasetamolia kerralla, joipa siihen jopa kuolla.
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Juuri erottelin 240mg.....
Saas nähä miten potkii 8)
lappilainen

Post by lappilainen »

Skittlez wrote:Juuri erottelin 240mg.....
Saas nähä miten potkii 8)
Hehe, 450mg täysin tyhjään mahaan veden kera nautittuna oli melkoinen kokemus. Vaikka kodeiini mieto opiaatti onkin, suuremmilla annoksilla se sai aikaan melkoista euforiaa. Ruumiinlämpökin nousi niin paljon ettei kehdannut sängystä nousta, pelotti että taju lähtee. Ensi kertaa sain kodeiinilla huomattavat nousut aikaan.

Se oli jollain tavalla mietoa, ja jollain tavalla vahvaa. En osaa selittää. Ei silti vetänyt vertoja esimerkiksi morfiinille suonensisäisesti nautittuna, eikä ole ihmekkään. ;)
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Onkos kellään koskaan ollut seuraavana päivänä pää kipeä kun noita panacodeja nappaillut. Itse kyllä erottamattomana vetelin, mutta jäi pikku kammo siitä niin en edes eroteltuna ole viitsinyt kokeilla eikä kipuunkaan tarvinnut ottaa kun pääkivusta kyrpiintyneenä valittelin tohtorille ettei maha kestä kodeiinia joten kirjoitti tramal-reseptin suoraan. ;) Kyllä vakuutusyhtiöt on ihania, saa lääkäreihin hyvin vauhtia. :up: