Zubs wrote: Pieni varoituksen sana; kannattaa pitää käyttö siinä kerran tai 2 kuussa. Koukahtaa yllättävän helposti ja salakavalasti. Näin ainakin itellä

Ankka komppaa täältä! Eli heipä taas pitkästä aikaa tännekin, oon ollu kai jotenkin muka tosi kiireinen ja en oo ehtiny ja muita avuttomia selityksiä.
Jatkaen ed. sivujen juttuja, niin tramadolia en ole vieläkään saanut, joten meidän pieni tieteellinen kokeemme venyy yhä. Lahti on minun piireissäni kuollut täysin. Jengi tullut uskoon, kokenut valaistumisia sun muuta täysin turhaa kuraa, joka ei mua hyödytä mitenkään. Päin vastoin.
Mutta jatkaen aiheesta, niin jännää on kyllä tuo, että kodeiini koukuttaa. Voin myöntää, että leikkauksen jälkeen siitä tuli aika pahakin tapa, jos oli hiemankin paskempi fiilis, niin vetästä kourallinen codeja naamaan ja siihen pari bisseä. Toimi meikäläisel todella hyvin. Semmoi sutjakka, euforismainen sumu, josta hetken nautiskelun jälkeen pystyi nukahtamaan. Insomnia kun on perhana vaivannut aika paljon eikä nytkään oikeen taas nukuta eikä codeja ole, niin ahdistus on kasvanut ja olo tuntuu välillä tavallista masentuneemmalta. Sitähän nuo huumeet ovatkin, ainakin mulle olleet aina, semmoisia hetkellisiä pakoteitä todellisuudesta ja elon tuskista. Eihän se positiivista ole, mutta kun se auttaa, niin hittojakos sitä sitten, kunhan pitää muun elämän hanskassa.
Ja tosiaan tuo pari kertaa on oikeasti hyvä, koska tuli tossa tyhjennettyä semi-kitkuissa porukoiden ja oma lääkekaappi ties mistä migereenilääkkeistä sun muista turhaan etsien sitä suloista kolmiota (en nyt puhu siitä toisesta kolmiosta, joka myös tuottaa nautintoa...pervot!), mutta ei. Sitten iski semmoinen todellisuuden sisäistäminen ja en voinut kuin vaa nauraa omalla säälittävyydelleni. Nyt on kaikki codit loppu, täytyypi varmaan alkaa kohta kärsiä migreenistä tai muista kivuista ja lähte lääkäriin taas
kokasmurffi wrote:lueskelin tätä ketjua ja pisti vaan silmään, et miks vitussa porukka erottelee jotain 4-7 panacodia..
itse erottelen jos aion yli 10 syödä joskus syönyt 12 erottelematta enkä ole kuollut..
mut tietysti jos aikoo joka päivä popsia niin sitten on ihan hyvä jo joku reilu kahdeksan erotella, mut ei sitä aina tarvi..
ei kait nyt lääkärit pistäis respalle niinku mulla meni monta kuukautta 3x2kpl päivässä..
No onko varovaisuus sinänsä koskaan pahe? Ja onhan tuo totta, että kyllä _suurimmalla_ osalla kroppa kestää enemmän, mutta jos tollakin määrällä toimii, niin mikä ettei? Mulla ainaki joku 6 ja pari bissee ni hyvin polkasee jo. Sehän on vain säästöä sitten?
Ja voin anonyymisti tästä sen verran avautua, että joskus on tullut kiskottua aika huomattavia määriä codeja ja alkoholia itsemurha-aikeissa, ehkä - en myönnä enkä kiellä tästä aiheesta mitään se ei kuulu topikkiin - se oli placeboa, mutta "luonnollisen" yöllisen sekoamisen ja vartalon fragauksen jälkeen kyllä oli pari päivää semmoinen olo, että maksa vinkuu ja paukkuu ja muutenkin hyvin paskana joka paikka.
Mut eipä silti oo vieläkää lähteny henki.