Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
kokasmurffi
- Psykonautti
Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan
juu sehän se ja monet lääkrit ei sano sitä että sitä pitää syödä eka viikko vaikka 25mg sit viikko 50mg ja nostaa sitten 100mg..
noin mulle on tehty vaikka respassa lukenu suoraan 100mg.. ihmetilin itse alkuun et miks vitussa toi pitää tollain nostaa..
mut tulin sit siihen tulokseen että kait se ei niin vituralleen alkuun pistä sitä serotoniin säätelyä..
eka kerralla mulla oli just suoraa 100mg ja ajatukset ja kaikki muu oli aika sekaisin sen enimmäisen kolme viikkoa..
mut toisella kertaa kun se nostettiin pikku hiljaa siihen sataan niin ei tullut sellaisia häröjä ajatuksia suunnatonta vitutusta
alkuun..
ja tämä on aivan oma teoria: jos on oikeen ylpeä,vanhanaikanen tahi kunnon äijä ihminen( en osaa oikeen selittää;mut kuitenkin on ihmisiä jotla ei usko että ihminen voi olla oikeasti masentunut. ja ne ajattelee että "masentuneet" ihmiset on sellasia heikompia ja huonompia ihmisiä jotka ei kestä ympäristön paineita) ja se alkaa syömään masareita. ja se myöntää siinä itselle et on masentunut ja tajua et se on semmonen heikompi ihminen mitä se on aiemmin halveksinut, niin pum ja aivot seinälle.. :heh:
noin mulle on tehty vaikka respassa lukenu suoraan 100mg.. ihmetilin itse alkuun et miks vitussa toi pitää tollain nostaa..
mut tulin sit siihen tulokseen että kait se ei niin vituralleen alkuun pistä sitä serotoniin säätelyä..
eka kerralla mulla oli just suoraa 100mg ja ajatukset ja kaikki muu oli aika sekaisin sen enimmäisen kolme viikkoa..
mut toisella kertaa kun se nostettiin pikku hiljaa siihen sataan niin ei tullut sellaisia häröjä ajatuksia suunnatonta vitutusta
alkuun..
ja tämä on aivan oma teoria: jos on oikeen ylpeä,vanhanaikanen tahi kunnon äijä ihminen( en osaa oikeen selittää;mut kuitenkin on ihmisiä jotla ei usko että ihminen voi olla oikeasti masentunut. ja ne ajattelee että "masentuneet" ihmiset on sellasia heikompia ja huonompia ihmisiä jotka ei kestä ympäristön paineita) ja se alkaa syömään masareita. ja se myöntää siinä itselle et on masentunut ja tajua et se on semmonen heikompi ihminen mitä se on aiemmin halveksinut, niin pum ja aivot seinälle.. :heh:
-
kokasmurffi
- Psykonautti
tosin ei kaikki masareita aloittaneet ihmiset jotka on tappanut itsensä ole ollut tollaisia äijiä mut varmaan osa..
-
tRip
- Moderator
mielummin niitä hUUmeita, ku tollasii myrkyllisii mömmöi 
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
pumpa
- Psykonautti
menny aikaa iha reilusti.
kohta on lunta ja kaikki on ennallaan ja kaikki ei oo ennallaan.
tänään on thaimaa päivä ja eilenkin oli.
jokin päässä on muuttunut,oon ollu huomattavasti sosiaalisempi
ja mulla on ollut seuraa aiempaa enempi.
tajusin miten paljon vaikuttaa se että onko iloinen vai ei.
ilme,eleet ja kaikki vaikuttaa asioihin mihin ei tajua ees vaikuttavan.
auon solmuja.
kohta on lunta ja kaikki on ennallaan ja kaikki ei oo ennallaan.
tänään on thaimaa päivä ja eilenkin oli.
jokin päässä on muuttunut,oon ollu huomattavasti sosiaalisempi
ja mulla on ollut seuraa aiempaa enempi.
tajusin miten paljon vaikuttaa se että onko iloinen vai ei.
ilme,eleet ja kaikki vaikuttaa asioihin mihin ei tajua ees vaikuttavan.
auon solmuja.
-
Huiko
- LD50
Mä haaveilen välillä vaatteista jotka säväyttäis. esim. Mä tahtoisin pakkopaidan jotta voisin raahaa niitä hihoja pitkin katua ja sekopäisesti joraa pikku pubissa jossain kellarissa ryyni-kännissä. Heilutella siinä niitä hihoja miettiä kun janottaskin eikä niillä saa edes otetta tuopista. Varmaan joisin pillillä jotain alkoholipitosta tiskillä. Parin käyttökerran jälkeen pitäis varmaan värjätä mustalla tai laittaa seinälle. Varsinkin jos ois koittanu pokailla mimmejä tyyliin "-Hei! Haluuks sä kirjottaa mun pakkopaitaan?"
tai sit kait mä enimmäkseen kotona fiilistelisin ainakin alkuun.
Sitten oon pitkään haaveillu sellasesta Freddy Krueger-tyylisestä villapaidasta ilman niitä reikiä, jotka tulee mukana jos leffa-relettä ostais. Ihan käyttö vaatteeksi. Ois aika punk. En oo vaan saanu ketään kutomataitoista innostettua tähän. Haluiskos joku projektin? Langat ja vaivan jotensakkin maksaisin.
Näitä tuppas ruuhkaiseen päähän nyt. Sori jossei maailman kuvasi muuttunu.
Sitten oon pitkään haaveillu sellasesta Freddy Krueger-tyylisestä villapaidasta ilman niitä reikiä, jotka tulee mukana jos leffa-relettä ostais. Ihan käyttö vaatteeksi. Ois aika punk. En oo vaan saanu ketään kutomataitoista innostettua tähän. Haluiskos joku projektin? Langat ja vaivan jotensakkin maksaisin.
Näitä tuppas ruuhkaiseen päähän nyt. Sori jossei maailman kuvasi muuttunu.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
sugemi
Oh i see. Taidampa ottaa nokalliset.tribh wrote:Sugemi, lyhyesti: ne pistää vitturalleen kehon omaa serotoniinin vaimennus-säätelyä..
ja koska serotoniini vaikuttaa miltei jokaisessa kehon ja mielen toiminnossa, niin jos jokin synteettinen molekyyli-yhdiste menee pistään vitturalleen tota helvetin monimutkasta järjestelmää.. ni.. väkisinki flippaa
-
wRRa
- Moderator
VITUTTAA!
Kaikki huumesotkut, velat, tappelut, paskat... jotka ei ees liity muhun suoranaisesti. Mut aina yritän auttaa frendei, vittu miks ees yritän ku ei se auta oikeesti mitään???
Pitäs vaan kääntää selkä ja kävellä pois
Kaikki huumesotkut, velat, tappelut, paskat... jotka ei ees liity muhun suoranaisesti. Mut aina yritän auttaa frendei, vittu miks ees yritän ku ei se auta oikeesti mitään???
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
sugemi
Yrittämisellähän ei mitään häviä, kai. Tiedä häntä.wRRa wrote:VITUTTAA!
-
tattimatti
- Psykonautti
Ihme kellonajat taas herätä
"Peace, it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart" - Unknown
-
Dexma
- Moderator
Jos nää velat ja sotkut ei suhun liity, niin suosittelen tuota, jos muutenkin haluut noista piireistä vähän eroa...wRRa wrote:
Hitto kun huumeet seuraa aina perässä tavalla tai toisella, kun niitä alkaa kunnolla kiskoon...
-
tRip
- Moderator
:hmh:wRRa wrote:VITUTTAA!
sitä samaa.. voi ku todeta vaa . . . ...
Ylipäätää, jos mä alkasin motiivejani ruotimaan,
siit tulis joko tappavan tylsä proge-romaani, tai sit jotai nii kuivaa et saharallaki alkas sataa
-lainaus tän päivän mietelmistäni
must tuntuu et se tulee oleen taakkana vielä helvetin pitkään sen jälkeenki vaik ei oiskaan missään tekemisis niis meiningeis enää:/Dexma wrote:Hitto kun huumeet seuraa aina perässä tavalla tai toisella, kun niitä alkaa kunnolla kiskoon...
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
Siis ei jumalauta.
5000 viestiä vaultissa...
Missä mun elämä on ollut?
No kyllähän sitä etitty täältä on paljon sitä saatuakkin... On ollut upea tavata paljon upeita ihmisiä ja tutustua...
Aika paljon on jo koettu
Mitähän tapahtuu seuraavan 1000 viestin aikana?

5000 viestiä vaultissa...
Missä mun elämä on ollut?
No kyllähän sitä etitty täältä on paljon sitä saatuakkin... On ollut upea tavata paljon upeita ihmisiä ja tutustua...
Aika paljon on jo koettu
-
Huiko
- LD50
^Siitä en tiiä, mut onkos sulla vaultin pohjat?
Onnex olkoon merkki viestin kunniaks ja hyvää seuraavaa tuhatta.
ps. jokos sait kalsarit puhtaaksi ja mietittyy etelän matkan ajankohtaa? Vai meneekös vieläkin aika projekteihin?
ps. jokos sait kalsarit puhtaaksi ja mietittyy etelän matkan ajankohtaa? Vai meneekös vieläkin aika projekteihin?
-
Dexma
- Moderator
En kyllä vielä etelään pääse, rahatkin hävis tässä viimeisen kuukauden aikana, kun kelalaliset kelas, ettei mitään kunnon asumistukea tartte ihminen joka on duunissa... varsinkin jos se tekee 3 päivää duunia viikossa ja jää alle perusturvan... höhööö... Että niin työntekohan kannattaa?Huiko wrote: ps. jokos sait kalsarit puhtaaksi ja mietittyy etelän matkan ajankohtaa? Vai meneekös vieläkin aika projekteihin?
Vittu mä joudun kohta alkaan ihan oikeasti tekeen duunia, että ois ensi vuonna ees joku tsanssi olla opiskelemassa jossain.... Ehkä mä vedän burnoutit tähän jouluksi niin sitten kuosaan koko suomen ympäri ja ihmiset kelaa, mikä psykoosi tolle nyt tuli...
Projekteissahan täällä menee aika, isoin projekti odottaa tossa pöydällä ja tietokoneen sisällä ois etäopiskelu homma johonka keskittyminen on just vähän hiton heikoilla... aaargh... Kahvi ei jeesaa keskittymistä, piri ei... Meditointi on ihan jees, mutta hitto kun nykyään on talvi ja väsyttää ja ängä ängä ängääääää... Vittu kun ois ees aikaa kuosata itsensä avaruuteen hakee vähän potkuja tuonne alapäähän niin alkais ryhdistäytyyn...
-
Rcaa
- Psykonautti
ihme mieli haluja sulla... mutta jos tekemistä halusit niin yksi ehotus annettu ja toinen tulossa kun eka sen edellisenkin sulatat...Dexma wrote: Vittu kun ois ees aikaa kuosata itsensä avaruuteen hakee vähän potkuja tuonne alapäähän niin alkais ryhdistäytyyn...
|͇ ͇ ͇ ͇ |̶͇̿ ̶͇̿ ͇̿ |͇̿ ͇̿ ͇̿ ̶͇̿ι |̶̿ ̶̿ ̶̿ ̶̿| |͇ ͇ ͇ ͇ | ̿ ̿/ ͇ |̶͇̿ ̶͇̿ ͇̿ ⓖ ⓐ ⓝ ⓙ ⓐ
-
Dexma
- Moderator
Mä pidän ehdotuksen kyllä muistissa, hitosti vain menee kokoajan musahommissa ja reenaamisessa aikaa... Hitto kun ei ikinä ole sitä tarpeeksi rauhallista hetkeä, edes lähteä mihinkään kavereille tai uusia ihmisiä tapaan, kokoajan pyörii noiden muutaman musahörhön kanssa...Rcaa wrote: mutta jos tekemistä halusit niin yksi ehotus annettu ja toinen tulossa kun eka sen edellisenkin sulatat...
-
SinatraPesonen
- Lepakko
Älä ny.. hieno harrastus. Tietty jos o hurja kokoonpano ni kyllähä se varmaan työstä käy.. mut ainakin silloin tällöin palkitsevaa hommaa. Ei välttämättä niinkään mammonaa ajatellen, mutta se fiilis o kiva ku saa omasta mielestään jotain aikaiseksi
Rndm sadhu sauhuu kera kehrääjäpunkkien. Hah, ihan oikein niille pikku paskiaisille. Ainut varma keino päästä niistä eroon.. palakalaa HELVETISSÄ! Ei nyt tule yhtään eliömuotoa mieleen, jota näin silmittömästi vihaisin. Kaikille muille vaan rauhaa ja kaikkee semmosta.
Rndm sadhu sauhuu kera kehrääjäpunkkien. Hah, ihan oikein niille pikku paskiaisille. Ainut varma keino päästä niistä eroon.. palakalaa HELVETISSÄ! Ei nyt tule yhtään eliömuotoa mieleen, jota näin silmittömästi vihaisin. Kaikille muille vaan rauhaa ja kaikkee semmosta.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
-
Dexma
- Moderator
On se tosi hienoa, ja sitä mitä mä haluun tehä... Siinä on vain tietty oma rankkuutensa... Välillä tekee mieli pysähtyä... No viikonloppuna rentoudun kyllä sit.SinatraPesonen wrote:Älä ny.. hieno harrastus. Tietty jos o hurja kokoonpano ni kyllähä se varmaan työstä käy.. mut ainakin silloin tällöin palkitsevaa hommaa. Ei välttämättä niinkään mammonaa ajatellen, mutta se fiilis o kiva ku saa omasta mielestään jotain aikaiseksi![]()
-
naponen
- OD
Mä oon kaksikymmentäkaksi vuotta vanha. Oon kokenut vaikka mitä, mitä moni ei koe edes koko elämänsä aikana. Mietin viime yön kokemuksiani ja pohdin mitä kaikkea ehdin kokea ennen kuin olen 44vuotta..

-
Lautturi
- Lepakko
Mut sun pitäis ehkä miettiä mitä aiot olla, sun elämä jatkuu ehkä viiskyt vuotta senkin jälkeen kun täytät kolmekymmentä, mutta sun mahdollisuudet vaikuttaa oman elämääsi kapenee todella rajusti tossa kolmekymppisenä...naponen wrote:Mä oon kaksikymmentäkaksi vuotta vanha. Oon kokenut vaikka mitä, mitä moni ei koe edes koko elämänsä aikana. Mietin viime yön kokemuksiani ja pohdin mitä kaikkea ehdin kokea ennen kuin olen 44vuotta..![]()
Eli jos et ole tyytyväinen elämääsi, niin laske paljonko sulla on aamuja tässä elämässä aikaa muuttaa sitä. Tämä on siis täysin eri asia, kuin se paljonko sulla on aamuja tässä elämässä.
Mun laskujen mukaan sulla on tommonen pikksen alle kolmetuhatta päivää tehdä suuria muutoksia elämässäsi, tai alkuunsaattaa prosessi.
Sananlasku sanoo notta konkka on tehtävä alle kolmekymppisenä, sen jälkeen ei vaan oo päiviä pakassa uuteen yritykseen...
Taustalla on ihan fysiologiaa sen verran että sun (jokaisen ihmisen tällä planeetalla) eikosanoidituotanto hajoaa maagisesti kolmekymppisenä, nuo siis ovat niitä molekyylejä joilla solut viestivät toisillensa. Tämän järjestelmän ansiosta varpaassasi oleva solu jolla on liian vähän magnesiumia, pystyy kertomaan tästä korvassasi olevalle solulle jolla on sitä liian paljon....
Niin kauan kuin tämä mekanismi toimii, elimistösi on pystynyt kuittaamaan huonon elämän hinnan, mutta kolmekymppisenä maksat tullin koko hommasta.
Et oikeesti, jos et oo elämääsi tyytyväinen niin laske siihen rajaan asti, jolloin pystyt asioita vielä kivuttomasti muuttamaan.
Jos aiot läskiksi lähiöämmäksi vetämään mahorkkaa bussipysäkille, niin kannattaa olla oikeasti todella varma että osaat olla sitä oikeasti elämäntehtävänäsi.
Elämä on helppoo, onnellinen elämä on ehkä maailman vaikein asia.
Oikeasti aika harvalla on elämää kolmenkympin jälkeen..
Älä p*rk*l* liity niihin jotka uskoo kohtaloon, liityn niihin jotka uskoo sen vastakohtaan, elämänhallintaan.
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
-
mauseri
- LD50
ei zeesus miten helppoo on pöllii kaupasta roinaa.. ei noi kato kameroita ollenkaan.. täs lähipäivinä oon nyysiny ihan testimielessä röökiaskei sun muuta silllei et katon myyjää silmiin ja laitan askin poveen.t:suklaapatukkamauseri
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
kilpikonna
- Psykonautti
Sniigaaminen on joskus todella todella kivaa mutta kyllä vittuttaa maksaa sakkoikin siitä ryyni kännissä ja subuissa tai missä vaa opiaateissa tulee ryysittyy oikee huolel ja sit kaduttaa kuulusteluissa.mauser1911 wrote:ei zeesus miten helppoo on pöllii kaupasta roinaa.. ei noi kato kameroita ollenkaan.. täs lähipäivinä oon nyysiny ihan testimielessä röökiaskei sun muuta silllei et katon myyjää silmiin ja laitan askin poveen.t:suklaapatukkamauseri
-
Vitamine
- Psykonautti
Olisiko missään internetseissä mitään universaalia tekstiä, millä voisi tutustuttaa ihmisen, joka tietää oikeastaan vaan sanan 'aineet', aineisiin. Tekstin tulisi sisällyttää aiheet kuten kannabis (ehkä myös jwh), psykedeelit, stimut ja opat sekä lääkkeet joilla on rauhoittavia vaikutuksia (bentsot). Mun tehtäväksi tuntuu lankeavan koko aika tutustuttaa ihmiset alkoholin sekä tupakan ulkopuolelle, enkä ole mikään hyvä puhuja asiassa. Vittu, homma menee pian pleikkarin puolelle jos nämä eivät ymmärrä edes mitä eroa on psykedeeleillä tai stimuilla
( . Olen yrittänyt usuttaa näitä lukemaan asioista, mutta suomen paska-alkokulttuuri tuhoaa aikeeni. Oon pulassa, miten selittää psykedeelit ja niiden toimivuudet, koska se on niin yksilöllistä. VIttu AUTTAKAAAAAAAA *HÄDÄNHUUTO*.
:woh:
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
-
Huiko
- LD50
Taas riippus siitä kuka on kuulijana. Henkilö jolle itse vaivautuisin selittämään ois varmaan sellanen joka vaivautuis kuuntelemaan.Vitamine wrote:Olisiko missään internetseissä mitään universaalia tekstiä, millä voisi tutustuttaa ihmisen, joka tietää oikeastaan vaan sanan 'aineet', aineisiin. Tekstin tulisi sisällyttää aiheet kuten kannabis (ehkä myös jwh), psykedeelit, stimut ja opat sekä lääkkeet joilla on rauhoittavia vaikutuksia (bentsot). Mun tehtäväksi tuntuu lankeavan koko aika tutustuttaa ihmiset alkoholin sekä tupakan ulkopuolelle, enkä ole mikään hyvä puhuja asiassa. Vittu, homma menee pian pleikkarin puolelle jos nämä eivät ymmärrä edes mitä eroa on psykedeeleillä tai stimuilla( . Olen yrittänyt usuttaa näitä lukemaan asioista, mutta suomen paska-alkokulttuuri tuhoaa aikeeni. Oon pulassa, miten selittää psykedeelit ja niiden toimivuudet, koska se on niin yksilöllistä. VIttu AUTTAKAAAAAAAA *HÄDÄNHUUTO*.
Psykedeeleille yhteistä on se että stimuloivat kaikkia aisteja ja saavat samalla usein hallusinoimaan. Ajattelu toimii myös täysin omia ratojaan ja tajunnan laajentamiseksihan näitä kutsutaan.(omat suosikkini ovat visuaalit ja tunto-aisti.)
Stimulantit taas energisoi ja saa ainakin käyttäjän tuntemaan älykkyyden lisääntymistä sekä pälättämään. Jotain saman kaltaisuutta kuin alkoholilla+ piristävä vaikutus.(useimpien kohdalla pälätys kylläkin on täyttä paskaa ja juoruilua.)
Kannabis taas euforisoi, mutta usein myös pistää jumittamaan. Musiikki on parempaa ja ruoka "mässyt" yleisiä. Voi aiheuttaa myös pelkotilan esim. julkisilla liikkuessa. JWH:lla on kaiketi saman kaltaisia vaikutuksia, mutta maku on kemikaalinen.
Bentsot taas rauhoittaa, ja saattavat euforisoidakkin, varsinkin jos on jokin epämiellyttävä psyykkinen tila. Näitä on eri tarkoituksiin, kuten esim. nukahtamiseen, Kramppaamiseen, Ahdistukseen, Pelkotiloihin ja masennukseen.
Opiaatit ja opioidit ovat taas lähinnä kivun hoitoon ja vieroitukseen. Nämä turruttavat ja euforisoivat. Useimmille aiheuttavat sivuoireena kutinaa.
Sitten on ainakin vielä dissosiatiivit Jotka aiheuttavat hallusinointia ja usein isommilla annoksilla motoriikka ja puhe vaikeuksia. Suurin ero psykedeeleille on sosiaalisuuden tarpeettomuus. esim. Dexmin kanssa plateut ovat hyvinkin erilaisia vaihdellen empatogeenisistä vaikutuksista täydelliseen todellisuuden kadottamiseen.
Deliriantit taas aiheuttavat sekavaa käytöstä ja painajaismaisia psykoottisia tiloja.
Nämä on kaikki kärjistettyjä esimerkkejä ja vaihtelevat eri henkilöiden kohdalla esim. painon, mielentilan, ympäristön ja toleranssin vaikutuksista.
Toivottavasti juitenkin vähän jeesi?
-
junky
- Psykonautti
Helppo homma! Seuraa vain näitä kolmea simppeliä ohjetta:Vitamine wrote:.. Oon pulassa, miten selittää psykedeelit ja niiden toimivuudet, koska se on niin yksilöllistä. VIttu AUTTAKAAAAAAAA *HÄDÄNHUUTO*.
1. Pyydä kaverit koolle
2. Tarjoa kaffet ja kaikille kaksi sokeripalaa
3. Kysy parin tunnin päästä miltä tuntuu
tai sitten.. ei.
Mä tulin just duunista ja ihmettelen miks yhtäkkiä oon ruennu kirjottelee tänne?
Ennen vaa seurailin sivusta ja lueskelin teiä juttuja.. Mut kivahan se o näinki!
i know a girl who cries when she practices violin
-
Vitamine
- Psykonautti
Kiitos teihin voi luottaa! En tiä miks kirjotin ton tekstin (olen humaltuneessa tilassa baari-illan jälkeen) vähintään joku lukee nuo sanat ja saattaa tajuta jotain lisää. Ehkä myös minä. Harmi, että pitää kokea kaikenlaista sisäistääkseen kaikenlaista, mut se taitaa olla osa tätä juttua..
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
-
tRip
- Moderator
Rupesin tänään kelaan, et oks mul enää oikeestaan mitää sanottavaa..
aika mieletön kela ku lähtee pohtiin.
..mut oikeestaan se on vaan tunne.
hetken irkissä keskusteltuani
joviaali kertoi kirjoittamastaan runosta:
""
Teistä
aikani maailmaa tarkkailtuani
vaikenen mieluusti siitä
kaikesta taustalla,
sillä
vastaus jokaiseen kysymykseen
löytyy lopulta kaikista
teistä ihmisistä.
""
rispekt
[lukuisat editit
]
aika mieletön kela ku lähtee pohtiin.
..mut oikeestaan se on vaan tunne.
hetken irkissä keskusteltuani
joviaali kertoi kirjoittamastaan runosta:
""
Teistä
vaikenen mieluusti siitä
kaikesta taustalla,
sillä
löytyy lopulta kaikista
teistä ihmisistä.
""
rispekt
[lukuisat editit
Keep it unreal.
-
joviaali
- Psykonautti
Ei saa rivittää väärin! Ekat sanatkin kun muodostavat jotain. 
vaikenen mieluusti siitä
kaikesta taustalla,
sillä
löytyy lopulta kaikista
teistä ihmisistä.
vaikenen mieluusti siitä
kaikesta taustalla,
sillä
löytyy lopulta kaikista
teistä ihmisistä.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
-
naponen
- OD
Kolmetuhatta päivää.. hmm. Ajatella, että tuollaisia asioita voi laskea, siis tyyliin "jos meinaat saada aikaan jotain, se on tehtävä näin nopeasti"..Lautturi wrote:Mun laskujen mukaan sulla on tommonen pikksen alle kolmetuhatta päivää tehdä suuria muutoksia elämässäsi, tai alkuunsaattaa prosessi.
Kohtaloon en oikeastaan usko. Tai jos pitää valita uskonko kohtaloon vai elämänhallintaan, vastaan viimeisen. Ihminen säätää oman kohtalonsa, on minun mielipide.
Joskus ajattelee että "tämä on kohtalo", mutta tarkemman pohtimisen jälkeen huomaa, että on itse jotenkin jonkun kautta ajautunut siihen tilanteeseen. Itseaiheutettua siis tämäkin.
Elämä on jännä juttu.
-
King Ink
- LD50
No mut poistaaks toi ''kohtalon'' mahdollisuuden kuvioist? Se et ite aiheutat asiat.. Emmie ainakaan käsittäis kohtaloa asiana joka poikkeais sun normaalista käyttäytymisestä ja päätöksistä, ja miks se pitäis erottaa siit ylipäätään.