Itse tiedän aiheen tiimoilta sen verran että kun palkataan heepoa toimeen johon kouluttaminen maksaa suuria määriä rahaa, niin ei tule valita absolutistia, tupakanpolttajaa eikä vegaania.ferox wrote:Naamataulun perusteellahan noita tikkareitakin käytetään. Kyllä kai poliisit osaavat jossakin määrin tarkasti epäillä ulkonäön perusteella huumeiden käyttäjäksi.
Absolutismi on usein oire alkoholiongelmasta, joten tyypillä voi jäädä putki päälle ja siinä menee pitkäaikainen koulutus ja kukkula rahaa hukkaan.
Sen takia viinaa makusteleva on oikea vastaus.
Tupakointi taasen toimii potentiaalina koville huumeille.
Tilastojen valossa 99,99% kovien aineiden käyttäjistä on aloittanut tupakalla, joten todennäköisyys sille että tupakoimaton ongelmakäyttäisi kovia aineita on pienempi.
Tätä ei kysytä, vaan se päätellään taulusta ja hajusta... Homman tiimoilta on ihan tieteellisesti pätevää tutkimustulosta.
Jossain yliopistossa näytttivät kymmenentuhatta valokuvaa opiskelijoille, joista puolet tupakoitsijoita ja puolet raittiita.
Arvaamalla olisi siis saanut puolet vastauksista oikein, oppilaat saivat 70% tuloksista oikein, eli kyseessä on jo robusti anomalia, eli selkeä tieteellinen näyttö siitä että tupakoinnin voi päätellä pläsistä.....
Tunnusmerkit on ultraohuet (wanhemmit toki paksunee) juovat, siis semmoiset ihan kuin lyijytäytekynällä vedetyt viivat kasvoissa, ja tulehduksen "karhentama" ja "värjäämä" iho, verrattuna ei tupakoitsijan ihoon.
Hiilivetyjen imppaaminen aiheuttaa näkyvät jäljet, joita heepo ei tietenkään itse huomaa koska kehittyvät hitaasti...
Haju on nyt tietysti toinen mitä tupakoitsija ei huomaa itse kantavansa.
Hajuaisti on ihmisen kaikkein herkin aisti jonka tupakointi ekana ryssii joten, kehittävää kykynsä säilyttäneelle sangen helposti bongattavan hajujäljen.
Itse olen poikkeus joka vahvistaa säännön, en tupakoi mutta käytän opiaatteja silloin kun niitä satun käsiini saamaan...
En tiedä onko asiolla yhteyttä, en koskaan kokenut tarvetta jäädä narkkiin tupakkaan ja se sama filosofia on kaikkien muidenkin aineiden kanssa...
Ehkä tupakka ei ole porttiaine, ehkä se on vain eka testi jonka tuloksista voi päätellä kehittääkö henkilö riippuvuuksia joita ei hallitse vaan jotka hallitsee henkilöä.
Vegehomma tulee myös isoista tilastoista.
Veget on immuuneja kaikkein yleisimmille kuolinsyille, mutta USA:ssa vakuutusyhtiöiden ekonomit onnistuivat merkille laittamaan että eivät elä keskimäärin pidempään kuin sekaruokavalion käyttäjät.
Kun selvittivät notta mihin veget sit kuolee niin yleisimmiksi kuolinsyiksi nousivat itsemurhat, väkivaltaiset yhteenotot ja auto-onnettomuudet.
En muista missä järjestyksessä mutta nuo selkeesti vinkkaa siihen suuntaan että puhdas vegetarismi jonkun mekanismin (eivät tätä edes yrittäneet selvittää) aiheuttaa käyttäytymistä joka on yleistä vaikeasti masentuneille ihmisille.
Vaikeaan masennukseen muutes kuolee samalla todennäkäisyydellä kuin leukemiaan, on siis kyse todella tappavasta sairaudesta..