Mulla lähtee n. 5-10%. Kunnolla kun tekee niin ei se mihinkään jää.bunny wrote:En sentään.i Sitä lirisee eri kaatovaiheis ohi ja jää pusseihin ja purkkeihin. Loppujenlopuks joka erottelukerral hävii melkein puolet.
The DXM topic
-
Kuumotus
- Lepakko
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
Kalastaja
Ruokasooda (natriumbikarbonaatti) on emäs, jolla pH on 8,4.
Soodatuhka (natriumkarbonaatti) on emäs, jolla pH on 11,6.
Lipeä (natriumhydroksidi - NaOH) on emäs, jolla pH on yli 13
LD50 tuolla jossain kohdassa selittikin jo mikä tuossa uutoksessa on ideana, eli mikä happo/emäs uutoksessa on idea.
Alla ruokasoodan reaktioyhtälö korkeassa lämpötilassa..
Uutoksessa sen yskänlääke + emäs liuoksen pH:n pitää olla ainakin yli 9. Pari ruokalisukallista natriumkarbonaattia hoitaa tehtävän, siinä on jopa enemmän emäksisyyttä kuin tarvitsisi.
Soodatuhka (natriumkarbonaatti) on emäs, jolla pH on 11,6.
Lipeä (natriumhydroksidi - NaOH) on emäs, jolla pH on yli 13
LD50 tuolla jossain kohdassa selittikin jo mikä tuossa uutoksessa on ideana, eli mikä happo/emäs uutoksessa on idea.
Alla ruokasoodan reaktioyhtälö korkeassa lämpötilassa..
Jonkun verran alle sadan asteen lämpötilassa ruokasooda alkaa muuttua natriumkarbonaatiksi, hiilidioksiidiksi ja vedeksi. Jossain kahden- kolmen sadan asteen tuntumassa reaktio on kiivaimmillan. Eli jos pidät sitä uunissa 200-300 asteessa tunnin tai pari pitäisi hyvä tulla. Levität sen tosiaan vaikka leivinpaperin päälle ohueksi kerrokseksi ja tunget uuniin, määrän voit päättä itse.2NaHCO3 → Na2CO3 + H2O + CO2
NaHCO3= Ruokasooda, natriumbikarbonaatti, natriumvetykarbonaatti
Na2CO3= Sooda, soodatuhka, natriumkarbonaatti
CO2= Hiilidioksiidi
Uutoksessa sen yskänlääke + emäs liuoksen pH:n pitää olla ainakin yli 9. Pari ruokalisukallista natriumkarbonaattia hoitaa tehtävän, siinä on jopa enemmän emäksisyyttä kuin tarvitsisi.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Toimii aivan hyvin. Ite oon sillä erotellu n. muutaman kymmentä pulloa (en kaikkia itelleni...) ja aina on toiminu. Kukkurallinen ruokalusikallinen per pullo. 200C ja 1h.vauhtihuora wrote:luin just topikin ja ruokasoodasta puhuttiin vähän että toimii moitteetta ja että ei toimi ollenkaan
kertokaa vähän yksityiskohtia miten sen häsläätte? levittelette tasasesti pellille? paljon? yms..
myös tosta dexmin säilymisestä? säilyykö? miten?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
spasm
- OD
ajattelin tänään koittaa erotella dexmiä ensimmäistä kertaa. kertokaapahan, onko tuo yleinen netissä oleva erotteluohje toimiva?
tämä ohje siis:
http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html
Riskitekijöitä erottelussa (ja/tai nauttimisessa)?
Enköhän onnistu bensiinit erottelemaan omaan astiaansa jne, mutta onko muita varteenotettavia riskejä? Vinkkejä voitte myös kertoa.
Kiitosta.
tämä ohje siis:
Riskitekijöitä erottelussa (ja/tai nauttimisessa)?
Enköhän onnistu bensiinit erottelemaan omaan astiaansa jne, mutta onko muita varteenotettavia riskejä? Vinkkejä voitte myös kertoa.
Kiitosta.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Kuumotus
- Lepakko
On toimiva.spasm wrote:ajattelin tänään koittaa erotella dexmiä ensimmäistä kertaa. kertokaapahan, onko tuo yleinen netissä oleva erotteluohje toimiva?
tämä ohje siis:
Lukee kyllä kaikki sillä info-sivulla ja sen linkeissä: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm.htmlspasm wrote:Riskitekijöitä erottelussa (ja/tai nauttimisessa)?
4:20
-
spasm
- OD
Kiitos! Enköhän näillä tiedoilla pärjääKuumotus wrote:On toimiva.spasm wrote:ajattelin tänään koittaa erotella dexmiä ensimmäistä kertaa. kertokaapahan, onko tuo yleinen netissä oleva erotteluohje toimiva?
tämä ohje siis:
http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.htmlLukee kyllä kaikki sillä info-sivulla ja sen linkeissä: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm.htmlspasm wrote:Riskitekijöitä erottelussa (ja/tai nauttimisessa)?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
medicineman
- Lepakko
Kaveri halus kokeilla eilen kyseistä päihdettä ja kyseli neuvoja dexmin erotteluun. Selostin prosessin, johon tyyppi tuumas et liian monimutkaista ja vaivalloista, juon ressun luineen nahkoineen.
Kyselin parin tunnin päästä fiiliksiä ja kundi vastaili et ihan jees, euforiaa, vaikeutta keskittää katsetta ja ripuli roiskuu.
Unohdin siinä kiireessä mainita tosta imodiumin ihmeellisestä voimasta, joka poistaa mahataudin ainakin multa miltei kokonaan.
Taisin tahdä tahattoman käytännön pilan.
Pitänee valistaa Sampsaa tänään vähän lisää...
Minkä pituisia taukoja olette pitäneet dexmeilyjenne välissä?
Unohdin siinä kiireessä mainita tosta imodiumin ihmeellisestä voimasta, joka poistaa mahataudin ainakin multa miltei kokonaan.
Taisin tahdä tahattoman käytännön pilan.
Pitänee valistaa Sampsaa tänään vähän lisää...
Minkä pituisia taukoja olette pitäneet dexmeilyjenne välissä?
Fear is the price of imagination.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mitä kokemuksia teillä on ollut dxm kanssa, jos olette syöneet ennen trippiä? Kaverilla ei ollut mitään vaikutuksia, kun se oli syönyt samana päivänä. Mulla on kolissu ihan hyvin, vaikka on syöny.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Kuumotus
- Lepakko
-
tRip
- Moderator
-
Joniitti
- Apteekki
-
tRip
- Moderator
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Mahalaukun sisällön määrällä tuntuisi olevan vaikutusta. Sama määrä vaikutti aivan eri tavalla aterian jälkeen ja lähes tyhjään vatsaan(edellisestä kunnon ateriasta 8h, kevyt välipala DXM:n alle).Tofupekoni wrote:Mitä kokemuksia teillä on ollut dxm kanssa, jos olette syöneet ennen trippiä? Kaverilla ei ollut mitään vaikutuksia, kun se oli syönyt samana päivänä. Mulla on kolissu ihan hyvin, vaikka on syöny.
AD_HD @ synirc
-
McManson
:P
Joo siis mä oon ihan uus näillä "muotihuume" asioissa, niin et jos joku vois auttaa mua ja kertoo et mistä aineista (yskänlääke?) saa sitä DXM:mää parhaiten irti. ja miten sitä saa, en oo ollu aikoinaa mitenkää innokas koulussa kävijä niii tota mulle ei tarvii ruveta selittelemään mitään über kemiallisia juttuja koska en varmaan kuitenkaan ymmärrä niitä. Mut joo asiaan, missä tota ainetta on ja miten sitä ois turvallisinta käyttää (ei huvittais saada minkään näkösta kolmen kuukauden kuumetta etc.) ja miten sitä sais "eroteltuu" ettei tulis mitään muita aineita mukana.
-
powergrower
- Kameleontti
Re: :P
Lue vaikka tämä viestiketju läpi aluksi. Sen jälkeen käytä hakua.McManson wrote:Joo siis mä oon ihan uus näillä "muotihuume" asioissa, niin et jos joku vois auttaa mua ja kertoo et mistä aineista (yskänlääke?) saa sitä DXM:mää parhaiten irti. ja miten sitä saa, en oo ollu aikoinaa mitenkää innokas koulussa kävijä niii tota mulle ei tarvii ruveta selittelemään mitään über kemiallisia juttuja koska en varmaan kuitenkaan ymmärrä niitä. Mut joo asiaan, missä tota ainetta on ja miten sitä ois turvallisinta käyttää (ei huvittais saada minkään näkösta kolmen kuukauden kuumetta etc.) ja miten sitä sais "eroteltuu" ettei tulis mitään muita aineita mukana.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Re: :P
Katsoin muuten ihan huvikseni tuollaisen c-vitamiini poretabletin(joka sisältää 1000mg c-vitamiinia)kylkeen ja siellä luki että se sisältää happamuudensäätöaineita kuten soodaa ja ruokasoodaa. Nämähän ovat emäksisiä, joten en sanoisi noita tabletteja kovinkaan happamiksi.
-
Demilanceata
- Tuppisuu
-
Shogun
- Psykonautti
Entäs DXM:n haitat, jos substanssia käytetään harvoin. Olis se hyvä saada käsitellä kärsimyksiä kerran puolessa vuodessa.
Wikipediasta:
Haitat
Varsinkin suurilla annoksilla ja/tai jatkuvalla käytöllä on havaittu haittavaikutuksia kuten mahdollinen aivovaurio, ns. Olneyn leesiot eli pienten reikien syntyminen aivokuoreen. Tästä on kuitenkin todisteita vasta eläimillä ja ainoastaan käytettäessä muita dissosiatiiveja.
Jäänyt vähän epäselväksi mites se harva käyttö päätä syö...?
Ja muutenkin. Onko se oikea skitsofreenia tila. Kertaakaan en ole visuaaleja nähnyt. Annokset on ollu max 600mg. Käsittelee mieltään eritavalla kuin psykedeeleillä. En vaan haluaisi olla zombi nelikymppisenä..
Wikipediasta:
Haitat
Varsinkin suurilla annoksilla ja/tai jatkuvalla käytöllä on havaittu haittavaikutuksia kuten mahdollinen aivovaurio, ns. Olneyn leesiot eli pienten reikien syntyminen aivokuoreen. Tästä on kuitenkin todisteita vasta eläimillä ja ainoastaan käytettäessä muita dissosiatiiveja.
Jäänyt vähän epäselväksi mites se harva käyttö päätä syö...?
Ja muutenkin. Onko se oikea skitsofreenia tila. Kertaakaan en ole visuaaleja nähnyt. Annokset on ollu max 600mg. Käsittelee mieltään eritavalla kuin psykedeeleillä. En vaan haluaisi olla zombi nelikymppisenä..
Ei sitä voi pukea sanoiksi...
-
toho
- Tuppisuu
-
Corvus
- Tuppisuu
Joo, no en osaa muista aineista paljoa sanoa, mutta ajattelinpa yrittää jotain kirjoittaa tänne.
Haitoista.... mitä olen erästä lähinnä amerikkalaista foorumia seurannut, niin siellä vedetään vaikka gramma pari kertaa päivässä kuukausien ajan ja suht. terveenä siitä pääsevät, ilman ainakaan huomattavaa pysyvää vahinkoa. En vetäisi hirveää paniikkia Olneyn leesioista. Joillekin hyvin harvoille tulee aivovaurioita, mutta vaikea niitäkin on idioottivarmasti yhdistää DXM:n käyttöön.
Eli riski aina on, kaikella on hintansa! Lähimuisti saattaa käytön jälkeen heikentyä tilapäisesti, mutta itsellä en ole huomannut....
Ja höh, tottakai pettyy dexiin jos kuvittelee sen olevan apteekin laillinen LSD, tms. "Helpolla pää sekaisin" ei ole hyvä idea välttämättä, jos ei siis nimenomaan hae tiettyjä vaikutuksia. Niinkuin sanottu, DXM on dissosiatiivi. =P Voisi olla hyödyksi vähän tutkia ennen kuin kokeilee. =)
Alkoholi ja sitrushappoja sisältävä mehu voivat voimistaa, koska tietääkseni ne helpottavat dekstrometorfaanin imeytymistä.
EDIT: Huom, pieni määrä alkoholia. Joku juo ehkä yhden kaljatölkillisen. Minä en ole kokeillut, ajatus viinasta oksettaa lähes yhtä paljon kuin Resilar.
Ei muutenkaan kiinnosta sekoittaa noita keskenään, vaarallisempaa ja alkoholi pilaisi minulta koko elämyksen, inhoan sitä litkua.
Minä taas olen hyvin perso DXM:lle, olen kai niitä harvoja (onnekkaita??) joille se kolahtaa aika kovaa.
Pidän dissosiaatiosta. Hyvät euforiat, olen myös itselle saanut hyötyä tarkasteleessani elämää toisesta perspektiivistä. Sen voi sitten itse päätää ovatko tiloissa tehdyt oivallukset arvotonta skitsoamista.
Unen kanssa sellainen jännä juttu, jos on ottanut vähän enemmän niin joskus saattaa nukkumaan mennessä/juuri herätessä tulla hetkellisesti skitso olo, vaikka olisi ollut jo aivan selvinpäin. Kerran tuli ihme pelkotila, toisen kerran juuri herätessä olisin voinut vannoa että makuuhuoneeni oli hetkellisesti violetti.
Anti-addiktiivisuus on hauska sinänsä, vaikka mielettömiä himoja siihen ei tule satunnaisesti käytettynä niin sitten kuitenkin tekee mieli. Psyykkinen addiktio on kyllä tosiasia, lähiaikoina meni vähän yli (5 päivää putkeen) ja itsekin yllätyin kun huomasin todella haluavani lisää.
Hieman ahdisti ajatus pistää tauko päälle. En siis normaalisti ole kehittänyt mitään suurempia intohimoja edes niin viattomiin aktiviteetteihin kuin TV:n katseluun ja kahvinjuontiin. Joo. Yksilöllistähän tuo....
Enemmän kuin pari päivää jatkuva käyttö ei ainakaan minulle ollut yhtään hyvä idea, yleensä miellyttävät jälkituntemukset vaihtuivat siihen että heikotti lähinnä. Henkeä ahdisti ja puhuminen oli aikamoista köhinää. Jatkuvasti dissosioituneena myös koordinaatiokyky saattaa kadota johonkin, kun ei tiedosta ruumista. Seurauksena mm. törmäys pyörällä seinän kulmaan (en tuntenut silloin mitään, mutta jälkeenpäin kyllä
).
Oli myös aika kalpean ja sairaan näköistä, ja ruokahan maistuu aika paskalta siinä tilassa. Ei auttanut yhtään.
Nyt muutama päivä jälkeenpäin haverien sadon lisäksi olo ei vieläkään ole ihan kokonainen.
Muuten, Ei ole välttämättä hyvä idea yrittää boostata! Olen kerran kokeillut, samana yönä otin useaankin kertaan, vaikutukset kyllä kestivät n. 10 tuntia (ei kovin vahvoina) mutta leukalihakset alkoivat jumittaa. Serotoniinisyndrooman riski pelkästä DXM:stä on aivan pieni, mutta en pitänyt tuosta yhtään. Leukalihakset olivat tosi kireän oloiset n. 3 päivää jälkeenpäin.
Tuossa nyt oli mitä tuli ensin aiheesta mieleen, omakohtainen kokemus.
Jospa siitä olisi jopa hyötyä.
Ja joo, käyttöhistoriaa on vain n. 4 kuukaudelta, vaikkakin aika tiuhaan on tullut otettua. Itse en huomaa mitään ongelmaa pääkopan kanssa, mutta ainahan vahvemmat aineet taitavat ihmiseen vaikuttaa, psyykkisesti ainakin. DXM:hän on myös toimiva antidepressantti, mutta toisaalta saattaa jättää runsaan käytön jälkeen aivokemiat niin että masennusta pukkaa.
Ei kannata aliarvioida vain siksi, että sitä saa apteekista. =P
Lisäys: Kannattaa olla päivä tai ainakin muutama tunti syömättä mitään tai korkeintaan hyvin kevyesti. Kokemus menee aika turhaksi, jos on paljon tavaraa vatsassa. Vaikutuksen alkuun kestää ikuisuus.... Litkun kanssa on ihan hyvä idea ottaa vaikka pari hapankorppua tms. pientä, muuten ainakin minulla lentää oksennus, kirjaimellisesti. Tosin oksentaminen dexeissä ei ole aina paha juttu yhtään, pääsin oksennuskammosta tehokkaasti eroon.
Resilaria ja mansikkamehua, nam.
Haitoista.... mitä olen erästä lähinnä amerikkalaista foorumia seurannut, niin siellä vedetään vaikka gramma pari kertaa päivässä kuukausien ajan ja suht. terveenä siitä pääsevät, ilman ainakaan huomattavaa pysyvää vahinkoa. En vetäisi hirveää paniikkia Olneyn leesioista. Joillekin hyvin harvoille tulee aivovaurioita, mutta vaikea niitäkin on idioottivarmasti yhdistää DXM:n käyttöön.
Eli riski aina on, kaikella on hintansa! Lähimuisti saattaa käytön jälkeen heikentyä tilapäisesti, mutta itsellä en ole huomannut....
Ja höh, tottakai pettyy dexiin jos kuvittelee sen olevan apteekin laillinen LSD, tms. "Helpolla pää sekaisin" ei ole hyvä idea välttämättä, jos ei siis nimenomaan hae tiettyjä vaikutuksia. Niinkuin sanottu, DXM on dissosiatiivi. =P Voisi olla hyödyksi vähän tutkia ennen kuin kokeilee. =)
Alkoholi ja sitrushappoja sisältävä mehu voivat voimistaa, koska tietääkseni ne helpottavat dekstrometorfaanin imeytymistä.
EDIT: Huom, pieni määrä alkoholia. Joku juo ehkä yhden kaljatölkillisen. Minä en ole kokeillut, ajatus viinasta oksettaa lähes yhtä paljon kuin Resilar.
Minä taas olen hyvin perso DXM:lle, olen kai niitä harvoja (onnekkaita??) joille se kolahtaa aika kovaa.
Unen kanssa sellainen jännä juttu, jos on ottanut vähän enemmän niin joskus saattaa nukkumaan mennessä/juuri herätessä tulla hetkellisesti skitso olo, vaikka olisi ollut jo aivan selvinpäin. Kerran tuli ihme pelkotila, toisen kerran juuri herätessä olisin voinut vannoa että makuuhuoneeni oli hetkellisesti violetti.
Anti-addiktiivisuus on hauska sinänsä, vaikka mielettömiä himoja siihen ei tule satunnaisesti käytettynä niin sitten kuitenkin tekee mieli. Psyykkinen addiktio on kyllä tosiasia, lähiaikoina meni vähän yli (5 päivää putkeen) ja itsekin yllätyin kun huomasin todella haluavani lisää.
Enemmän kuin pari päivää jatkuva käyttö ei ainakaan minulle ollut yhtään hyvä idea, yleensä miellyttävät jälkituntemukset vaihtuivat siihen että heikotti lähinnä. Henkeä ahdisti ja puhuminen oli aikamoista köhinää. Jatkuvasti dissosioituneena myös koordinaatiokyky saattaa kadota johonkin, kun ei tiedosta ruumista. Seurauksena mm. törmäys pyörällä seinän kulmaan (en tuntenut silloin mitään, mutta jälkeenpäin kyllä
Oli myös aika kalpean ja sairaan näköistä, ja ruokahan maistuu aika paskalta siinä tilassa. Ei auttanut yhtään.
Nyt muutama päivä jälkeenpäin haverien sadon lisäksi olo ei vieläkään ole ihan kokonainen.
Muuten, Ei ole välttämättä hyvä idea yrittää boostata! Olen kerran kokeillut, samana yönä otin useaankin kertaan, vaikutukset kyllä kestivät n. 10 tuntia (ei kovin vahvoina) mutta leukalihakset alkoivat jumittaa. Serotoniinisyndrooman riski pelkästä DXM:stä on aivan pieni, mutta en pitänyt tuosta yhtään. Leukalihakset olivat tosi kireän oloiset n. 3 päivää jälkeenpäin.
Tuossa nyt oli mitä tuli ensin aiheesta mieleen, omakohtainen kokemus.
Ei kannata aliarvioida vain siksi, että sitä saa apteekista. =P
Lisäys: Kannattaa olla päivä tai ainakin muutama tunti syömättä mitään tai korkeintaan hyvin kevyesti. Kokemus menee aika turhaksi, jos on paljon tavaraa vatsassa. Vaikutuksen alkuun kestää ikuisuus.... Litkun kanssa on ihan hyvä idea ottaa vaikka pari hapankorppua tms. pientä, muuten ainakin minulla lentää oksennus, kirjaimellisesti. Tosin oksentaminen dexeissä ei ole aina paha juttu yhtään, pääsin oksennuskammosta tehokkaasti eroon.
-
Joniitti
- Apteekki
-
Kuumotus
- Lepakko
Kaks kertaa oon hakenu 800 ml, ja molemmilla kerroilla on kysynyt jotain. Toisella kerralla myyjällä vähän ihmettynyt ilme ja jotain "Jos sulla on näin kova yskä, sun kannattais mennä lääkäriin." Mutta ei ne nyt myymättä jätä.Joniitti wrote:Miten olette hankkineet useampia pulloja tuota, ihan vaan samalla kertaa ostaneet enemmän, meinaan vaan että kyllä ne jotain kyselee jos kantaa jotain 800ml kerrallaan?
4:20
-
Joniitti
- Apteekki
-
Corvus
- Tuppisuu
Ahistavia nuo apteekit, minä kait haen vain yhden 200ml per apteekki/kerta. Saisipa hakea lähikaupasta niinkuin USA:ssa! Täältä ei edes saa enää kuin Yliopiston apteekista 200ml, muualla ei vissiin ole tai on joko 150 ml tai tiskin takana.
Tuli tuota DXM + alkoholi-komboa parjattua koska vihaan viinaa, mutta ihan kiva se onkin jos ottaa ihan vähän. Toimii!
Tuli tuota DXM + alkoholi-komboa parjattua koska vihaan viinaa, mutta ihan kiva se onkin jos ottaa ihan vähän. Toimii!
-
Inovix
- Apteekki
Tuossa ensi perjantaina olisi tarkoitus erotella kaksi 150ml ressua ja lähteä kokeilemaan. Erottelua on tullun jo kokeiltua mutta nauttimista ei. Siksipä kysyisinkin, että kuinka todennäköistä on olla yliherkkä DXM:lle ja mitä se käytännössä tarkoittaa. Kiinostaisi myös että miten se voi vaikuttaa trippiin jos ei sairaalaan joutumista lasketa. :?
Tosiaan, uusi näillä foorumeilla, että terve vaan taloon.
Tosiaan, uusi näillä foorumeilla, että terve vaan taloon.
-
tRip
- Moderator
Voihan se olla mahdollista, että on yliherkkä dexmille. Siis, että dexmin vaikutus tuntuu voimakkaana jo pieninäkin määrinä. Ja kait myös päinvastoin voi olla? Voi olla melko vaarallistakin jos on herkkä.
Jos haluat varmistua oletko, niin kokeile muutamaa päivää aikaisemmin jollain pienellä annoksella miten vaikuttaa.
Suosittelisin myös aloittaa pienellä annoksella muutenkin, jos ei aikaisemmin ole dexmiä kokeillut. Kokemus nimittäin voi yllättää..
Jos haluat varmistua oletko, niin kokeile muutamaa päivää aikaisemmin jollain pienellä annoksella miten vaikuttaa.
Suosittelisin myös aloittaa pienellä annoksella muutenkin, jos ei aikaisemmin ole dexmiä kokeillut. Kokemus nimittäin voi yllättää..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Inovix
- Apteekki
Sellaista olen ajatellut että tuollaisella 100mg annoksella ensin kokeilee herkkyyden tossa perjantaina ja jos jotain epäilyttävää esiintyy niin jätän aineen sikseen.
Kuinka on aineen säilymisin laita? Jääkaapissa ajattelin kyllä muutenkin säilyttää sen pari päivää, mutta noin pää piirteittäin säilyykö esim viikkoja ? :?:
edittiä: Sori, totta löysin heti DXM faqista kun aloin etsimään. Ei sitä aina tajua. Sitäpaitsi, eipä siitä mitään haittaa ollut että kysyin säilymisestä, kun tässä threadissa ei minusta sitä oltu kerrottu.
Kuinka on aineen säilymisin laita? Jääkaapissa ajattelin kyllä muutenkin säilyttää sen pari päivää, mutta noin pää piirteittäin säilyykö esim viikkoja ? :?:
edittiä: Sori, totta löysin heti DXM faqista kun aloin etsimään. Ei sitä aina tajua. Sitäpaitsi, eipä siitä mitään haittaa ollut että kysyin säilymisestä, kun tässä threadissa ei minusta sitä oltu kerrottu.
Last edited by Inovix on Thu 02 Nov 2006, 11:58, edited 1 time in total.
-
powergrower
- Kameleontti
Tähänkin olisi dxm faqista löytynyt vastaus, mutta sanotaan nyt tässä suoraankin että kyllä se säilyy hyvin.Inovix wrote:Sellaista olen ajatellut että tuollaisella 100mg annoksella ensin kokeilee herkkyyden tossa perjantaina ja jos jotain epäilyttävää esiintyy niin jätän aineen sikseen.
Assumption is the mother of all fuckups.