Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
King Ink
- LD50
Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan
No mutta, onko naiset ylipäänsä yhtä kyvykkäitä / kykeneväisiä puolustamaan itseään kuin miehet fyysisiltä ominaisuuksiltaan?
Munkin mielestä ''naisia ei hakata'' on aika naurettavaa roskaa, vaikka sen toisaalta ymmärränkin, sillä eipä sitä ketään tarvitsisi hakata.
Miksi naiset saa vielkin pitää hattua sisällä?
Munkin mielestä ''naisia ei hakata'' on aika naurettavaa roskaa, vaikka sen toisaalta ymmärränkin, sillä eipä sitä ketään tarvitsisi hakata.
Miksi naiset saa vielkin pitää hattua sisällä?
-
Mushru
- Moderator
Mä en ainakaan saa pitää hattuu sisällä.
Mut joo,got the point,
mut miks miehet saa parempaa palkkaa kuin naiset?
Kummalkin sukupuolel on nuit epäkohtii ja muit vammauksii.
Jos mä naisena lyön miestä tai naista,se ei oo mikää big deal,
mut jos mies lyö miestä,se on kova jätkä ja jos taas mies lyö naista,
se on säälittävä.
Huhuuuh...
Mietiskelin tänään että mitä yhteiskunta hyötyy mun päihdehuollosta?
Tai siis,mulla ei ole huumeongelmaa,en ainakaan koe näin,
enkä oo riippuvainen. Käyn siellä vain miellyyttääkseni perhettä ja muit läheisii.
Tai siis,mä tajuaisin ton koko homman jos oisin oikeesti koukussa,
ja saisin kunnon hoitoa ja lääkkeitä,ja oikeesti haluaisin lopettaa noi hommat,
mut siis,mä käyn viikottain puhumassa ihmiselle joka ei tiedä yhtään mistään mistä puhun,
suurimmaks osaks,ja keskustellaan haitoista yms,eli asioista,
jotka oon tiedostanut jo helvetin kauan,ja oon aina ollut huolellinen douppien suhteen,
otan selvää doset ja sopiiko lääkkeitten kaa ja muut tärkeet asiat.
Ja sit se,mitä ne tosiaan hyötyy että käyn kusitesteissä kusemassa negatiivisia,
koska kuten oon tehnyt niillekin selväks että kaikki mitä vedän EI näy seuloissa.
Mä koen itteni huonoks ihmiseks jos en käy siellä,päihdehuollossa,
koska sitten mun perhe kelaa että mua ei kiinnosta vittuukaan mun elämä ja mitä sillä teen,
ja et vedän huolettomasti douppei. Mä en saa kenellekkään tiedoks että mun päihteiden käyttö
ei oo ongelmakäyttöä,enkä rännää itkusena ja vedä kaikkee paskaan oloon.
Joskus se oli niinkin,mut ei enää.
Ja sit viel,onks koululla oikeutta antaa mulle potkuja jos käytän huumeita?
Tai siis,juttelin mun opinnonohjaajan kaa,ja se sai slaagin kun kerroin käyväni huumeseuloissa
ja joo,käytän huumeita.
Se sano että sen pitää ottaa selvää sitä ja tätä,koska tottakai se kelas että oon
ongelmakäyttäjä,eikä sellaset saa käydä kouluu.
Tai se vissiin kelas,et oon simoriippuvainen ja vedän douppii joka välkkä vessassa,
eikä koulussa saa olla huumeita messissä,saati vetää niitä.
Mää kerroin,että käyttöni on satunnaista ja enkä kouluaikana vedä mitään,
mut silti se pyöritteli silmiään.
Jumanperse.
Mut joo,got the point,
mut miks miehet saa parempaa palkkaa kuin naiset?
Kummalkin sukupuolel on nuit epäkohtii ja muit vammauksii.
Jos mä naisena lyön miestä tai naista,se ei oo mikää big deal,
mut jos mies lyö miestä,se on kova jätkä ja jos taas mies lyö naista,
se on säälittävä.
Huhuuuh...
Mietiskelin tänään että mitä yhteiskunta hyötyy mun päihdehuollosta?
Tai siis,mulla ei ole huumeongelmaa,en ainakaan koe näin,
enkä oo riippuvainen. Käyn siellä vain miellyyttääkseni perhettä ja muit läheisii.
Tai siis,mä tajuaisin ton koko homman jos oisin oikeesti koukussa,
ja saisin kunnon hoitoa ja lääkkeitä,ja oikeesti haluaisin lopettaa noi hommat,
mut siis,mä käyn viikottain puhumassa ihmiselle joka ei tiedä yhtään mistään mistä puhun,
suurimmaks osaks,ja keskustellaan haitoista yms,eli asioista,
jotka oon tiedostanut jo helvetin kauan,ja oon aina ollut huolellinen douppien suhteen,
otan selvää doset ja sopiiko lääkkeitten kaa ja muut tärkeet asiat.
Ja sit se,mitä ne tosiaan hyötyy että käyn kusitesteissä kusemassa negatiivisia,
koska kuten oon tehnyt niillekin selväks että kaikki mitä vedän EI näy seuloissa.
Mä koen itteni huonoks ihmiseks jos en käy siellä,päihdehuollossa,
koska sitten mun perhe kelaa että mua ei kiinnosta vittuukaan mun elämä ja mitä sillä teen,
ja et vedän huolettomasti douppei. Mä en saa kenellekkään tiedoks että mun päihteiden käyttö
ei oo ongelmakäyttöä,enkä rännää itkusena ja vedä kaikkee paskaan oloon.
Joskus se oli niinkin,mut ei enää.
Ja sit viel,onks koululla oikeutta antaa mulle potkuja jos käytän huumeita?
Tai siis,juttelin mun opinnonohjaajan kaa,ja se sai slaagin kun kerroin käyväni huumeseuloissa
ja joo,käytän huumeita.
Se sano että sen pitää ottaa selvää sitä ja tätä,koska tottakai se kelas että oon
ongelmakäyttäjä,eikä sellaset saa käydä kouluu.
Tai se vissiin kelas,et oon simoriippuvainen ja vedän douppii joka välkkä vessassa,
eikä koulussa saa olla huumeita messissä,saati vetää niitä.
Mää kerroin,että käyttöni on satunnaista ja enkä kouluaikana vedä mitään,
mut silti se pyöritteli silmiään.
Jumanperse.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
realdelusion
- Karvakuono
hyvin pitkälle tästä syystä aukaisin taannoin rastani, alkoi oikeesti pännimään se ettei saa olla rauhassa missään kun kaikki maailman hörhöt kerääntyy ympärille joko myymään tai poistamaan tavaraa, 'koska sulla on toi takkutukka ja oot muutenkin sen näkönen' the fuck? toki onhan tuota päätä joo ihan kiva välillä harjatakkinHuiko wrote: Se että nämä tapahtumat osuivat vierekkäisille päiville pisti miettimään olenko jo saanut jonkin "low life"-leiman? Yleensä kun nämä ovat minut kiertäneet. Tulisipa äkkiä rahaa ja paljon niin voisin uusia vaatekaappiani. Eikös se niillä status muutettu?
It doesn't matter where we go because I have already been there
-
Dexma
- Moderator
Mussu sua ei voida potkia koulusta jos et PÄIHTEILE SIELLÄ.
Mutta jos joku väittää näin, sun pitää kusta negatiiviset..
Mun mielestä se, että käyn a-klinikalla noin parin viikon välein on vain hyvä asia. Ne tukee mun elämääni narkomaanina lopettavana tai ei... Yleensä vain positiivista fiilistelen niistä.
Mutta jos joku väittää näin, sun pitää kusta negatiiviset..
Mun mielestä se, että käyn a-klinikalla noin parin viikon välein on vain hyvä asia. Ne tukee mun elämääni narkomaanina lopettavana tai ei... Yleensä vain positiivista fiilistelen niistä.
-
Huiko
- LD50
ihan vaan ajatuksena... Mites kun päättää muovailla itsensä uudestaan ja uudestaan, ja sitten tuskastuu itteensä,kun ei tullukkaan kovin hyvä, niin voiko itsensä nakata nurkkaan oottelemaan inspiraatiota josta ei todella ole takeita? Ja jos näin teen olenkos sitten mikään/mitään? (Jännää tämä metamorfoosi.) Mites jos savi kuivuu? Mikäs sitä kostuttais? Ja jos ei kostuta niin kuivuu ja muuttuu siksi keskeneräiseksi. Sitten korroosio syö mut hiljaa pois. Koskaan ei tullut valmista ja kaikki materiaali ois ollu. Olisko sillä merkitystä? Ei?
"Tulevaisuus. Aatamin ensimmäinen pelko."
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
ferox
- OD
No tuohan on ainoastaan peruskouluista löytyvä iänaikainen sääntö. Ei tavallisesti tule huomattua, että kukaan haluaisi pitää hattua päässä sisällä, paitsi silloin, kun se on jo päässä sisään tullessa, ulkona ollessa ja kylmä ja asioinnin ollessa nopeahko. Lähinnä käytännön syistä, siis. En oikein ymmärrä, missä kohdassa tulee vaikeuksia?Mushruumis wrote:Mä en ainakaan saa pitää hattuu sisällä.
Koska he tuntevat alansa, ovat rohkeampia yrittäjiä, paremmin koulutettuja, parempia työnjohtajia, vaativassa hommassa, ... tai ehkä miehet vain ovat parempia työntekijöitä, kun duuniaikaa ei mene ketjuviestien sähköpostitteluun, puhelimessa pulisemiseen eikä meikkien korjaamiseen, eikä ruokatunteja juoruiluun. Eikö näin? :heh:Mushruumis wrote:miks miehet saa parempaa palkkaa kuin naiset?
Tietty yhdenarvoista työtä tekevien suomalaisten palkoista löytyvät sukupuolierot ovat häviävän pieniä. Naiset ovat kuitenkin kouluttautuneet huonopalkkaisemmille aloille, viettävät vähemmän vuosia työelämässä, ja käyttävät enemmän vapaata sairasteluun. Eikä naisia vain näy yhtä paljon suuremmissa vastuuasemissa.
Reaalimaailmassahan ei ole kahta sellaista henkilöä kuin Miehet ja Naiset, vaan on runsaasti miehiä ja naisia, joista kullakin on yksilöllinen elämäntilanteensa. Toisin sanoen, vaikka kaikkien miesten keskipalkan lasketaan olevan n € korkeampi kuin naisten, tämä ei vastoin yleistä käsitystä kuitenkaan tarkoita, että jokainen mies saisi n € enemmän rahaa kuin sinä.
Sitähän sulta tekisi mieli kysyä...Mushruumis wrote:Ja sit se,mitä ne tosiaan hyötyy että käyn kusitesteissä kusemassa negatiivisia
Opiskelijan antamaa suostumusta testaukseen voidaan pitää aidosti vapaaehtoisena vain silloin, kun kieltäytymiseen ei liity mitään kielteisiä seurauksia oppilaalle. Ammatillista koulutusta koskevissa laeissa tai niiden nojalla annetuissa asetuksissa olevat oppilaan/opiskelijan oikeuksia ja velvollisuuksia koskevat säädökset eivät mahdollista sitä, että oppilas/opiskelija velvoitetaan osallistumaan huumetesteihin saadakseen oikeudet opiskella.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Huiko
- LD50
No,perskuta. Musta ei. Tuo kato vähän väriä ja sävyttää ehkä ajatusta/ideaa joka (ehkä) piilee siellä taustalla silleen. Vai pitäiskö sitten luopuu tuosta värikartasta? On katsos vähän kuin nonparellit kakussa.desoxy wrote:musta on tosi ärsyttävää että pitää käytää värejä viesteissä.Huiko wrote:ihan vaan ajatuksena... Mites kun päättää muovailla itsensä uudestaan ja uudestaan, ja sitten tuskastuu itteensä,kun ei tullukkaan kovin hyvä, niin voiko itsensä nakata nurkkaan oottelemaan inspiraatiota josta ei todella ole takeita? Ja jos näin teen olenkos sitten mikään/mitään? (Jännää tämä metamorfoosi.) Mites jos savi kuivuu? Mikäs sitä kostuttais? Ja jos ei kostuta niin kuivuu ja muuttuu siksi keskeneräiseksi. Sitten korroosio syö mut hiljaa pois. Koskaan ei tullut valmista ja kaikki materiaali ois ollu. Olisko sillä merkitystä? Ei?
-
idfgho
En tiedä oivallanko ollenkaan samaa kuin Huiko, mutta väri voi todella ratkasta koko virkkeen/sanan taustalla olevan ytimen. Ja värit piristää. On eri asia kirjottaa joka kirjain eri värillä, mikä tekee lukemisesta hankalaa. Mutta tuollainen "yhtenäinen" värien käyttö on mukavaa.Huiko wrote:No,perskuta. Musta ei. Tuo kato vähän väriä ja sävyttää ehkä ajatusta/ideaa joka (ehkä) piilee siellä taustalla silleen. Vai pitäiskö sitten luopuu tuosta värikartasta? On katsos vähän kuin nonparellit kakussa.desoxy wrote:musta on tosi ärsyttävää että pitää käytää värejä viesteissä.Huiko wrote:ihan vaan ajatuksena... Mites kun päättää muovailla itsensä uudestaan ja uudestaan, ja sitten tuskastuu itteensä,kun ei tullukkaan kovin hyvä, niin voiko itsensä nakata nurkkaan oottelemaan inspiraatiota josta ei todella ole takeita? Ja jos näin teen olenkos sitten mikään/mitään? (Jännää tämä metamorfoosi.) Mites jos savi kuivuu? Mikäs sitä kostuttais? Ja jos ei kostuta niin kuivuu ja muuttuu siksi keskeneräiseksi. Sitten korroosio syö mut hiljaa pois. Koskaan ei tullut valmista ja kaikki materiaali ois ollu. Olisko sillä merkitystä? Ei?
-
frapathea
Musta lahken viestissä käytetyt värit eivät vaikuta juurikaan lukemiseen, toisin kuin desoxyn viestissä esitetty kärjistetty esimerkki. Mikäli värien käytöstä ei ole merkittävää haittaa esim. juurikin lukemiselle, näkisin asian lähinnä makukysymyksenä, josta saa toki nokkaansa koputella, jos oikeesti jaksaa laittaa energiaansa sellasesta vikisemiseen, mut haluan myöskin huomauttaa ja painottaa näkemystäni siitä, että tällaisista kommenteista ei tarvitse välittää sen enempää kuin itse haluaa välittää, ja minkäänlaista järkevissä rajoissa pysyvää värinkäyttöä ei foorumilla ole toistaiseksi kielletty.desoxy wrote:musta on tosi ärsyttävää että pitää käytää värejä viesteissä.Huiko wrote:ihan vaan ajatuksena... Mites kun päättää muovailla itsensä uudestaan ja uudestaan, ja sitten tuskastuu itteensä,kun ei tullukkaan kovin hyvä, niin voiko itsensä nakata nurkkaan oottelemaan inspiraatiota josta ei todella ole takeita? Ja jos näin teen olenkos sitten mikään/mitään? (Jännää tämä metamorfoosi.) Mites jos savi kuivuu? Mikäs sitä kostuttais? Ja jos ei kostuta niin kuivuu ja muuttuu siksi keskeneräiseksi. Sitten korroosio syö mut hiljaa pois. Koskaan ei tullut valmista ja kaikki materiaali ois ollu. Olisko sillä merkitystä? Ei?
Must värinkäyttö on kivaa. Sil, kuten muillakin tekstin tyylittelykeinoilla, saadaan aikaan mielikuvia esim. erilaisista painotuksista, sävyistä ja aksenteista. Internetin kaltaisessa tekstimediassa on ihan_vitun_siistii, et informaatiota pystytään välittämään muinkin keinoin kuin pelkästään kirjaimin ja sanoin yksinään ja itsessään; niille voidaan antaa erilaisia vivahteita. Tulkinnat ja niidne vaihtelevuus on sitten toki asia erikseen, mutta näinpä se menee muutenkin.
-
idfgho
Kirjoitain nyt tänne, kun enemmän mielsin aiheen tänne kuin Mitäs nyt/vitutus/hehkutus/psytwitteriin.
Tuossa hahavivin esittelytopicin äskeisintä viimeisintä viestiä kun luin, niin heräsi siitä vaan ajatus että miusta on ihan kiva jos Vaultti pysyy vähän piilommassa, ja toivon että sen löytää ne ihmiset jotka todella on aiheesta kiinnostuneita, ettei kantaannu ihan kenen tahansa korviin/silmiin.
Täytyy sanoa että kesällä yllätyin, kun serkkuni (jonka en koskaan uskoisi [ en usko että sekään miusta uskoisi, tai ehkä ] käyttävän huumeita ) koneen sivuhistoriasta löytyikin vaultti, hitaiden topiccia. Kai se sairaanhoitajaopiskelijana oli ehtiny lääkkeistä jotain tietoa ja ajautunu sitten tälle sivustolle. Hehe, pisti naurattamaan ja miettimään. : D
Entä jos sillä onkin täällä oma nicki, enkä tiedä siitä mitään, eikä sekään tiedä miun olevan. Oisipa metkaa, mutta todella en usko siihen. : D
Tuossa hahavivin esittelytopicin äskeisintä viimeisintä viestiä kun luin, niin heräsi siitä vaan ajatus että miusta on ihan kiva jos Vaultti pysyy vähän piilommassa, ja toivon että sen löytää ne ihmiset jotka todella on aiheesta kiinnostuneita, ettei kantaannu ihan kenen tahansa korviin/silmiin.
Täytyy sanoa että kesällä yllätyin, kun serkkuni (jonka en koskaan uskoisi [ en usko että sekään miusta uskoisi, tai ehkä ] käyttävän huumeita ) koneen sivuhistoriasta löytyikin vaultti, hitaiden topiccia. Kai se sairaanhoitajaopiskelijana oli ehtiny lääkkeistä jotain tietoa ja ajautunu sitten tälle sivustolle. Hehe, pisti naurattamaan ja miettimään. : D
Entä jos sillä onkin täällä oma nicki, enkä tiedä siitä mitään, eikä sekään tiedä miun olevan. Oisipa metkaa, mutta todella en usko siihen. : D
-
King Ink
- LD50
Jos hakee melkein mistä vaan huumeesta tietoa niin siinä tämä sivusta möllöttelee googlen ekalla hakusivulla.
-
SugarRay
- Karvakuono
Mä oon alkanu kelailee, et nyt kun on ikääki tullu, et pitäsköhän sitä alkaa käyttää enemmän kauluspaitoi, suorii housuja ja puvun takkeja? Ne vaan on uusina niin saamerin kalliita, vaikka löytyyki jo yks hienomies-vaatekerta. Eiks kaikki muijatki diggaile ku on nuorella miehellä vaatetus tälleen särmänä? Sit viel sopivasti jotain partavettä siihen päälle ja sulava kieli & käytöstavat. Vaikka välillä tuntuu siltä ni epäilen vahvasti et ois tällasen tyylin arvostaminen jäänyt jotenkin tänä päivänä. Kyllähän pukumiehen huomaa aina. Mun vaatekaappi on täynnä huppareita ja joitain pimeältä teiniyden keskiajalta jääneitä vaatteita, snoopy-kalsareita yms. Vanhoja sellasii mut sopii kuitenki vielä ku tullu hankittua tai pikemminkin saatua just sillon kun on viimeset mitat saanu kroppaan. Saisinko herkästi seuraa jos lähtisin itestään puku päällä stadin baareihin lauantai-iltana ottamaan olutta?
-
Lautturi
- Lepakko
Suhteellista ny kait. Rekkipuvut on halpoi, mittatilauspuvut jo pikkaset maksaa (ei hirveesti koska nehän voidan tehdä missä tahansa) ja räätälipuvut on sit jo todella kalliita..SugarRay wrote:Mä oon alkanu kelailee, et nyt kun on ikääki tullu, et pitäsköhän sitä alkaa käyttää enemmän kauluspaitoi, suorii housuja ja puvun takkeja? Ne vaan on uusina niin saamerin kalliita, vaikka löytyyki jo yks hienomies-vaatekerta.
Itselläni ei ole muita kuin rekkipukuja ja räätälivaatteita, ekat työvaatteina ja sit noi jälkimmäiset (yksi jokaista) edustusvermeinä.
Rekkipuvuista sen verran että kannattaa bongailla kausialeja, niistä saa malliin -70% ja sit vaan jätesäkkitolkulla....
Tommosessa alessa hyvästä kankaasta tehdyn paidan saa kympillä, ja itselläni ne kestää puolisen vuotta.
Jos valkoisia ostat, kovin hikoilet ja duuni on fyysistä niin sit tietysti joudut pesemään pahimmillaan joka päivä ja sit tietysti kuluu nopeammin lopuun...
Sama menee itsestäänsiliävien housujen kanssa, kolmellakympillä saan semmoset joita kestää puoli vuotta raahata konttuurille ja takaisin, joten ainaskaan mun kokemuksen valossa tähän genreen ei saa uppoamaan tekemälläkään rahaa...
Itse asiassa olen kannellut kolmessa viime muutossa niitä vaatteita mitkä ostin viime alesta. Tulin vähän innostuttua
Takit on kanssa pirun halpoi jos et joudu istumaan keno vehtaamaan niiden kanssa jatkuvalla syötöllä, ne maksaakin jo kolminumeroisen summan mutta kestää taasen useamman vuoden.
Oikeestaan itselläni pikkutakit on suurinpiirtein ikuisia, keväällä käytän tuollaista ihan ulkoillessa, kesällä tipautan hyvin mielusti kokonaan pois..
Syksyllä vedän jo trenssin päälle ja talvella parkan.....
Eli käyttöä pikkutakille tulee mulla ainaskin todella, todella vähän... Ohviisilla henkarista niskaan silloin kun tarvitaan ja keväällä ulkona kun ei vielä ilman pärjää... Taitaa olla nyt menossa se pikkutakki jonka ostin vuoden 2004 alesta
Kengät on sit ekat mitkä voisin luokitella rahareiäksi.
Mikään pohja ei vain kestä asfalttilla kävelyä ja lankkaaminen vaatii veronsa...
Näihin menee jo jonkun verran rahaa ja näitä ei löydy suuriä määriä aleista, jos tuuri käy niin yhden parin, jos satumainen niin kaksi paria löydän sellaisia kenkiä jotka kelpuutan.
Eli kenkien suhteen on siinä ja siinä pärjäänkö alen antimilla vai joudunko ostamaan normihintaisia..
Ainakin omalla kropallani mittatilauspuku ja rekkipuku on niin lähellä toisiaan etten ole koskaan tuohon keskihintaiseen välimalliin päätynyt.
Sit taas edustusvermeet on mulla räätälipukui, näistä valitsen sen oikean pari kertaa vuodessa.
Nämä nyt on vähän ihmeellisen hintaisia, mutta tätä lappua tulee katseltua kerran elämässään joten eipä kait sillä nyt sit niin merkitystä ole. Enemmän rassaa se ajankäyttö homman tiimoilta, mutta aika harvoin tulee varmaan sitäkään tehtyä tässä elämässä.
Ja siis se glamour mitä tuntee kun tälläisen päälle saa laittaa, sitä on niin Gary Cooperia ja James Bondia että oksat pois
Jos jotain vinkkiä pitäisi antaa tänne niin jos hirmu laiheliini olet, niin ota mielummin mittatilaus kuin räätälisaketti...
Mun saketi meni vähän ketuiks, ei nyt niin itseni mielestä, mutta aveccini ovat aina muistaneet sitä mollata
Johtuen siis siitä että pikkasen hoikahko olen ja tämän vermeen kangas on huomattavan paksua, joten toi niskanseutu sinne lapaluiden väliin jää sillee oudosti telttamaiseksi jutuksi, se ei vaan taivu suuriin korkeuseroihin pienellä matkalla kovin hyvin...
Tosin oon lihonut niin armottomasti etten varmaan edes enää siihen mahdu, en oo ihan aikoihin tarvinnut sakettii....
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
-
frapathea
Tää riippuu. Tosi kovasti. Dandyilyy puolin ja toisin diggailevana naaras-henkilönä voisin kakoa ilmoille, että:SugarRay wrote:Eiks kaikki muijatki diggaile ku on nuorella miehellä vaatetus tälleen särmänä? Sit viel sopivasti jotain partavettä siihen päälle ja sulava kieli & käytöstavat. Vaikka välillä tuntuu siltä ni epäilen vahvasti et ois tällasen tyylin arvostaminen jäänyt jotenkin tänä päivänä. --Saisinko herkästi seuraa jos lähtisin itestään puku päällä stadin baareihin lauantai-iltana ottamaan olutta?
ensinnäkin, epäonnistuessas näytät sit luultavasti vaan tosi laimeelta, liian kliiniseltä suomenruotsalaishomopojalt tai vastaavalt kamalalt fiaskolta.
Jos haluut pukumieslookin toimivan, ni suosittelisin ensalkuun aivan erityistä pilkettä silmäkulmas. Tiettyy renttuasennetta, mut arvokasta ja herrasmiesmäistä sellaista. Itseironiaa ja ylivetämist kehiin; huonosti istuva ja tylsän värinen dressmantakki valkoisella, ylös asti napitetulla kauluspaidalla ja tylsän värisellä kravaatilla yhdistettynä perusparturoituun lettiin ja vaisuun käytökseen: ei. Ei. Ei. Siis tosissaan – sellainen toimii ehkä korkeintaan, jos olet komea kuin filmitähti, ja sittenkin saisit kaikin tavoin paremmin lisäämällä riittävän ripausken sekopäisyyttä kehiin. Oudot, mutta toimivat pukuyhdistelmät kertovat sinun olevan taiteilijaluonne, muttei kuitenkaan niin sekaisin, et tyttö joutuis pelkäämään löytävänsä itsensä köytettynä komerosta pakotetun happotripin kera – mikäli siis meinasit vikitellä tyttöjä, joista moinen skenaario olis jotenkin pelättävä.
Tärkeit juttui täs tyylis, jos kiikaris on ennemmin pari arvonsa tuntevaa neitoo kainalos ku konttoriduuni: istuvuus, sulavuus, lipevyys. Riittävän, muttei liian kornit yksityiskohdat ja asusteet. Kuhunkin tilanteeseen parhaiten sopiva annos räväkkyyttä. Tee pukeutumisestas taidetta. Vedä reippaasti roolii, mut oo oma ittes. Opettele heittää hulvatonta, sarkastista läppää, ja muista aina teräväkielisyys liikenteessä.
Mun sekalaisii, mahd. käyttökelposii tahi -kelvottomii vinkkei: hieno parta, sikari huules, monokkeli, liivit, tyylikäs kävelykeppi (e: nii just, oopperakeppii meitsi meinas), oopperan kirpputori, hiirihattu yhdistettynä farkkuihin ja viktoriaanistyyliseen univormutakkiin.. Eiku joo, no, nyt meni pimeex.
Esim. täs kuvas ainakin omaa silmääni kovin miellyttävää puvuntakkipukuiluu, jolla tiedetään saavan naisia aika monellekin sormelle: http://irc-galleria.net/user/SirPicaro/ ... /112875431
MUT MUISTA!! Asenne on tärkein. Oo vittumaisen älykäs, terävä, nopee, lipevä, mut elä yritä mielistellä. Vähän kusipää saa olla, mutte liian, eikä liian kusipäisel taval kusipää. Muutu psykopaatiks. Avooooooot!
-
Lautturi
- Lepakko
Kepeistä sen verran että niitä on kahdenlaisia..
Kävelykeppejä ja oopperakeppei...
Eka nyt on aika itsestäänselittävä.
Oopperakeppi sen sijaan on se mikä kuuluu osaksi pukua.
Poikkeaa kävelykepistä siten että on hieman liian pitkä (öbaut 10cm) että sillä voisi ottaa painoa vastaan anatomisesti oikein samalla tapaa kuin ekalla ja päätyy yleensä metallinuppiin...
Eli tätä siis kävelytetään mukana, tämän avulla ei kävellä jos toinen jalka on todella rikki.
Oopperakeppi syntyi tuotteena puolustamaan kävelyttäjänsä koskemattomuutta.
Kävelykeppei saa ilmaiseksi terveyskeskusten apuvälinevarastoista.
Oopperakepit ovat kärsineet inflaation siinä missä rekkipuvut, mutta siten että hinta ei ole laskenut...
Ne mitä pukuvuokraamoissa myydään, on mitoiltaan täysin vääriä (yleensä muovisella nupilla) jotka ovat laadultaan sitä tasoa että poikki menevät jos vahingossa päälle istuu.... Eli koko kepin konsepti on aika tehokkaasti hukassa.
Ihan oikeita oopperakeppejä saa jo satasella (sama hinta kuin vajukkikopiolla) joten näissä kannattaa pikkasen ronkeloida.....
Mun oma henkilökohtainen suosikki on moterni hiilikuituinen oopperakeppi
http://www.youtube.com/watch?v=Dy3SUlQ21rk
Sit jos haluaa kavereiden kanssa pitää kivaa itse oopperakeppien kanssa, niin homman nimi on bartitsu:

Muoks: kuva venkoilee..
Kävelykeppejä ja oopperakeppei...
Eka nyt on aika itsestäänselittävä.
Oopperakeppi sen sijaan on se mikä kuuluu osaksi pukua.
Poikkeaa kävelykepistä siten että on hieman liian pitkä (öbaut 10cm) että sillä voisi ottaa painoa vastaan anatomisesti oikein samalla tapaa kuin ekalla ja päätyy yleensä metallinuppiin...
Eli tätä siis kävelytetään mukana, tämän avulla ei kävellä jos toinen jalka on todella rikki.
Oopperakeppi syntyi tuotteena puolustamaan kävelyttäjänsä koskemattomuutta.
Kävelykeppei saa ilmaiseksi terveyskeskusten apuvälinevarastoista.
Oopperakepit ovat kärsineet inflaation siinä missä rekkipuvut, mutta siten että hinta ei ole laskenut...
Ne mitä pukuvuokraamoissa myydään, on mitoiltaan täysin vääriä (yleensä muovisella nupilla) jotka ovat laadultaan sitä tasoa että poikki menevät jos vahingossa päälle istuu.... Eli koko kepin konsepti on aika tehokkaasti hukassa.
Ihan oikeita oopperakeppejä saa jo satasella (sama hinta kuin vajukkikopiolla) joten näissä kannattaa pikkasen ronkeloida.....
Mun oma henkilökohtainen suosikki on moterni hiilikuituinen oopperakeppi
http://www.youtube.com/watch?v=Dy3SUlQ21rk
Sit jos haluaa kavereiden kanssa pitää kivaa itse oopperakeppien kanssa, niin homman nimi on bartitsu:

Muoks: kuva venkoilee..
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
-
hir
- Psykonautti
ༀ ONX KELLÄÄ VAULTTILAISEL TATUOINTIKONET-TA ?
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
-
XTCVelho
- Lepakko
Yövalvomistopic
LUE KOKONAAN
Toinen vuorokaus putkeen valvottaan jälleen. Näitä pidempiäkin valvomisjaksoja ollut viimeisen 8kk aikana kun avovaimo petti parhaan kaverin kanssa sen jälkeen yritetty ilman kostoa rakentaa suhdetta uusiksi ja niellä kaikki paska vaikka akka pilas mun pään ja kaverisuhteet lopullisesti. Avaudun nyt teille ja kerron. Olin oulussa serkulla käymässä kun akka sitten lähti bilettään pääty samaan paikkaan mun yhden kaverin kanssa ja eikös sitten tämä kaveri lähtenyt heittämään illemmalla mun ihanaa avovaimoa kotiin kun auto hajos sitten siihen mun kaverin kämpän lähelle. No ne meni niille ja oli toi avovaimo alkanu vaa ilman pöksyjä hilluun yhtäkkisesti ja alkanut siinä nuoleskeleen homma oli mennyt all the way down joka paikkaan jokatavalla. Ja tää ilta/yö millon tää pettäminen tapahtu. Noh mä puhuin vikan kerran ton akan kanssa siinä 23.00 ja se vanno että voi luottaa ja se rakastaa mua ja haluu lapsia mun kans ja oltiin ihan in lööv. Siinä kahden aikaan se sitten nussi mun parasta kaveria. Noh kerto seuraavana päivänä mutta väitti et mun kaveri oli raiskannu sen...Saatiinhan se totuus kuitenkin kaivettua ensin tosin msn viestihistorian kautta eli kavereille leuhkinut asialla. Hän myös vannoi ettei pidä yhteyttä enään tähän mun kaveriin mut johan sit taas läheteltiin tekstareita ja vongattiin uusintakieppiä. Ei ne vieläkään oo välejä katkassu. Tätä jätkää mä roikotin sillalta ja nyt aina ku se näkee mut niin ottaa puukon esille. Vaikeeta hommaa tää ku haluais kaikki ne ajat viime vuodelta takasin ku kaikki oli sovussa ja pystyttiin yhdessä olemaan ja sekoilemaankin välillä. Tähän samaan kaveriin muuten mun avovaimoke oli ihastunut jo viime vuoden alussa mut se mukamas kesti vaan "pari päivää"...??? Tiedä häntä sitten, mulla on psyyke jo muutenkin vitun paskana ja täs on tätä mietitty kahdeksan vitun kuukautta??????? Ja mä annoin tolle akalle kaikkeni, olin viime vuonna ilman sen suurempaa huumeidenkäyttöä, ostin kaiken maan ja taivaan väliltä kaikki vitun luis vuittonit ja vitun björn borgit guessit pradat ja uudet kamerat ja puhelimet vitun klubihiirihuoralle. Mut silti mä rakastan sitä ja en pysty jättää mitä vittua mä teen? Yks frendi suositteli pistää muijan kadulle tienaa baksii mut ei oikeen natsaa tollanen läppä. Muija ite ehdotti kostopanoo mut vittu yks riittää mulle ihan hyvin joten tähän vastasin tietysti et ei kiitos et en tarvi toisin ku eräät tarvii noita muita. Vittu oon sekasin pöntöstäni ja nytkään eijjoo enään yhtään päihteitä ja mun rahasaldo on nolla jos ei muovipulloja lasketa. Kirjotan tätä mun kämpän sohvalta koska muija nukkuu sängyllä ja mä nukun sohvalla. Oi tätä tasaarvoa. Ainiin joo ja avovaimoke on nyt sitten oikeesti raskaana ja vittu tästä ei tuu mitään kun en edes tiedä kenen lapsi. Tosin vannotaan että minun mutta vittu ja miten mä pärjään lapsen kanssa kun oma mutsikin sanoo että musta tulee paska isä. Vittu mulla on paska elämä, kiusattiin koulussa vittu ja eiiijollukavereita ja vittu kierrettiin kaikki päihdevierotukset ja laitokset ja istuttiin putkat ja oli oikeudenkäynnit ja mutsi hakkas ja faija on alkoholisti ja nyt vieläkin joutuu sietään tällästä paskaa. Ja vittu psykiatrille en mene kävin nuorisopolilla joskus aikoinaan ja vittu olivat ihan urpoja ei niistä jossittelevista homoista ja urpoista ole sielä mihinkään auttamaan vittu minua!!! Ja sitte mulle määrättiin sieltä jotkut vitun paskat ketipinorit sillon vittu ahdistukseen?? Joo vitun urpot on joo ihan oikea lääkitys vittu! Kyllähän siitä kahesta levyllisestä jo tipahtaakin pikku nokosille oli niistä pari päivää hyötyä siinä mielessä joo jos ei ohjeiden mukaan käyttänyt. Vittu haluun huumeita vittu....Ja kämppä on muijan nimissä ja vaik yritän kaikkeni se kohtelee mua ku vitun paskaa tajuatteko PASKAA vittu! Uhkailee kokoajan kone on mun, sänky on mun, kämppä on mun vaikka kaiken pitäis olla yhteistä vitun hemmoteltu pikkupenska ei oo ees peruskoulua vielä käyny vaikka aikuisiällä mennään VITTU. Niin mustahan ei heti uskois kävin vikat luokat peruskoulusta kotikouluna ja mun keskiarvo oli 9,2 päättötodistuksessa. Sit mentiin lukioon ja sit hajos pää sanoin et ei vittu kiitti moro ja siihen jäi mun koulu. Nyt ehkä aikuislukioon katotaan nyt. Vittu onneks tulee ees jotain päihteitä ens viikolla tai sitä seuraavana pitäs saapua salviat, sienet, huascat, lsa, yms ympäri internetin ihmemaailmaa tilatut paskatuotteet jotka kuitenkin toimii mutta oletus on paskaa. Piti tilata jopa aakkosia ihan vaan vittuiluna kaikille teille. Miks vitussa edes haen täältä hyväksyntää vittu? Ette te mua kuitenkaan tajua enkä edes haluis avautua mut tää vittu oikeesti AUTTAA! Auttakaa vittu mua oikeesti vittu. TOIVOTTAVASTI LUIT TÄN!
Toinen vuorokaus putkeen valvottaan jälleen. Näitä pidempiäkin valvomisjaksoja ollut viimeisen 8kk aikana kun avovaimo petti parhaan kaverin kanssa sen jälkeen yritetty ilman kostoa rakentaa suhdetta uusiksi ja niellä kaikki paska vaikka akka pilas mun pään ja kaverisuhteet lopullisesti. Avaudun nyt teille ja kerron. Olin oulussa serkulla käymässä kun akka sitten lähti bilettään pääty samaan paikkaan mun yhden kaverin kanssa ja eikös sitten tämä kaveri lähtenyt heittämään illemmalla mun ihanaa avovaimoa kotiin kun auto hajos sitten siihen mun kaverin kämpän lähelle. No ne meni niille ja oli toi avovaimo alkanu vaa ilman pöksyjä hilluun yhtäkkisesti ja alkanut siinä nuoleskeleen homma oli mennyt all the way down joka paikkaan jokatavalla. Ja tää ilta/yö millon tää pettäminen tapahtu. Noh mä puhuin vikan kerran ton akan kanssa siinä 23.00 ja se vanno että voi luottaa ja se rakastaa mua ja haluu lapsia mun kans ja oltiin ihan in lööv. Siinä kahden aikaan se sitten nussi mun parasta kaveria. Noh kerto seuraavana päivänä mutta väitti et mun kaveri oli raiskannu sen...Saatiinhan se totuus kuitenkin kaivettua ensin tosin msn viestihistorian kautta eli kavereille leuhkinut asialla. Hän myös vannoi ettei pidä yhteyttä enään tähän mun kaveriin mut johan sit taas läheteltiin tekstareita ja vongattiin uusintakieppiä. Ei ne vieläkään oo välejä katkassu. Tätä jätkää mä roikotin sillalta ja nyt aina ku se näkee mut niin ottaa puukon esille. Vaikeeta hommaa tää ku haluais kaikki ne ajat viime vuodelta takasin ku kaikki oli sovussa ja pystyttiin yhdessä olemaan ja sekoilemaankin välillä. Tähän samaan kaveriin muuten mun avovaimoke oli ihastunut jo viime vuoden alussa mut se mukamas kesti vaan "pari päivää"...??? Tiedä häntä sitten, mulla on psyyke jo muutenkin vitun paskana ja täs on tätä mietitty kahdeksan vitun kuukautta??????? Ja mä annoin tolle akalle kaikkeni, olin viime vuonna ilman sen suurempaa huumeidenkäyttöä, ostin kaiken maan ja taivaan väliltä kaikki vitun luis vuittonit ja vitun björn borgit guessit pradat ja uudet kamerat ja puhelimet vitun klubihiirihuoralle. Mut silti mä rakastan sitä ja en pysty jättää mitä vittua mä teen? Yks frendi suositteli pistää muijan kadulle tienaa baksii mut ei oikeen natsaa tollanen läppä. Muija ite ehdotti kostopanoo mut vittu yks riittää mulle ihan hyvin joten tähän vastasin tietysti et ei kiitos et en tarvi toisin ku eräät tarvii noita muita. Vittu oon sekasin pöntöstäni ja nytkään eijjoo enään yhtään päihteitä ja mun rahasaldo on nolla jos ei muovipulloja lasketa. Kirjotan tätä mun kämpän sohvalta koska muija nukkuu sängyllä ja mä nukun sohvalla. Oi tätä tasaarvoa. Ainiin joo ja avovaimoke on nyt sitten oikeesti raskaana ja vittu tästä ei tuu mitään kun en edes tiedä kenen lapsi. Tosin vannotaan että minun mutta vittu ja miten mä pärjään lapsen kanssa kun oma mutsikin sanoo että musta tulee paska isä. Vittu mulla on paska elämä, kiusattiin koulussa vittu ja eiiijollukavereita ja vittu kierrettiin kaikki päihdevierotukset ja laitokset ja istuttiin putkat ja oli oikeudenkäynnit ja mutsi hakkas ja faija on alkoholisti ja nyt vieläkin joutuu sietään tällästä paskaa. Ja vittu psykiatrille en mene kävin nuorisopolilla joskus aikoinaan ja vittu olivat ihan urpoja ei niistä jossittelevista homoista ja urpoista ole sielä mihinkään auttamaan vittu minua!!! Ja sitte mulle määrättiin sieltä jotkut vitun paskat ketipinorit sillon vittu ahdistukseen?? Joo vitun urpot on joo ihan oikea lääkitys vittu! Kyllähän siitä kahesta levyllisestä jo tipahtaakin pikku nokosille oli niistä pari päivää hyötyä siinä mielessä joo jos ei ohjeiden mukaan käyttänyt. Vittu haluun huumeita vittu....Ja kämppä on muijan nimissä ja vaik yritän kaikkeni se kohtelee mua ku vitun paskaa tajuatteko PASKAA vittu! Uhkailee kokoajan kone on mun, sänky on mun, kämppä on mun vaikka kaiken pitäis olla yhteistä vitun hemmoteltu pikkupenska ei oo ees peruskoulua vielä käyny vaikka aikuisiällä mennään VITTU. Niin mustahan ei heti uskois kävin vikat luokat peruskoulusta kotikouluna ja mun keskiarvo oli 9,2 päättötodistuksessa. Sit mentiin lukioon ja sit hajos pää sanoin et ei vittu kiitti moro ja siihen jäi mun koulu. Nyt ehkä aikuislukioon katotaan nyt. Vittu onneks tulee ees jotain päihteitä ens viikolla tai sitä seuraavana pitäs saapua salviat, sienet, huascat, lsa, yms ympäri internetin ihmemaailmaa tilatut paskatuotteet jotka kuitenkin toimii mutta oletus on paskaa. Piti tilata jopa aakkosia ihan vaan vittuiluna kaikille teille. Miks vitussa edes haen täältä hyväksyntää vittu? Ette te mua kuitenkaan tajua enkä edes haluis avautua mut tää vittu oikeesti AUTTAA! Auttakaa vittu mua oikeesti vittu. TOIVOTTAVASTI LUIT TÄN!
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
ferox
- OD
Re: Yövalvomistopic
Ah, no sehän selittääkin.XTCVelho wrote:Piti tilata jopa aakkosia ihan vaan vittuiluna kaikille teille. Miks vitussa edes haen täältä hyväksyntää vittu? Ette te mua kuitenkaan tajua enkä edes haluis avautua mut tää vittu oikeesti AUTTAA! Auttakaa vittu mua oikeesti vittu.
Jätä se muija. Ja sit lopetat ton itsesäälin.
-
frapathea
Huoh. Jaksaaks joku viel homehtuu monogamisis suhteis. Mitä vittuu on "pettäminen"?????
-
XTCVelho
- Lepakko
Jaksaa valitettavasti jos on liian pitkän aikaa ollut, ehkä sitä tottuu. Eiks se oo sitä ku nussii muita selän takana vai hä?frapathea wrote:Huoh. Jaksaaks joku viel homehtuu monogamisis suhteis. Mitä vittuu on "pettäminen"?????
-
Huiko
- LD50
Hmm. Kokeilenpa vastata rakentavammin. Omastakokemuksesta tuhoisaan suhteeseen ei voi jäädä, joten anna kenkää. Vaikka sitten menettäisit kaiken ja joutuisit sitä sitten prosessoimaan pitkäänkin. Nää jutut vie sen oman aikansa. Toipuminen alkaa kun lakkaat säälimästä, ja rupeet etenemään. Ymmärtääkseni sulla on ihan hyvin vielä aikaa ja resursseja rakentaa elämäs uudelle haluamalles tolalle. Mutta tämä vain omalla vajaavaisella logiikallani. :hmh:
-
Death
- Apteekki
Vaikka sä rakastat sitä muijaa ihan vitusti sun on pakko jättää. Sen jälkeen alat hoitaa noita muita ongelmia. Ja kannatta tehä siinä jättämisessä suoraan selväks, ettet haluu nähä sitä enää ikinä. Usein käy meinaa nii, et erotaan ja ollaan parin päivän päästä yhdes. Nyt pakkaat sen kamat valmiiks, sit sanot sille "painu vittuun täältä, en halua nähdä sua enää ikinä". Mä en ainakaan pystyis seurustelemaan kenenkään kanssa, joka olis pettäny ja vielä kaverin kanssa. Ite oon lopettanu tosissaan seurustelun ajat sitte, enkä anna itteni rakastua ni ei käy tollasia asioita. Niin ja sit meet vetää sitä jätkää vitun kovaa turpaan!! Vittu toi tarina suututti mutki. Joskus teininä mun muija petti mua. Mä jätin muijan ja löylyytin sitä äijjää ja otin suosiolla syytteen törkeästä pahoinpitelystä. Mut hei mä en missään nimessä suosittele väkivaltaa kenelkkään!!!!
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
XTCVelho
- Lepakko
Se vaan on niin vitun vaikeeta jättää kun on laittanu kaikki rahat ja ajan muijaansa eikä niitä voi saada takasin. Kämppäkin on muijan nimissä jos tulis ero niin mä lentäsin pihalle mikä on vitun perseestä. Eimee hyvin vittu tää on vaikeeta.Death wrote:Vaikka sä rakastat sitä muijaa ihan vitusti sun on pakko jättää. Sen jälkeen alat hoitaa noita muita ongelmia. Ja kannatta tehä siinä jättämisessä suoraan selväks, ettet haluu nähä sitä enää ikinä. Usein käy meinaa nii, et erotaan ja ollaan parin päivän päästä yhdes. Nyt pakkaat sen kamat valmiiks, sit sanot sille "painu vittuun täältä, en halua nähdä sua enää ikinä". Mä en ainakaan pystyis seurustelemaan kenenkään kanssa, joka olis pettäny ja vielä kaverin kanssa. Ite oon lopettanu tosissaan seurustelun ajat sitte, enkä anna itteni rakastua ni ei käy tollasia asioita. Niin ja sit meet vetää sitä jätkää vitun kovaa turpaan!! Vittu toi tarina suututti mutki. Joskus teininä mun muija petti mua. Mä jätin muijan ja löylyytin sitä äijjää ja otin suosiolla syytteen törkeästä pahoinpitelystä. Mut hei mä en missään nimessä suosittele väkivaltaa kenelkkään!!!!
-
frapathea
Suosittelen jaksamisen lopettamista. Jos muutkin kiinnostaa, niin muut kiinnostaa. Kai sitä nyt herranjesta ihmiset osaa suhteessa sen verran kommunikoida, et saadaan aikaseks hitusen toimivampia järjestelyitä kuin rakkauden ja kiiman rajoittamista moralisoinnin ja keinotekoisten rajojen, rajoitusten ja sääntöjen turvin. Nii, ja mikäli toi kysymys viittas siihen, et mitä käsite monogamia pitää sisällään, ni se meinaa yksiavioisuutta; käsitystä siitä, että ihmisellä voi ja tulee olla vain yksi romanttinen ja/tai kiinnostus ja/tai kumppani (kerrallaan).XTCVelho wrote:Jaksaa valitettavasti jos on liian pitkän aikaa ollut, ehkä sitä tottuu. Eiks se oo sitä ku nussii muita selän takana vai hä?frapathea wrote:Huoh. Jaksaaks joku viel homehtuu monogamisis suhteis. Mitä vittuu on "pettäminen"?????
Huhhuh et on outoa kokea suoranaista raivoa sellasii ihmisii kohtaan, jotka edelleenkin näil vuosikymmenil tunnustaa sellaisen asian kuin pettämisen olemassaoloa, ja vieläpä antaa sen rajoittaa itteään ja elämäänsä ja tekemisiään.
-
Death
- Apteekki
Saa sentään purkaa raivoansa johonki.. Mun mielestä on törkeätä harrastaa seksia tosien miehen/naisen kanssa jos on suhtessa toisen kanssa. Ja jos tää seksikumppani on vielä poikaystävän ystävä! Olisiko sinusta frapathea kivaa jos poikaystäväsi harrastaisi seksia ystäviesi kanssa selkäsi takana? Ja jos vielä rakastaisit häntä todella paljon?
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
frapathea
Sehän täs just on; se ei tee sitä selän takana, jos on tehdäkseen. Ja kyl mä luotan siihen, et se rakastaa mua, jos on rakastaakseen, vaikka tuntis vetoa muihinkin. Ja nyt ku se ei oo tuntenu pahemmin vetoa muihin, ni mä voin suuremmal todennäköisyydel luottaa siihen, et täl hetkel mä oon _oikeesti_ jotakuinkin ainoa, joka sitä kiinnostaa, ja et todellisuus kuvastaa sen todellisia tuntemuksia, eikä rajoitusten puitteisiin sullottuja valheita.Death wrote:Saa sentään purkaa raivoansa johonki.. Mun mielestä on törkeätä harrastaa seksia tosien miehen/naisen kanssa jos on suhtessa toisen kanssa. Ja jos tää seksikumppani on vielä poikaystävän ystävä! Olisiko sinusta frapathea kivaa jos poikaystäväsi harrastaisi seksia ystäviesi kanssa selkäsi takana? Ja jos vielä rakastaisit häntä todella paljon?
Joten miksi tehdä mitään selän takana kun voi olla rehellinen <3 ja avoin <3
Mun mielestä on, yhä edelleen, törkeetä hakata ihminen sen takia, että se on antanut itselleen ja toiselle nautintoa.
-
XTCVelho
- Lepakko
Mun mielestä sun ajattelutapa frapa on perseestä ja tosiaan tää ei oo tapahtunu luvan kans vaan selän takana ääliö. Voi huhhuh että osaa olla idiootti ihminen.
Nauran sinulle frapa, nauran... Sä voit pitää kimppaorgioitas ja huorata ihan rauhassa sun pukkipoikas kanssa mutta älä nyt vittu tule tänne moralisoimaan tollasta paskaa.
-
Death
- Apteekki
Jos mä pöllin jonkun subun ja tarjoon siitä kaverille. (Mä oon antanu itelleni ja kaverille nautintoa) . Mun mielestä sillä, jonka subut vein on täys oikeus hakata mut.frapathea wrote:Mun mielestä on, yhä edelleen, törkeetä hakata ihminen sen takia, että se on antanut itselleen ja toiselle nautintoa.
-
Mushru
- Moderator
jaa ehkä puhutaan vähän erilaisest nautinnost.Death wrote:Jos mä pöllin jonkun subun ja tarjoon siitä kaverille. (Mä oon antanu itelleni ja kaverille nautintoa) . Mun mielestä sillä, jonka subut vein on täys oikeus hakata mut.frapathea wrote:Mun mielestä on, yhä edelleen, törkeetä hakata ihminen sen takia, että se on antanut itselleen ja toiselle nautintoa.
Tiivistelmänä kaikesta,jos se akka on kerran pettäny ni siit tulee vitunmoinen
kehä,annat pahimman rangaistuksen sille eli jätät sen.
Sua itteäs vähemmän sattuu luopua rakkaasta kuin elää paskassa parisuhteessa.
Pettäminen on säälittävää ja ei se yleensä kerraks jää.
Jätä se nainen ettei sun tartte käydä tota uudestaa läpi.
Luottamus varmaan kaikkiin muijiin lähti,eikä äkkii tuu takas..
Ja mitä kaveriin tulee,tuskin se hakkaaminen auttaa yhtää.
Eikai se paska fiilis väkivallalla lähe.. Unoha se ihminen,muuten jää mieleen paskentamaan fiilistä. Drugs ja rokkenroll!
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
ferox
- OD
Sanoisin, että omistushalu ja mustasukkaisuus ovat aika perseestä myös. Maksat hänen kalliit trendiostoksensa ja teet kaikkesi mielistelläksesi, sillä haluat naisen joka on edustuskelpoinen ja, mikä tärkeämpää, Sinun ikiomasi. Ja kun sitten alat huomata, ettei näin ole, vaan hän käyttää sinua hyväkseen ja pitää sinua pilkkanaan, oletkin jo visusti jumissa tossun alla. Kämppäkin on muijan nimissä, mikä on vitun perseestä, siitä olen samaa mieltä. Mitä oikein ajattelit??XTCVelho wrote:Mun mielestä sun ajattelutapa frapa on perseestä ja tosiaan tää ei oo tapahtunu luvan kans vaan selän takana ääliö. Voi huhhuh että osaa olla idiootti ihminen.Nauran sinulle frapa, nauran... Sä voit pitää kimppaorgioitas ja huorata ihan rauhassa sun pukkipoikas kanssa mutta älä nyt vittu tule tänne moralisoimaan tollasta paskaa.